quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007  00:38 schreef wonderer het volgende:Ik dacht al dat het aan mij lag, fok was inderdaad een tijdje niet te bereiken...
Wat is er gebeurd?

Ik zou met wat collega's / vrienden wat gaan drinken op mijn verjaardag, na het werk (ca. 21.00 uur dus, het is weer afsluiting). Belt H op, voeg in de middag, hoe laat ik denk thuis te zijn. Ik zeg hem, dat ik het niet weet, omdat we na het werk nog wat gaan drinken. 
Had hij al "met mensen" afgesproken dat hij om 21.00 uur op de kermis zou zijn. En ik was al zo vaak weggeweest de laatste tijd, het was zijn beurt zei hij. Ik heb gezegd dat we eerst iets gingen drinken maar dat ik dan wel rond een uur of 10, half 11 thuis zou zijn zodat hij ook nog gewoon kon gaan. 
Was niet goed, hij moest er om 9 uur zijn. Die mensen moeten morgen ook allemaal werken zei hij. Nou ok, probleem opgelost dacht ik, ik heb gevraagd of hij dan een paar flessen wijn wilde halen, dat wij dat dan gewoon bij ons zouden vieren. 
Niet dus, hij wilde ze niet over de vloer hebben, aangezien hij ze als de veroorzakers ziet van de problemen die we hebben (samen met mijn ouders, zusje, en ach, eigenlijk iedereen die maar wat te maken heeft met me, behalve hijzelf). 
Flinke ruzie erover gehad aan de telefoon, hij wilde me niet meer met rust laten, tot ik er op een gegeven moment zo ziek van was dat ik de hoorn eraf gelegd heb. Ging hij via de receptie bellen, kreeg hij een collega aan de lijn. Dat hij dan wel langs zou komen... 
Du'h. Ik ben meteen naar de receptie gegaan om te vertellen dat hij niet welkom was en dat als hij zou komen, ze daar rekening mee moesten houden. Foto doorgemaild, zodat ze wisten om wie het gaat... Ook meteen gevraagd of ze zijn telefoontjes wilden tegenhouden, mijn toestel doorgeschakeld naar hun, konden ze mooi als filter fungeren. Ja, hallo, we hebben ook nog werk te doen... 
Maar goed, om een lang verhaal kort te maken, het einde van het liedje was, dat hij me mailde dat hij al afgezegd had, net op het moment dat ik mailde dat ik dan wel op een andere dag zou gaan (waar ook weer heibel over kwam... maar als ik alles moet gaan vertellen wordt het echt een heel boekwerk..). 
Hij weer bellen, op mijn mobiel, dat hij afgezegd had en ik dan maar moest gaan. Hij was heel boos zei hij en ik kon het maar beter heel laat maken, want hij wilde me niet zien. 
Dus zodoende... Aan de telefoon vertelde hij dus ook de reden waarom hij per sé om 9 uur daar moest zijn.. Hij heeft sinds kort een vriendin, leren kennen via internet (hij zit tegenwoordig op relatieplanet, parship, dat soort sites, het is een gewone vriendin, lesbisch zegt ie) en die zou hij daar vanavond ontmoeten...  

Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity. 
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.