Dit zijn nog maar milde voorbeelden..quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:48 schreef SpecialK het volgende:
Gewoon blijven. Ze klinkt als een vrij normale vrouw. Je kan wel een betere proberen te vinden maar uiteindelijk worden ze allemaal zo.
ze vinden mijn verhaal onsamenhangent Xennia, wat nu?quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:50 schreef Xennia het volgende:
Waarom doe jij eigenlijk nooit boodschappen...Koos?
Ik vond er ook al erg mild overkomen. Trust me... this is as good as it's going to get my man.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:49 schreef Koos0000 het volgende:
[..]
Dit zijn nog maar milde voorbeelden..
Hij is inderdaad te slecht.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:50 schreef Rekkie het volgende:
Sorry, maar ik vind je verhaal onsamenhangend, zielig en zeer ongeloofwaardig.
En als je hier al om wilt scheiden, heb ik echt met je te doen!
Gewoon van ze scheiden!quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:51 schreef Koos0000 het volgende:
[..]
ze vinden mijn verhaal onsamenhangent Xennia, wat nu?
ONZ was beter geweest knulquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:51 schreef Koos0000 het volgende:
[..]
Hij is inderdaad te slecht.
Volgende keer beter.
Laat jouw vrouw je soms ook gewoon als je thuiskomt van je werk om een normale tijd, niet meer naar binnen? dat ze boos is om het een of ander en dat ze gewoon alles op slot draait met de sleutel er nog in. (dan kan je hem niet van buiten openen..)quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:51 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik vond er ook al erg mild overkomen. Trust me... this is as good as it's going to get my man.
Heeft ze je al eens voor een bus geprobeerd te duwen? Zo nee; da komt nog wel.
Of volgende keer iets geloofwaardigers verzinnen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:51 schreef Koos0000 het volgende:
Hij is inderdaad te slecht.
Volgende keer beter.
Lijkt me wel, we waren erg gelukkig toen we hem kregen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:53 schreef Xennia het volgende:
Weet je eigenlijk wel zeker dat dat kind van jou is?
De aardappels waren nog beter gelukt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Of volgende keer iets geloofwaardigers verzinnen.
Een echte kerel trapt de deur inquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:53 schreef Koos0000 het volgende:
[..]
Laat jouw vrouw je soms ook gewoon als je thuiskomt van je werk om een normale tijd, niet meer naar binnen? dat ze boos is om het een of ander en dat ze gewoon alles op slot draait met de sleutel er nog in. (dan kan je hem niet van buiten openen..)
Dat dus idd. Maar toen, om er nog een schepje bovenop te doen heeft ze me met de tuinslang natgespoten van uit het raam en daarna de politie opgebeld en me op laten pakken voor potloodventen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:53 schreef Koos0000 het volgende:
[..]
Laat jouw vrouw je soms ook gewoon als je thuiskomt van je werk om een normale tijd, niet meer naar binnen? dat ze boos is om het een of ander en dat ze gewoon alles op slot draait met de sleutel er nog in. (dan kan je hem niet van buiten openen..)
Omdat jouw zwemmertjes stuk zijnquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:54 schreef Koos0000 het volgende:
[..]
Lijkt me wel, we waren erg gelukkig toen we hem kregen.
Ik zie niet in waarom ze toen vreemd zou zijn gegaan.
Vrouwen kunnen erg gevaarlijk en eng zijn..quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:56 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat dus idd. Maar toen, om er nog een schepje bovenop te doen heeft ze me met de tuinslang natgespoten en daarna de politie opgebeld en me op laten pakken.
Oh, vrouwen. Je kan wel met ze lachen eigenlijk.
Daarom is ze 2 jaar geleden vreemd gegaan?quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:58 schreef Koos0000 het volgende:
[..]
Komt vast door die bedorven eieren van gister.
Misschien praat je niet goed met haar?quote:Praten met haar heeft niet echt veel zin ofzo, relatietherapie misschien?
we praten alletwee nederlands hoorquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:00 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Misschien praat je niet goed met haar?
I rest my casequote:Op zondag 5 augustus 2007 02:00 schreef Koos0000 het volgende:
[..]
we praten alletwee nederlands hoor
Anders doe je in ieder geval een poging om je probleem serieus te laten lijkenquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:00 schreef Koos0000 het volgende:
[..]
we praten alletwee nederlands hoor
quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Anders doe je in ieder geval een poging om je probleem serieus te laten lijken![]()
Aan jouw communicatie ookquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:59 schreef Skorpija het volgende:
Denk dat er veel aan jullie communicatie mankeerd
bij de LOI ofzo?quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:03 schreef Skorpija het volgende:
Dat je allebei dezelfde taal spreekt betekend nog niet dat je elkaar begrijpt!
Misschien moet je eens een communicatie cursus volgen.
maakt niet uit, ik heb een pestbuiquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:04 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Dit topic is niet voor mij geopend en ik klaag ook niet![]()
Lijkt me niet dat het een schriftelijk te volgen cursus is...quote:
Relatietherapie gewoon dus?quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:05 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat het een schriftelijk te volgen cursus is...
Zoek eens op internet zou ik zeggen![]()
(doe er je best voor als het echt belangrijk voor je is)
Mijn vrouw doet alleen aan belspelletjes.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:06 schreef SpecialK het volgende:
Weet je Koos. Als een vrouw geen spelletjes met je speelt (waarbij de overlevingskansen soms lager dan 50% zijn) -DAN- is er pas iets mis met je huwelijk.
En dan zet je de spiraal door...quote:
Wauw, wat een macht heb ik met mijn woorden. Geil.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:07 schreef Skorpija het volgende:
[..]
En dan zet je de spiraal door...
Nu heb ik ook een pestbui door jou en reageer ik het zometeen weer af op m'n vriendin![]()
Zei reageert het dan weer af op de buurman etc...
Een spiraal van negativisme is geboren![]()
Jouw vriendin heeft contact met de buurman rond 2 uur 's nachts?quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:07 schreef Skorpija het volgende:
[..]
En dan zet je de spiraal door...
Nu heb ik ook een pestbui door jou en reageer ik het zometeen weer af op m'n vriendin![]()
Zei reageert het dan weer af op de buurman etc...
Een spiraal van negativisme is geboren![]()
Ooooh... Koos Spee dus. Maar ik dacht dat die alweer een jaartje of 25 ouder was dan jij..quote:
Da's pech, Koos. Ze is wakker geworden en heeft je topic ontdekt...quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:24 schreef zhe-devilll het volgende:
oh god TS
![]()
![]()
geweldigggggggg
helemaal mijn lievelingshumor
quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Da's pech, Koos. Ze is wakker geworden en heeft je topic ontdekt...
ben je de kloon van ts?quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Da's pech, Koos. Ze is wakker geworden en heeft je topic ontdekt...
ik vind er eigenlijk niks aanquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:26 schreef zhe-devilll het volgende:
ik lach nog om dit topic! geweldig!!!!!!!!!
ow god je mist echt een fractie van een gevoel des humorsquote:
Koos ik wil je nemen NU!!!!!!!quote:
En wat vind je dingus er nu vanquote:
okeejquote:
Je moet ook wel een combo van drank en drugs achter over hebben geslagen wil je dit grappig vinden ja.quote:
Nou uh nee nuchter vind ik hem ook erg te pruimen!!!!!!!quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:30 schreef Koos0000 het volgende:
[..]
Je moet ook wel een combo van drank en drugs achter over hebben geslagen wil je dit grappig vinden ja.
Maar dat is hier gelukkig het geval.
JAAHAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!quote:
Nou, die combo laat maar achterwege. Met enkel een halve fles Tullamore Dew achter je kiezen gaat het ook wel.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:30 schreef Koos0000 het volgende:
[..]
Je moet ook wel een combo van drank en drugs achter over hebben geslagen wil je dit grappig vinden ja.
Maar dat is hier gelukkig het geval.
pffffffffff wat nu vrouw? Ze wil van je af nou en?quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:30 schreef Koos0000 het volgende:
[..]
Neuken?
Ohnee, ik heb een vrouw he.
Dat wordt een gangbang....quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:31 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
JAAHAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!
Voor een gangbang heb je meerdere mannen nodig. Tot zo ver zie ik 3 wijven.quote:
Nou dat dacht ik even nietquote:
Je moet niet zoveel zuipen. Normaal zou je dubbel zien, maar driedubbel?quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:32 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Voor een gangbang heb je meerdere mannen nodig. Tot zo ver zie ik 3 wijven.![]()
nou een man met drie?quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel zuipen. Normaal zou je dubbel zien, maar driedubbel?
Ik ben onlangs nog uit coma ontwaakt, toen heeft ze me ook al kunstjes geflikt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:31 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
pffffffffff wat nu vrouw? Ze wil van je af nou en?![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel zuipen. Normaal zou je dubbel zien, maar driedubbel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:35 schreef SpecialK het volgende:
[..]Ik wil het niet wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
hm een wijf die je nier jat!quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:35 schreef Koos0000 het volgende:
[..]
Ik ben onlangs nog uit coma ontwaakt, toen heeft ze me ook al kunstjes geflikt.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:35 schreef SpecialK het volgende:
[..]heey no problemos maken jij he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij make moeiluk voor di andere mensche//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
Trusten.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:39 schreef zhe-devilll het volgende:
heey mijn haar is droog ik kan eindelijk naar bed
trusten!![]()
Gewoon terugjatten. Zij heeft er ook twee (als 't goed is). En als rente neem je ook even haar eierstokken mee. Dat zal haar leren.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:37 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
hm een wijf die je nier jat!
verdomme ben jij een watje of niet?
dit pik je toch niet of wel?duude
ja bij de nasi rammusquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Gewoon terugjatten. Zij heeft er ook twee (als 't goed is). En als rente neem je ook even haar eierstokken mee. Dat zal haar leren.
kut?quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:40 schreef Koos0000 het volgende:
Oh, kut, verkeerde account.
Nee, bij nasi gebruik je altijd verse kat.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:41 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja bij de nasi rammus
opbakken die zooi
je hebt vage ranzige fantasieen jijquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, bij nasi gebruik je altijd verse kat.
Hoewel poes ook kan.
chinees kattevleesch vels bij uw walme bakkelquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, bij nasi gebruik je altijd verse kat.
Hoewel poes ook kan.
ik ga ook vallen op iemand!!!!!!!quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:49 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik vind dat ik nog 1 glas Tullamore Dew nodig heb om om te vallen...
volslank? nee , waggeltje? pfffffff lul je nou allemaal?quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ben je volslank? Want dan zet ik even een waggeltje opzij hoor...
ik heb kabelquote:Op zondag 5 augustus 2007 03:18 schreef Friek_ het volgende:
Gewoon bestrijden met gelijke wapens. 's Morgens haar shampoo vervangen met ontharingsmiddel, 's middags haar maandverband en chocola weggooien tijdens haar ongesteldheid en 's avonds de antenne afbreken zodat ze niet bij kan huilen met Sex and the City. Succes.
Dat je uberhaupt zelfs nog maar twijfelt aan de echtheid van dit topic.quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:24 schreef Inekris het volgende:
Mag dot alstubloeft een slotje? Geloof er helemaal niks van koos, koop een leven man
Aghhh, red alert, red alert! Ben je zo dom, idioot?? Wakker worden!quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:45 schreef Koos0000 het volgende:
hallo, ik zal eerst ff wat over mijzelf vertellen.
Ik ben koos, 38 jaar. mijn vrouw is 35.
Ik ben ondertussen al een jaartje of 5 getrouwd, maar ik ben haar echt spuugzat.
Savonds verstopt ze bijvoorbeeld mijn pantoffels, zodat ik de volgende morgen met koude voeten op zoek kan naar die ondingen. Ze is soms echt heel erg kinderachtig, bijvoorbeeld op mijn verjaardag was ze boos en heeft ze de taart op de grond gegooid, het was toch haar taart? riep ze boos. Jij wilt nooit boodschappen doen lul, en vervolgens rende ze boos weg.
[...]
Nog iets, ik wou vandaag vroeg naar bed en zij wou sex, nou je raad het al.. ik wil slapen, en zij zit me steeds op te geilen.. om te kunnen slapen ging ik er maar in mee, tot ze ze mij begon te bijten in mijn geslachtsdeel.. niet doorbijten, maar ook zeker niet op een speelse manier.ik heb het laten merken.. maar ze ging gewoon door.. ik ben maar naar de zolderkamer gegaan, even muziek luisteren en nu dit topic maken dus.. volgens mij slaapt ze nu al..
En dan heb ik nog een zoon van haar, ondertussen 2 jaar oud.
beetje vroeg inderdaad, maar ik ken haar al 10 jaar ondertussen.
Gezonde jongen, we zijn nu druk bezig met hem leren praten maar dat lukt nog niet echt jammer genoeg.. ik wil niet dat zijn eerste woordjes mama zijn..
Het laatste jaar is ze echt veranderd, vroeger was ze veel liever, zorgzamer, begripvoller, ect.. het lijkt nu wel of ze constant ongesteld is ofzo.
Het wordt nu wel een erg lang verhaal..
Wat moet ik doen?
Scheiden? dat wil ik onze zoon van 2 niet aandoen.. bij elkaar blijven alleen om ons kind lijkt me ook niet de oplossing..
Hoe krijg ik mijn oude vrouw terug? de vrouw waar ik verliefd op was geworden..
Praten met haar heeft niet echt veel zin ofzo, relatietherapie misschien?
En ja, ik post topic onder een kloon, vrienden lezen soms ook op dit forum, ik heet in het echt ook geen koos..
Dat dus.quote:
OMG, ik moest lachenquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:48 schreef Xennia het volgende:
Zorg dat zijn eerste woordjes ''jij, bitch'' zijn
Wegens verbouwing even achterlangs.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:09 schreef Rekkie het volgende:
Nog steeds in R&P?
FOK! Verhuiscrew een weekendje vrij?
Mijn ex dacht ook toen een keertje dat ik niet m'n eigen ruit in zou gooien als ik buitengesloten zou worden. Fout gedacht, dus. Wel jammer, want nog geen 3 maanden daarvoor had ik alle kozijnen laten vernieuwen en dubbel glas zetten. Het grapje heeft me toen iets van bijna 200 euro gekost, maar ik laat me niet buiten sluiten uit mijn eigen huis.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:55 schreef Koos0000 het volgende:
[..]
En dan de schade weer betalen zeker.
Goeie tip voor TSquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Wegens verbouwing even achterlangs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |