Ik heb geen idee meerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:36 schreef kepler het volgende:
[..]
geen idee waar het is, tis nadat je een soldaat hebt gered en hij naar de helicopter moet rennen. Er is een lange gang, met daarboven looppaden. Terroristen zitten bovenop die looppaden en er zitten twee mtirailleurs achterin die gang...
Er zitten gewoon een aantal foutmeldingen in de 360 zelf gebouwt die dmv dit soort lampjes combinaties duidelijk worden.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ze hadden ze echt beter moeten maken die 360's.
Maar waarom hebben ze eigenlijk die ''red ring of death'' er in gemaakt? Het zou echt wel beter zijn geweest dat als die 360 kapot was dat er dan gewoon nix gebeurde i.p.v. die rode lichtjes.
Omdat dat nu echt een begrip is geworden en veel van die plaatjes enz mee worden gemaakt.
Dat heeft toch bijna geen 1 apparaat? als mijn tv ,computer, tostiding kapot zijn gebeurt er gewoon nix meer.
Snap dat echt niet.
Dat snap ik wel, maar het is nu zo'n begrip geworden en dat lijkt me niet de bedoeling geweest. Denk ook niet dat die ring of death terug komt en de eventuele opvolger van de 360quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Er zitten gewoon een aantal foutmeldingen in de 360 zelf gebouwt die dmv dit soort lampjes combinaties duidelijk worden.
Maakt het voor de xbox support ook wat makkelijker:
"Wat voor lampjes branden er?" (wat voor foutmelding dus)
Hun tikken het in de computer in en ze zien wat er fout is.
Het is sowieso niet de bedoeling geweest dat die consoles zo veel stuk gingen natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar het is nu zo'n begrip geworden en dat lijkt me niet de bedoeling geweest. Denk ook niet dat die ring of death terug komt en de eventuele opvolger van de 360![]()
ik zit er iig vastquote:
Heb jij weer gelijk inquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het is sowieso niet de bedoeling geweest dat die consoles zo veel stuk gingen natuurlijk.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik gebruik niet die, die vindt ik niet prettig, ik gebruik de mc70 870mcsquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die ene shotgun die achter elkaar kan vuren is wel lachen... wel een n00bgun want je bent gewoon veel sterker van dichtbij maar zo af en toe leuk om er mee rond te lopen
Gebruik zelf meestal de MP9, korte heftige vuurstoten.
Betaald online spelen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:42 schreef BMH het volgende:
UT3 voor de PS3 krijgt muis & keyboard support, Mods en maps support, Cross platform met de PC & natuurlijk is dit allemaal gratis online.
UT3 voor de 360 krijgt: Een latere release date & betaald online spelen.
..... Dank u Microsoft.
Oh dat doe ik al jaren, dan is het goedquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:46 schreef MMaRsu het volgende:
Live = betaald online spelen bedoelt hij.
Gamefaqs ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:49 schreef kepler het volgende:
[..]
ik zit er iig vastAl meer dan een uur en heb het al duizend keer geprobeerd
vanmiddag maar weer proberen
Slechte zaakquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:42 schreef BMH het volgende:
UT3 voor de PS3 krijgt muis & keyboard support, Mods en maps support, Cross platform met de PC & natuurlijk is dit allemaal gratis online.
..... Dank u Microsoft.
dan kan je toch net zo goed UT3 op de PC kopen als je zo graag muis wil en tegen PC-gamers spelen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:42 schreef BMH het volgende:
..... Dank u Microsoft.
Als je van plan was alleen UT3 online te doen, dan is Xbox Live! idd een beetje zonde.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:42 schreef BMH het volgende:
..... Dank u Microsoft.
Ik blijf er over klagen aangezien het nergens op slaat dat wij betalen om zelf games te kunnen hosten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:07 schreef swasfy het volgende:
[..]
Als je van plan was alleen UT3 online te doen, dan is Xbox Live! idd een beetje zonde.
Speel je meerdere games dan slaat het nergens op om er nu over te gaan klagen.
van gamefaqs:quote:
quote:Just take care of these guys, which is not that
easy, and get to the door to end the mission.
tja, als je het teveel vind dan betaal je het toch niet? Ik vind het ook niet heel goedkoop, maar nog wel de moeite waard om te betalen. Tuurlijk hoop ik dat het ooit gratis zal worden, maar ik verwacht het niet. Er gaan zelfs geruchten dat je uiteindelijk ook moet gaan betalen voor het PS3-netwerk (alhoewel dat nog maar geruchten zijn)quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:12 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik blijf er over klagen aangezien het nergens op slaat dat wij betalen om zelf games te kunnen hosten.
Zowiezo zijn er op ebay enz ook wel xbox live gold voor 30 ~40 te vinden. Dan valt het helemaal wel mee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:16 schreef kepler het volgende:
[..]
tja, als je het teveel vind dan betaal je het toch niet? Ik vind het ook niet heel goedkoop, maar nog wel de moeite waard om te betalen. Tuurlijk hoop ik dat het ooit gratis zal worden, maar ik verwacht het niet. Er gaan zelfs geruchten dat je uiteindelijk ook moet gaan betalen voor het PS3-netwerk (alhoewel dat nog maar geruchten zijn)
Zit met hetzelfde maar dan in CoD3 in level 2 op veteran.quote:
Dat is ook een fucking moeilijk levelquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:55 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zit met hetzelfde maar dan in CoD3 in level 2 op veteran.![]()
![]()
Enige dat ik terug kan vinden is: "Just clear the hill"![]()
Ik heb het opgegeven overigens, 200 keer doodgaan op precies hetzelfde punt vind ik wel welletjes.![]()
ben er intussen wel voorbijquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:55 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zit met hetzelfde maar dan in CoD3 in level 2 op veteran.![]()
![]()
Enige dat ik terug kan vinden is: "Just clear the hill"![]()
Ik heb het opgegeven overigens, 200 keer doodgaan op precies hetzelfde punt vind ik wel welletjes.![]()
En ik maar denken dat ik een luizig excuus voor een gamer was.quote:
Bunker? Die boven op de heuvel bedoel je?quote:Steeds liep ik niet ver genoeg die bunker in.. of er niet snel genoeg uit... BOEMmmm
Ja klopt t-shirt nog.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:21 schreef Scarface2004 het volgende:
10tje betalen en daarna nog 65 toch?
Wat krijg je er allemaal bij?
Nou zal ik dan ook maar:quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:19 schreef Ipho het volgende:
[afbeelding]:D:D:D:D:D
YES YES YES![]()
kut shirt dat wel.
Jij boef ik zet de trend gewoon.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:25 schreef swasfy het volgende:
[..]
Nou zal ik dan ook maar:
[afbeelding]
Woohoo
Heb de Limited Edition van deel 2, vond dat het nou niet echt waard en het shirt dat je er deze keer bij krijgt brengt daar geen verandering in.
Embargo op 26 september. 1 telefoontje met een gameshop en iedereen verkoopt het spelquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:30 schreef kepler het volgende:
ik loop op 26 september wel gewoon de winkel in denk ik
Nachtje slapen? Mooi niet, jij gaat een nachtje kamperen bij de gamestore en morgenochtend vroeg haal je gelijk die 360..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:35 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Ja ik ben echt in strijd met mezelf![]()
+- 40 euro besparen is altijd leuk, is die 2e controller er ook weer zo bij gekocht.
Maar aan de andere kantwil ik nu wel spelen, Rainbowsix Las Vegas kopen en Bioshock op de release.
![]()
Klinkt allemaal wel heel erg mooi.
Ow en een vriend van wordt dan helemaal gekkomt hij terug van vakantie heb ik ook een 360.
Dan is hij de enige van de 3 die hem nog niet heeft (game altijd standaard met 2 vrienden)
Ik ga er nog een nachtje over slapen.
Wat voor patta's zijn dat op de background? Adidas T-units keur ik alleen goedquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:19 schreef Ipho het volgende:
[afbeelding]:D:D:D:D:D
YES YES YES![]()
kut shirt dat wel.
Ach die ¤60,-.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:12 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik blijf er over klagen aangezien het nergens op slaat dat wij betalen om zelf games te kunnen hosten.
Dat was met de PS2 het geval ja....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:40 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Weet niet hoe het nu zit met de PS3, hoorde dat het met een PS2 een gekloot was.
Dan betaal ik er liever wat voor dan dat gekloot.
Mooi dat ik ook een PS3 heb danquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:42 schreef BMH het volgende:
..... Dank u Microsoft.
Servers kunnen keyboard-only en controller-only-servers maken. En users kunnen filters gebruiken om ze te vinden. Volgens mij gaat dat wel goed werken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:40 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Dat de PS3 muis & keyboard support krijgt vind ik juist een slecht iets. Zo krijg je online oneerlijke concurrentie als je met je controller speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |