wat een lutserquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:28 schreef maedel het volgende:
wat wel is, dit zou nummer 147 moeten zijn
Maar dat kan vast nog iemand regelen
Het moet echt 146 zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:28 schreef maedel het volgende:
Welke was dubbel dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:28 schreef maedel het volgende:
Dan zou faitz nog altijd een luts-ster zijn.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:32 schreef wonderer het volgende:
Hebben jullie die foto van mijn mooie nieuwe broek al gezien trouwens?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:32 schreef maedel het volgende:
ik lul maar wat, blijkt nadat ik nog eens goed gekeken had..
*zakje in microwave doe*quote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:32 schreef wonderer het volgende:
Hebben jullie die foto van mijn mooie nieuwe broek al gezien trouwens?
jaa zoutquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
*zakje in microwave doe*
popopopopopop.
Alsjeblieft. Zout met boter.
[..]
ik wíst het gewoon...quote:
Het is dan ook gewoon een herenbroek...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:34 schreef Faithz het volgende:
[..]
Gave broek is het
hebben ze hier niet of amper voor vrouwem.
Ik heb dit model zaterdag bij de Perry gekocht maar dan echt knallend lime:
[afbeelding]
Ben ik voorspelbaar?quote:
Damnquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is dan ook gewoon een herenbroek...
Ik dacht, "ach gun Wonderer nou ook dat pleziertje"quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:38 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik dacht, "ach gun Wonderer nou ook dat pleziertje"
I guess... Intussen wel twintig lezers...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:11 schreef maedel het volgende:
we zullen het er maar op gooien dat het etenstijd is en dat iedereen staat te koken? (mijzelf incluis)
Is er iets mis met je MSN?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Woooooooooooooooooooonderer?
Eerst een systeem bedenken (familienaam, geslachtsnaam, voornaam als tweede naam en familienaam als eerst... etc) en daarna gewoon wat (buitenlandse) woorden verbasteren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe verzin je in hemelsnaam namen? VOornamen gaan wel, maar achternamen in fantasyverhalen? Zijn daar truukjes voor?
Je hoeft niet per se chronologisch te schrijven natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb gisterennacht wat essentiële plotmoeilijkheden opgeschreven (althans, de oplossing daarvan), maar ik kan er nog niet aan schrijven want ik ben nog niet op datpunt in het verhaal. Ik ben sowieso niet ver, heb moeite met het begin.
Klopt, klopt. Maar dan nog weet ik niet hoe een verhaal begint. En wat ik met eht begin wil. Wil ik meteen een spannend begin, of wacht ik met het verschieten van mijn kruit om een soort opbouw te maken, met het risico dat het saai wordt...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je hoeft niet per se chronologisch te schrijven natuurlijk.
Kan ook achterafquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Klopt, klopt. Maar dan nog weet ik niet hoe een verhaal begint. En wat ik met eht begin wil. Wil ik meteen een spannend begin, of wacht ik met het verschieten van mijn kruit om een soort opbouw te maken, met het risico dat het saai wordt...
gelukkigquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Je komt er vast zo weer bovenop, maed.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Wil je een wentelteef? Vers gebakken.
Virusje. Gaat vanzelf weer over.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:47 schreef maedel het volgende:
oh, ik ben verkouden zeg.![]()
Waar dat nou ineens vandaan komt...
Ja, ik heb de laatste tijd zo weinig tijdquote:
Nope. Met een beetje melk was het wel te doen, maar nu heb ik dus nog niet mijn calcium enzo binnenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:52 schreef JamesBrownie het volgende:
Das idd niet zo lekker.
Yoghurt met honing er doorheen een idee?(heb je vast ook niet)
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:28 schreef Faithz het volgende:
Neuh maar ik vraag me af waarom ze nog bij hem in 1 huis woont
Ik was volgens mij de enige die zich hier tussentijds durfde te laten zien...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:13 schreef wonderer het volgende:
Ik heb me trouwens intussen aangekleed dus jullie kunnen weer tevoorschijn komen, hoor
Thanksquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:06 schreef DR34M3R het volgende:
he maedel, gezondheid!
Word als het goed is gecontacteerd door een bouwer die met een fabriek werkt die op fietsafstand ligt. Daar ben ik even wezen kijken en zelfs een heel groot huis is eigenlijk best klein. Dus ik hoop dat ons plan groot genoeg is. Op een plattegrondje lijkt het altijd groter of zo.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:19 schreef DR34M3R het volgende:
Hoe is het met de bouwplannen?
gheghe, daar ga ik niet overquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:27 schreef JamesBrownie het volgende:
Maedel, ik vind die dingen veel te duur, doe er eens wat aan!![]()
Dat vermoeden had ik alquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:37 schreef maedel het volgende:
[..]
gheghe, daar ga ik niet over
-gelukkig-
Geeft niks, ik ben al verkouden. Je kunt er hooguit een extra virus mee oplopenquote:
Hé, eindelijk iemand die wél gekust wil worden door mij vandaagquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Geeft niks, ik ben al verkouden. Je kunt er hooguit een extra virus mee oplopen
Je vrouw ook niet dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:00 schreef maedel het volgende:
[..]
Hé, eindelijk iemand die wél gekust wil worden door mij vandaag
Nee, die denkt dat ze besmetting nog tegen kan houdenquote:
Hè gut...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:03 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, die denkt dat ze besmetting nog tegen kan houden![]()
Right...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:03 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, die denkt dat ze besmetting nog tegen kan houden![]()
Goed plan. Prbobeer al 5 minuten deze post erdoor te krijgen, misschien lukt het nu:quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:24 schreef wonderer het volgende:
Droom fijn, dromertje. Van mij of zo
waarom geenquote:
Omdat ze best slecht waren. Herinner je die metafoor van die olifantenverzameling nog? Zoiets. Er waren meerdere verhalen met hetzelfde thema, eentje waar ik best ver mee was (heb de woorden niet geteld maar ik gok iets van 40.000). Karakters waren te plat en te emotioneel. Ik zocht een verhaal om te bewerken voor een wedstrijd maar het bleek uiteindelijk slechter te zijn dan ik me herinnerde dus erg veel zin in herschrijven heb ik nietquote:
Nogal, ik heb al drie keer van broek gewisseld!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:23 schreef soapie het volgende:
Haaaaaaai,
wat een waardeloos weer vandaag!!!!!
Oh, is het bij jullie ook eindelijk 35 graden met een luchtvochtigheid van 95%?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:34 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nogal, ik heb al drie keer van broek gewisseld!
Bijna goed. Ong. 17 graden met regen....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, is het bij jullie ook eindelijk 35 graden met een luchtvochtigheid van 95%?
Pff, aanstellers.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:34 schreef soapie het volgende:
[..]
Bijna goed. Ong. 17 graden met regen....![]()
![]()
![]()
Ja, officiëel zitten we hier nog op de/een winter te wachten hoor.quote:
Zodra het zomer wordt, zit iedereen weer te klagen dat het zo warm is en dat de dijken uitdrogen en weet ik wat... Nederlanders en weerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:43 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, officiëel zitten we hier nog op de/een winter te wachten hoor.
Dus, laat staan dat we nog een zomer verwachten.
Kun je nagaan hoe de gemiddelde nederlander er voor staat
(hint: stiksjagrijnig)
jup, beetje wel. Gaat al een stuk beter dan gisterenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:49 schreef soapie het volgende:
Hoe is het Maedel, weer opgeknapt??
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:38 schreef maedel het volgende:
[..]
jup, beetje wel. Gaat al een stuk beter dan gisteren
Klinkt lekker!!!!!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:53 schreef maedel het volgende:
thanks![]()
Iemand de nieuwe clip van Melissa Etheridge al gezien?
Ik vinnum keilief![]()
Damn, dat vergeet ik nou altijd te kijken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
De DJ bij the Ellen-show is leuk, en de show zelf gelukkig ook.
En daarbij is ze nog lekker ookquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zie het ook niet zo vaak, helaas. Maar ik vind Ellen echt hilarisch, en ik heb eht idee dat ik naar een echt persoon zit te kijken. En de gasten bij haar zijn ook altijd zo lekker vrolijk.
Nooit.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:17 schreef JamesBrownie het volgende:
Het is gewoon altijd net de tijd dat het zo uitkomt denk ik.
Maar dan nog.
Wanneer bel jij je ouders?
Ik spreek mijn moeder nu en dan op MSN, da's meer dan zat. Het gaat toch nergens over.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:25 schreef JamesBrownie het volgende:
Nee?
Ik mijn moeder eens in de week, mijn vader eigenlijk ook nooit.
Dat doen cavia's niet, en papa zit er ook niet meer bij hoor, dan zou ze meteen weer zwanger zijn(ze zijn net na de bevalling heel vruchtbaar) en dat is niet goed voor haar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Tof! Maar eet vader cavia zeniet op?
Ja, ze zaten al aan het hooi.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:34 schreef wonderer het volgende:
't Zijn nestflieders he? Leuk.
Die bovenste is net een kleurenstaal
waaaaarrrrr????quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:39 schreef wonderer het volgende:
Iemand opent een topic met "wonderer vindt" en dan iets wat ik helemaal niet vind, en vervolgens wordt ik op die mening aangevallen
Daar kan ik echt pissig van worden.
schrijfforumquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:54 schreef maedel het volgende:
[..]
waaaaarrrrr????
Straks Dolly Dots op tv!
goedkoop, roepen dat iemand zeker pms heeftquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
schrijfforum
Oh, en omdat ik pissig word, verdenkt iemand me ook nog eens van PMS. Als ik ERGENS een hekel aan heb...
Mhm. Vooral omdat je daar M voor moet hebben en dat heb ik nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:05 schreef maedel het volgende:
[..]
goedkoop, roepen dat iemand zeker pms heeft![]()
en nou maar hopen dat je daar zelf voor gezorgd hebtquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mhm. Vooral omdat je daar M voor moet hebben en dat heb ik niet
Wrom? 't Is alleen maar irritant. Wat mij betreft gaat dat zootje nutteloze organen er liever vandaag dan morgen uit.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:21 schreef maedel het volgende:
[..]
en nou maar hopen dat je daar zelf voor gezorgd hebt![]()
Tja, dat krijg je met kerelsquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik verbaas me toch steeds weer over je krachtige en voor zoveel vrouwtjesvrouwen wellicht wat schokkerende uitspraken.
Enig idee wat het betekent om in de overgang te zijn?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wrom? 't Is alleen maar irritant. Wat mij betreft gaat dat zootje nutteloze organen er liever vandaag dan morgen uit.
Ik ga over 2 uurtjes op vakantiequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:22 schreef liefie_ het volgende:
overmorgen ga ik op vakantie
goeiemorgen meisjes
Waarheenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:40 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik ga over 2 uurtjes op vakantie![]()
![]()
Nou vooruit, ze mogen de eierstokken laten zitten. Maar met extra hormonen valt ook wel eea te ondervangen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 08:51 schreef maedel het volgende:
[..]
Enig idee wat het betekent om in de overgang te zijn?
Dan heb jij echt niet meer van die verhalen over jou en Brad als dat je nu hebt hoor...
en als je de hele handel er uit zou hebben, dan ga je dus de overgang in.
Nou, succes er mee danquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou vooruit, ze mogen de eierstokken laten zitten. Maar met extra hormonen valt ook wel eea te ondervangen.
Jij bent ook tevreden met je vrouwelijke lichaam, voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:59 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, succes er mee dan
Mijn ding zou het niet zijn hoor.
Ja, maar volgens mij bereik je met het er uit halen van die "nutteloze dingen" iets dat jij echt niet wil.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij bent ook tevreden met je vrouwelijke lichaam, voor zover ik weet.
Inderdaad, daar zijn andere operaties voor nodig. Maar goed, ik heb sowieso niet veel zin in gesnij in mijn lichaam als het niet echt nodig is, dus ik moet het er maar mee doen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:29 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij bereik je met het er uit halen van die "nutteloze dingen" iets dat jij echt niet wil.
Daarom...
Ik zit een beetje vast met het huidige verhaal (procedures). Verder ben ik bezig met een verhaal dat zich rond die ene kerst afspeelt voor een wedstrijd en eentje vanuit iemand anders' perspectief. Verder ben ik aan het wachten op mail, dus dat schiet inderdaad niet opquote:Op zondag 12 augustus 2007 02:00 schreef DR34M3R het volgende:
Wonderer, hoe is het met Arthur? Het blijft zo stil de laatste tijd rond hem...
Ik zou hem (of haar) keihard uitlachen, want ik ben niet mooiquote:Op zondag 12 augustus 2007 03:30 schreef JamesBrownie het volgende:
Even bij jullie deze vraag neerleggen:
Als een man zegt: Jij bent mooi(of een vrouw, wat maakt het ook eigenlijk uit)
En er komt dan iemand anders en die zegt: Dat zegt diegene alleen maar omdat ie je wil neuken, hoe vat je dat dan op?
Wij zijn bij Folkwood geweest vanavond, was best leuk...
Wat wondeer zegt, volg je eigen gevoel voor mensen. Mijn mening: Wat een eikel... de 2e dan.. Je zou je eens lekker voelen over jezelf...quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:30 schreef JamesBrownie het volgende:
Even bij jullie deze vraag neerleggen:
Als een man zegt: Jij bent mooi(of een vrouw, wat maakt het ook eigenlijk uit)
En er komt dan iemand anders en die zegt: Dat zegt diegene alleen maar omdat ie je wil neuken, hoe vat je dat dan op?
Wij zijn bij Folkwood geweest vanavond, was best leuk...
dan zal ik maar heel zinvol terugzwaaienquote:Op zondag 12 augustus 2007 09:55 schreef maedel het volgende:
[zinvolle bijdrage]
hoi
[/zinvolle bijdrage]
quote:
jordanië!quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Waar ga je heen?
Wat een heerlijk weer is het toch... Vanochtend een waterballonnengevecht gehouden (waarbij ik het gewillige slachtoffer mocht spelen van de kids, maar neit mocht teruggooien)
Dadelijk lekker een eind fietsen
Niet echt een veelgehoorde vakantiebestemmingquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jordanië!
ik begin het wel spannend te vinden
omdat er heel veel mooie dingen te zien zijn die ik altijd al wou zien (jerash, dode ree, rode zee, petra)quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niet echt een veelgehoorde vakantiebestemmingHoe kom je daar zo bij?
We verwachten wel foto's natuurlijk als je terugbent!
Ik weet niet zo goed hoe ik erop moet reageren. Ik vind het kut voor je, dat je je niet lekker voelt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Done.
Ja, het is ook met momenten erg kut. Maar het was wel fijn om het een beetje van me af te kunnen schrijven.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe ik erop moet reageren. Ik vind het kut voor je, dat je je niet lekker voelt.
Ik vond het zo..Niet aardig!quote:Op zondag 12 augustus 2007 08:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat wondeer zegt, volg je eigen gevoel voor mensen. Mijn mening: Wat een eikel... de 2e dan.. Je zou je eens lekker voelen over jezelf...
![]()
Onweer?quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is stil, rustig en de lucht is hier vreemd gekleurd, en ik voel me niet zo goed als dat ik me graag zou willen voelen.
Nee, het was heel gek (ondertussen weer wat weggetrokken), maar het was egaal bewolkt, maar met een hele gele glans. Heel apart.quote:
Ik zit in Noord-Eindhoven. Is dat in de buurt?quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:13 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, het is geel weer, dat viel mij ook net op!
(zit jij ook hier in de buurt? Volgens mij wel, maar ik weet het niet zeker meer)
Onweer dus. Alleen ging het niet donderen bij jouquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, het was heel gek (ondertussen weer wat weggetrokken), maar het was egaal bewolkt, maar met een hele gele glans. Heel apart.
WB stroek!quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:20 schreef Stroekie het volgende:
Zo ik ben er weer
nog hartelijk bedankt voor alle goede wensen op mijn verjaardag
helaas bleek 3G internet in Zuid Africa en wireless internet toch minder voor de hand te liggen en heb ik dus niet kunnen fokken.
Maar ik beloof jullie het vanaf nu weer te gaan inhalen
Best treurig eigenlijk...quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:24 schreef Stroekie het volgende:
zo en ik zie dat er geen enkel L topic in MyAT ontbreekt![]()
dat er niet meer gepost is, of dat ik trots ben op het feit dat ik vrijwel geen ontbrekende L topics in mijn MyAT hebquote:
wie is er nu nog meer weg dan, behalve Vanitas, want daar weet ik van dat hij nu als schipper over de Nederlandse binnenwateren aan het varen isquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarschijnlijk dat er niet meer gepost is. Maar het is vakantietijd. Iedereen is steeds weg.
ja dat komt natuurlijk omdat ik vergeten was hier drinken voor jullie klaar te zetten als start van het dagelijkse kringgesprekquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is hier aardig rustig.
nou ik heb dus te veel gegeten en gedronken op vakantie, dus ondanks dat ik een zwak voor chocolade heb, moet ik gewoon beleeft bedanken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:35 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb mijn eigen oploscappucino gemaakt hoor.
Ik heb wel heel lekkere koekjes, oreo's met witte chocolade!
je zou haast denken dat die lucht van chocolade toch wel mensen naar dit topic weet te lokkenquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:57 schreef JamesBrownie het volgende:
He, dan moet ik ze allemaal alleen opeten als het hier niet wat drukker wordt!
Ik eet het de laatste tijd wat minder, maar die oreo's, daar kan ik echt niet vanaf blijven als we ze in huis hebben...quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je zou haast denken dat die lucht van chocolade toch wel mensen naar dit topic weet te lokken![]()
nou onder andere hier in de warme browniesquote:
Kweenie, maar ik vind het niet te etenquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:05 schreef JamesBrownie het volgende:
Hoe kan chocolade nou vies zijn?
Wat doen ze daarmee dan?
Neu, ik vind het wel best zoquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:21 schreef JamesBrownie het volgende:
Okee...
Zal ik een stuk opsturen!
Kust van goud/goudkust.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Neu, ik vind het wel best zoProberen af te vallen is niet zo handig met chocolade binnen handbereik
Ze hebben hier trouwens wel cote d'or, al heet het hier Riesen
WElquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:23 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Kust van goud/goudkust.
Riesen...Haam, ik weet wel wat beter klinkt iig.
Moet je afvallen dan? toch niet echt?
Okee, jij je zinquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
WElMinstens drie kilo. Nou ja, minstens een broekmaat.
Ik ben niet zo'n eter dus met een beetje opletten gaat het best (ik zit toch wel vijf van de zeven dagen onder de 1800 calorieen), en ik fiets ook bijna elke dag een stukje. Ik merk alleen nog niksquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:42 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Okee, jij je zin![]()
Bij mij mag er ook wel wat af, ik wil er alleen niets voor laten.(doen wel, maar het ontbreekt ma aan tijd momenteel)
Nou ik hoop voor je dat het niet tegenvalt, maar dat werken is een mooi iets, maar er gaat bij mij altijd wel heel veel tijd inzittenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:10 schreef JamesBrownie het volgende:
moggu!
Dit is de eerste dag in 8 jaar tijd(nou ja, bijna 8 jaar) dat ik de hele dag ga werken, ik ben om half 6 pas weer thuis.
Ik ben beniewd wat ik ervan vind...
ook lekker, maar ik mis toch vooral het vers fruit met yoghurt van het vakantieontbijtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:05 schreef maedel het volgende:
*Kellogs Special K eet
en hoe was dat dan gebeurd ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik droomde dat mijn rug gebroken was.
Ik droomde dat ik Snape doorboorde met een zwaard en tegelijk kuste omdat ik het zielig voor hem vond (dit is de simpele uitleg, het zat wel iets ingewikkelder in elkaar).quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik droomde dat mijn rug gebroken was.
Het deed pijn als ik bewoog (ik wasblijkbaar niet verlamdquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik Snape doorboorde met een zwaard en tegelijk kuste omdat ik het zielig voor hem vond (dit is de simpele uitleg, het zat wel iets ingewikkelder in elkaar).
I'm weird.
Hoe voelde die gebroken rug?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het deed pijn als ik bewoog (ik wasblijkbaar niet verlamd). En toen kwam er een ambulancemedewerker en die tilde me op, eigenlijk heel lomp, maar heel stevig en ik weet nog dat ik me heel veilig voelde
.
en hoe was het om een hele dag in plaats van part time te werken?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:10 schreef JamesBrownie het volgende:
O, dank je!
En ook een goede morgen voor iedereen!
Ik heb net cruesli op met yoghurt, best lekker, maar nu heb ik wat last van maagzuur.
O, en vandaag mag ik iets uit de kantine eten heb ik mezelf beloofd!
Hoi.quote:
Dat ademt gewoon vakantie, het beginnen aan een nieuw iets (studie), onzekerheid...quote:Kaart : Pentakels 7
Element : Aarde
Astrologisch teken : Stier, Maagd, Steenbok
Psychologische functie : Zintuigen/Instinct
Verbinding Chakra : 1e Chakra
Het Seizoen : Lente
Sleutelwoorden:
De inventaris opnemen, veel mogelijkheden/opties hebben, beoordeling, langzame maar gestage groei, herevalutaite, geduld, weinig actieve periode, stug doorgaan, reflectie, een wacfhtperiode, pauzeren, langetermijnplanning, toekomst, depressie, het gevoel te falen, mijlpaal, nadenken over verandering, niet kunnen kiezen, op een driesprong staan, eindelijk resultaat zien, bepalen waar je staat.
Meditatiewoorden: Inventariseren, plannen, evalueren
Per wanneer mag jij de uni van U van binnen gaan bekijken ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik dacht, laat ik eens een tarotkaart trekken voor mezelf. Ik trek de 7 van pentakels:
[afbeelding]
Maar ik kon het boekje niet vinden met de uitleg, dus op internet gezocht:
[..]
Dat ademt gewoon vakantie, het beginnen aan een nieuw iets (studie), onzekerheid...
Eigenlijk gewoon alles wat er speelt bij mij.
Jemeot wel weten dat ik maar watdoe hequote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:20 schreef wonderer het volgende:
Trek er eens eentje voor mij. Ik wil weten of ik me vandaag depressief moet voelen of niet.
Je bent een waardig opvolger van Dr34m3r met die kaartenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jemeot wel weten dat ik maar watdoe he, ik ben geen ervaren tarotlezer
.
Momentje.
Ik vraag Angel straks wel ter verificatiequote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jemeot wel weten dat ik maar watdoe he, ik ben geen ervaren tarotlezer
.
Momentje.
quote:Kaart : Staven 2
Element : Vuur
Astrologisch teken : Ram, Leeuw en Boogschutter
Psychologische functie : Intuitie
Verbinding Chakra : 3e Chakra
Het Seizoen : Zomer
Sleutelwoorden:
Kansen, persoonlijke kracht, originaliteit, stoutmoedigheid, een goede start, origineel, invloed hebben, je doelen kunnen behalen, een risico nemen, voor je mening uitkomen, de koe bij de hoorns vatten, een vooruitziende blik, vertrouwen in de toekomst, trots, groei ,voorbereiding op succes, verhuizing, wat nu!, energiek met problemen aan de gang gaan, je leven in eigen handen nemen.
Meditatiewoorden: Kansen, wachten, vertrouwen
Oeh, dan wil ik dat ookquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vraag Angel straks wel ter verificatie
als er hier zo'n rel zoals gisteren komt zeker welquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:23 schreef wonderer het volgende:
Oeh, we zitten op de laatste pagina. Zou dit topic toch nog volraken?
afgezien van wat wrijving in het begin tussen liefie en sitethief kan ik me hier ook geen echte rel heugenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit is een topic waar ik niet graag rel. ik kom hier voor mijn rust.
Hij was laatst wel online op msn (maar ik heb er niet mee gesproken).quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:29 schreef Stroekie het volgende:
Over Sitethief gesproken
heeft iemand daar de laatste tijd nog taal of teken van vernomen ?
die maakte wel rellen maar dan toch vooral in andere topics en kwam ze daar bij ons verslag van doenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien iets met qwea/zwaffel ooit?
Past wel bij mijn situatiequote:
Ja, met mijquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien iets met qwea/zwaffel ooit?
ik zou er haast wat van gaan denkenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, met mijVolgens mij ben ik wel goed voor rellen.
Tsssk, ik post een dagje niet, en men is mij al vergeten...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
afgezien van wat wrijving in het begin tussen liefie en sitethief kan ik me hier ook geen echte rel heugen
je bent heul geen rel tommy, maar een kritische variant daaropquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:41 schreef maedel het volgende:
[..]
Tsssk, ik post een dagje niet, en men is mij al vergeten...![]()
Start een relquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:41 schreef maedel het volgende:
[..]
Tsssk, ik post een dagje niet, en men is mij al vergeten...![]()
Ik heb altijd goede plannen. Hoe is het? Arthur inmiddels uit?quote:
Ah, maar als je te moe bent om werk te doen, kun je niet vandaag doen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:09 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb vandaag een kaartje getrokken:
Stel niet uit tot morgen wat je nu al kan doen.
Dat trok ik toen ik thuis kwam van mijn werk en op dat moment vond ik dat ik al genoeg had gedaan voor vandaag, dus doe ik het toch echt morgen.
Hallo!
Pfft niet eens.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb altijd goede plannen. Hoe is het? Arthur inmiddels uit?
Zie bestandsnaam.quote:
Ik zit gelijk met dat liedje in mijn hoofdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:33 schreef wonderer het volgende:
Teeuwen is niet mijn soort humorMaar ik waardeer je poging.
ja Rupert en Juffouw Liesbethquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:34 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik zit gelijk met dat liedje in mijn hoofd.
Dat wist ik dus nietquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:33 schreef wonderer het volgende:
Teeuwen is niet mijn soort humorMaar ik waardeer je poging.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:38 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat wist ik dus niet
Dit beter?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:38 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat wist ik dus niet
Dit beter?
Je kan/kon van die killer rabbit knuffels kopenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:42 schreef JamesBrownie het volgende:
hij blijft goed!
Dit trouwens ook.![]()
een fquote:
Ik heb in Engeland uitgehangen en nu al weer een weekje thuisquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
een f
hoe is ie met jou?
waar heb je uitgehangen!
ow en vertel me alsjeblieft dat het regent in nederland *gniffel*
Ja, het was leukquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:59 schreef liefie_ het volgende:
was het leuk engeland?
ik moet helaas eik al weer gaan mn uur zit er zo goed als al weer op na al dat gemail naar huis en zo!
tot snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |