mwah AZ gaat volgens mij meer met 2 spitsen spelen en bij Ajax ben ik niet zo bang voor Mitea en Kennedyquote:
Ah, Elia was ik ff vergeten. Twente kan er dan ook wel bij inderdaad.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
+ Elia, Zijler en Gerritsen.
Alhoewel, Touma en Kennedy zijn em natuurlijk gepeerd.
Waarom wordt die gast nu opeens Kennedy genoemd?quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah AZ gaat volgens mij meer met 2 spitsen spelen en bij Ajax ben ik niet zo bang voor Mitea en Kennedy
Jij denkt dat Mitea in de basis start?quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah AZ gaat volgens mij meer met 2 spitsen spelen en bij Ajax ben ik niet zo bang voor Mitea en Kennedy
Al best langquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom wordt die gast nu opeens Kennedy genoemd?![]()
Maar een paar maanden geleden werd hij nog bakitjogloe genoemdquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:21 schreef the_legend_killer het volgende:
omdat dat zijn voornaam en het staat op zijn shirt
Dat is een neuzentrekjequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom wordt die gast nu opeens Kennedy genoemd?![]()
Ja, want dat doen ze bij Ajax bij alle spelers.quote:
Bij twente was het ook altijd Kennedyquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maar een paar maanden geleden werd hij nog bakitjogloe genoemd![]()
inkopper, was zeker te moeilijk![]()
Maar in ieder voetbal gerelateerd programma werd bij Bakircioglu genoemd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:40 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Bij twente was het ook altijd Kennedy
[afbeelding]
Nooit op geletquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maar in ieder voetbal gerelateerd programma werd bij Bakircioglu genoemd.
Ook bij De Wedstrijden zo ver ik mij kan herinneren. Nu wordt hij opeens Kennedy genoemd door de commentatoren..
Vogel is altijd welkom als stand-in voor Timmy.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:01 schreef PinhoSouza het volgende:
Ow ja. Simons, Afellay, Aissati, Bakkal, van der Leegte, Mendez, Culina, Väyrynen, De Jong en dan eventueel nog Perez en Feher. Een middenvelder hebben we nog echt nodig nu ...
Ik weet dat ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:47 schreef Juweel het volgende:
Weet iemand toevallig of de wedstrijd van zaterdag live wordt uitgezonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |