Huysegems en Denneboom worden waarschijnlijk de vaste buitens, met Elia en Zijler als back-up. Gerritsen ligt er weer lange tijd uit.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ah, Elia was ik ff vergeten. Twente kan er dan ook wel bij inderdaad.
nou daar word ik niet bang vanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:22 schreef Solstice het volgende:
[..]
Huysegems en Denneboom worden waarschijnlijk de vaste buitens, met Elia en Zijler als back-up. Gerritsen ligt er weer lange tijd uit.
NEC-uit vergeten? Denneboom liet jullie hele verdediging voor aap staan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou daar word ik niet bang van
dat was één van zn 4 goede wedstrijden dat seizoenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
NEC-uit vergeten? Denneboom liet jullie hele verdediging voor aap staan.
Die man heeft zijn tijd toch ook wel gehad... Wat moeten we nou met nog een spitsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:34 schreef LudoSanders het volgende:
AZ en Fc Twente zouden interesse hebben in Jan Koller aldus de PZC. Nu heeft PSV genoeg spitsen maar Koller zou ik er toch graag bij zien.
Dus? Dat deden wel meer spelers in die periode.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
NEC-uit vergeten? Denneboom liet jullie hele verdediging voor aap staan.
Leuk voor Ajax, dan hebben ze weer eens een tweeling in het elftalquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb Koller niet meer aan het werk gezien dit jaar maar ik ben wel altijd erg onder de indruk van hem geweest. Gezien zijn fysiek kan ik me nog wel voorstellen dat het een heel nuttige speler kan zijn voor een club.
Hoerig, begint de Roorda-ellende zaterdag dus al...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:59 schreef LudoSanders het volgende:
Gomes zou geblesseerd de training verlaten hebben.
Is die andere Brazo ook geblesseerd?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hoerig, begint de Roorda-ellende zaterdag dus al...
Klopt, met z'n bovenbeen tegen de doelpaal aangeknald volgens iemand op PN.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:59 schreef LudoSanders het volgende:
Gomes zou geblesseerd de training verlaten hebben.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:38 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Klopt, met z'n bovenbeen tegen de doelpaal aangeknald volgens iemand op PN.
http://www.dakka90.com/Galatasaray/12007.htmlquote:Cimbom'un gözü Kone'de!..
Galatasaray yönetiminin PSV'de oynayan 24 yaşındaki Arouna Kone'nin transferinde son aşamaya geldiği, Le Mans'da oynayan Grafite ile Portolu Postiga'nın ise yedekte tutulduğu öğrenildi...
Yabancı santrfor arayışlarını tüm hızıyla sürdüren Galatasaray'ın PSV'nin genç forveti Arouna Kone'yi renklerine bağlamaya çalıştığı öğrenildi.
Fildişi Sahili Milli Takımı'nın da formasını giyen 24 yaşındaki yıldız oyuncu için Hollanda ekibi ile anlaşma noktasına gelen sarı - kırmızılı kulübün, en geç hafta sonuna kadar bu transfere nokta koymasının beklendiği bildirildi.
PSV forması altında 52 maçta 21 gol atan ve birçok Avrupa kulübünün peşinde koştuğu Kone'nin milli takımda ise 25 maçta 7 golü bulunuyor.
Hızı, tekniği ve güçlü fiziği ile dikkat çeken genç yıldızı ilk sırada tutan yönetimin, bu transferde pürüz çıkması halinde alternatif olarak Fransa'nın Le Mans takımında oynayan Grafite'i düşündüğü bildirildi. 29 yaşındaki Brezilyalı oyuncuyu uzun süredir yakın takibe alan Galatasaraylı yöneticilerin, 34 maçta 12 gol atan Grafite için her konuda anlaşmaya vardıkları öğrenildi. Türkiye'ye gelmeye sıcak bakan Brezilyalı golcünün, sarı-kırmızılı kulüpten haber beklediği ifade edildi.
UEFA'da oynayacaklar
Galatasaray'ın forvet arayışlarında listesine aldığı üçüncü ismin ise Portolu Helder Postiga olduğu öğrenildi. 25 yaşındaki oyuncu 2003 sezonunda büyük umutlarla Tottenham'a transfer olmuş ancak bir yıl sonra Porto'ya geri dönmüştü. 2006 yılında Saint - Etienne'de kiralık oynayan Postiga geçtiğimiz sezon Porto forması altında 24 maçta 10 gol atmıştı. 30 kez Portekiz Milli Takımı'nda da görev alan yıldız oyuncu 10 kez ağları havalandırmıştı.
Galatasaray Yönetimi'nin öncelikle Kone'yi transfer etmek için tüm olanaklarını zorladığı, diğer iki ismin ise yedekte bekletildiği kaydedildi. Sarı-kırmızılılar, yeni forvetlerini UEFA Kupası ön elemesinde oynatmayı da planlıyor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |