abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 augustus 2007 @ 02:57:03 #101
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_52112057
Ik wilde het even zeker weten. En dat "waggeltje" slaat op mijn manier van lopen als ik nu zou durven op te staan.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_52112297
Gewoon bestrijden met gelijke wapens. 's Morgens haar shampoo vervangen met ontharingsmiddel, 's middags haar maandverband en chocola weggooien tijdens haar ongesteldheid en 's avonds de antenne afbreken zodat ze niet bij kan huilen met Sex and the City. Succes.
pi_52112330
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 03:18 schreef Friek_ het volgende:
Gewoon bestrijden met gelijke wapens. 's Morgens haar shampoo vervangen met ontharingsmiddel, 's middags haar maandverband en chocola weggooien tijdens haar ongesteldheid en 's avonds de antenne afbreken zodat ze niet bij kan huilen met Sex and the City. Succes.
ik heb kabel
  zondag 5 augustus 2007 @ 03:24:52 #104
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_52112354
Mag dit alstubloeft een slotje? Geloof er helemaal niks van koos, koop een leven man

[ Bericht 1% gewijzigd door Inekris op 05-08-2007 03:25:39 (dot is niet dit :)) ]
Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef Burdie het volgende: Je bent in elk geval niet zo'n ingelikt en opgeschoten pubertje die wel even de wijsneus uit gaat hangen
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 03:26:18 #105
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_52112367
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 03:24 schreef Inekris het volgende:
Mag dot alstubloeft een slotje? Geloof er helemaal niks van koos, koop een leven man
Dat je uberhaupt zelfs nog maar twijfelt aan de echtheid van dit topic.
Koop zelf een leven, vaag mens.
pi_52113559
Google eens op: 'intiem onderhandelen'.
Tussen twee mensen ontstaan altijd problemen. Het is de kunst die op te lossen. Plus het is de kunst om met het restant aan onoplosbare problemen te blijven leven.

Je vraagt je af hoe je je vriendin weer terugkrijgt. Aan deze vraag is te zien, dat jij helemaal verkeerd tegen een relatie aankijkt. Je kan namelijk niet iemand terugkrijgen; dat bepaalt die persoon zelf. Ieder heeft zijn eigen wil, weet je. Dat is het cruciale punt.
Hieruit valt af te leiden dat liefde iets is, wat je alleen kunt geven. Het is zeker niet iets, waar je recht op hebt, bijvoorbeeld doordat je gehuwd bent.

Een relatie is dus hard werken. Je laat duidelijk zien dat je niet je best doet. Dat kan dus verbeterd worden. Daarom laat zij haar onvrede laat zien. Dat zij dat niet doet op een manier die jij begrijpt, dat is jammer, maar daar speel jij wel zelf een rol in. Je kan het namelijk vragen. En dan zijn we weer bij de communicatie.
Wie zich gedraagt als een robot, krijgt salaris teveel.
  zondag 5 augustus 2007 @ 09:56:52 #107
176497 Mivea
be afraid
pi_52113745
  zondag 5 augustus 2007 @ 10:40:51 #108
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_52114209
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:45 schreef Koos0000 het volgende:
hallo, ik zal eerst ff wat over mijzelf vertellen.
Ik ben koos, 38 jaar. mijn vrouw is 35.
Ik ben ondertussen al een jaartje of 5 getrouwd, maar ik ben haar echt spuugzat.
Savonds verstopt ze bijvoorbeeld mijn pantoffels, zodat ik de volgende morgen met koude voeten op zoek kan naar die ondingen. Ze is soms echt heel erg kinderachtig, bijvoorbeeld op mijn verjaardag was ze boos en heeft ze de taart op de grond gegooid, het was toch haar taart? riep ze boos. Jij wilt nooit boodschappen doen lul, en vervolgens rende ze boos weg.

[...]

Nog iets, ik wou vandaag vroeg naar bed en zij wou sex, nou je raad het al.. ik wil slapen, en zij zit me steeds op te geilen.. om te kunnen slapen ging ik er maar in mee, tot ze ze mij begon te bijten in mijn geslachtsdeel.. niet doorbijten, maar ook zeker niet op een speelse manier. ik heb het laten merken.. maar ze ging gewoon door.. ik ben maar naar de zolderkamer gegaan, even muziek luisteren en nu dit topic maken dus.. volgens mij slaapt ze nu al..
En dan heb ik nog een zoon van haar, ondertussen 2 jaar oud.
beetje vroeg inderdaad, maar ik ken haar al 10 jaar ondertussen.
Gezonde jongen, we zijn nu druk bezig met hem leren praten maar dat lukt nog niet echt jammer genoeg.. ik wil niet dat zijn eerste woordjes mama zijn..
Het laatste jaar is ze echt veranderd, vroeger was ze veel liever, zorgzamer, begripvoller, ect.. het lijkt nu wel of ze constant ongesteld is ofzo.
Het wordt nu wel een erg lang verhaal..
Wat moet ik doen?
Scheiden? dat wil ik onze zoon van 2 niet aandoen.. bij elkaar blijven alleen om ons kind lijkt me ook niet de oplossing..
Hoe krijg ik mijn oude vrouw terug? de vrouw waar ik verliefd op was geworden..
Praten met haar heeft niet echt veel zin ofzo, relatietherapie misschien?

En ja, ik post topic onder een kloon, vrienden lezen soms ook op dit forum, ik heet in het echt ook geen koos..
Aghhh, red alert, red alert! Ben je zo dom, idioot?? Wakker worden!

OMG!!! Toen ik van dat van die "pantoffels" las, ging er bij mij een lampje branden. Jzee, jij bent echt oubollig geworden zeg! Het feit dat zij zo negatief naar jou gedraagt komt omdat je haar meer als een/jouw moeder ziet dan een sexuele vrouw. Man, neuk haar de alle hoeken van de kamer tot ze los ziet, begrijp je???? Of ben je inmiddels zo ingekakt dat je dat niet meer in de gaten hebt/ of kan???? Wees een (relaxte) man, en niet een moederskind die haar als een "moeder" benadert! Ze is gewoon sexueel gefrusteerd, man! Je geeft haar niet genoeg aandacht als echte man! En dan bedoel ik niet de aandacht van het zweverige of halfzachte 'mannetje', maar wees gewoon de dude voor haar! Of ben je dat vergeten? Je kon het blijkbaar wel in het begin

[ Bericht 1% gewijzigd door Demophon op 05-08-2007 11:47:28 ]
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
  zondag 5 augustus 2007 @ 10:41:55 #109
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52114219
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 09:56 schreef Mivea het volgende:
Dat dus.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 5 augustus 2007 @ 23:08:06 #110
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_52130055
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:48 schreef Xennia het volgende:
Zorg dat zijn eerste woordjes ''jij, bitch'' zijn
OMG, ik moest lachen
There is no rehab for stupidity.
pi_52130099
Nog steeds in R&P?

FOK! Verhuiscrew een weekendje vrij?

zondag 5 augustus 2007 @ 23:13:55 #112
153991 roque79
nog geen ondertiteling
pi_52130238
goed verhaal, lekker kort! alleen jammer dat het uit je grote duim komt haha
Neem je dromen eens mee de dag in..
pi_52130728
Niet gaan scheiden, 1ste jaar dat je trouwt is meestal ramp, en eerste jaar na je kind... omdat er dan veel wijzigingen zijn, ik denk dat ze wel weer bij trekt... praat er iig wel met haar over:)
  zondag 5 augustus 2007 @ 23:37:47 #114
168739 Red_85
'echt wel'
pi_52130911
ipv dat je dit tegen haar zegt dan tegen je pc/ ons. bang om ruzie te maken ofsow? bang om haar de waarheid te vertellen?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 6 augustus 2007 @ 00:30:39 #115
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_52132263
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 23:09 schreef Rekkie het volgende:
Nog steeds in R&P?

FOK! Verhuiscrew een weekendje vrij?

Wegens verbouwing even achterlangs.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_52133890
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:55 schreef Koos0000 het volgende:

[..]

En dan de schade weer betalen zeker.
Mijn ex dacht ook toen een keertje dat ik niet m'n eigen ruit in zou gooien als ik buitengesloten zou worden. Fout gedacht, dus. Wel jammer, want nog geen 3 maanden daarvoor had ik alle kozijnen laten vernieuwen en dubbel glas zetten. Het grapje heeft me toen iets van bijna 200 euro gekost, maar ik laat me niet buiten sluiten uit mijn eigen huis.

On topic: Bij elkaar blijven voor de kinderen is geen goede oplossing, die merken het wel als beide ouders ongelukkig zijn (met elkaar).
pi_52135441
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 00:30 schreef golfer het volgende:

[..]

Wegens verbouwing even achterlangs.
Goeie tip voor TS

pi_52135845
Heb je al eens met haar gepraat over hoe je erover denkt.. dat ze veranderd is sinds het afgelopen jaar? Misschien zit haar iets dwars?
pi_52136775
Het leven is hard.
  Admin maandag 6 augustus 2007 @ 12:22:08 #120
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52136823
Wat een enorme kutkloon
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')