quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:38 schreef maedel het volgende:
[..]
jup, beetje wel. Gaat al een stuk beter dan gisteren
Klinkt lekker!!!!!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:53 schreef maedel het volgende:
thanks![]()
Iemand de nieuwe clip van Melissa Etheridge al gezien?
Ik vinnum keilief![]()
Damn, dat vergeet ik nou altijd te kijken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
De DJ bij the Ellen-show is leuk, en de show zelf gelukkig ook.
En daarbij is ze nog lekker ookquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zie het ook niet zo vaak, helaas. Maar ik vind Ellen echt hilarisch, en ik heb eht idee dat ik naar een echt persoon zit te kijken. En de gasten bij haar zijn ook altijd zo lekker vrolijk.
Nooit.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:17 schreef JamesBrownie het volgende:
Het is gewoon altijd net de tijd dat het zo uitkomt denk ik.
Maar dan nog.
Wanneer bel jij je ouders?
Ik spreek mijn moeder nu en dan op MSN, da's meer dan zat. Het gaat toch nergens over.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:25 schreef JamesBrownie het volgende:
Nee?
Ik mijn moeder eens in de week, mijn vader eigenlijk ook nooit.
Dat doen cavia's niet, en papa zit er ook niet meer bij hoor, dan zou ze meteen weer zwanger zijn(ze zijn net na de bevalling heel vruchtbaar) en dat is niet goed voor haar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Tof! Maar eet vader cavia zeniet op?
Ja, ze zaten al aan het hooi.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:34 schreef wonderer het volgende:
't Zijn nestflieders he? Leuk.
Die bovenste is net een kleurenstaal
waaaaarrrrr????quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:39 schreef wonderer het volgende:
Iemand opent een topic met "wonderer vindt" en dan iets wat ik helemaal niet vind, en vervolgens wordt ik op die mening aangevallen
Daar kan ik echt pissig van worden.
schrijfforumquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:54 schreef maedel het volgende:
[..]
waaaaarrrrr????
Straks Dolly Dots op tv!
goedkoop, roepen dat iemand zeker pms heeftquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
schrijfforum
Oh, en omdat ik pissig word, verdenkt iemand me ook nog eens van PMS. Als ik ERGENS een hekel aan heb...
Mhm. Vooral omdat je daar M voor moet hebben en dat heb ik nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:05 schreef maedel het volgende:
[..]
goedkoop, roepen dat iemand zeker pms heeft![]()
en nou maar hopen dat je daar zelf voor gezorgd hebtquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mhm. Vooral omdat je daar M voor moet hebben en dat heb ik niet
Wrom? 't Is alleen maar irritant. Wat mij betreft gaat dat zootje nutteloze organen er liever vandaag dan morgen uit.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:21 schreef maedel het volgende:
[..]
en nou maar hopen dat je daar zelf voor gezorgd hebt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |