Ooooh... Koos Spee dus. Maar ik dacht dat die alweer een jaartje of 25 ouder was dan jij..quote:
Da's pech, Koos. Ze is wakker geworden en heeft je topic ontdekt...quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:24 schreef zhe-devilll het volgende:
oh god TS
![]()
![]()
geweldigggggggg
helemaal mijn lievelingshumor
quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Da's pech, Koos. Ze is wakker geworden en heeft je topic ontdekt...
ben je de kloon van ts?quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Da's pech, Koos. Ze is wakker geworden en heeft je topic ontdekt...
ik vind er eigenlijk niks aanquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:26 schreef zhe-devilll het volgende:
ik lach nog om dit topic! geweldig!!!!!!!!!
ow god je mist echt een fractie van een gevoel des humorsquote:
Koos ik wil je nemen NU!!!!!!!quote:
En wat vind je dingus er nu vanquote:
okeejquote:
Je moet ook wel een combo van drank en drugs achter over hebben geslagen wil je dit grappig vinden ja.quote:
Nou uh nee nuchter vind ik hem ook erg te pruimen!!!!!!!quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:30 schreef Koos0000 het volgende:
[..]
Je moet ook wel een combo van drank en drugs achter over hebben geslagen wil je dit grappig vinden ja.
Maar dat is hier gelukkig het geval.
JAAHAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!quote:
Nou, die combo laat maar achterwege. Met enkel een halve fles Tullamore Dew achter je kiezen gaat het ook wel.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:30 schreef Koos0000 het volgende:
[..]
Je moet ook wel een combo van drank en drugs achter over hebben geslagen wil je dit grappig vinden ja.
Maar dat is hier gelukkig het geval.
pffffffffff wat nu vrouw? Ze wil van je af nou en?quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:30 schreef Koos0000 het volgende:
[..]
Neuken?
Ohnee, ik heb een vrouw he.
Dat wordt een gangbang....quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:31 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
JAAHAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!
Voor een gangbang heb je meerdere mannen nodig. Tot zo ver zie ik 3 wijven.quote:
Nou dat dacht ik even nietquote:
Je moet niet zoveel zuipen. Normaal zou je dubbel zien, maar driedubbel?quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:32 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Voor een gangbang heb je meerdere mannen nodig. Tot zo ver zie ik 3 wijven.![]()
nou een man met drie?quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel zuipen. Normaal zou je dubbel zien, maar driedubbel?
Ik ben onlangs nog uit coma ontwaakt, toen heeft ze me ook al kunstjes geflikt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:31 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
pffffffffff wat nu vrouw? Ze wil van je af nou en?![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel zuipen. Normaal zou je dubbel zien, maar driedubbel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:35 schreef SpecialK het volgende:
[..]Ik wil het niet wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
hm een wijf die je nier jat!quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:35 schreef Koos0000 het volgende:
[..]
Ik ben onlangs nog uit coma ontwaakt, toen heeft ze me ook al kunstjes geflikt.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:35 schreef SpecialK het volgende:
[..]heey no problemos maken jij he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij make moeiluk voor di andere mensche//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
Trusten.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:39 schreef zhe-devilll het volgende:
heey mijn haar is droog ik kan eindelijk naar bed
trusten!![]()
Gewoon terugjatten. Zij heeft er ook twee (als 't goed is). En als rente neem je ook even haar eierstokken mee. Dat zal haar leren.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:37 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
hm een wijf die je nier jat!
verdomme ben jij een watje of niet?
dit pik je toch niet of wel?duude
ja bij de nasi rammusquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Gewoon terugjatten. Zij heeft er ook twee (als 't goed is). En als rente neem je ook even haar eierstokken mee. Dat zal haar leren.
kut?quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:40 schreef Koos0000 het volgende:
Oh, kut, verkeerde account.
Nee, bij nasi gebruik je altijd verse kat.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:41 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja bij de nasi rammus
opbakken die zooi
je hebt vage ranzige fantasieen jijquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, bij nasi gebruik je altijd verse kat.
Hoewel poes ook kan.
chinees kattevleesch vels bij uw walme bakkelquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, bij nasi gebruik je altijd verse kat.
Hoewel poes ook kan.
ik ga ook vallen op iemand!!!!!!!quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:49 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik vind dat ik nog 1 glas Tullamore Dew nodig heb om om te vallen...
volslank? nee , waggeltje? pfffffff lul je nou allemaal?quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ben je volslank? Want dan zet ik even een waggeltje opzij hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |