Tja, dat krijg je met kerelsquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik verbaas me toch steeds weer over je krachtige en voor zoveel vrouwtjesvrouwen wellicht wat schokkerende uitspraken.
Enig idee wat het betekent om in de overgang te zijn?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wrom? 't Is alleen maar irritant. Wat mij betreft gaat dat zootje nutteloze organen er liever vandaag dan morgen uit.
Ik ga over 2 uurtjes op vakantiequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:22 schreef liefie_ het volgende:
overmorgen ga ik op vakantie
goeiemorgen meisjes
Waarheenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:40 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik ga over 2 uurtjes op vakantie![]()
![]()
Nou vooruit, ze mogen de eierstokken laten zitten. Maar met extra hormonen valt ook wel eea te ondervangen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 08:51 schreef maedel het volgende:
[..]
Enig idee wat het betekent om in de overgang te zijn?
Dan heb jij echt niet meer van die verhalen over jou en Brad als dat je nu hebt hoor...
en als je de hele handel er uit zou hebben, dan ga je dus de overgang in.
Nou, succes er mee danquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou vooruit, ze mogen de eierstokken laten zitten. Maar met extra hormonen valt ook wel eea te ondervangen.
Jij bent ook tevreden met je vrouwelijke lichaam, voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:59 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, succes er mee dan
Mijn ding zou het niet zijn hoor.
Ja, maar volgens mij bereik je met het er uit halen van die "nutteloze dingen" iets dat jij echt niet wil.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij bent ook tevreden met je vrouwelijke lichaam, voor zover ik weet.
Inderdaad, daar zijn andere operaties voor nodig. Maar goed, ik heb sowieso niet veel zin in gesnij in mijn lichaam als het niet echt nodig is, dus ik moet het er maar mee doen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:29 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij bereik je met het er uit halen van die "nutteloze dingen" iets dat jij echt niet wil.
Daarom...
Ik zit een beetje vast met het huidige verhaal (procedures). Verder ben ik bezig met een verhaal dat zich rond die ene kerst afspeelt voor een wedstrijd en eentje vanuit iemand anders' perspectief. Verder ben ik aan het wachten op mail, dus dat schiet inderdaad niet opquote:Op zondag 12 augustus 2007 02:00 schreef DR34M3R het volgende:
Wonderer, hoe is het met Arthur? Het blijft zo stil de laatste tijd rond hem...
Ik zou hem (of haar) keihard uitlachen, want ik ben niet mooiquote:Op zondag 12 augustus 2007 03:30 schreef JamesBrownie het volgende:
Even bij jullie deze vraag neerleggen:
Als een man zegt: Jij bent mooi(of een vrouw, wat maakt het ook eigenlijk uit)
En er komt dan iemand anders en die zegt: Dat zegt diegene alleen maar omdat ie je wil neuken, hoe vat je dat dan op?
Wij zijn bij Folkwood geweest vanavond, was best leuk...
Wat wondeer zegt, volg je eigen gevoel voor mensen. Mijn mening: Wat een eikel... de 2e dan.. Je zou je eens lekker voelen over jezelf...quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:30 schreef JamesBrownie het volgende:
Even bij jullie deze vraag neerleggen:
Als een man zegt: Jij bent mooi(of een vrouw, wat maakt het ook eigenlijk uit)
En er komt dan iemand anders en die zegt: Dat zegt diegene alleen maar omdat ie je wil neuken, hoe vat je dat dan op?
Wij zijn bij Folkwood geweest vanavond, was best leuk...
dan zal ik maar heel zinvol terugzwaaienquote:Op zondag 12 augustus 2007 09:55 schreef maedel het volgende:
[zinvolle bijdrage]
hoi
[/zinvolle bijdrage]
quote:
jordanië!quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Waar ga je heen?
Wat een heerlijk weer is het toch... Vanochtend een waterballonnengevecht gehouden (waarbij ik het gewillige slachtoffer mocht spelen van de kids, maar neit mocht teruggooien)
Dadelijk lekker een eind fietsen
Niet echt een veelgehoorde vakantiebestemmingquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jordanië!
ik begin het wel spannend te vinden
omdat er heel veel mooie dingen te zien zijn die ik altijd al wou zien (jerash, dode ree, rode zee, petra)quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niet echt een veelgehoorde vakantiebestemmingHoe kom je daar zo bij?
We verwachten wel foto's natuurlijk als je terugbent!
Ik weet niet zo goed hoe ik erop moet reageren. Ik vind het kut voor je, dat je je niet lekker voelt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Done.
Ja, het is ook met momenten erg kut. Maar het was wel fijn om het een beetje van me af te kunnen schrijven.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe ik erop moet reageren. Ik vind het kut voor je, dat je je niet lekker voelt.
Ik vond het zo..Niet aardig!quote:Op zondag 12 augustus 2007 08:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat wondeer zegt, volg je eigen gevoel voor mensen. Mijn mening: Wat een eikel... de 2e dan.. Je zou je eens lekker voelen over jezelf...
![]()
Onweer?quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is stil, rustig en de lucht is hier vreemd gekleurd, en ik voel me niet zo goed als dat ik me graag zou willen voelen.
Nee, het was heel gek (ondertussen weer wat weggetrokken), maar het was egaal bewolkt, maar met een hele gele glans. Heel apart.quote:
Ik zit in Noord-Eindhoven. Is dat in de buurt?quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:13 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, het is geel weer, dat viel mij ook net op!
(zit jij ook hier in de buurt? Volgens mij wel, maar ik weet het niet zeker meer)
Onweer dus. Alleen ging het niet donderen bij jouquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, het was heel gek (ondertussen weer wat weggetrokken), maar het was egaal bewolkt, maar met een hele gele glans. Heel apart.
WB stroek!quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:20 schreef Stroekie het volgende:
Zo ik ben er weer
nog hartelijk bedankt voor alle goede wensen op mijn verjaardag
helaas bleek 3G internet in Zuid Africa en wireless internet toch minder voor de hand te liggen en heb ik dus niet kunnen fokken.
Maar ik beloof jullie het vanaf nu weer te gaan inhalen
Best treurig eigenlijk...quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:24 schreef Stroekie het volgende:
zo en ik zie dat er geen enkel L topic in MyAT ontbreekt![]()
dat er niet meer gepost is, of dat ik trots ben op het feit dat ik vrijwel geen ontbrekende L topics in mijn MyAT hebquote:
wie is er nu nog meer weg dan, behalve Vanitas, want daar weet ik van dat hij nu als schipper over de Nederlandse binnenwateren aan het varen isquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarschijnlijk dat er niet meer gepost is. Maar het is vakantietijd. Iedereen is steeds weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |