Ik iig welquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:33 schreef Nudie het volgende:
Wachten op prijsverlaging? Ik vind de 599 bundel al interessant genoeg.
Klopt het dat UT3 cross platform is? Dus dat je met PC-gebruikers kan spelen? Dat zou ik echt fantastisch vinden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:42 schreef BMH het volgende:
UT3 voor de PS3 krijgt muis & keyboard support, Mods en maps support, Cross platform met de PC & natuurlijk is dit allemaal gratis online.
UT3 voor de 360 krijgt: Een latere release date & betaald online spelen.
..... Dank u Microsoft.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:42 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Klopt het dat UT3 cross platform is? Dus dat je met PC-gebruikers kan spelen? Dat zou ik echt fantastisch vinden.
Ja ja 1 keer is genoeg hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:02 schreef SocialDisorder het volgende:
kut nee, I stand corrected. Cyberia18, je bericht is BOGUS. I say again. BOGUS.
Dat heb je mooi en snel gekopieerd TTquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[afbeelding]
Gstyles aka GDV (PSN) - dinsdag 31 juli 2007 @ 10:15
Specificaties:CPU Cell @ 3.2 GHz GPU RSX
Geluid:
Dolby 5.1ch, DTS, LPCM, etc. (Cell-based processing)
Geheugen256MB XDR Main RAM, 256MB GDDR3 VRAM 60GB HDD I/O
Compatible met:USB 2.0 x4 Memory Stick / SD / Compact Flash Ethernet (10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T) x1 WiFi (IEEE 802.11 b/g) & Bluetooth 2.0 (EDR)
Beeldformaten:480i, 480p, 720p, 1080i, 1080p
Verdere specificaties:HDMI out: HDMI 1x AV Output Digital out: Optical 1x BD/DVD/CD Drive BD 2x (BD-ROM) / DVD 8x (DVD-ROM) / CD 24x (CD-ROM) SACD 2x
Afmetingen:
325mm (B) x 98mm (H) x 274mm (D)
Gewicht:
5Kg
Controller:
Draadloze SIXAXIS-controller.
Dit systeem neemt de bewegingen van je handen waar en maakt zo intuītieve interactieve gameplay in realtime mogelijk. Dankzij de draadloze Bluetooth-technologie kunnen 7 spelers tegelijkertijd van de draadloze SIXAXIS-controller gebruik maken zonder dat hier andere externe hulpmiddelen voor nodig zijn.
Sony's PS3 is geschikt voor het afspelen van CD, SACD, DVD, Blu-Ray, Playstation 1, Playstation 2 en natuurlijk de nieuwe Playstation 3 games. Klaar voor High-Definition weergave en met uitgebreidere online mogelijkheden dan z'n voorganger. In Europa verkrijgbaar sinds eind maart 2007 voor de prijs van ¤599,-
Games:
Vele bekende Playstation-franchises zullen terugkeren naar de Playstation 3, zoals Devil May Cry 4, Gran Turismo 5, een nieuwe Killzone, Metal Gear Solid 4, Final Fantasy XIII, Ridge Racer 7 en Tekken 6. Maar ook nieuwe titels zoals Heavenly Sword, Eight Days, Resistance: Fall of Man, Stranglehold en Fatal Inertia.
PS3 Links:Officiele site Officiele plaatjes van de PS3 Sony Computer Entertainment Inc. PS3-nieuws op FOK!games PS3 Only! Onofficiele PS3 Netwerk handleiding PS3 ontleed Folding@home subteam ranking PS3 Software PS3 store downloads PS3 @ Startkabel.nl Playstation global PS3 @ Wikipedia PS3 Gamereviews @ PSN Playstation @ startpagina.nl
High Definition & Multichannel Audio:
Welke tv's zijn geschikt voor high definition weergave? Welke kabels kun je het beste gebruiken? Wat heb je nodig om van multichannel audio te genieten? Hier kun je alles kwijt over HDTV's en multichannel audio icm de PS3.
01| 02| 03| 04| 05| 06| 07
Voorgaande Topics:
(links vanaf PS3-topic 64 de rest kun je terugvinden via de FOK!zoek-engine)
64| 65| 66| 67| 68| 69| 70| 71
Toernooi(en):Motorstorm
PSN Tags:
-Menn0- aka De_Evens
Crashcat as himself
Deacon_Tigra aka Tec_Deacon
Diablos1979 as himself
Fallen aka Seraphus-Y
Gstyles aka GDV
Janrad aka crashtestnl
Koenz0r as himself
Mcintosh aka s_h_i_t_t_i_n_g
Mickey_Blue_Eyes aka Blue-Eyed-NL
Mindstate aka MindstateNL
Mister J.Lo aka Achillias
Notorious_Roy aka NotoriousRoy
NutKees aka LarryLaffer
Renzokuken aka Puddled_nl
RAM_ aka Mones_NL
RedemptioN aka diTani
Sixty4 aka Sixty4
SnakeNL as himself
SocialDisorder aka SD_NL
SToRM81 aka NL_SToRM
Unioz aka Xtra-m
Vince22 aka Vince_NL
OudFruit aka Paulster
Nudie aka MIC-NL
Athlon_2o0o aka Antiqua
CecilBDemented aka piraat
Neverstop aka NeverstopNL
Wessiej as himself
Nieuwe PSN namen zullen op verzoek (via PM) worden toegevoegd.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:02 schreef SocialDisorder het volgende:
kut nee, I stand corrected. Cyberia18, je bericht is BOGUS. I say again. BOGUS. IN de bron van de bron van het bericht dat je postte staat niets over cross-platform. Alleen muis/tobo-support. Cross-platform is still to be decided on.
bron: http://utforums.epicgames.com/showpost.php?p=24959918&postcount=11
volgens Wedbush Morgan begin 2008. believe. Reden: Metal Gear Solid 4 en GTA IV (en Killzone 2 natuurlijk w00T)quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:58 schreef Jovatov het volgende:
Europese prijsverlaging zal wel pas met kerst komen denk ik, maar ach wat maakt het uit, ik heb er nu toch al een
JIj ook bedanktquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:26 schreef Crashcat het volgende:
Iemand hier met de blast factor en super stardust op hun account?
Zo ja, kan ik je account lenen om die spellen te dl'en. Krijg je van mij de helft van de aankoopprijs op je rekening gestort.
Wat.. Het gekochte spel van de PSN account kan 5 keer door verschillende ps3 bezitters worden gedownload. Dit betekent theoretisch maar 1 euro per spel..quote:
toch wil ik hem hebbenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
Leuk packshot, alleen de recensies...
een 9 was niet goed genoegvoor je?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
Je doelt op de review van Play?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
een 9 was niet goed genoegvoor je?
of baseer je je op de EGM review die volgende maand herzien gaat worden omdat die op buggy preview-code gebaseerd was?
true enough over Play, maar GamePro een 3.75 van de 5?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je doelt op de review van Play?Degene die Sonic the Hedgehog een 8,5 gaven?
En nee ik denk niet dat de final review build van het spel nog voor een omkeer zal gaan zorgen. Minstens een punt hoger, maar meer verwacht ik niet...
als je een 720p-game speelt, wordt deze in 720p weergegeven. een 1080p-scherm kan ook 720p weergeven.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:36 schreef Cid het volgende:
Wat een keuzes zeg uit HDTV's....
Ik was eigenlijk van plan een HD-Ready (720p) TV te kopen van 32", maar vrouwlief vond deze toch wat te klein en wil voor een 40" gaan. Dan lijkt het mij interessant om te gaan kijken naar Full HD schermen...
De PS3 kan 1080p weergeven, maar dat wil niet zeggen dat alle games ook 1080p gaan ondersteunen. Sommige games waarschijnlijk ook alleen 720p, of misschien 1080i. Dan moet het zooitje ge-upscaled worden, en ik vroeg me af of dat er nu slechter uit zou zien dan op een native 720p resolutie.
Dus zou je met een 720p game op een 1080(i/p) resolutie veel kwaliteitsverlies hebben of zal dat erg meevallen?
Een 7.5, aardig spel dus.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:38 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
true enough over Play, maar GamePro een 3.75 van de 5?
Als dat zo is dan word maar de helft van je scherm gevult, aangezien:quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
als je een 720p-game speelt, wordt deze in 720p weergegeven. een 1080p-scherm kan ook 720p weergeven.
kloptquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:56 schreef Cid het volgende:
[..]
Als dat zo is dan word maar de helft van je scherm gevult, aangezien:
720p = 1280x720 pixels
1080p = 1920x1080 pixles
Dus als je dan alsnog fullscreen wil hebben moet de boel ge-upscaled worden toch?
gelukkig zit er in de PS3 een upscaler waar je U tegen zegtquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:56 schreef Cid het volgende:
[..]
Als dat zo is dan word maar de helft van je scherm gevult, aangezien:
720p = 1280x720 pixels
1080p = 1920x1080 pixles
Dus als je dan alsnog fullscreen wil hebben moet de boel ge-upscaled worden toch?
ROFLquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik ook wel hoor, uit de budgetbak.
Het is juist zonde als je nu een 720p tv koopt. 1080p is nu al de standaard voor HDDVD & Blu-ray films. Als je nu een 720p tv koopt loopt je alweer achter en kun je niet de volledige kwaliteit van de films bekijken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:14 schreef DJ_ het volgende:
[..]
klopt
als je nu een 1080p scherm koopt vind ik het zonde
aangezien alles moet worden geupscaled , helemaal gewone tv zenders die op 640x480 draaien
zou je het goed merken tenzij je een scherm koopt van een paar duizend euro
maar een goedkoop 1080p scherm is ook nooit zo mooi dan een dure 720p
ik vind zelf dus 1080p het niet waard tenzij je dus echt 2-3000 euro uit willt geven voor een scherm
dan merk je het verschil pas ( mijn ouders hebben een duur 1080p scherm van sharp en dat is eigenlijk
het enige scherm waar ik het verschil merk met 1080p en 720p , bij een goedkoop 1080p scherm
ziet het er hetzelfde of slechter uit als 720p )
mijn advies is dus gewoon een goed 720p scherm te kopen
Nu een 720p kopen en over 2 ~ 3 jaar een 1080pquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:10 schreef BMH het volgende:
[..]
Het is juist zonde als je nu een 720p tv koopt. 1080p is nu al de standaard voor HDDVD & Blu-ray films. Als je nu een 720p tv koopt loopt je alweer achter en kun je niet de volledige kwaliteit van de films bekijken.
Komt ook nog bij dat 90% van de games 1080i ondersteund. Krijg je ook geen extrapolatie en het ziet er nog steeds erg goed uit.
no offense, maar ik vind 1080i echt niet om aan te zien. interpolatie isquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:10 schreef BMH het volgende:
[..]
Het is juist zonde als je nu een 720p tv koopt. 1080p is nu al de standaard voor HDDVD & Blu-ray films. Als je nu een 720p tv koopt loopt je alweer achter en kun je niet de volledige kwaliteit van de films bekijken.
Komt ook nog bij dat 90% van de games 1080i ondersteund. Krijg je ook geen extrapolatie en het ziet er nog steeds erg goed uit.
Ligt volledig aan de tv die je gebruikt. Die HD ready bakken interpoleren vaak het 1080i signaal terug naar 720p. Wat dus idd niet mooi is. Maar veel 1080p/i bakken kunnen het native afspelen waardoor het beeld wel zoals bedoelt getoond word.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
no offense, maar ik vind 1080i echt niet om aan te zien. interpolatie ishet is slecht voor je ogen, het is onrustig, en sommige games zien er gewoon down right lelijk uit in 1080i. Eerste wat ik uit zet als ik bij m'n ouders ben is de 1080i optie in het video-menu. 720p is geweldig. Zowel voor films als games.
Ligt denk ik toch aan je TV of instellingen van je TV.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
no offense, maar ik vind 1080i echt niet om aan te zien. interpolatie ishet is slecht voor je ogen, het is onrustig, en sommige games zien er gewoon down right lelijk uit in 1080i. Eerste wat ik uit zet als ik bij m'n ouders ben is de 1080i optie in het video-menu. 720p is geweldig. Zowel voor films als games.
Ja en dit kun je ook doen met Japanse plaatsen voor de japanse storequote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:52 schreef Jovatov het volgende:
Hey wisten jullie trouwens dat als je een gebruiker op je PS3 aanmaakt en zegt dat die in Amerika woont je dan ook de Amerikaanse PSN store krijgt. Daar staat bijvoorbeeld ook de 15-minute gameplayvideo van MGS4 op, kan je dan lekker op je HD-tv kijken:)
Recensies zijn niet heiligquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
categorisch onwaar. Beeld dat op 1080i speelt, is slechts 540 beeldlijnen (maal twee), ergo een lagere resolutie dan 720p, dus een veel lelijker beeld dan 720p.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Ligt volledig aan de tv die je gebruikt. Die HD ready bakken interpoleren vaak het 1080i signaal terug naar 720p. Wat dus idd niet mooi is. Maar veel 1080p/i bakken kunnen het native afspelen waardoor het beeld wel zoals bedoelt getoond word.
Ik weet wel wat interlaced en progressive inhoudt. Ik heb het over het interpoleren van 1080i signalen naar 720p. Die half gare foto's zijn ook misleidend omdat je het niet in beweging kunt zien. Je laat een afbeelding van een foto zien op een progressive monitor van 1 field interlaced en 1 field progressive.. Nee. Ik kijk liever met mijn eigen ogenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
categorisch onwaar. Beeld dat op 1080i speelt, is slechts 540 beeldlijnen (maal twee), ergo een lagere resolutie dan 720p, dus een veel lelijker beeld dan 720p.
720p:
[afbeelding]
1080i:
[afbeelding]
Besteed vooral even aandacht aan het gebrek aan scherpe lijnen, elke vorm van contrast is bijna weg.
Gewoon even downloaden uit de PSN storequote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:21 schreef neggix het volgende:
Een vriend van me heeft een ps3 gekocht en nu wil ik ff dat GT HD proberen. Iemand enig idee hoe ik daaraan kom? Kan je dat gewoon downloaden via de ps3 of moet je dat nog kopen ofzo?
Graag ook op de frontpagequote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:43 schreef SocialDisorder het volgende:
Oorsprong van een hemels zwaard uitgelegd
Ik blijf het alleen lastig vinden om je manschappen aan te sturen (in de demo tenminste) je stuurt ze of allemaal een kant op of geen een. Of is iemand er al achter hoe het anders kan ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:34 schreef -Menn0- het volgende:
GRAW2 is een leuker spel dan ik verwachtte
Ga de reacties maar lezen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:13 schreef -Menn0- het volgende:
Ik wil nieuwe demo's
Stranglehold lijkt me wel vetDemo voor 360 is vandaag uit gekomen.
quote:New Timepslitters 4 Info
UK studio Free Radical Design has confirmed that development of TimeSplitters 4 is well underway and anything is possible regarding the platforms it’ll launch on.
“Yes, TimeSplitters 4 is happening. At the moment it’s in the very early concept stages, and as yet it’s unsigned to any publisher,” Free Radical Design’s screenwriter Rob Yescombe told us.
Regarding a platform it looks like there are no specific exclusive plans although that could change when the game’s gets picked up by a publisher. You’ve got to think that PS3 would be a prim(ate) target given the series’ history and success on PS2. “Anything and everything is currently a possibility. We’re not saying no to anything,” added Yescombe.
Ja, reacties.quote:
quote:BMH: ''Man die game is echt vreselijk slecht. Het enige wat ik kan zeggen is Max Payne, Max Payne en nog eens Max Payne. En het gekke is dat die game kwalitatief gewoon beter is. En dan praten we over een game die al enkele jaren geleden al is verschenen. Midway is duidelijk het spoor kwijt. En wat about de camera? Die is zo vreselijk slecht zeg
Echt....goed afgeleverde rip-offs zijn simpelweg ver te zoeken.''
![]()
Oe ikke! Alleen heb ik het spel pas een kwartier gespeeld ofzo...wacht nog op m'n HDTVquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:53 schreef Koenz0r het volgende:
Wie heeft er Rainbowsix Vegas?
Ik wil een potje online knallen. Het liefst vanavond nog! Laat het even weten als er mensen zijn die zin hebben om wat te knallen
zelf gedaan Cyb? netjesquote:
Klikquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:22 schreef AQuila360 het volgende:
Hoe werkt die store nu dan?
Downloaduuuhh via de PLAYSTATION STORE, onder full games. (free)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:21 schreef neggix het volgende:
Een vriend van me heeft een ps3 gekocht en nu wil ik ff dat GT HD proberen. Iemand enig idee hoe ik daaraan kom? Kan je dat gewoon downloaden via de ps3 of moet je dat nog kopen ofzo?
Ziet er netjes uit moet ik zeggen!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Playstation Store Concept Should be Reality
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
DOE HET SONY, DOE HET DAMMIT!
Ja ging goed gister, al bakte ik er weinig van. Het hoogte punt van de avond was jouw vraag aan een joggie van 9 of ie al schaamhaar hadquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:34 schreef Koenz0r het volgende:
Jezus, wat hebben wij die britten en amerikanen gruwelijk hard geowned met rainbowsix!
hehehe het liep inderdaad vrij lekkerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:34 schreef Koenz0r het volgende:
Jezus, wat hebben wij die britten en amerikanen gruwelijk hard geowned met rainbowsix!
Ik heb gisteravond wel geteld 2 streepjes erbij gekregenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:28 schreef Koenz0r het volgende:
[Hoogpiepstemmetje met dik Amerikaans accent] Hi Guys! I'm back! Lets roll! Go Go Go![/Hoogpiepstemmetje met dik Amerikaans accent]
Mooi, you are back, dus houd je bek.
Verder gister bijna 2 rangen gestegen! Niet verkeerd. Ik zeg vanavond weer? Moet ik alleen ff m'n vriendin zien te dumpen.
Geweldig vind ik dat altijd. Moet ik altijd erg om lachen... erg bijdehand altijd, die gasten......quote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:28 schreef Koenz0r het volgende:
[Hoogpiepstemmetje met dik Amerikaans accent] Hi Guys! I'm back! Lets roll! Go Go Go![/Hoogpiepstemmetje met dik Amerikaans accent]
Mij eigenlijk ook wel, maar als ik die reacties in het XBOX360 topic zo lees....quote:
In Japan, het thuisland van Sony, kunnen mensen in de winkels prepaid kaarten aanschaffen voor het PS3 netwerk. Hierdoor hebben ze geen creditcard nodig. Amerika en Europa hoeven voorlopig niet te rekennen op dergelijke prepaid kaarten van Sony. Hier kun je dus alleen online winkelen in het PS3 netwerk met een creditcard.quote:Ik had begrepen dat er een soort van pre-paid kaarten uitzouden komen voor de PS3 store? is dit waar en zoja waar en voor hoeveel te verkrijgen?
gvd... nou, dan toch maar een credidcard nemen... klote zooi!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:10 schreef notunreal het volgende:
[..]
In Japan, het thuisland van Sony, kunnen mensen in de winkels prepaid kaarten aanschaffen voor het PS3 netwerk. Hierdoor hebben ze geen creditcard nodig. Amerika en Europa hoeven voorlopig niet te rekennen op dergelijke prepaid kaarten van Sony. Hier kun je dus alleen online winkelen in het PS3 netwerk met een creditcard.
Dat zou een aanwinst van jewelste zijn zegquote:Rumor Control: Sony To Buy Rockstar?
Sometimes the most unexpected news will hit you in the oddest places. That was the case tonight as we sat merrily eating dinner with developers and journalists from around the industry at the Tengu Restaurant in Westwood, California.
We were coming from a joint Sony, Activision event there in Southern California, when we were told something we definitely weren't ready for.
The discussion at Tengu was fairly simple in its scope: various sources in the press and development team state that Sony is looking to take Rockstar “under their wings”. While we learned that any agreement Sony and Take Two entered into would not affect the upcoming Grand Theft Auto IV, such an agreement would presumably affect any future releases from Rockstar, including the new franchise Sony has been discussing and L.A. Noire, which looks likely to be a PS3 exclusive at this point as well.
Rockstar, which is currently a part of Take Two Interactive, has produced several blockbuster franchises, including the Grand Theft Auto series of games, Manhunt and Bully. The studio has become famous for both the games it produces and the controversy surrounding their production. Rockstar has earned itself a reputation however as a developer which is focused on making excellent games, something that many of the studios that make up Sony World Wide Studios are known for.
As with any news this interesting, we must affirm that we trust our sources, but that our sources do not constitute an official confirmation. PSU will report back to all of you when we have more.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Zeeeeeeeeer sappig gerucht...
[..]
Dat zou een aanwinst van jewelste zijn zeg![]()
![]()
![]()
Maar het is nog altijd een gerucht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |