2-1 gewonnenquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:38 schreef Silenus het volgende:
Heb het niet meegekregen, wat hebben jullie gemaakt?
2-1 gewonnen tegen real.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:38 schreef Silenus het volgende:
1-2 gewonnen van Real Madridquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:38 schreef Silenus het volgende:
Beste nieuws van het hele toernooi, de kerel is klaar voor topniveauquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
1-2 gewonnen van Real Madrid. Met een weergaloze goal van Aissati en een smerige vrije trap van Zonneveld
.
Alstublieft, een gif!quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iemand een filmpje van de eerste goal? (geen gif)
wat een prachtige knalquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Alstublieft, een gif!
[afbeelding]
Schitterende goal.
Lezen is te moeilijk ?quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Alstublieft, een gif!
[afbeelding]
Schitterende goal.
Door Real en AC Milan zelfsquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:06 schreef Neoktheone het volgende:
Zo, wat een goal!!
En een prijs winnen door Real te verslaan is niet mis.
Vergeet niet dat het in de reguliere speeltijd gewoon 0-0 was tegen AC Milan.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Knap heur, winnen van AC Milan én Real Madrid.
Zeker als je het afzet tegenover tegenover de prestaties van titelrivalen AZ en Feyenoord.
Makaay wordt in menig VBL topic al afgeschreven afgaande van 2 oefenpotjes. Dus er worden met 2 maten gemeten.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:11 schreef WeebI het volgende:
Gefeliciteerd.
Vergeet echter niet dat een paar oefenpotjes helemaal niets zeggen
Ik zou me als PSV'er zorgen gaan maken als ik de JC schaal zou winnen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Alleen een mooi begin.
Het ziet er wel goed uit.
Volgende week de echte test
Idd als we de JC schaal niet winnen dan staat de titel vastquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik zou me als PSV'er zorgen gaan maken als ik de JC schaal zou winnen.
deze beker is voor zn vrienden in barcalonaquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Mooie goal van Aissati
Maar Koeman die hecht hier toch serieus niet al teveel waarde aan he
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:18 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Toch leuk dat de beker door Dick Advocaat wordt uitgereikt.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:18 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Toch leuk dat de beker door Dick Advocaat wordt uitgereikt.
Waarschijnlijk ja.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:20 schreef Smeich het volgende:
Zeer mooi doelpunt ja! Morgen staat in Marca dat Real Aisatti op de korrel heeft
![]()
[..]
![]()
*grinnikt zacht om deze uitspraak*quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:13 schreef RijstNatie het volgende:
PSV gaat weer kampioen worden dit jaar, erg mooi dat die Reis ook goed mee kan
Nou ja, het is maar wat je nodig hebt... in ieder geval een back-up goaliequote:Op zondag 5 augustus 2007 22:27 schreef WeebI het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ja.
En Gomes, Zonneveld, Afellay, Simons en Lazovic
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:15 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
deze beker is voor zn vrienden in barcalona
Ik vond het nogal kneuzerig overkomen, dat hele verhaal van Koeman, wat meer realiteitszin zou op zijn plaats zijn geweest...quote:
Perez loopt daar alleen maar in de wegquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
----------------------Gomes--------------------------
Kromkamp - Da Costa - Salcido - Zonneveld----
----Afellay----------Simons----------Aissati-------
---------------------Perez-----------------------------
------Farfán--------------Lazovic-------------------
Tja, hij is niet voor niets gekocht. Maar het is te hopen dat Bakkal hem uit de basis speeltquote:Op maandag 6 augustus 2007 01:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Perez loopt daar alleen maar in de weg
Bakkal viel me weer positief op
mocht hij zich echt handhaven moet PSV toch maar eens snel werk maken van een aantal contracten!
ik hoop het ookquote:Op maandag 6 augustus 2007 02:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tja, hij is niet voor niets gekocht. Maar het is te hopen dat Bakkal hem uit de basis speelt.
Ik vraag me alleen af hoe PSV gaat voetballen tegen agressief vleugelspel. Kromkamp noch Zonneveld zijn verdedigend gezien PSV-waardig.. Misschien dan met Salcido en Alcides als backs?quote:Op maandag 6 augustus 2007 02:21 schreef rubbereend het volgende:
tot nu toe ben ik positief verrast, als de verdediging fit blijft en weinig kaarten zal pakken dan zijn we top favoriet voor de titel!
Dat denk ik dus ook!quote:Op maandag 6 augustus 2007 02:21 schreef rubbereend het volgende:
tot nu toe ben ik positief verrast, als de verdediging fit blijft en weinig kaarten zal pakken dan zijn we top favoriet voor de titel!
Zien we volgende week waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 6 augustus 2007 02:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af hoe PSV gaat voetballen tegen agressief vleugelspel. Kromkamp noch Zonneveld zijn verdedigend gezien PSV-waardig.. Misschien dan met Salcido en Alcides als backs?
Jammer alleen dat ik geen Spaans verstaquote:Op maandag 6 augustus 2007 09:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Mooi dat de Spaanse commentatoren steeds meer over PSV gingen zeggen...
quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:19 schreef Cappadaan het volgende:
Dit is 1 van de eerste jaren dat er niet echt zwakke spelers in de selectie zitten in tegenstelling tot andere jaren (denk aan colin, vayrinnen, kluivert en dat soort figuren)
We gaan hoge ogen gooien in de CL met aissati en bakkal !!
Ik vind Vayrynen nou niet echt zwak..quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:19 schreef Cappadaan het volgende:
Dit is 1 van de eerste jaren dat er niet echt zwakke spelers in de selectie zitten in tegenstelling tot andere jaren (denk aan colin, vayrinnen, kluivert en dat soort figuren)
En hij zit ook nog in de selectie?quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vind Vayrynen nou niet echt zwak..
En al die gasten nederlands reageren terwijl het een spaanse youtube filmpje isquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:22 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Ruic4NzvNKY
''ISSATI, ISSATI, ISSATI!!!''
![]()
![]()
Volgens mij is het Arabisch...quote:Op maandag 6 augustus 2007 09:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Mooi dat de Spaanse commentatoren steeds meer over PSV gingen zeggen...
Ze gingen zelfs nog even alle bkenede goede spelers opnoemen die PSV de laatste 10 jaar heeft gehadquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik had het over de uitzending op TVE Internaçional van gisteren.
De twee beste spelers met Cocu en Alex zijn weg. Wat een optimisme.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:19 schreef Cappadaan het volgende:
Tot twee keer toe zelfs.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:44 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ze gingen zelfs nog even alle bkenede goede spelers opnoemen die PSV de laatste 10 jaar heeft gehad![]()
Maar ze winnen wel van Milan en Real. Ik denk dat PSV wel de beste kansen heeft hoorquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
De twee beste spelers met Cocu en Alex zijn weg. Wat een optimisme.
Van Milan hebben we niet gewonnen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar ze winnen wel van Milan en Real. Ik denk dat PSV wel de beste kansen heeft hoor.
Jawel, DD. Jullie zijn de bestequote:Op maandag 6 augustus 2007 17:11 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Van Milan hebben we niet gewonnen.
quote:There was nothing he could do about the third, however, as Sonneweld managed to slip his free kick through the wall and find a hole between Dudek and the post. Two-nil heading into the half and time to answer back, again.
Nee, van Milan en Real winnen doet hem vast niksquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Mooie goal van Aissati
Maar Koeman die hecht hier toch serieus niet al teveel waarde aan he
Dat moet je nooit zeggen..quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:13 schreef RijstNatie het volgende:
PSV gaat weer kampioen worden dit jaar, erg mooi dat die Reis ook goed mee kan
Wat heeft Vayrynen gekost? 3,3 miljoen euro lijkt me een mooi bedragquote:Vayrynen in beeld bij Derby County
The Daily Mirror meldt dat Mika Vayrynen in beeld is bij de Engelse club Derby County. Die club zou zo'n 3,3 miljoen euro overhebben voor de Finse middenvelder. PSV heeft al eerder laten weten mee te zullen werken aan een vertrek als het juiste transferbedrag wordt betaald.
Volgens mij was hij transfervrij toen hij naar PSV ging.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat heeft Vayrynen gekost? 3,3 miljoen euro lijkt me een mooi bedragIk denk overigens wel dat hij beter kan spelen dan dat hij over het algemeen heeft laten zien. Maar helaas komt het bij PSV niet helemaal uit de verf
![]()
ja als er verdedigend backs nodig zijn moet je gewoon Salcido op links zetten.... maarja hoe vaak kom je nou agressief vleugelspel tegenquote:Op maandag 6 augustus 2007 02:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af hoe PSV gaat voetballen tegen agressief vleugelspel. Kromkamp noch Zonneveld zijn verdedigend gezien PSV-waardig.. Misschien dan met Salcido en Alcides als backs?
Ach, gewonnen van de kampioen van Spanje en de Champions League-winnaar verslagen na penalties. Als dat tegenwoordig al bijzonder genoemd wordt...quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jawel, DD. Jullie zijn de beste.
Volgens mij is hij in de Huntelaar-deal betrokken. PSV had recht op een percentage van de Huntelaar transfer naar Ajax en zag daar van af in ruil voor Väyrynen als ik me niet vergis.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat heeft Vayrynen gekost? 3,3 miljoen euro lijkt me een mooi bedragIk denk overigens wel dat hij beter kan spelen dan dat hij over het algemeen heeft laten zien. Maar helaas komt het bij PSV niet helemaal uit de verf
![]()
FC Birds hadden nog goede vleugelspelers.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja als er verdedigend backs nodig zijn moet je gewoon Salcido op links zetten.... maarja hoe vaak kom je nou agressief vleugelspel tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zie Ajax nog steeds kampioen worden en PSV 2e of 3e. (vertrouwen is ietsje toegenomen)ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Genoeg CL-teams, AZ en Ajax.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja als er verdedigend backs nodig zijn moet je gewoon Salcido op links zetten.... maarja hoe vaak kom je nou agressief vleugelspel tegen
D'r wordt in ieder geval een stuk mooier gevoetbald dan vorig jaar, PSV is nou echt een ploeg geworden waar ik als supporter van een andere club de tv voor aanzet. Feyenoord ook trouwens.quote:Op maandag 6 augustus 2007 02:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook!![]()
Ik verwacht dat Feyenoord het niet zo goed gaat doen als iedereen nu hoopt... en Ajax.. dat zal zich misschien naast PSV weten te houden.
dit denk ik dus alleen maar, ik weet nog niks, dus spijker me er niet op vast![]()
+ Twente en Feyenoord waarschijnlijk.quote:
Twente heeft alleen Denneboom.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
+ Twente en Feyenoord waarschijnlijk.
quote:"[Dutch teams] work hard and produce a lot of good footballers, and it's a pitty that they leave to play for bigger teams. They are doing great work in Holland's football schools. We know we have to look at Holland when searching for players. Ajax and PSV produce very good players."
+ Elia, Zijler en Gerritsen.quote:
mwah AZ gaat volgens mij meer met 2 spitsen spelen en bij Ajax ben ik niet zo bang voor Mitea en Kennedyquote:
Ah, Elia was ik ff vergeten. Twente kan er dan ook wel bij inderdaad.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
+ Elia, Zijler en Gerritsen.
Alhoewel, Touma en Kennedy zijn em natuurlijk gepeerd.
Waarom wordt die gast nu opeens Kennedy genoemd?quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah AZ gaat volgens mij meer met 2 spitsen spelen en bij Ajax ben ik niet zo bang voor Mitea en Kennedy
Jij denkt dat Mitea in de basis start?quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah AZ gaat volgens mij meer met 2 spitsen spelen en bij Ajax ben ik niet zo bang voor Mitea en Kennedy
Al best langquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom wordt die gast nu opeens Kennedy genoemd?![]()
Maar een paar maanden geleden werd hij nog bakitjogloe genoemdquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:21 schreef the_legend_killer het volgende:
omdat dat zijn voornaam en het staat op zijn shirt
Dat is een neuzentrekjequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom wordt die gast nu opeens Kennedy genoemd?![]()
Ja, want dat doen ze bij Ajax bij alle spelers.quote:
Bij twente was het ook altijd Kennedyquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maar een paar maanden geleden werd hij nog bakitjogloe genoemd![]()
inkopper, was zeker te moeilijk![]()
Maar in ieder voetbal gerelateerd programma werd bij Bakircioglu genoemd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:40 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Bij twente was het ook altijd Kennedy
[afbeelding]
Nooit op geletquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maar in ieder voetbal gerelateerd programma werd bij Bakircioglu genoemd.
Ook bij De Wedstrijden zo ver ik mij kan herinneren. Nu wordt hij opeens Kennedy genoemd door de commentatoren..
Vogel is altijd welkom als stand-in voor Timmy.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:01 schreef PinhoSouza het volgende:
Ow ja. Simons, Afellay, Aissati, Bakkal, van der Leegte, Mendez, Culina, Väyrynen, De Jong en dan eventueel nog Perez en Feher. Een middenvelder hebben we nog echt nodig nu ...
Ik weet dat ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:47 schreef Juweel het volgende:
Weet iemand toevallig of de wedstrijd van zaterdag live wordt uitgezonden?
Daarvoor is Van der Leegte al gehaald. En PSV speelt in een 4-3-3 systeem, dus wat moet je in hemelsnaam met 10 middenvelders?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:14 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Vogel is altijd welkom als stand-in voor Timmy.
Inderdaad. PSV wil nu echt mee gaan doenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:30 schreef Dylan Dog het volgende:
Geen Vogel meer. De tijd dat we zulke spelers in onze selectie hadden, is voorbij. PSV moet door.
Precies. Ook jongens als Kezman moet je niet terug willen. Of een Waterreus, als hij nog de leeftijd zou hebben gehad.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Inderdaad. PSV wil nu echt mee gaan doen![]()
Nee Kezman en de Reus niet. Of een Rommedahlquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Precies. Ook jongens als Kezman moet je niet terug willen. Of een Waterreus, als hij nog de leeftijd zou hebben gehad.
Alexquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee Kezman en de Reus niet. Of een Rommedahl![]()
Er mogen er een paar terugkeren, oa:
Ruud
Robben
v Bommel
Ach het geld is niet direct noodzakelijk en een brede selectie kan geen kwaad gezien de problemen die wat blessures de vorige jaren veroorzaakten.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:51 schreef Daemician het volgende:
[..]
Volgens mij was hij transfervrij toen hij naar PSV ging.
Voor 3.3 miljoen mag hij van me vertrekken.![]()
Zoveel is er ongeveer bekend.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:31 schreef RijstNatie het volgende:
wat is er allemaal te doen op de open dag van psv?
ik ben van plan om dit jaar eens te gaan kijken
Vogel speelde toch altijd wel redelijk, vooral in 2004/2005 met Van Bommel en Park. Of niet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:30 schreef Dylan Dog het volgende:
Geen Vogel meer. De tijd dat we zulke spelers in onze selectie hadden, is voorbij. PSV moet door.
Toen wel ja, maar Vogel is nog geen halve Simons.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vogel speelde toch altijd wel redelijk, vooral in 2004/2005 met Van Bommel en Park. Of niet?
Omdat Ajax dan een dag langer heeft om zich voor te bereiden op qualificatie CL.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:21 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij is dit de eerste keer op zaterdag, weet ook niet waarom.
Zal wel met commercie te maken hebben, ofzo.
.... was er nog een prijs VOOR de railway cup dan?quote:Dit was de eerste prijs van de voorbereiding:
De Herman Teeuwen Award duhquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:15 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ja dat is zeeeeeer belangrijk voor de KNVB.
*kuch*
BTW
[..]
.... was er nog een prijs VOOR de railway cup dan?
Huysegems en Denneboom worden waarschijnlijk de vaste buitens, met Elia en Zijler als back-up. Gerritsen ligt er weer lange tijd uit.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ah, Elia was ik ff vergeten. Twente kan er dan ook wel bij inderdaad.
nou daar word ik niet bang vanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:22 schreef Solstice het volgende:
[..]
Huysegems en Denneboom worden waarschijnlijk de vaste buitens, met Elia en Zijler als back-up. Gerritsen ligt er weer lange tijd uit.
NEC-uit vergeten? Denneboom liet jullie hele verdediging voor aap staan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou daar word ik niet bang van
dat was één van zn 4 goede wedstrijden dat seizoenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
NEC-uit vergeten? Denneboom liet jullie hele verdediging voor aap staan.
Die man heeft zijn tijd toch ook wel gehad... Wat moeten we nou met nog een spitsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:34 schreef LudoSanders het volgende:
AZ en Fc Twente zouden interesse hebben in Jan Koller aldus de PZC. Nu heeft PSV genoeg spitsen maar Koller zou ik er toch graag bij zien.
Dus? Dat deden wel meer spelers in die periode.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
NEC-uit vergeten? Denneboom liet jullie hele verdediging voor aap staan.
Leuk voor Ajax, dan hebben ze weer eens een tweeling in het elftalquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb Koller niet meer aan het werk gezien dit jaar maar ik ben wel altijd erg onder de indruk van hem geweest. Gezien zijn fysiek kan ik me nog wel voorstellen dat het een heel nuttige speler kan zijn voor een club.
Hoerig, begint de Roorda-ellende zaterdag dus al...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:59 schreef LudoSanders het volgende:
Gomes zou geblesseerd de training verlaten hebben.
Is die andere Brazo ook geblesseerd?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hoerig, begint de Roorda-ellende zaterdag dus al...
Klopt, met z'n bovenbeen tegen de doelpaal aangeknald volgens iemand op PN.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:59 schreef LudoSanders het volgende:
Gomes zou geblesseerd de training verlaten hebben.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:38 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Klopt, met z'n bovenbeen tegen de doelpaal aangeknald volgens iemand op PN.
http://www.dakka90.com/Galatasaray/12007.htmlquote:Cimbom'un gözü Kone'de!..
Galatasaray yönetiminin PSV'de oynayan 24 yaşındaki Arouna Kone'nin transferinde son aşamaya geldiği, Le Mans'da oynayan Grafite ile Portolu Postiga'nın ise yedekte tutulduğu öğrenildi...
Yabancı santrfor arayışlarını tüm hızıyla sürdüren Galatasaray'ın PSV'nin genç forveti Arouna Kone'yi renklerine bağlamaya çalıştığı öğrenildi.
Fildişi Sahili Milli Takımı'nın da formasını giyen 24 yaşındaki yıldız oyuncu için Hollanda ekibi ile anlaşma noktasına gelen sarı - kırmızılı kulübün, en geç hafta sonuna kadar bu transfere nokta koymasının beklendiği bildirildi.
PSV forması altında 52 maçta 21 gol atan ve birçok Avrupa kulübünün peşinde koştuğu Kone'nin milli takımda ise 25 maçta 7 golü bulunuyor.
Hızı, tekniği ve güçlü fiziği ile dikkat çeken genç yıldızı ilk sırada tutan yönetimin, bu transferde pürüz çıkması halinde alternatif olarak Fransa'nın Le Mans takımında oynayan Grafite'i düşündüğü bildirildi. 29 yaşındaki Brezilyalı oyuncuyu uzun süredir yakın takibe alan Galatasaraylı yöneticilerin, 34 maçta 12 gol atan Grafite için her konuda anlaşmaya vardıkları öğrenildi. Türkiye'ye gelmeye sıcak bakan Brezilyalı golcünün, sarı-kırmızılı kulüpten haber beklediği ifade edildi.
UEFA'da oynayacaklar
Galatasaray'ın forvet arayışlarında listesine aldığı üçüncü ismin ise Portolu Helder Postiga olduğu öğrenildi. 25 yaşındaki oyuncu 2003 sezonunda büyük umutlarla Tottenham'a transfer olmuş ancak bir yıl sonra Porto'ya geri dönmüştü. 2006 yılında Saint - Etienne'de kiralık oynayan Postiga geçtiğimiz sezon Porto forması altında 24 maçta 10 gol atmıştı. 30 kez Portekiz Milli Takımı'nda da görev alan yıldız oyuncu 10 kez ağları havalandırmıştı.
Galatasaray Yönetimi'nin öncelikle Kone'yi transfer etmek için tüm olanaklarını zorladığı, diğer iki ismin ise yedekte bekletildiği kaydedildi. Sarı-kırmızılılar, yeni forvetlerini UEFA Kupası ön elemesinde oynatmayı da planlıyor.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:51 schreef PinhoSouza het volgende:
Ik voel een arbitragezaak aankomen
Voor 20 miljoen wil ik hem graag wijsmaken dat deze stap een sportieve vooruitgang isquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:35 schreef neilpad het volgende:
Koné wilde toch alleen gaan bij sportieve vooruitgang?
Ik zie hem ook echt niet gaan hoor.
stel je voorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:51 schreef PinhoSouza het volgende:
Ik voel een arbitragezaak aankomen
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:23 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
stel je voor
Bij Groningen en Ajax een arbitragezaak omdat de speler wegwilt en de club het niet toelaat. En bij PSV een arbitragezaak omdat de speler niet wegwilt maar de club het perse wilt![]()
Hij hoopt zeker dat ze hem voor hun honkfeest boekenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:57 schreef LudoSanders het volgende:
Gelukkig is Ali B geen PSV-supporter zeg, zag hem zojuist bij de NOS op de open dag van Ajax.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:22 schreef PinhoSouza het volgende:
12 miljoen is geen winst, 25% van de doorverkoop gaat naar Roda
op psv.tv zag je hem van het veld gaan, ze zeiden dat het alleen een blauwe plek wasquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:38 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Klopt, met z'n bovenbeen tegen de doelpaal aangeknald volgens iemand op PN.
Vorig jaar hebben ze al een bod van 20 miljoen van een Russische club (weet zo ff niet meer wie) gehad, maar Koné wilde niet gaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:57 schreef mcyodogg het volgende:
Hoe dachten ze daar in godsnaam winst op te maken?
De jeugdelftallen van engelse topclubs stellen in vergelijking met die van Nederlandse topclubs.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:09 schreef mcyodogg het volgende:
PSV A1 weer een goede prestatie geleverd door Chelsea met 1-0 te verslaan. Toch mooi hoe de jeugdelftallen zich kunnen meten met andere grote clubs. Ik zag op de Chelsea-site dat Patrick Van Aanholt ook nog inviel.
Spartak Moscow dacht ikquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:10 schreef PinhoSouza het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben ze al een bod van 20 miljoen van een Russische club (weet zo ff niet meer wie) gehad, maar Koné wilde niet gaan.
Shakhtar Donetsk uit Oekrainequote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Spartak Moscow dacht ik
Klopt wel wat je zegt hoor, alleen ik zag bij Chelsea toch een aantal spelers die ik vaker gezien heb en niet slecht zijn (Hutchinson, Taiwo, Cork).quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
De jeugdelftallen van engelse topclubs stellen in vergelijking met die van Nederlandse topclubs.
Ajax won vorige week van de A1 van Liverpool en speelde tegen die van Arsenal gelijk.
Pas sinds een paar jaar besteden de engelse clubs ook aandacht aan hun jeugdteams.
Toch een puike prestatie om met 1-0 te winnen.
Gelukkig komt bij de PSV open dag Kus...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:57 schreef LudoSanders het volgende:
Gelukkig is Ali B geen PSV-supporter zeg, zag hem zojuist bij de NOS op de open dag van Ajax.
Dat zijn tenminste nog lekkere wijvenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:38 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Gelukkig komt bij de PSV open dag Kus...
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zijn tenminste nog lekkere wijven.
Ze winnen het in elk geval van Ali B.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:47 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Het het wel eens beter gezien![]()
Die foto had ik nog niet gezienquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:47 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Wat zien die er opeens verlept uit ;')quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:47 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Die heeft tenminste een beetje tietenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die foto had ik nog niet gezien. Al mag de meest linkse er wel wezen
.
Hoop dat je de meest links vanuit hun perspectief bedoelt. Dus de meest rechtse voor ons...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die foto had ik nog niet gezien. Al mag de meest linkse er wel wezen
.
Oeh, vet, ik kan dan wel kijkenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:07 schreef -Mo- het volgende:
Vrijdag is PSV A1 live te zien op Eurosport als ze tegen Bayern München spelen. Begint om 12:45. De eerste wedstrijd in de Champions Youth Cup heeft PSV met 1-0 van Chelsea gewonnen.
[afbeelding]
Die heeft vandaag getekend bij Monaco.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lees net dat PSV Nené wilt.
http://nl.youtube.com/watch?v=2Jb6Q5h-gTM
ach, voor een keertje...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat zien die er opeens verlept uit ;')
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Eredivisie 2007/2008 - Winnaar Welk team zal er winnen? Enkel regulier seizoen. Winst Plaats (1- 3) PSV 2.80 1.10 Ajax 3.30 1.15 AZ 6.00 1.45 Feyenoord 6.50 1.65 |
ik gok erop dat de basis die tegen madrid startte, ongeveer overeen komt met de basis tegen Ajax, dus dat wordt:quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:02 schreef ganzenherder het volgende:
Wie moeten er zaterdag eigenlijk in de aanval gaan spelen?![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 07:37 schreef Morrigun99 het volgende:
In het Eindhovens Dagblad van vanochtend staat dat Galatasaray 20 miljoen bood, maar Koné het bod heeft afgeslagen. Hij zou alleen wegwillen als er een échte topclub zich voor hem meldt.
Dat hoop ik ook...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:57 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Hoop dat je de meest links vanuit hun perspectief bedoelt. Dus de meest rechtse voor ons...
En dat is niet de eerste keer. Lyon heeft toen hij net was gecontracteerd 25 miljoen geboden. Die Russische club 20 miljoen en nu Galatasaray weer 20 miljoen. Die kerel gaat dus toch wel een keer voor veel geld weg.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:43 schreef hello_moto1992 het volgende:
Hmmm 20 miljoen is wel een hele berg met geld.
En hij vind Lyon niet een echte topclub ?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:34 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
En dat is niet de eerste keer. Lyon heeft toen hij net was gecontracteerd 25 miljoen geboden. Die Russische club 20 miljoen en nu Galatasaray weer 20 miljoen. Die kerel gaat dus toch wel een keer voor veel geld weg.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:45 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Das nu alweer de 2e keer dat een club dat geld voor hem wil betalen. Wordt tijd voor een arbitragezaakje van psv!
Fagner is klein!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ook leuk, de nieuwe spelers (zonder Perez en Ramos)
[afbeelding]
Hij heeft gewoon veel clubliefdequote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:45 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Das nu alweer de 2e keer dat een club dat geld voor hem wil betalen. Wordt tijd voor een arbitragezaakje van psv!
heintze ookquote:
Hij zat nog maar net bij PSV. Denk dat PSV zelf niet eens wilde praten over een overgang.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En hij vind Lyon niet een echte topclub ?
Ik hoop nog steeds dat Arsenal nog een keer voor hem aanklopt, al ben ik bang dat die niet zo gek zijn 20 miljoen voor hem neer te tellen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 07:37 schreef Morrigun99 het volgende:
In het Eindhovens Dagblad van vanochtend staat dat Galatasaray 20 miljoen bood, maar Koné het bod heeft afgeslagen. Hij zou alleen wegwillen als er een échte topclub zich voor hem meldt.
tobclubsquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:17 schreef DuTank het volgende:
Weet iemand hoe dat zit met die Youth Cup die nu loopt? Doet PSV daar ook aan mee? Want ik zag namelijk een reclame daarover voorbij komen op Eurosport en PSV stond tussen de rij met logo's van allerlei tobclubs.
Morgen 12.45 live PSV - Bayern Münchenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:17 schreef DuTank het volgende:
Weet iemand hoe dat zit met die Youth Cup die nu loopt? Doet PSV daar ook aan mee? Want ik zag namelijk een reclame daarover voorbij komen op Eurosport en PSV stond tussen de rij met logo's van allerlei tobclubs.
moet ie eerst maar een goed leren schieten met links...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:30 schreef Suijk het volgende:
Als Kone dit jaar 'gewoon' goals gaat maken, dan komt 'ie er wel.
Dat dachten we van Kezman ook.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:34 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
En dat is niet de eerste keer. Lyon heeft toen hij net was gecontracteerd 25 miljoen geboden. Die Russische club 20 miljoen en nu Galatasaray weer 20 miljoen. Die kerel gaat dus toch wel een keer voor veel geld weg.
Is er ook ergens een overzicht met welke spelers er mee zijn? Sorry, maar ik heb niet zo'n zin om helemaal te gaan zoeken op Google oid naar alle info..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
tobclubs
Ja PSV doet daar ook aan mee, hebben de eerste wedstrijd van Chelsea gewonnen met 1-0.
Hey, de tweede keeper is zeker binnen gekomen via zijn familiequote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:29 schreef Daemician het volgende:
De A1 van PSV?
http://www.psvjeugd.nl/teams/117
Edit:
Op de officiële site van het toernooi staat de speler lijst:
http://www.thechampionsyouthcup.com/clubs/profile.asp?ID=15
Ik mis het evenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Leuk, PSV heeft nu ook zijn eigen Sneijder
quote:12.45 uur: PSV A1 - Bayern Munchen
PSV A1 is speelt vanmiddag vanaf 12.45 uur de tweede wedstrijd op de Champions Youth Cup in Maleisië tegen Bayern Munchen. PSV A1 won het eerste duel van Chelsea, Bayern Munchen versloeg Maleisië. Bij een zege is PSV heet dicht bij kwalificatie voor de volgende ronde. Voor de liefhebbers: het duel is vanaf 12.45 uur live te zien op Eurosport.
Beter dat ze nu leren dat mooi voetbal niet genoeg is, dan dat ze dat bij het eerste gaan doen. Erg goed gespeeld trouwens door PSV, zag er technisch allemaal erg goed uit, op het afwerken na dan. Leren ze dat ook nog, dan winnen ze zo'n wedstrijd volgende keer met 4/5-1.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:36 schreef Paaskonijn het volgende:
Kut veld, kut uitslag
Heb er wel zin in opzichquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:37 schreef HL_Dog43 het volgende:
tabak,thee het komt allebei van een plant af.
Maarrrreeee... nog meer mensen die niet veel interesse in morgen (PSV - Ajax) hebben?
Ik in ieder geval niet.
Verwacht er overigens toch niet veel van.
Komt door de Coerver-methode hequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:04 schreef RijstNatie het volgende:
PSV jeugd is wel sterk zeg
Begin van seizoen. En het is dan wel de nietszeggende fruitschaal, een krachtmeting met Ajax is altijd leukquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
Omdat het seizoen weer is begonnen en morgen de eerste echte test is? Of waarom heb je er zin in?
Nee, eerst zien dan geloven hequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:42 schreef StarGazer het volgende:
Zijn jullie al met de voorbereidingen bezig voor het 4e kampioenschap op rij? Alvast gefeliciteerd iig!
*KUCH*quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:42 schreef StarGazer het volgende:
Zijn jullie al met de voorbereidingen bezig voor het 4e kampioenschap op rij? Alvast gefeliciteerd iig!
Tsja, ze willen bij Ajax geen kampioen worden.quote:
Bij AZ welquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Tsja, ze willen bij Ajax geen kampioen worden.
Ach, wij zijn de afgelopen jaren voor aanvang van de competitie in principe steeds de underdog geweest omdat er belangrijke spelers vertrokken, misschien is het nu andersom.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:42 schreef StarGazer het volgende:
Als ze blessure vrij blijven wel jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:04 schreef HL_Dog43 het volgende:
En laten we niet vergeten dat Stam en Davids van groten waarde kunnen zijn.
Zal rond oktober weer aan spelen toekomen hoop ik.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:18 schreef leolinedance het volgende:
Davids hebben we voorlopig nog geen last van toch?
Realistquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:42 schreef StarGazer het volgende:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:42 schreef StarGazer het volgende:
Hebben we ze niet nog van vorig jaar liggen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:19 schreef LudoSanders het volgende:
Nu kunnen we nog winterbanden tegen een zacht prijsje verkrijgen..
quote:Transfer Mika Vayrynen naar Derby County rond
De transfer van Mika Vayrynen naar Derby County is op details na rondgekomen. PSV heeft inmiddels een akkoord bereikt over de transfersom. De 25-jarige middenvelder kwam inmiddels ook zelf tot een akkoord en onderging vandaag een medische keuring bij de Engelse club. Hij zal waarschijnlijk nog vanavond gepresenteerd worden als nieuwste aanwinst van Derby County
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |