2-1 gewonnenquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:38 schreef Silenus het volgende:
Heb het niet meegekregen, wat hebben jullie gemaakt?
2-1 gewonnen tegen real.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:38 schreef Silenus het volgende:
1-2 gewonnen van Real Madridquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:38 schreef Silenus het volgende:
Beste nieuws van het hele toernooi, de kerel is klaar voor topniveauquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
1-2 gewonnen van Real Madrid. Met een weergaloze goal van Aissati en een smerige vrije trap van Zonneveld
.
Alstublieft, een gif!quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iemand een filmpje van de eerste goal? (geen gif)
wat een prachtige knalquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Alstublieft, een gif!
[afbeelding]
Schitterende goal.
Lezen is te moeilijk ?quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Alstublieft, een gif!
[afbeelding]
Schitterende goal.
Door Real en AC Milan zelfsquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:06 schreef Neoktheone het volgende:
Zo, wat een goal!!
En een prijs winnen door Real te verslaan is niet mis.
Vergeet niet dat het in de reguliere speeltijd gewoon 0-0 was tegen AC Milan.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Knap heur, winnen van AC Milan én Real Madrid.
Zeker als je het afzet tegenover tegenover de prestaties van titelrivalen AZ en Feyenoord.
Makaay wordt in menig VBL topic al afgeschreven afgaande van 2 oefenpotjes. Dus er worden met 2 maten gemeten.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:11 schreef WeebI het volgende:
Gefeliciteerd.
Vergeet echter niet dat een paar oefenpotjes helemaal niets zeggen
Ik zou me als PSV'er zorgen gaan maken als ik de JC schaal zou winnen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Alleen een mooi begin.
Het ziet er wel goed uit.
Volgende week de echte test
Idd als we de JC schaal niet winnen dan staat de titel vastquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik zou me als PSV'er zorgen gaan maken als ik de JC schaal zou winnen.
deze beker is voor zn vrienden in barcalonaquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Mooie goal van Aissati
Maar Koeman die hecht hier toch serieus niet al teveel waarde aan he
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:18 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Toch leuk dat de beker door Dick Advocaat wordt uitgereikt.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:18 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Toch leuk dat de beker door Dick Advocaat wordt uitgereikt.
Waarschijnlijk ja.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:20 schreef Smeich het volgende:
Zeer mooi doelpunt ja! Morgen staat in Marca dat Real Aisatti op de korrel heeft
![]()
[..]
![]()
*grinnikt zacht om deze uitspraak*quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:13 schreef RijstNatie het volgende:
PSV gaat weer kampioen worden dit jaar, erg mooi dat die Reis ook goed mee kan
Nou ja, het is maar wat je nodig hebt... in ieder geval een back-up goaliequote:Op zondag 5 augustus 2007 22:27 schreef WeebI het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ja.
En Gomes, Zonneveld, Afellay, Simons en Lazovic
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:15 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
deze beker is voor zn vrienden in barcalona
Ik vond het nogal kneuzerig overkomen, dat hele verhaal van Koeman, wat meer realiteitszin zou op zijn plaats zijn geweest...quote:
Perez loopt daar alleen maar in de wegquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
----------------------Gomes--------------------------
Kromkamp - Da Costa - Salcido - Zonneveld----
----Afellay----------Simons----------Aissati-------
---------------------Perez-----------------------------
------Farfán--------------Lazovic-------------------
Tja, hij is niet voor niets gekocht. Maar het is te hopen dat Bakkal hem uit de basis speeltquote:Op maandag 6 augustus 2007 01:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Perez loopt daar alleen maar in de weg
Bakkal viel me weer positief op
mocht hij zich echt handhaven moet PSV toch maar eens snel werk maken van een aantal contracten!
ik hoop het ookquote:Op maandag 6 augustus 2007 02:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tja, hij is niet voor niets gekocht. Maar het is te hopen dat Bakkal hem uit de basis speelt.
Ik vraag me alleen af hoe PSV gaat voetballen tegen agressief vleugelspel. Kromkamp noch Zonneveld zijn verdedigend gezien PSV-waardig.. Misschien dan met Salcido en Alcides als backs?quote:Op maandag 6 augustus 2007 02:21 schreef rubbereend het volgende:
tot nu toe ben ik positief verrast, als de verdediging fit blijft en weinig kaarten zal pakken dan zijn we top favoriet voor de titel!
Dat denk ik dus ook!quote:Op maandag 6 augustus 2007 02:21 schreef rubbereend het volgende:
tot nu toe ben ik positief verrast, als de verdediging fit blijft en weinig kaarten zal pakken dan zijn we top favoriet voor de titel!
Zien we volgende week waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 6 augustus 2007 02:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af hoe PSV gaat voetballen tegen agressief vleugelspel. Kromkamp noch Zonneveld zijn verdedigend gezien PSV-waardig.. Misschien dan met Salcido en Alcides als backs?
Jammer alleen dat ik geen Spaans verstaquote:Op maandag 6 augustus 2007 09:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Mooi dat de Spaanse commentatoren steeds meer over PSV gingen zeggen...
quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:19 schreef Cappadaan het volgende:
Dit is 1 van de eerste jaren dat er niet echt zwakke spelers in de selectie zitten in tegenstelling tot andere jaren (denk aan colin, vayrinnen, kluivert en dat soort figuren)
We gaan hoge ogen gooien in de CL met aissati en bakkal !!
Ik vind Vayrynen nou niet echt zwak..quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:19 schreef Cappadaan het volgende:
Dit is 1 van de eerste jaren dat er niet echt zwakke spelers in de selectie zitten in tegenstelling tot andere jaren (denk aan colin, vayrinnen, kluivert en dat soort figuren)
En hij zit ook nog in de selectie?quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vind Vayrynen nou niet echt zwak..
En al die gasten nederlands reageren terwijl het een spaanse youtube filmpje isquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:22 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Ruic4NzvNKY
''ISSATI, ISSATI, ISSATI!!!''
![]()
![]()
Volgens mij is het Arabisch...quote:Op maandag 6 augustus 2007 09:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Mooi dat de Spaanse commentatoren steeds meer over PSV gingen zeggen...
Ze gingen zelfs nog even alle bkenede goede spelers opnoemen die PSV de laatste 10 jaar heeft gehadquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik had het over de uitzending op TVE Internaçional van gisteren.
De twee beste spelers met Cocu en Alex zijn weg. Wat een optimisme.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:19 schreef Cappadaan het volgende:
Tot twee keer toe zelfs.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:44 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ze gingen zelfs nog even alle bkenede goede spelers opnoemen die PSV de laatste 10 jaar heeft gehad![]()
Maar ze winnen wel van Milan en Real. Ik denk dat PSV wel de beste kansen heeft hoorquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
De twee beste spelers met Cocu en Alex zijn weg. Wat een optimisme.
Van Milan hebben we niet gewonnen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar ze winnen wel van Milan en Real. Ik denk dat PSV wel de beste kansen heeft hoor.
Jawel, DD. Jullie zijn de bestequote:Op maandag 6 augustus 2007 17:11 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Van Milan hebben we niet gewonnen.
quote:There was nothing he could do about the third, however, as Sonneweld managed to slip his free kick through the wall and find a hole between Dudek and the post. Two-nil heading into the half and time to answer back, again.
Nee, van Milan en Real winnen doet hem vast niksquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Mooie goal van Aissati
Maar Koeman die hecht hier toch serieus niet al teveel waarde aan he
Dat moet je nooit zeggen..quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:13 schreef RijstNatie het volgende:
PSV gaat weer kampioen worden dit jaar, erg mooi dat die Reis ook goed mee kan
Wat heeft Vayrynen gekost? 3,3 miljoen euro lijkt me een mooi bedragquote:Vayrynen in beeld bij Derby County
The Daily Mirror meldt dat Mika Vayrynen in beeld is bij de Engelse club Derby County. Die club zou zo'n 3,3 miljoen euro overhebben voor de Finse middenvelder. PSV heeft al eerder laten weten mee te zullen werken aan een vertrek als het juiste transferbedrag wordt betaald.
Volgens mij was hij transfervrij toen hij naar PSV ging.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat heeft Vayrynen gekost? 3,3 miljoen euro lijkt me een mooi bedragIk denk overigens wel dat hij beter kan spelen dan dat hij over het algemeen heeft laten zien. Maar helaas komt het bij PSV niet helemaal uit de verf
![]()
ja als er verdedigend backs nodig zijn moet je gewoon Salcido op links zetten.... maarja hoe vaak kom je nou agressief vleugelspel tegenquote:Op maandag 6 augustus 2007 02:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af hoe PSV gaat voetballen tegen agressief vleugelspel. Kromkamp noch Zonneveld zijn verdedigend gezien PSV-waardig.. Misschien dan met Salcido en Alcides als backs?
Ach, gewonnen van de kampioen van Spanje en de Champions League-winnaar verslagen na penalties. Als dat tegenwoordig al bijzonder genoemd wordt...quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jawel, DD. Jullie zijn de beste.
Volgens mij is hij in de Huntelaar-deal betrokken. PSV had recht op een percentage van de Huntelaar transfer naar Ajax en zag daar van af in ruil voor Väyrynen als ik me niet vergis.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat heeft Vayrynen gekost? 3,3 miljoen euro lijkt me een mooi bedragIk denk overigens wel dat hij beter kan spelen dan dat hij over het algemeen heeft laten zien. Maar helaas komt het bij PSV niet helemaal uit de verf
![]()
FC Birds hadden nog goede vleugelspelers.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja als er verdedigend backs nodig zijn moet je gewoon Salcido op links zetten.... maarja hoe vaak kom je nou agressief vleugelspel tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zie Ajax nog steeds kampioen worden en PSV 2e of 3e. (vertrouwen is ietsje toegenomen)ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Genoeg CL-teams, AZ en Ajax.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja als er verdedigend backs nodig zijn moet je gewoon Salcido op links zetten.... maarja hoe vaak kom je nou agressief vleugelspel tegen
D'r wordt in ieder geval een stuk mooier gevoetbald dan vorig jaar, PSV is nou echt een ploeg geworden waar ik als supporter van een andere club de tv voor aanzet. Feyenoord ook trouwens.quote:Op maandag 6 augustus 2007 02:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook!![]()
Ik verwacht dat Feyenoord het niet zo goed gaat doen als iedereen nu hoopt... en Ajax.. dat zal zich misschien naast PSV weten te houden.
dit denk ik dus alleen maar, ik weet nog niks, dus spijker me er niet op vast![]()
+ Twente en Feyenoord waarschijnlijk.quote:
Twente heeft alleen Denneboom.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
+ Twente en Feyenoord waarschijnlijk.
quote:"[Dutch teams] work hard and produce a lot of good footballers, and it's a pitty that they leave to play for bigger teams. They are doing great work in Holland's football schools. We know we have to look at Holland when searching for players. Ajax and PSV produce very good players."
+ Elia, Zijler en Gerritsen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |