quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Wil je een wentelteef? Vers gebakken.
Virusje. Gaat vanzelf weer over.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:47 schreef maedel het volgende:
oh, ik ben verkouden zeg.![]()
Waar dat nou ineens vandaan komt...
Ja, ik heb de laatste tijd zo weinig tijdquote:
Nope. Met een beetje melk was het wel te doen, maar nu heb ik dus nog niet mijn calcium enzo binnenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:52 schreef JamesBrownie het volgende:
Das idd niet zo lekker.
Yoghurt met honing er doorheen een idee?(heb je vast ook niet)
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:28 schreef Faithz het volgende:
Neuh maar ik vraag me af waarom ze nog bij hem in 1 huis woont
Ik was volgens mij de enige die zich hier tussentijds durfde te laten zien...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:13 schreef wonderer het volgende:
Ik heb me trouwens intussen aangekleed dus jullie kunnen weer tevoorschijn komen, hoor
Thanksquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:06 schreef DR34M3R het volgende:
he maedel, gezondheid!
Word als het goed is gecontacteerd door een bouwer die met een fabriek werkt die op fietsafstand ligt. Daar ben ik even wezen kijken en zelfs een heel groot huis is eigenlijk best klein. Dus ik hoop dat ons plan groot genoeg is. Op een plattegrondje lijkt het altijd groter of zo.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:19 schreef DR34M3R het volgende:
Hoe is het met de bouwplannen?
gheghe, daar ga ik niet overquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:27 schreef JamesBrownie het volgende:
Maedel, ik vind die dingen veel te duur, doe er eens wat aan!![]()
Dat vermoeden had ik alquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:37 schreef maedel het volgende:
[..]
gheghe, daar ga ik niet over
-gelukkig-
Geeft niks, ik ben al verkouden. Je kunt er hooguit een extra virus mee oplopenquote:
Hé, eindelijk iemand die wél gekust wil worden door mij vandaagquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Geeft niks, ik ben al verkouden. Je kunt er hooguit een extra virus mee oplopen
Je vrouw ook niet dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:00 schreef maedel het volgende:
[..]
Hé, eindelijk iemand die wél gekust wil worden door mij vandaag
Nee, die denkt dat ze besmetting nog tegen kan houdenquote:
Hè gut...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:03 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, die denkt dat ze besmetting nog tegen kan houden![]()
Right...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:03 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, die denkt dat ze besmetting nog tegen kan houden![]()
Goed plan. Prbobeer al 5 minuten deze post erdoor te krijgen, misschien lukt het nu:quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:24 schreef wonderer het volgende:
Droom fijn, dromertje. Van mij of zo
waarom geenquote:
Omdat ze best slecht waren. Herinner je die metafoor van die olifantenverzameling nog? Zoiets. Er waren meerdere verhalen met hetzelfde thema, eentje waar ik best ver mee was (heb de woorden niet geteld maar ik gok iets van 40.000). Karakters waren te plat en te emotioneel. Ik zocht een verhaal om te bewerken voor een wedstrijd maar het bleek uiteindelijk slechter te zijn dan ik me herinnerde dus erg veel zin in herschrijven heb ik nietquote:
Nogal, ik heb al drie keer van broek gewisseld!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:23 schreef soapie het volgende:
Haaaaaaai,
wat een waardeloos weer vandaag!!!!!
Oh, is het bij jullie ook eindelijk 35 graden met een luchtvochtigheid van 95%?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:34 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nogal, ik heb al drie keer van broek gewisseld!
Bijna goed. Ong. 17 graden met regen....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, is het bij jullie ook eindelijk 35 graden met een luchtvochtigheid van 95%?
Pff, aanstellers.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:34 schreef soapie het volgende:
[..]
Bijna goed. Ong. 17 graden met regen....![]()
![]()
![]()
Ja, officiëel zitten we hier nog op de/een winter te wachten hoor.quote:
Zodra het zomer wordt, zit iedereen weer te klagen dat het zo warm is en dat de dijken uitdrogen en weet ik wat... Nederlanders en weerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:43 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, officiëel zitten we hier nog op de/een winter te wachten hoor.
Dus, laat staan dat we nog een zomer verwachten.
Kun je nagaan hoe de gemiddelde nederlander er voor staat
(hint: stiksjagrijnig)
jup, beetje wel. Gaat al een stuk beter dan gisterenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:49 schreef soapie het volgende:
Hoe is het Maedel, weer opgeknapt??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |