2-1 gewonnenquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:38 schreef Silenus het volgende:
Heb het niet meegekregen, wat hebben jullie gemaakt?
2-1 gewonnen tegen real.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:38 schreef Silenus het volgende:
1-2 gewonnen van Real Madridquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:38 schreef Silenus het volgende:
Beste nieuws van het hele toernooi, de kerel is klaar voor topniveauquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
1-2 gewonnen van Real Madrid. Met een weergaloze goal van Aissati en een smerige vrije trap van Zonneveld
.
Alstublieft, een gif!quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iemand een filmpje van de eerste goal? (geen gif)
wat een prachtige knalquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Alstublieft, een gif!
[afbeelding]
Schitterende goal.
Lezen is te moeilijk ?quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Alstublieft, een gif!
[afbeelding]
Schitterende goal.
Door Real en AC Milan zelfsquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:06 schreef Neoktheone het volgende:
Zo, wat een goal!!
En een prijs winnen door Real te verslaan is niet mis.
Vergeet niet dat het in de reguliere speeltijd gewoon 0-0 was tegen AC Milan.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Knap heur, winnen van AC Milan én Real Madrid.
Zeker als je het afzet tegenover tegenover de prestaties van titelrivalen AZ en Feyenoord.
Makaay wordt in menig VBL topic al afgeschreven afgaande van 2 oefenpotjes. Dus er worden met 2 maten gemeten.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:11 schreef WeebI het volgende:
Gefeliciteerd.
Vergeet echter niet dat een paar oefenpotjes helemaal niets zeggen
Ik zou me als PSV'er zorgen gaan maken als ik de JC schaal zou winnen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Alleen een mooi begin.
Het ziet er wel goed uit.
Volgende week de echte test
Idd als we de JC schaal niet winnen dan staat de titel vastquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik zou me als PSV'er zorgen gaan maken als ik de JC schaal zou winnen.
deze beker is voor zn vrienden in barcalonaquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Mooie goal van Aissati
Maar Koeman die hecht hier toch serieus niet al teveel waarde aan he
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:18 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Toch leuk dat de beker door Dick Advocaat wordt uitgereikt.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:18 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Toch leuk dat de beker door Dick Advocaat wordt uitgereikt.
Waarschijnlijk ja.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:20 schreef Smeich het volgende:
Zeer mooi doelpunt ja! Morgen staat in Marca dat Real Aisatti op de korrel heeft
![]()
[..]
![]()
*grinnikt zacht om deze uitspraak*quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:13 schreef RijstNatie het volgende:
PSV gaat weer kampioen worden dit jaar, erg mooi dat die Reis ook goed mee kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |