hallo ik zal me eerst even voorstellen
ik ben een kloon van een van de gebruikers hier maar ik weet niet of ik dat met die account wil posten misschien vertel ik het later, ik ben nu nog te verward
De dokters zeiden nog, schrikt u niet meneer.
Maar u mist een nier.
Ze dachten dat ik dood was, hersendood.
en dat ik mijn nier niet meer nodig zou hebben, mijn vrouw had getekend voor de overdracht. raar woord trouwens wat ze gebruiken. overdracht..
De dokters komen morgen langs om er meer over te vertellen, ik snap het nog niet.. ze hebben gewoon een nier uit mij gehaald, zo heel erg goed waren ze niet eens meer, behalve de goede, die is nu weg...
ik snap nog steeds niet wat er allemaal gebeurd is, ik weet nog een hele boel niet.
ik ben nu net een paar dagen weer thuis.
Mijn buren zijn gescheiden, en dat terwijl ze net een baby hebben..
Mijn ouders zijn op vakantie.. en zijn niet eens langs geweest toen ik in coma raakte..
ik ben dus ik coma geraakt toen ik savonds na het werk naar huis op weg was.
En ik kreeg een blackout en ik werd een maand later wakker.. 31 dagen om precies te zijn..
ik heb nog niet eens mijn auto gezien, ze zeiden dat hij total loss was..
Mag ook wel, met zo'n vaart.. ik ging 160..
ik mag blij zijn dat ik in een SUV zat, en ik genoeg airbags heb gehad om mij te beschermen.
Maar die smart waar ik tegen aan knalde gelukkig leeg.. is ook total loss wel grappig denk ik, ik in een suv en ik knal tegen een smart op. haha..
een hele maand in coma liggen is geen pretje.
Je mist de geboorte van je kleinzoon.
Je dochter van 14 is opeens getrouwd in een vaag Afrikaans land.
Je vrouw is er vandoor met de kinderen, en ze heeft opeens een relatie met mijn oudste zoon. hij is 11.
herkent iemand dit?
Zou u dan graag willen reageren?
als u denkt dat ik een grapje maak heeft u het mis, ik ben bloedserieus.
als niemand mij geloofd zal ik morgen het bewijs van opname van het ziekenhuis inscannen.
Op maandag 16 juli 2007 04:36 schreef doka het volgende:Net uit je coma, en dan al humor. Dat krijgt niet iedereen voor elkaar.