Fagner is klein!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ook leuk, de nieuwe spelers (zonder Perez en Ramos)
[afbeelding]
Hij heeft gewoon veel clubliefdequote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:45 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Das nu alweer de 2e keer dat een club dat geld voor hem wil betalen. Wordt tijd voor een arbitragezaakje van psv!
heintze ookquote:
Hij zat nog maar net bij PSV. Denk dat PSV zelf niet eens wilde praten over een overgang.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En hij vind Lyon niet een echte topclub ?
Ik hoop nog steeds dat Arsenal nog een keer voor hem aanklopt, al ben ik bang dat die niet zo gek zijn 20 miljoen voor hem neer te tellen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 07:37 schreef Morrigun99 het volgende:
In het Eindhovens Dagblad van vanochtend staat dat Galatasaray 20 miljoen bood, maar Koné het bod heeft afgeslagen. Hij zou alleen wegwillen als er een échte topclub zich voor hem meldt.
tobclubsquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:17 schreef DuTank het volgende:
Weet iemand hoe dat zit met die Youth Cup die nu loopt? Doet PSV daar ook aan mee? Want ik zag namelijk een reclame daarover voorbij komen op Eurosport en PSV stond tussen de rij met logo's van allerlei tobclubs.
Morgen 12.45 live PSV - Bayern Münchenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:17 schreef DuTank het volgende:
Weet iemand hoe dat zit met die Youth Cup die nu loopt? Doet PSV daar ook aan mee? Want ik zag namelijk een reclame daarover voorbij komen op Eurosport en PSV stond tussen de rij met logo's van allerlei tobclubs.
moet ie eerst maar een goed leren schieten met links...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:30 schreef Suijk het volgende:
Als Kone dit jaar 'gewoon' goals gaat maken, dan komt 'ie er wel.
Dat dachten we van Kezman ook.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:34 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
En dat is niet de eerste keer. Lyon heeft toen hij net was gecontracteerd 25 miljoen geboden. Die Russische club 20 miljoen en nu Galatasaray weer 20 miljoen. Die kerel gaat dus toch wel een keer voor veel geld weg.
Is er ook ergens een overzicht met welke spelers er mee zijn? Sorry, maar ik heb niet zo'n zin om helemaal te gaan zoeken op Google oid naar alle info..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
tobclubs
Ja PSV doet daar ook aan mee, hebben de eerste wedstrijd van Chelsea gewonnen met 1-0.
Hey, de tweede keeper is zeker binnen gekomen via zijn familiequote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:29 schreef Daemician het volgende:
De A1 van PSV?
http://www.psvjeugd.nl/teams/117
Edit:
Op de officiële site van het toernooi staat de speler lijst:
http://www.thechampionsyouthcup.com/clubs/profile.asp?ID=15
Ik mis het evenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Leuk, PSV heeft nu ook zijn eigen Sneijder
quote:12.45 uur: PSV A1 - Bayern Munchen
PSV A1 is speelt vanmiddag vanaf 12.45 uur de tweede wedstrijd op de Champions Youth Cup in Maleisië tegen Bayern Munchen. PSV A1 won het eerste duel van Chelsea, Bayern Munchen versloeg Maleisië. Bij een zege is PSV heet dicht bij kwalificatie voor de volgende ronde. Voor de liefhebbers: het duel is vanaf 12.45 uur live te zien op Eurosport.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |