Ik heb echt zin in Bioshock, vind sfeer en een mooi verhaal de 2 belangrijkste dingen in een spel. En de sfeer lijkt me helemaal top en verhaal zal ook wel goed zijn verwacht ik.quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Bioshock reviews so far:
PC Gamer UK: 9.5
OXM UK: 10
Game Informer: 10
Alternative Press: 10
Xbox World: 9.4
Gamers: 9.8
![]()
12 player max MP.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:01 schreef Cyberia18 het volgende:
niet echt behalve dat Call of Duty 4 de GOTY van 2007 gaat worden
MPquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
12 player max MP.
Kan ik net zo goed MoH Airborne halen.
Autist.quote:
12 player is meer dan genoegquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
12 player max MP.
Kan ik net zo goed MoH Airborne halen.
quote:
Ik ga lekker paratroopen vanaf september.quote:Interessantere gamemodi, intensere actie en een veel groter community! Dat is Call of Duty!!!! Hahahah!
Eens....quote:EA servers![]()
![]()
![]()
Meer mensen betekend nooit dat er meer plezier is. Het ligt volledig aan de gameplay. En de gameplay van COD4 komt blijkbaar het beste tot zijn recht met 12 mensen. Klaar.quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]Waarom in CoD 3 wel 24 max en nu maar 12?
Juist die grote(re) levels met een mannetje of 20 zijn fantastisch om te spelen.
![]()
[..]
Ik ga lekker paratroopen vanaf september.![]()
[..]
Eens....![]()
Dat moeten we nog maar afwachten.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:23 schreef BMH het volgende:
[..]
Meer mensen betekend nooit dat er meer plezier is. Het ligt volledig aan de gameplay. En de gameplay van COD4 komt blijkbaar het beste tot zijn recht met 12 mensen. Klaar.
Dat zeg ik net: De gameplay werkt waarschijnlijk het beste met 12 man. Als je met 100 mensen in 1 server wilt spelen moet je UT opstarten: addbots 100quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat moeten we nog maar afwachten.![]()
Geef mij dan maar een grotere groep dan 12 players zodat noobies ook nog eens een headshot/kill maken omdat je met teveel tegenstanders om je heen bezig bent en de noob niet opmerkt.6 tegen 6 is mij overzichtelijk.
![]()
Ik snap niet waarom het niet hoger kan dan 12?Afgezien van technische issues is het toch "hoe meer zielen, hoe meer vreugd?"
Ik zie trouwens niet in wat het max aantal players in MP te maken heeft met gameplay?Gameplay is of goed of slecht, ongeacht het aantal spelers?
![]()
Die spelletjes waarbij je helemaal niet na hoeft te denken en alleen maar moet schieten zijn altijd tofquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:27 schreef AQuila360 het volgende:
Earth Defence Force 2017
Wat een spel zeg kan niets noemen wat er echt goed aan is maar daardoor is die op de 1 of andere manier wel weer heel erg leukHet is horde's en horde's mieren afschieten en gebouwen alles kan kapot
![]()
![]()
Nix zo vet als vanaf paar honder meter een hele toren die krioelt van de mieren neerhalen![]()
dat werkt dus niet, want zodra ik begin te schieten gaan ze gewoon wild schieten met die mitrailleursquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:18 schreef Scarface2004 het volgende:
En de smoke-grenade/nightvision truuk is ook handig.
Smoke-nade gooien..en dan in de rook gaan staan met je vision aan
Klopt maar vind het niet storend ofzo en het is wel vet als je gewoon zon hele flat in laat storten en al die mieren enz door de lucht vliegenquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:41 schreef ach het volgende:
[..]
Die spelletjes waarbij je helemaal niet na hoeft te denken en alleen maar moet schieten zijn altijd tofJammer dat ze het niet een heeel klein beetje mooier hebben gemaakt.
Ze hadden ze echt beter moeten maken die 360's.quote:
Ik hoop het nietquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:34 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Dus 't kan best zijn dat CoD4 qua (MP) opzet heel anders is dan deel 3.
Maakt wel meteen duidelijk dat het probleem bij je 360 ligt en niet bij je tv bijvoorbeeld.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ze hadden ze echt beter moeten maken die 360's.
Maar waarom hebben ze eigenlijk die ''red ring of death'' er in gemaakt? Het zou echt wel beter zijn geweest dat als die 360 kapot was dat er dan gewoon nix gebeurde i.p.v. die rode lichtjes.
Omdat dat nu echt een begrip is geworden en veel van die plaatjes enz mee worden gemaakt.
Dat heeft toch bijna geen 1 apparaat? als mijn tv ,computer, tostiding kapot zijn gebeurt er gewoon nix meer.
Snap dat echt niet.
Omdat het voor de consument fijn is om te kunnen weten wat er mis is als die niet aangaat?quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar waarom hebben ze eigenlijk die ''red ring of death'' er in gemaakt? Het zou echt wel beter zijn geweest dat als die 360 kapot was dat er dan gewoon nix gebeurde i.p.v. die rode lichtjes.
Omdat dat nu echt een begrip is geworden en veel van die plaatjes enz mee worden gemaakt.
Dat heeft toch bijna geen 1 apparaat? als mijn tv ,computer, tostiding kapot zijn gebeurt er gewoon nix meer.
Snap dat echt niet.
Maar toch had ik het anders gedaan omdat die red ring of light nu echt een begrip is geworden.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:50 schreef swasfy het volgende:
[..]
Omdat het voor de consument fijn is om te kunnen weten wat er mis is als die niet aangaat?
Je weet iig dat je er bij 3 ringen niks aan kan doen en bij overige combinaties valt het nog op te lossen, de andere consoles gaan gewoon uit en dan heb je pech
Computer geeft dan nog netjes biepjes maar dan moet je die weer gaan ontcijferen
Dat is alleen maar goedquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Snap dat echt niet.
Best veel compensatie ofniet? Meestal hoor je dat je gewoon maandje live krijgt en thats it.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:59 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dat is alleen maar goed
De XBOX 360 hier heeft ook 6 weken in Duitsland ergens op de operatietafel gekregen. Daarna een andere terug gekregen, waarbij de aan-knop veel slechter functioneert dan de originele. Mja, het werkt tenminste wel. Een maand live, Perfect Dark Zero en Viva Piñata als compensatie gekregen. Twee games die we al hadden, maar die al verkocht waren![]()
Dat laatste gebeurt vooral na een resume volgens mij en lijkt hetzelfde probleem als de disc read errors te zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:14 schreef DJ_ het volgende:
ik heb alleen disc read error's met forza2 , of problemen dat die soms gewoon de hele weg niet laad
en je niks ziet behalve je auto die in het niets rijd en de horizon
Het lijkt erop dat hoe meer disc access er nodig is vaker het voorkomt.. (Dat verklaart de disc read errors bij mij wel ieg) in combinatie met warmte.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:25 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb af en toe een ring of death maar daar is mee te leven![]()
Heb wel vaak Disc Read Error's maar het gekke is bij sommige spelen helemaal niet. Anders 1 keer ofzo en sommige wel 10 keer. Net of het meer aan de dvd'tjes ligt i.p.v. de 360.
klopt maar gewoon de race resetten lukt niet dan loopt die vast , je moet persee je 360 resettenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:21 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat laatste gebeurt vooral na een resume volgens mij en lijkt hetzelfde probleem als de disc read errors te zijn.
Bij mij niet, ik moet ff wachten voor een disc read error en dan kan ik weer verderquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:28 schreef DJ_ het volgende:
[..]
klopt maar gewoon de race resetten lukt niet dan loopt die vast , je moet persee je 360 resetten![]()
ik kan als ik wil de hele race nog door rijden ( wordt wel moeilijk finnishen :p )quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:30 schreef existenz het volgende:
[..]
Bij mij niet, ik moet ff wachten voor een disc read error en dan kan ik weer verder
Als je alleen plaatjes wilt zoals bij mij, kan je hem zelf maken of ik wil je wel helpen, maar echt een filmpje weet ik niet hoe dat moet..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:03 schreef Sala-adin het volgende:
wie weet waar ik halo of gears of war gifjes kan vinden?
je kan met fraps van een video een screenshot maken van elke seconden of welke tijd jij invult als ik het goed hebquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 07:40 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Als je alleen plaatjes wilt zoals bij mij, kan je hem zelf maken of ik wil je wel helpen, maar echt een filmpje weet ik niet hoe dat moet..
bron ign.comquote:August 6, 2007 - Microsoft has just given word that it has officially dropped the price of the Xbox 360 by $50 U.S. dollars to coincide with the release of Madden NFL 08. Beginning August 8, the "Premium" system will retail for $349.99 (down from $399.99) and will still come complete with a headset, controller and 20GB hard drive. The Xbox 360 core system, which is the system only, has dropped $20 itself -- down to $279.99 from $299.99.
In "special package land," gamers with extra money to spend can pick up the Elite version of the Xbox 360 for $449.99 (down thirty bucks from its original $479.99 pricing). The Halo 3 Xbox 360 will ship in September for $399.99.
"The fact that we have been able to keep our launch price longer than any other console while retaining our leadership position demonstrates that consumers believe in the value of Xbox 360," said Mitch Koch, corporate vice president, Global Retail Sales and Marketing Group, Entertainment and Devices Division at Microsoft. "On the eve of the best holiday games lineup ever and the launch of Madden NFL 08, there has never been a better time to jump into Xbox 360."
Expect more should it develop.
Is dat in die chinese toko? ... kut stukkie vond ik dat ook.. dekking zoeken en zelf voorzichtig rondlopen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:57 schreef kepler het volgende:
[..]
dat werkt dus niet, want zodra ik begin te schieten gaan ze gewoon wild schieten met die mitrailleurs
Ik ben daar nu.. de red lotusquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is dat in die chinese toko? ... kut stukkie vond ik dat ook.. dekking zoeken en zelf voorzichtig rondlopen.
Die ene shotgun die achter elkaar kan vuren is wel lachen... wel een n00bgun want je bent gewoon veel sterker van dichtbij maar zo af en toe leuk om er mee rond te lopenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:23 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik ben daar nu.. de red lotusOnline is echt wel lachen, ik ben echt een shotgun hoer
geen idee waar het is, tis nadat je een soldaat hebt gered en hij naar de helicopter moet rennen. Er is een lange gang, met daarboven looppaden. Terroristen zitten bovenop die looppaden en er zitten twee mtirailleurs achterin die gang...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is dat in die chinese toko? ... kut stukkie vond ik dat ook.. dekking zoeken en zelf voorzichtig rondlopen.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:37 schreef Filay het volgende:
TVP ik ga er hopelijk morgen eentje bestellen... of anders later deze week...
Ik twijfel nog een klein beetje maar de goede info van een van de vaste bezoekers hier (Aquila) ben ik toch aardig overtuigd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |