ja dat komt natuurlijk omdat ik vergeten was hier drinken voor jullie klaar te zetten als start van het dagelijkse kringgesprekquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is hier aardig rustig.
nou ik heb dus te veel gegeten en gedronken op vakantie, dus ondanks dat ik een zwak voor chocolade heb, moet ik gewoon beleeft bedanken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:35 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb mijn eigen oploscappucino gemaakt hoor.
Ik heb wel heel lekkere koekjes, oreo's met witte chocolade!
je zou haast denken dat die lucht van chocolade toch wel mensen naar dit topic weet te lokkenquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:57 schreef JamesBrownie het volgende:
He, dan moet ik ze allemaal alleen opeten als het hier niet wat drukker wordt!
Ik eet het de laatste tijd wat minder, maar die oreo's, daar kan ik echt niet vanaf blijven als we ze in huis hebben...quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je zou haast denken dat die lucht van chocolade toch wel mensen naar dit topic weet te lokken![]()
nou onder andere hier in de warme browniesquote:
Kweenie, maar ik vind het niet te etenquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:05 schreef JamesBrownie het volgende:
Hoe kan chocolade nou vies zijn?
Wat doen ze daarmee dan?
Neu, ik vind het wel best zoquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:21 schreef JamesBrownie het volgende:
Okee...
Zal ik een stuk opsturen!
Kust van goud/goudkust.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Neu, ik vind het wel best zoProberen af te vallen is niet zo handig met chocolade binnen handbereik
Ze hebben hier trouwens wel cote d'or, al heet het hier Riesen
WElquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:23 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Kust van goud/goudkust.
Riesen...Haam, ik weet wel wat beter klinkt iig.
Moet je afvallen dan? toch niet echt?
Okee, jij je zinquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
WElMinstens drie kilo. Nou ja, minstens een broekmaat.
Ik ben niet zo'n eter dus met een beetje opletten gaat het best (ik zit toch wel vijf van de zeven dagen onder de 1800 calorieen), en ik fiets ook bijna elke dag een stukje. Ik merk alleen nog niksquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:42 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Okee, jij je zin![]()
Bij mij mag er ook wel wat af, ik wil er alleen niets voor laten.(doen wel, maar het ontbreekt ma aan tijd momenteel)
Nou ik hoop voor je dat het niet tegenvalt, maar dat werken is een mooi iets, maar er gaat bij mij altijd wel heel veel tijd inzittenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:10 schreef JamesBrownie het volgende:
moggu!
Dit is de eerste dag in 8 jaar tijd(nou ja, bijna 8 jaar) dat ik de hele dag ga werken, ik ben om half 6 pas weer thuis.
Ik ben beniewd wat ik ervan vind...
ook lekker, maar ik mis toch vooral het vers fruit met yoghurt van het vakantieontbijtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:05 schreef maedel het volgende:
*Kellogs Special K eet
en hoe was dat dan gebeurd ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik droomde dat mijn rug gebroken was.
Ik droomde dat ik Snape doorboorde met een zwaard en tegelijk kuste omdat ik het zielig voor hem vond (dit is de simpele uitleg, het zat wel iets ingewikkelder in elkaar).quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik droomde dat mijn rug gebroken was.
Het deed pijn als ik bewoog (ik wasblijkbaar niet verlamdquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik Snape doorboorde met een zwaard en tegelijk kuste omdat ik het zielig voor hem vond (dit is de simpele uitleg, het zat wel iets ingewikkelder in elkaar).
I'm weird.
Hoe voelde die gebroken rug?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het deed pijn als ik bewoog (ik wasblijkbaar niet verlamd). En toen kwam er een ambulancemedewerker en die tilde me op, eigenlijk heel lomp, maar heel stevig en ik weet nog dat ik me heel veilig voelde
.
en hoe was het om een hele dag in plaats van part time te werken?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:10 schreef JamesBrownie het volgende:
O, dank je!
En ook een goede morgen voor iedereen!
Ik heb net cruesli op met yoghurt, best lekker, maar nu heb ik wat last van maagzuur.
O, en vandaag mag ik iets uit de kantine eten heb ik mezelf beloofd!
Hoi.quote:
Dat ademt gewoon vakantie, het beginnen aan een nieuw iets (studie), onzekerheid...quote:Kaart : Pentakels 7
Element : Aarde
Astrologisch teken : Stier, Maagd, Steenbok
Psychologische functie : Zintuigen/Instinct
Verbinding Chakra : 1e Chakra
Het Seizoen : Lente
Sleutelwoorden:
De inventaris opnemen, veel mogelijkheden/opties hebben, beoordeling, langzame maar gestage groei, herevalutaite, geduld, weinig actieve periode, stug doorgaan, reflectie, een wacfhtperiode, pauzeren, langetermijnplanning, toekomst, depressie, het gevoel te falen, mijlpaal, nadenken over verandering, niet kunnen kiezen, op een driesprong staan, eindelijk resultaat zien, bepalen waar je staat.
Meditatiewoorden: Inventariseren, plannen, evalueren
Per wanneer mag jij de uni van U van binnen gaan bekijken ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik dacht, laat ik eens een tarotkaart trekken voor mezelf. Ik trek de 7 van pentakels:
[afbeelding]
Maar ik kon het boekje niet vinden met de uitleg, dus op internet gezocht:
[..]
Dat ademt gewoon vakantie, het beginnen aan een nieuw iets (studie), onzekerheid...
Eigenlijk gewoon alles wat er speelt bij mij.
Jemeot wel weten dat ik maar watdoe hequote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:20 schreef wonderer het volgende:
Trek er eens eentje voor mij. Ik wil weten of ik me vandaag depressief moet voelen of niet.
Je bent een waardig opvolger van Dr34m3r met die kaartenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jemeot wel weten dat ik maar watdoe he, ik ben geen ervaren tarotlezer
.
Momentje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |