Standard kon met geroutineerde spelers de druk al niet aan, ik zie die jonge gasten daar ook niet toe in staat. Zeker een etter als Defour nietquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dit seizoen is het vrij rustig mbt uitgaande transfers en hun sterkhouders zijn gebleven.
OK, Sergio is weg maar die speelde de 2e seizoenshelft al bijna niet meer
kindje, hoelang gaat het nog duren eer gij eens normaal over Gent spreekt. Het hangt beetje mijn keel uit hoor...quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:37 schreef blueangel_ het volgende:
Milan uit en Kwekkers uit ... Het valt natuurlijk heel erg goed te vergelijken
Enfin, het werd tijd dat ze weer met hun neus op de feiten gedrukt werden. Ze begonnen in Gent weer te denken dat ze even groot als Club zijn. Alle Gentse Clubsupporters daarheen !
Die reacties uit Brugse hoek hebben jullie wel zelf gekweekt met jarenlang gefrustreerd en marginaal gedrag. Het hangt mijn keel ook uit dat je niks maar dan ook niks over Gent kunt lezen zonder dat het gaat over de Brugse supporters in Gent, of bla bla bla er komt altijd wel iets uit wat te maken heeft met nijd, afgunst en jaloezie ten opzichte van Clubquote:Op maandag 27 augustus 2007 01:48 schreef Drewie het volgende:
[..]
kindje, hoelang gaat het nog duren eer gij eens normaal over Gent spreekt. Het hangt beetje mijn keel uit hoor...
Akkoord maar gevoelsmatig is deze groep volwassener dan de selecties van voorgaande seizoenen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:22 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Standard kon met geroutineerde spelers de druk al niet aan, ik zie die jonge gasten daar ook niet toe in staat. Zeker een etter als Defour niet
Maar wat als een Defour, Fellaini of Jovanovic straks uit valt? Dan zit je toch met een probleem...quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Akkoord maar gevoelsmatig is deze groep volwassener dan de selecties van voorgaande seizoenen.
Ik denk dat Preudhomme een goede invloed heeft.
Die vallen niet uit, die spelen er gewoon 34.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:42 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Maar wat als een Defour, Fellaini of Jovanovic straks uit valt? Dan zit je toch met een probleem...
Amateurs?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:00 schreef blueangel_ het volgende:
Wat een bende amateurs op de kaartenverkoop bij KV Mechelen
Blijkbaar kregen de nekken nog een extra vak achter het doel, en wij weer niet
Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Goal van Clement , dat is dan een 5-0 FF zege voor KV Mechelen zeker ?
Ik ben eigenlijk benieuwd wat ze gaan doen, pakweg Cercle raakte vorig seizoen toch nog punten kwijt omdat een speler meespeelde die niet had mogen spelen ...quote:
Ik heb het nieuws de laatste dagen niet gevolgd...quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:01 schreef Saviola het volgende:
Volgens de radio ging KVM akkoord dat Clement gewoon mocht spelen..
In theorie hebben de profclubs daar eigenlijk niks over te zeggen. Benieuwd of de KBVB hun reglement zal toepassen ...quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:10 schreef Saviola het volgende:
Opmerking: Sonck mag nog niet aantreden
voor Club. Vanmiddag hebben de prof-
clubs beslist dat Clement mag spelen.
Aldus Teletekst.
Jawel, enkel de clubs kunnen een klacht indienen. De KBVB kan niet ambtshalve optreden.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
In theorie hebben de profclubs daar eigenlijk niks over te zeggen. Benieuwd of de KBVB hun reglement zal toepassen ...
Dat bedoelde ik.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
In theorie hebben de profclubs daar eigenlijk niks over te zeggen. Benieuwd of de KBVB hun reglement zal toepassen ...
Thanks.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:12 schreef blueangel_ het volgende:
Gefeliciteerd met het terechte punt DarkShine.
quote:Club begon ijzersterk, maar zakte dan te diep terug tegen een op enthousiasme en snelheid spelend KVM. 2de helft was weer wat beter, maar over de hele wedstrijd bekeken is dit een juist resultaat
Klonk goed op zowel Radio Reflex alsook Sporza Radio. Hoorde beide supportersclans zingen.quote:Leuke clash ook tussen beide supportersclans, ik vond de sfeer zowel bij ons als bij KV prachtig
In 3de Klasse waren ze ook behoorlijk goed te eten. Lierse zal ze volgend seizoen wel krijgen (als ze nog bestaan)..quote:En nog het grootste compliment van allemaal: Mechelen is echt het enige voetbalveld in Belgie waar de hamburgers eetbaar zijn
Die speelt bij OB Odense ondertussen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:41 schreef blueangel_ het volgende:
Norway, here I come
Wordt een leuk terugzien met Bim Bam Bengt Saeternes
Ik vond het eigenlijk een heel gunstige loting voor Standard. Als ze dit team behouden (nog vier uurquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:09 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een kutloting voor Standard.
Zie overigens alleen Brugge doorgaan.
Ze staan 2de in Rusland en zijn op zijn minst even sterk als elke 'naam' die Standard had kunnen loten. Slechte loting noem ik dat hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:57 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk een heel gunstige loting voor Standard. Als ze dit team behouden (nog vier uur) en ze behouden ook de vorm, dan geef ik ze een goede kans tegen Zenit. 50/50, zeker aangezien ze eerst uit spelen.
Maar als ze eruit vliegen, is het natuurlijk wel zuur, want dan heb je geen grote ploeg op bezoek gehad...
Hadden ze dan meer kans gehad tegen Villarreal, Everton of Leverkusen? Dan waren ze gewoon bij voorbaat verloren... Ik zeg niet dat Standard favoriet is, maar ze hebben zeker een goeie kans.quote:Ze staan 2de in Rusland en zijn op zijn minst even sterk als elke 'naam' die Standard had kunnen loten. Slechte loting noem ik dat hoor.
Ik denk niet dat er veel verschil tussen Villareal, Everton, Leverkuzen of Zenit zit hoor. Behalve in het feit dat de laatste een kleurloze naam heeft ... (en je er dus ook financieel niet zoveel aan zal overhouden)quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:03 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Hadden ze dan meer kans gehad tegen Villarreal, Everton of Leverkusen? Dan waren ze gewoon bij voorbaat verloren... Ik zeg niet dat Standard favoriet is, maar ze hebben zeker een goeie kans.
Niet vergeten dat Zulte Waregem vorig seizoen ook Lokomotiv Moskou heeft gewipt hé...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |