Ik vraag Angel straks wel ter verificatiequote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jemeot wel weten dat ik maar watdoe he, ik ben geen ervaren tarotlezer
.
Momentje.
quote:Kaart : Staven 2
Element : Vuur
Astrologisch teken : Ram, Leeuw en Boogschutter
Psychologische functie : Intuitie
Verbinding Chakra : 3e Chakra
Het Seizoen : Zomer
Sleutelwoorden:
Kansen, persoonlijke kracht, originaliteit, stoutmoedigheid, een goede start, origineel, invloed hebben, je doelen kunnen behalen, een risico nemen, voor je mening uitkomen, de koe bij de hoorns vatten, een vooruitziende blik, vertrouwen in de toekomst, trots, groei ,voorbereiding op succes, verhuizing, wat nu!, energiek met problemen aan de gang gaan, je leven in eigen handen nemen.
Meditatiewoorden: Kansen, wachten, vertrouwen
Oeh, dan wil ik dat ookquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vraag Angel straks wel ter verificatie
als er hier zo'n rel zoals gisteren komt zeker welquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:23 schreef wonderer het volgende:
Oeh, we zitten op de laatste pagina. Zou dit topic toch nog volraken?
afgezien van wat wrijving in het begin tussen liefie en sitethief kan ik me hier ook geen echte rel heugenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit is een topic waar ik niet graag rel. ik kom hier voor mijn rust.
Hij was laatst wel online op msn (maar ik heb er niet mee gesproken).quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:29 schreef Stroekie het volgende:
Over Sitethief gesproken
heeft iemand daar de laatste tijd nog taal of teken van vernomen ?
die maakte wel rellen maar dan toch vooral in andere topics en kwam ze daar bij ons verslag van doenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien iets met qwea/zwaffel ooit?
Past wel bij mijn situatiequote:
Ja, met mijquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien iets met qwea/zwaffel ooit?
ik zou er haast wat van gaan denkenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, met mijVolgens mij ben ik wel goed voor rellen.
Tsssk, ik post een dagje niet, en men is mij al vergeten...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
afgezien van wat wrijving in het begin tussen liefie en sitethief kan ik me hier ook geen echte rel heugen
je bent heul geen rel tommy, maar een kritische variant daaropquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:41 schreef maedel het volgende:
[..]
Tsssk, ik post een dagje niet, en men is mij al vergeten...![]()
Start een relquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:41 schreef maedel het volgende:
[..]
Tsssk, ik post een dagje niet, en men is mij al vergeten...![]()
Ik heb altijd goede plannen. Hoe is het? Arthur inmiddels uit?quote:
Ah, maar als je te moe bent om werk te doen, kun je niet vandaag doen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:09 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb vandaag een kaartje getrokken:
Stel niet uit tot morgen wat je nu al kan doen.
Dat trok ik toen ik thuis kwam van mijn werk en op dat moment vond ik dat ik al genoeg had gedaan voor vandaag, dus doe ik het toch echt morgen.
Hallo!
Pfft niet eens.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb altijd goede plannen. Hoe is het? Arthur inmiddels uit?
Zie bestandsnaam.quote:
Ik zit gelijk met dat liedje in mijn hoofdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:33 schreef wonderer het volgende:
Teeuwen is niet mijn soort humorMaar ik waardeer je poging.
ja Rupert en Juffouw Liesbethquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:34 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik zit gelijk met dat liedje in mijn hoofd.
Dat wist ik dus nietquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:33 schreef wonderer het volgende:
Teeuwen is niet mijn soort humorMaar ik waardeer je poging.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:38 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat wist ik dus niet
Dit beter?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:38 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat wist ik dus niet
Dit beter?
Je kan/kon van die killer rabbit knuffels kopenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:42 schreef JamesBrownie het volgende:
hij blijft goed!
Dit trouwens ook.![]()
een fquote:
Ik heb in Engeland uitgehangen en nu al weer een weekje thuisquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
een f
hoe is ie met jou?
waar heb je uitgehangen!
ow en vertel me alsjeblieft dat het regent in nederland *gniffel*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |