quote:Lierse blijft in de problemen zitten
De toekomst van Lierse ziet er steeds slechter en slechter uit. De tweedeklasser mag nog steeds geen transfers doen en ook de stad Lier weigerde het voorstel om het stadion over te kopen.
Lierse heeft aan de stad gevraagd om de gebouwen van het stadion -zonder de grond- over te nemen voor 4,9 miljoen euro. Maar de stad is niet van plan om het voorstel te aanvaarden. Momenteel heeft de stad nog 3,2 miljoen euro te goed van de club. Volgens de Gazet van Antwerpen een zoveelste opdoffer voor Lierse, dat de spelerslonen van juni nog steeds niet betaalde.
Bovendien weigert de licentiecommissie het transferverbod van de tweedeklasser op te heffen. Daardoor zijn de nieuwkomers Rimkus en Bojovic niet speelgerechtigd en mogelijk zelfs Charlie Miller niet.
Bron: Voetbalkrant
In 2de beginnen ze volgende week woensdag geloof ikquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:01 schreef DarkShine het volgende:
In 2de en 3de lijkt het seizoen nog niet van start te gaan.Namen
Jij snapt wat lijkt is?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:08 schreef Saviola het volgende:
[..]
In 2de beginnen ze volgende week woensdag geloof ik
Ze hebben tenminste nog wel een overwinning behaald vandaagquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:27 schreef Heero87 het volgende:
En Genk slaagt er voor de tweede keer in drie jaar in de Europese coëfficient te verpesten.![]()
Nou ja, beter nu eruit dan vaak verliezen en weinig puntjes halen in de groepsfase.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:27 schreef Heero87 het volgende:
En Genk slaagt er voor de tweede keer in drie jaar in de Europese coëfficient te verpesten.![]()
Hoezo? Het had sowieso beter geweest als ze door hadden gegaan hoor, al was het maar om nog maar één keer ergens gelijk te spelen. Nu moeten we de prestaties van Club Brugge, Standard en Anderlecht door vier gaan delen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:32 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nou ja, beter nu eruit dan vaak verliezen en weinig puntjes halen in de groepsfase.
Met Club Brugge, Standard (en ik verwacht ook Anderlecht) in de Uefa Cup kan Belgie misschien eindelijk meer punten gaan behalen dan de afgelopen jaren.
O, ik dacht dat die voorrondes nog niet meetelden. Foutje.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:35 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Hoezo? Het had sowieso beter geweest als ze door hadden gegaan hoor, al was het maar om nog maar één keer ergens gelijk te spelen. Nu moeten we de prestaties van Club Brugge, Standard en Anderlecht door vier gaan delen.![]()
Nee, Intertoto telt niet mee, voorrondes wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:37 schreef Radegast het volgende:
[..]
O, ik dacht dat die voorrondes nog niet meetelden. Foutje.
Daarnaast werken veel van die ploegen met vrijwilligers in België, staat het jeugdbudget vaak los van het budget zelf, en het geld dat omgaat voor transfers , die vaak worden betaald door privé-investeerders, zit daar meestal niet bij.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:00 schreef Heero87 het volgende:
Even over die budgetten: dat moet je toch met een serieuze korrel zout nemen. Om één of andere reden is het voor Belgische clubs heel ongebruikelijk om budgetten vrij te geven. Hetgeen je in de pers ziet, zijn dan ook meestal wilde goks. Afhankelijk van de krant die je leest, zul je ook steeds andere budgetten tegenkomen... De ene keer heeft Club Brugge bijvoorbeeld 15 miljoen, de andere keert 18 en nog een andere beweert dat het 20 is.
En dan hebben we het nog niet over de zwarte kas van elke club gehad.
Ja inderdaad, ik dacht dat er bij Club bijvoorbeeld ook een aparte firma bestond voor de inkomsten uit merchandising enzo, en dat die ook niet bij het budget geteld wordt. Enfin, ben er niet zo goed in thuis, dus weet het niet helemaal zeker.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Daarnaast werken veel van die ploegen met vrijwilligers in België, staat het jeugdbudget vaak los van het budget zelf, en het geld dat omgaat voor transfers , die vaak worden betaald door privé-investeerders, zit daar meestal niet bij.
Sarajevo, altijd lastigquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:27 schreef Heero87 het volgende:
vind je ?? Dan toch beter CL (of UEFA° spelen dan roemloos tenonder id 2de ronde hoor ...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:32 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nou ja, beter nu eruit dan vaak verliezen en weinig puntjes halen in de groepsfase.
Ik dacht dat Genk niet mee zou tellen voor de Europese ranking omdat ze sneuvelen in de voorrondes, maar dat geldt dus alleen voor de Intertoto (AA Gent)quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:16 schreef BramKVO het volgende:
[..]
vind je ?? Dan toch beter CL (of UEFA° spelen dan roemloos tenonder id 2de ronde hoor ...
Hij is dus weer terecht!quote:Yulu-Matondo tekent present in Roda
do 09/08/07 - Jeanvion Yulu-Matondo heeft de weg gevonden naar zijn nieuwe club Roda. Donderdag meldde de Belgische spits zich bij zijn nieuwe werkgever in Nederland.
Yulu-Matondo was twee dagen onbereikbaar, maar donderdag tekende hij present op de ochtendtraining.
De 21-jarige spits ging meteen tekst en uitleg geven aan trainer Raymond Atteveld en directeur Huub Narinx voor zijn afwezigheid.
"Omdat de reden in de familiale sfeer ligt, doet Roda JC hierover geen uitspraken", meldt de club op haar website.
Yulu-Matondo bood zowel aan Roda als aan zijn ex-club Club Brugge (foto) zijn excuses aan.
Zondag werd Yulu-Matondo voorgesteld op de fandag van Roda, maar dinsdag daagde hij niet op voor de medische keuring en ook woensdag liet hij de training bij Roda voor wat het was.
bron:vrt nieuws
Dan spreekt hij zichzelf tegen:quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:09 schreef BramKVO het volgende:
Sorry hoor, maar Van Holsbeeck is Triguinho zelf gaan scouten. Zegt nog dat ie een schim is van de speler die hij in Brazilie ah werk zag.
quote:"«Dat is correct, dat moeten we ook durven vaststellen. Vorig jaar werkten we op een bepaalde manier aan transfers, nu deden we dat minder.»
Hoe bedoel je?
«Vorig jaar zijn Philippe Collin en ik elke speler die we aantrokken zelf minstens vier of vijf keer gaan bekijken, nu hebben wij er vooral alles aan gedaan om de groep te behouden. Het moet een les zijn: in het vervolg moeten we ze allemaal persoonlijk gaan bekijken.»
Och, een bepaalde club die 3 op 33 haalt lijkt me er ook geen goed aan te doenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:27 schreef Heero87 het volgende:
Dat klopt ... Merchandising wordt volledig beheerd door NV De Klokkequote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:21 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik dacht dat er bij Club bijvoorbeeld ook een aparte firma bestond voor de inkomsten uit merchandising enzo, en dat die ook niet bij het budget geteld wordt. Enfin, ben er niet zo goed in thuis, dus weet het niet helemaal zeker.
ja ok, maar je vergeet missch dat Anderlecht CL speelde en geen Uefa hé ...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:26 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Och, een bepaalde club die 3 op 33 haalt lijkt me er ook geen goed aan te doen
De Club bashers hier worden nu vast gek, maar eigenlijk is Club de enige ploeg die de afgelopen jaren iets betekent heeft in Europa en toch nog een paar puntjes gepakt heeft
Vreemd genoeg lijken we in de CL beter te presteren dan in de UEFA ... al vind ik wedstrijden tegen Djenpropredingskes moeilijker dan bv. tegen AC MIlan, hoe vreemd dat ook mag klinkenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:48 schreef BramKVO het volgende:
[..]
ja ok, maar je vergeet missch dat Anderlecht CL speelde en geen Uefa hé ...Ik herinner me nog hoe de clubfans lachten met anderlecht id CL, maar intussen werd Club de eerste ronde vd uefa eruit gewipt in een poule met oa Austria Wien en Djnepetrovsk of whatever ...
Hoe bedoel je dat ?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:50 schreef blueangel_ het volgende:
En bij ons moet je ook niet 365 dagen per jaar 5 pg's in de gazet lezen over het feit dat we moeten presteren in Europa e.d
Dan kan je je natuurlijk ook gaan afvragen of Leverkusen en Dinamo Boekarest zwakker zijn dan Lille en AEK Athene...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:48 schreef BramKVO het volgende:
[..]
ja ok, maar je vergeet missch dat Anderlecht CL speelde en geen Uefa hé ...Ik herinner me nog hoe de clubfans lachten met anderlecht id CL, maar intussen werd Club de eerste ronde vd uefa eruit gewipt in een poule met oa Austria Wien en Djnepetrovsk of whatever ...
bwa, ik weet zo niet eigenlijk. De gustibus et coloribus enzo.. Maar volgens Blueangel ben ik dan ook een pater en mijn smaak zal wel anders zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:53 schreef Necromancer het volgende:
Inderdaad oer-lelijk! Ik snap niet waarom dit ingevoerd is...
Zijn eerste balcontact voor ons was bijna een goalquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:49 schreef blueangel_ het volgende:
Yulu is definitief naar Roda, dus een extra spits is welkom
Een heel deel van die spelers is natuurlijk vertrokken door de deal met Ajax, en vaak al op tamelijk jonge leeftijd. Ajax plukt(e) de vruchten in principe van de basisopleiding, maar ik ga niet beweren dat als ze hier waren gebleven net zo sterk waren geworden. Kijk overigens voor de aardigheid een keer waar een groot deel van de Belgische internationals gespeeld heeft, wat hun laatste club in België was, je komt wel erg vaak terecht bij Germinal Beerschot.quote:kijk naar welek spelers die in Nederland allemaal doorgebroken zijn van GBA, en anderzijds met welke kern GBA nu speelt
toch ongelooflijk, een land dat in voetbalcrisis zit, belangrijke beslissingen dringen zich op ... en wat vinden ze op een blauwe maandag uit de bij de bond ... ach, laten we de topschutter es met een gouden bal op de rug laten lopenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:50 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Die gouden bal ziet er toch niet uit.
Ik zou als speler express geen topschutter willen zijn.
Het heeft niets met een licentie te maken maar met het minimale salaris van een niet Eu-speler.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En nu zou Club een soort van "satellietploeg" van Ajax worden waar die laatste hun jonge talenten die nog geen licentie in Nederland kunnen krijgen gaat stallen.![]()
Joden zijn niet welkom in Brugge ...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het heeft niets met een licentie te maken maar met het minimale salaris van een niet Eu-speler.
In Nederland moet een niet EU speler boven de 22 jaar minimaal 300.000 per jaar verdienen.
In belgie is dit veel minder.
Niet alle spelers zullen uit Israel komen hoor, er zijn meer niet EU landen!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:36 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Joden zijn niet welkom in Brugge ...
Enfin, als dit er doorkomt zien ze mij daar nooit meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |