Ooooh... Koos Spee dus. Maar ik dacht dat die alweer een jaartje of 25 ouder was dan jij..quote:
Da's pech, Koos. Ze is wakker geworden en heeft je topic ontdekt...quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:24 schreef zhe-devilll het volgende:
oh god TS
![]()
![]()
geweldigggggggg
helemaal mijn lievelingshumor
quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Da's pech, Koos. Ze is wakker geworden en heeft je topic ontdekt...
ben je de kloon van ts?quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Da's pech, Koos. Ze is wakker geworden en heeft je topic ontdekt...
ik vind er eigenlijk niks aanquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:26 schreef zhe-devilll het volgende:
ik lach nog om dit topic! geweldig!!!!!!!!!
ow god je mist echt een fractie van een gevoel des humorsquote:
Koos ik wil je nemen NU!!!!!!!quote:
En wat vind je dingus er nu vanquote:
okeejquote:
Je moet ook wel een combo van drank en drugs achter over hebben geslagen wil je dit grappig vinden ja.quote:
Nou uh nee nuchter vind ik hem ook erg te pruimen!!!!!!!quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:30 schreef Koos0000 het volgende:
[..]
Je moet ook wel een combo van drank en drugs achter over hebben geslagen wil je dit grappig vinden ja.
Maar dat is hier gelukkig het geval.
JAAHAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!quote:
Nou, die combo laat maar achterwege. Met enkel een halve fles Tullamore Dew achter je kiezen gaat het ook wel.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:30 schreef Koos0000 het volgende:
[..]
Je moet ook wel een combo van drank en drugs achter over hebben geslagen wil je dit grappig vinden ja.
Maar dat is hier gelukkig het geval.
pffffffffff wat nu vrouw? Ze wil van je af nou en?quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:30 schreef Koos0000 het volgende:
[..]
Neuken?
Ohnee, ik heb een vrouw he.
Dat wordt een gangbang....quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:31 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
JAAHAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |