abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52110359
j
pi_52110367
Oi Oi Amanda is echt Dennis tot de bodem aan het afbranden!!

Ze vind ook dat hij niks doet en bang is en praatjes heeft en vooral dat ze totaal geen gesprek met hem kan voeren
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 01:03:31 #3
137949 Disana
pi_52110369
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 00:58 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

En de rest van de mannen in dat hok heeft zich daar ook al over uitgesproken. Exit dan maar?
Och, dat ventje is zo verwaarloosbaar, daar hebben we eigenlijk nauwelijks last van. Wel leuk natuurlijk is als hij zou worden vervangen. Maar dan heb ik liever dat Nadia verruild wordt voor een leuk mens.
pi_52110400
ik wou dat dennix nu eens wist wat amanda en nadia aan het zeggen waren over hem
pi_52110404
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:03 schreef Disana het volgende:

[..]

Och, dat ventje is zo verwaarloosbaar, daar hebben we eigenlijk nauwelijks last van. Wel leuk natuurlijk is als hij zou worden vervangen. Maar dan heb ik liever dat Nadia verruild wordt voor een leuk mens.
Erg jammer dat Amanda haar niet zal wegstemmen
pi_52110437
pi_52110464
DJ-buddies .... vind het leuk om te zien, hoe die twee toch wat meer naar elkaar toe trekken.

† In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 01:08:13 #8
137949 Disana
pi_52110465
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Erg jammer dat Amanda haar niet zal wegstemmen
Nee, zou ze nooit doen. Die heeft zomaar gratis een vriendin in de schoot geworpen gekregen.
  zondag 5 augustus 2007 @ 01:08:20 #9
166006 Polonium-120
the morning after
pi_52110469
gloeiende... gloeiende... wat gaan die cossen snel
I've used all my sick-days, so I'll call in dead today.
pi_52110477
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:04 schreef Casshern het volgende:
ik wou dat dennix nu eens wist wat amanda en nadia aan het zeggen waren over hem
En als hij het wist ....... dan doet hij nog niks
Keep the Sunny Side Up
pi_52110490
Amanda en Nadia noemen Denni ook helemaal niks hahaha.
Amanda zegt na 6 weken nog geen fatsoenlijk gesprek geha te hebben , hahahaa
Wanneer krijgt die vent de toneelhaak en krijgen we een leuk en vlot persoon met veel inhoud
pi_52110501
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:08 schreef Desii het volgende:
DJ-buddies .... vind het leuk om te zien, hoe die twee toch wat meer naar elkaar toe trekken.

[afbeelding]
pi_52110504
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:08 schreef Disana het volgende:

[..]

Nee, zou ze nooit doen. Die heeft zomaar gratis een vriendin in de schoot geworpen gekregen.
Ook alleen maar omdat ze heeft gezien dat Nadia een walgelijk lichaam heeft. Anders was ze nog steeds ontzettend jaloers op haar geweest...
X
X
X
pi_52110514
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:03 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik ben het zo met je eens Disana (al geloof jjj daar misschien niet zo in na eedere posts van mij )
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_52110517
quote:

[afbeelding]
Mooi om te zien. Daar staan de 2 finalisten.
X
X
X
pi_52110520
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:10 schreef Frasier het volgende:

[..]

Ook alleen maar omdat ze heeft gezien dat Nadia een walgelijk lichaam heeft. Anders was ze nog steeds ontzettend jaloers op haar geweest...
telt zeker mee
pi_52110526
Amanda, over het etentje in Rotterdam met Dennix : "Met iedereen kon ik gezellig eten, zelfs met Lieke. Maar hij (Dennix) zegt helemaal niets"
Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 01:12:53 #18
137949 Disana
pi_52110531
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:10 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Ik ben het zo met je eens Disana (al geloof jjj daar misschien niet zo in na eedere posts van mij )
Ik geloof je juist wel

Brian is niet blij met Huub die op zijn vingers kijkt als hij draait.
pi_52110553
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:12 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik geloof je juist wel

Brian is niet blij met Huub die op zijn vingers kijkt als hij draait.
Die 2 gaan nog veel aan elkaar hebben.
X
X
X
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 01:14:18 #20
137949 Disana
pi_52110555
quote:

[..]

Daar kun je best gelijk in hebben. Maar Nadia vond Amanda al leuk, dat speelt denk ik ook wel mee.
pi_52110556
quote:

[afbeelding]
Dat valt kennelijk nogal mee ...... Brian loopt naar Amanda, ze vraagt of hij gehuild heeft. Volgens Brian niet waar, maar hij is wel weggegaan uit de chill omdat hij helemaal kriegel wordt als Huub in de buurt is.
Keep the Sunny Side Up
pi_52110565
Dit gesprek van Nadia, Amanda en Brian kan weleens de doodsteek voor Dennis zijn.
Ze vertellen totaal niet met hem te kunnenn praten...dat lijkt me toch vereiste voor leuk tv programma?!
pi_52110583
Van mij mag Dennis nog wel even blijven. Er moet toch iemand zijn waar wat over te roddelen valt. Besides, als mensen wel open zijn dan worden ze ook afgemaakt. Ook Brian verteld niet zoveel over zichzelf.
pi_52110586
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Dat valt kennelijk nogal mee ...... Brian loopt naar Amanda, ze vraagt of hij gehuild heeft. Volgens Brian niet waar, maar hij is wel weggegaan uit de chill omdat hij helemaal kriegel wordt als Huub in de buurt is.
Brian zei dat hij het niet erg vond dat Huub erbij stond en op bepaalde effect-knoppen duwde, maar hij vindt het relaxter als hij alleen kan draaien.
pi_52110587
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:14 schreef farceman het volgende:
Dit gesprek van Nadia, Amanda en Brian kan weleens de doodsteek voor Dennis zijn.
Ze vertellen totaal niet met hem te kunnenn praten...dat lijkt me toch vereiste voor leuk tv programma?!
Voor de doodsteek heb je Japio nodig. Hij zal Dennix echter niet wegstemmen ........
Keep the Sunny Side Up
pi_52110596
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Voor de doodsteek heb je Japio nodig. Hij zal Dennix echter niet wegstemmen ........
Je hebt ook toestemming van achter nodig hoor
pi_52110610
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Van mij mag Dennis nog wel even blijven. Er moet toch iemand zijn waar wat over te roddelen valt. Besides, als mensen wel open zijn dan worden ze ook afgemaakt. Ook Brian verteld niet zoveel over zichzelf.
Ik moet bekennen dat ik Brain toch wel een goeie gast ben gaan vinden. Maar geheel nuchter ben ik op het moment van dit schrijven niet
X
X
X
pi_52110619
Hhaha Amanda valt in slaap van Dennis
pi_52110627
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:18 schreef Frasier het volgende:

[..]

Ik moet bekennen dat ik Brain toch wel een goeie gast ben gaan vinden. Maar geheel nuchter ben ik op het moment van dit schrijven niet
Brian vind ik ook niet zo bizar slecht als afgeschilderd. Het zal nooit mijn vriend worden, net een tikkie te agressief naar mijn smaak, maar die knul gaat straks denk ik redelijk functioneren.
pi_52110648
pi_52110650
Ik blijf gewoon de meeste moeite houden met Huub. Dat vind ik daar nu echt de enige waar ik maar weinig goeds aan kan ontdekken.
pi_52110672
Wat doet Huub met die nietsnut?
Zeg tegen Nix dat ie gewoon oprot
pi_52110678
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Brian vind ik ook niet zo bizar slecht als afgeschilderd. Het zal nooit mijn vriend worden, net een tikkie te agressief naar mijn smaak, maar die knul gaat straks denk ik redelijk functioneren.
Er is maar 1 ding waar hij aan moet werken, en dat is zijn zelfspot/kritiek. Die heeft ie veel te weinig tot niet.
X
X
X
pi_52110682
quote:

[..]

Daarom snap ik de vriendschap met Nena ook helemaal niet...Amanda is echt zooooo'n weggooier helemaal vergeleken bij haar!
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 01:25:49 #35
137949 Disana
pi_52110692
Brian denkt dat Dennis zich ergens geintimideerd voelt door hem en het gedrag van Huub.

Dat denk ik ook.
pi_52110693
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik blijf gewoon de meeste moeite houden met Huub. Dat vind ik daar nu echt de enige waar ik maar weinig goeds aan kan ontdekken.
Huub neemt wél verantwoordelijkheid voor z'n eigen daden en kan wél (tot op zekere hoogte) incasseren.
X
X
X
pi_52110696
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:24 schreef farceman het volgende:
Wat doet Huub met die nietsnut?
Zeg tegen Nix dat ie gewoon oprot
hebben ze al wat tegen elkaar gezegd dan
pi_52110720
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:26 schreef Visual het volgende:

[..]

hebben ze al wat tegen elkaar gezegd dan
Oh dat weet ik niet keek ff een sec streams en zag ze samen.
Maar ze praten gelukkig dus niet?
Brian verteld trouwens dat Nix achter hem aanloopt en dat hij soms ergens naar toe loopt om te kijken of Nix hem volgt...en dat schijnt altijd zo te zijn, hihi
pi_52110727
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:26 schreef Frasier het volgende:

[..]

Huub neemt wél verantwoordelijkheid voor z'n eigen daden en kan wél (tot op zekere hoogte) incasseren.
Huub kan helemaal niet incasseren vind ik. Gisteren was daar een typisch voorbeeld van. Welke mongool zet zes mensen op tegen z'n vriendin als hij het ergens niet mee eens is. (dekens aftrekken versus eten weg gooien dat ze gekookt heeft). Daarnaast zet hij na twee minuten tegengas zijn volume op maximaal en komt er enkel nog een hoop shit uit. Het liefst zou hij dan ook nog iets kapot maken.
pi_52110745
en daar hebben we "ping, pong" weer...... das lang gelee

vroeger draaide Huub&Eric dat hele avonden... knetter werd ik ervan, maar zomaar een keertje ist wel leuk
pi_52110758
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Huub kan helemaal niet incasseren vind ik. Gisteren was daar een typisch voorbeeld van. Welke mongool zet zes mensen op tegen z'n vriendin als hij het ergens niet mee eens is. (dekens aftrekken versus eten weg gooien dat ze gekookt heeft). Daarnaast zet hij na twee minuten tegengas zijn volume op maximaal en komt er enkel nog een hoop shit uit. Het liefst zou hij dan ook nog iets kapot maken.
Daarom zei ik ook "tot op zekere hoogte". Af en toe bewijst hij voor zichzelf het tegendeel.
X
X
X
pi_52110791
Die verhalen van MAnda weer...kwam allen thuis om geld te halen .
Zus boulimia
pi_52110792
Wat een hoer is Amanda.
  zondag 5 augustus 2007 @ 01:35:29 #44
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52110806
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zie veel kanten van Huub.... maar door zijn agressie al dan niet icm alcohol heeft ie het voor mij verpest. Toch hoeft ie als ie zo is voor mij absoluut niet weg. Maar winnen is een ander verhaal. Eigenlijk gun ik het niemand. (Behalve Syl natuurlijk).
pi_52110830
De geweldige oneliners van Nix

geleend van onze buren bij VOL
pi_52110835
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:35 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik zie veel kanten van Huub.... maar door zijn agressie al dan niet icm alcohol heeft ie het voor mij verpest. Toch hoeft ie als ie zo is voor mij absoluut niet weg. Maar winnen is een ander verhaal. Eigenlijk gun ik het niemand. (Behalve Syl natuurlijk).
Lieke gun ik 't wel. Ze zit daar imo. alleen nog te kort voor.
X
X
X
  zondag 5 augustus 2007 @ 01:38:55 #48
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52110851
quote:

[..]

Het probleem van DGK is, denk ik, dat mensen geen echte favorieten hebben maar juist het omgekeerde.... Ze zijn meer tegen een persoon of groep bij gebrek aan beter. Triest.
Op zondag 5 augustus 2007 01:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Eens. Zeldzaam vertoonde domme actie van Huub. En toch waren ze vandaag weer een stelletje. Knieval van Huubje?
  zondag 5 augustus 2007 @ 01:40:20 #50
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_52110871
Die monoloog van Amanda, dat geloof je toch niet .......
.
pi_52110873
Volgens mij staat Dennis al 2 uur naar Huub zijn dj kunsten te kijken..
pi_52110878
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:35 schreef akveor het volgende:

[..]

Van mij mogen ze voorlopig allemaal wel even blijven (die mening van mij verschilt zo ongeveer per dag wat dat betreft). Het is een unieke snelkookpan waar het leuk is om mensen te volgen en om te kijken of ze iets kunnen opsteken. Als er al iemand weg zou moeten, dan zou ik toch kiezen voor Huub. Ik denk dat we dan misschien eens een andere Lieke zouden kunnen zien. Ook de anderen krijgen onmiddelijk meer ruimte om zich te ontwikkelen. (als Brian niet gelijk in het gat springt)
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 01:41:20 #53
137949 Disana
pi_52110882
Ik weet niet, ik denk dat ik het meest op Huub lijk (van alle miljonairs). Ik mag zijn menselijkheid wel, zijn feilbaarheid afgezet tegen zijn temperament en moed. Eerlijk gezegd kan ik zijn overgangen naar woede meestal wel volgen.

Eén keer heb ik een aantal dagen een forse hekel aan hem gehad, en dat was toen hij de 2e date van Eric samen met Jaap zo verschrikkelijk had geterroriseerd. Ook had ik geen waardering voor hem toen hij Eric isoleerde en wegpestte.
pi_52110884
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die monoloog van Amanda, dat geloof je toch niet .......
Ik weet wie het zegt
pi_52110906
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:38 schreef akveor het volgende:

[..]

Het probleem van DGK is, denk ik, dat mensen geen echte favorieten hebben maar juist het omgekeerde.... Ze zijn meer tegen een persoon of groep bij gebrek aan beter. Triest.
Dat vind ik dus ook zo jammer.Daarom blijft iedereen ook aan Huub hangen.
Ik denk dat ze bij de redactie ook hebben gedacht we doen die twee knallers erin en Huub word dan vanzelf minder.Maar helaas normale mensen zitten daar niet meer.Had het nooit verwacht maar ik mis zelfs Bart en Ilona.
  zondag 5 augustus 2007 @ 01:43:54 #56
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52110916
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:37 schreef Frasier het volgende:

[..]

Lieke gun ik 't wel. Ze zit daar imo. alleen nog te kort voor.
Ze heeft gewoon te weinig speltechnische kwaliteiten wat Huub, Brian en Jaap dan wel weer hebben. De redaktie heeft zulke dombo's het huis ingebracht dat het spel waarschijnlijk nooit leuk gespeeld kan worden.
Jerry Springer is er niks bij
pi_52110948
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:43 schreef akveor het volgende:

[..]

Ze heeft gewoon te weinig speltechnische kwaliteiten wat Huub, Brian en Jaap dan wel weer hebben. De redaktie heeft zulke dombo's het huis ingebracht dat het spel waarschijnlijk nooit leuk gespeeld kan worden.
Ja joh, maar het feit dat er ook minder slimme mensen rond lopen, maakt juist dat de slimmeren hun spel kunnen spelen. Volgens mij is daar toch wel goed over nagedacht. Slimme acties tegenover het gebrabbel en geneuzel van sommigen die er dan weer instinken.
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 01:46:33 #59
137949 Disana
pi_52110956
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:45 schreef farceman het volgende:
Wat een verhaal van Amanda..kan het gewoon neit opschrijven zo bizarre.
Vechten, zusje verscheurt geld, hotel uitgezet...
pi_52110963
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:45 schreef farceman het volgende:
Wat een verhaal van Amanda..kan het gewoon neit opschrijven zo bizarre.
Zusje die moeder slaat, al het geld verscheuren...... uit het hotel gegooid
pi_52110968
quote:

[..]

Lieke moet nog wel wat leren maar kan in potentie 't nog heel ver gaan schoppen.
X
X
X
pi_52110970
Het hotel uitgezet.Dat zal me een heisa geweest zijn daar in euro disney.Jammer dat dat zusje morgen niet komt.
pi_52110974
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:46 schreef Disana het volgende:

[..]

Vechten, zusje verscheurt geld, hotel uitgezet...
En ze hadden alleen maar contant bij zich...
pi_52110977
quote:

[..]

Ik vind Lieke nog erg kinderlijk voor haar leeftijd. Ze doet en spreekt heel volwassen maar is het gewoon nog lang niet. Als Huub weg zou zijn, ze even speelbal zou worden en er diep door zou gaan, ik denk dat ze daar wel eens een stuk volwassener uit zou kunnen komen.
  zondag 5 augustus 2007 @ 01:48:53 #65
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52110994
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:43 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Dat vind ik dus ook zo jammer.Daarom blijft iedereen ook aan Huub hangen.
Ik denk dat ze bij de redactie ook hebben gedacht we doen die twee knallers erin en Huub word dan vanzelf minder.Maar helaas normale mensen zitten daar niet meer.Had het nooit verwacht maar ik mis zelfs Bart en Ilona.
Ik snap ook niet dat de redaktie dat niet inziet. Ze kunnen het allemaal iets mooier maken op TV maar de sfeer en het niveau kunnen ze niet verdoezelen.
Ik mis gewoon leuke gesprekken die op een volwassen manier gevoerd kunnen worden. De wannabees hebben gewoon te weinig levenservaring. De meeste gesprekken gaan over mede miljonairs. Dag in dag uit....
Op zondag 5 augustus 2007 01:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

En ze hadden alleen maar contant bij zich...
Zwart crimineel geld dus....
pi_52111013
Overigens vind ik Dennis ook best een redelijk slimme vent. Zijn probleem is dat hij geen risico's wil lopen en teveel nadenkt (zie ook zijn poker spel) en als gevolg daarvan weer te weinig doet. Soms moet je er gewoon maar eens induiken en kijken waar je weer boven komt. Die sprong durft hij niet aan nog.
pi_52111016
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom vraagt niemand ooit aan Amanda wat haar moeder voor werk doet?
Ja, dat is vreemd, aan de anderen is wel gevraagt wat hun ouders doen.
In de kooi hebben ze net als hier denk ik wel een vermoeden wat haar moeder voor beroep heeft. ( had )
Of ze weten het allang van Amandel, en willen haar niet in verlegenheid brengen. ?
Ik denk alvast dat haar moeder straaljager piloot was.
pi_52111022
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:49 schreef farceman het volgende:

[..]

Amanda staat erom bekend dat ze alleen maar thuis komt om te eten en om geld te halen...
Haar moeder geeft haar ook gewoon dagelijks geld voor alles wat ze nodig heeft
Ze heeft het nog nooit over het beroep van haar mams gehad
pi_52111023
Brian ziet mogelijkheden om de geflipte zus van Amanda terror te laten uitvoeren in huis
pi_52111046
De grap is dat ik Amanda hoor spreken maar er absoluut niet doordringt wat ze zegt. Ik zou er geen twee woorden van na kunnen vertellen.
pi_52111048
En dennis begint over koud en morgen keelpijn?!!!
Hoe kun je een leuk gesprek verneuken?!
Oprotten dennis
pi_52111053
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Amanda staat erom bekend dat ze alleen maar thuis komt om te eten en om geld te halen...
Haar moeder geeft haar ook gewoon dagelijks geld voor alles wat ze nodig heeft
Ze heeft het nog nooit over het beroep van haar mams gehad
Nee ik denk kernfysicus
Maar die moeder was ook helemaal niet blij met het programma, die was als de dood voor publiciteit
  zondag 5 augustus 2007 @ 01:53:01 #74
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52111054
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja joh, maar het feit dat er ook minder slimme mensen rond lopen, maakt juist dat de slimmeren hun spel kunnen spelen. Volgens mij is daar toch wel goed over nagedacht. Slimme acties tegenover het gebrabbel en geneuzel van sommigen die er dan weer instinken.
Slim tegen dom... wat heb je aan een slimme aktie als de dombo's de schoonheid er niet van in kunnen zien?
Net als een club uit de eredivisie die tegen een amateurclub speelt.
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 01:53:39 #75
137949 Disana
pi_52111066
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De grap is dat ik Amanda hoor spreken maar er absoluut niet doordringt wat ze zegt. Ik zou er geen twee woorden van na kunnen vertellen.
Raar, want nu vertelt ze juist wezenlijke dingen uit haar leven en laat ze bij hoge uitzondering zien dat ze toch meer dan 2 hersencellen heeft.
pi_52111073
quote:

[..]

brian heeft ook zijn goeie kanten,
maar waar ik me vaak aan irriteer bij hem is dat hij geen goed woord
over huub (en lieke) uit zijn strot kan krijgen,
terwijl huub dat over hem (en de meeste anderen) nog wel kan.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_52111074
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:41 schreef Disana het volgende:
Ik weet niet, ik denk dat ik het meest op Huub lijk (van alle miljonairs). Ik mag zijn menselijkheid wel, zijn
Ik weet niet waarom (gevoel of zo), maar volgens mij lijk jij veel minder op Huub dan je zegt.
pi_52111081
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Same here....... het is een soort waterval van woorden, maar wat ze nou eigenlijk zegt....
pi_52111087
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:49 schreef farceman het volgende:

[..]

Zo'n heel dik pak op het nachtkastje of zo'n kofertje vol wat je vaak in misdaadfilms ziet
pi_52111097
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Overigens vind ik Dennis ook best een redelijk slimme vent. Zijn probleem is dat hij geen risico's wil lopen en teveel nadenkt (zie ook zijn poker spel) en als gevolg daarvan weer te weinig doet. Soms moet je er gewoon maar eens induiken en kijken waar je weer boven komt. Die sprong durft hij niet aan nog.
Redelijk slimme vent? Dan wordt het eens tijd dat hij wat lef toont.. Slim en een nixdurvende zak gaat niet samen.
pi_52111116
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:54 schreef miesy het volgende:

[..]

brian heeft ook zijn goeie kanten,
maar waar ik me vaak aan irriteer bij hem is dat hij geen goed woord
over huub (en lieke) uit zijn strot kan krijgen,
terwijl huub dat wel over hem (en de meeste anderen) kan.
Ja, maar Huub die past dat toe vanuit slim speltechnisch inzicht. Hij weet precies dat hij daardoor dit soort reacties bij streames los maakt. In wezen is Brian veel meer vergevingsgezind (vermoed ik) dan Huub. Als Huub een normaal gesprek begint bij Brian, omdat hij hem weer eens ergens voor nodig heeft, dan merk ik aan Brian dat hij blij is. Maar evenzoveel keren heeft Huub hem weer de shit in geduwd, dus ik kan mij, als Brian zijnde, zijn uitspraken over Huub wel voorstellen.
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 01:56:50 #82
137949 Disana
pi_52111117
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik weet niet waarom (gevoel of zo), maar volgens mij lijk jij veel minder op Huub dan je zegt.
Van alle miljonairs toch wel hoor Ik ben geen 'fan', maar ik begrijp hem het best. Dat zegt toch wel iets.
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 01:58:11 #83
137949 Disana
pi_52111145
Volgens mij heeft die moeder haar dochters nauwelijks opgevoed. Amanda vertelt opnieuw dat haar moeder niet naar haar zus in het ziekenhuis ging.
  zondag 5 augustus 2007 @ 01:59:15 #84
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52111167
Op zondag 5 augustus 2007 01:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, maar Huub die past dat toe vanuit slim speltechnisch inzicht. Hij weet precies dat hij daardoor dit soort reacties bij streames los maakt. In wezen is Brian veel meer vergevingsgezind (vermoed ik) dan Huub. Als Huub een normaal gesprek begint bij Brian, omdat hij hem weer eens ergens voor nodig heeft, dan merk ik aan Brian dat hij blij is. Maar evenzoveel keren heeft Huub hem weer de shit in geduwd, dus ik kan mij, als Brian zijnde, zijn uitspraken over Huub wel voorstellen.
Hoe kan het dat we dezelfde streams kijken en totaal verschillend het zien ik zie het net andersom en dat heb ik meestal met jouw.Het leuke daarvan is dat ik soms ook heb van zo had ik het nog niet bekeken.Zo heb ik ook me mening van brian een beetje bijgeschaaft
pi_52111192
Dat heet dus afasie
pi_52111203
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:55 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Redelijk slimme vent? Dan wordt het eens tijd dat hij wat lef toont.. Slim en een nixdurvende zak gaat niet samen.
Slim zijn en lef hebben zijn twee eigenschappen die lang niet altijd hand in hand gaan.
pi_52111211
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:58 schreef Disana het volgende:
Volgens mij heeft die moeder haar dochters nauwelijks opgevoed. Amanda vertelt opnieuw dat haar moeder niet naar haar zus in het ziekenhuis ging.
Zal ze vast hebben gezeten
  zondag 5 augustus 2007 @ 02:01:51 #89
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52111218
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:56 schreef Disana het volgende:

[..]

Van alle miljonairs toch wel hoor Ik ben geen 'fan', maar ik begrijp hem het best. Dat zegt toch wel iets.
Dat vind ik juist vreemd omdat Huub juist iemand is die vele gezichten heeft.
Op zondag 5 augustus 2007 02:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

waarschijnlijk zou haar moeder het niet aankunnen om haar dochter zo te zien
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 02:02:52 #91
137949 Disana
pi_52111236
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Ze lijkt me iemand die snel voor moeilijke dingen wegloopt, maar wie weet. Via Amanda krijg je een erg schimmig beeld van dat mens.
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 02:03:43 #92
137949 Disana
pi_52111254
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:01 schreef akveor het volgende:

[..]

Dat vind ik juist vreemd omdat Huub juist iemand is die vele gezichten heeft.
Ja, klopt. Maar hij is vast niet de enige
pi_52111256
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:01 schreef Visual het volgende:

[..]

waarschijnlijk zou haar moeder het niet aankunnen om haar dochter zo te zien
Ja wie weet, voor de koelbloedige moord op de vader van haar 3 dochters...
Nee hoor, die is door een ander omgelegd
  zondag 5 augustus 2007 @ 02:04:46 #94
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52111272
quote:

[..]

Ik denk dat Brian alleen maar denkt: Gratis informatie.... en natuurlijk moeten ze (met iedereen) samenwerken om tot resultaat te komen. Dat is waar DGK ook omdraait. Elkaar nodig hebben om alleen over te kunnen blijven.

[..]

Ja, maar Huub die past dat toe vanuit slim speltechnisch inzicht. Hij weet precies dat hij daardoor dit soort reacties bij streames los maakt.
dat zie ik dus heel anders. huub heeft namelijk ook zijn goede kanten.
laatste tijd laat hij brian ook met rust, omdat dat "speltechnish" blijkbaar even niet belangrijk is,
en is hij nu meer met andere dingen/mensen bezig.

maar dat brian hem dingen kwalijk neem kan ik me ook wel voorstellen.
hij moet alleen vind ik wel realistish in "dit spel" blijven.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_52111286
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:00 schreef Visual het volgende:

[..]

Hoe kan het dat we dezelfde streams kijken en totaal verschillend het zien ik zie het net andersom en dat heb ik meestal met jouw.Het leuke daarvan is dat ik soms ook heb van zo had ik het nog niet bekeken.Zo heb ik ook me mening van brian een beetje bijgeschaaft
Hoe dat kan weet ik ook niet. Het zal vermoedelijk veel te maken met hoe jij je leven leeft en wat jij dagelijks ervaart en/of doet. Iets van herkenning door kennen of zo...
pi_52111306
quote:
Nee, maar dat was omdat die moeder natasia moest steunen die een abortus liet plegen omdat ze bij yairo in het ziekenhuis langs wilde zonder zwanger te zijn, dacht ik
pi_52111314
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Hoe dat kan weet ik ook niet. Het zal vermoedelijk veel te maken met hoe jij je leven leeft en wat jij dagelijks ervaart en/of doet. Iets van herkenning door kennen of zo...
gelukkig herken ik maar heel weinig
pi_52111322
Nadia merkt ook op dat Nix veel meer slaapt dan de 5 uur die hij maar nodig zegt te hebben
  zondag 5 augustus 2007 @ 02:09:08 #100
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52111334
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:04 schreef miesy het volgende:

[..]

laatste tijd laat hij brian ook met rust, omdat dat "speltechnish" blijkbaar even niet belangrijk is,

Ik verbaas me er ook echt over dat de oude garde toestaat dat de nieuwelingen kunnen groeien. Huub deed het in het begin goed tegen nix.... kort houden....
Op zondag 5 augustus 2007 02:04 schreef miesy het volgende:

[..]

Ik kan niet ontkennen dat Huub goede kanten heeft. Natuurlijk heeft hij die. Maar zijn slechte kanten wegen bij mij te zwaar omdat ze voor mij bij hem de overhand hebben. Hij leeft niet, maar probeert het leven om zich heen naar zijn hand te zetten met alle middelen die hij heeft. Dat maakt hem voor mij verwerpelijk. Nog maar eens het voorbeeld van gisteren. Als zijn vriendin hem ook de dekens van hem aftrekt (ik begrijp dat vanuit haar simpel redeneren " gelijke monniken, gelijke kappen"), dan betrekt hij er iedereen bij om zijn vriendin een hak te zetten. Dat is zo verwerpelijk en zo achterlijk dom dat ik daar geen woorden voor heb. Hij brengt het dan misschien wel als spel, maar hij wil haar gewoon laten voelen dat hij haar baas is en boven haar staat. Zo kijk ik er tegenaan.
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 02:09:36 #102
137949 Disana
pi_52111340
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:06 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

Nee, maar dat was omdat die moeder natasia moest steunen die een abortus liet plegen omdat ze bij yairo in het ziekenhuis langs wilde zonder zwanger te zijn, dacht ik
Maar die kennen elkaar helemaal niet toch?
pi_52111353
Met dit laatste capje van het TOP-intellect van de kooi wens ik de nachtploeg een aangename aanwezigheid.

gelukkig als ik ben dat ik ook op zondag mijn baas even blij mag maken (Wel pas vanaf 11:30, dus een klein beetje uitslapen mag)

Truste Fok.
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 02:11:27 #104
137949 Disana
pi_52111367
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Met dit laatste capje van het TOP-intellect van de kooi wens ik de nachtploeg een aangename aanwezigheid.

[afbeelding]

gelukkig als ik ben dat k ook op zondag mijn baas even blij mag maken (Wel pas vanaf 11:30, dus een klein beetje uitslapen mag)

Truste Fok.
Ik hoop dat je werkgever je ook nog een beetje van het mooie weer laat genieten
pi_52111372
Dennis kauwt weer op ijs
pi_52111387
quote:
Haar moeder liet haar op d'r 13e naar Lloret gaan, dat zegt denk ik genoeg.
X
X
X
pi_52111388
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:11 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik hoop dat je werkgever je ook nog een beetje van het mooie weer laat genieten
Drie uur weer afgewerkt. Do jutra
pi_52111396
quote:

[afbeelding]

gelukkig als ik ben dat ik ook op zondag mijn baas even blij mag maken (Wel pas vanaf 11:30, dus een klein beetje uitslapen mag)

Truste Fok.
slaap lekker
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 02:14:04 #109
137949 Disana
pi_52111401
En na alle negatieve dingen die ze over hem wist te zeggen en waarvan ze weet dat anderen die ook denken, zit ze nu onbekommerd weer met hem te flirten.
pi_52111403

pi_52111407
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

slaap lekker
pi_52111412
quote:

[afbeelding]

Truste Fok.
X
X
X
  zondag 5 augustus 2007 @ 02:14:49 #113
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52111416
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik kan niet ontkennen dat Huub goede kanten heeft. Natuurlijk heeft hij die. Maar zijn slechte kanten wegen bij mij te zwaar omdat ze voor mij bij hem de overhand hebben. Hij leeft niet, maar probeert het leven om zich heen naar zijn hand te zetten met alle middelen die hij heeft. Dat maakt hem voor mij verwerpelijk. Nog maar eens het voorbeeld van gisteren. Als zijn vriendin hem ook de dekens van hem aftrekt (ik begrijp dat vanuit haar simpel redeneren " gelijke monniken, gelijke kappen"), dan betrekt hij er iedereen bij om zijn vriendin een hak te zetten. Dat is zo verwerpelijk en zo achterlijk dom dat ik daar geen woorden voor heb. Hij brengt het dan misschien wel als spel, maar hij wil haar gewoon laten voelen dat hij haar baas is en boven haar staat. Zo kijk ik er tegenaan.
Het was Lieke tegen de rest... Lieke betrok Huub in het spel en heeft op een beschaafde manier haar idd met de rest terug proberen te pakken. Ik zie daar weinig verkeerd in. Meer iets van don't mess with me....
Ik had het verwerpelijk gevonden als hij tegen z'n vriendin door was gegaan terwijl ze het zo moelijk had. Want hij wou z'n meisje een lesje leren maar niet breken.
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 02:15:25 #114
137949 Disana
pi_52111423
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:13 schreef Frasier het volgende:

[..]

Haar moeder liet haar op d'r 13e naar Lloret gaan, dat zegt denk ik genoeg.
Inderdaad. Ik krijg het beeld van een verwende, luie, en karakterzwakke vrouw.
pi_52111435
pi_52111436
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:14 schreef Frasier het volgende:

[..]

pi_52111439
lieke verteld amanda en brian over haar plan voor huub zondag [honkbal kijken]. het gaat dus door
pi_52111448
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:16 schreef TiNo_Flo het volgende:
[afbeelding]
"Nou oke, omdat 't moet..."
X
X
X
pi_52111461
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:16 schreef TiNo_Flo het volgende:
[afbeelding]

ik kan het niet helpen maar ik vind deze twee mensen zo misselijkmakend

kan er niet naar kijken
pi_52111465
pi_52111480
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

geef toe, iedereen in dat huis heeft verwerpelijke trekjes.
alleen is huub meer van mijn planeet en ondanks zijn minder leuke kanten
vind ik hem toch de meest normale en charmantste in het huis.
maar ja, zo hebben we allemaal weer een andere kijk op dingen
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_52111486
pi_52111498
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:14 schreef akveor het volgende:

[..]
had. Want hij wou z'n meisje een lesje leren maar niet breken.
Ja, en nu juist die "nobelheid", lesjes leren, die zie ik in tegenstelling tot jou, niet bij hem. Ik zie veel meer dat hij mensen probeert te breken en ze probeert te vormen naar zijn welbevinden. Hij speelt met emotie's van mensen, dat is wat ik zie. Een Nicolaas had dat door en daar had hij dan ook geen succes. Die laat hij dan ook gelijk links liggen.
pi_52111503
zijn we al weer met algemene beschouwingen bezig?
pi_52111509
pi_52111521
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:19 schreef miesy het volgende:

[..]

maar ja, zo hebben we allemaal weer een andere kijk op dingen
Ja, en misschien zit ik wel helemaal fout. Ik plaats mijzelf vaak en graag buiten het mainstream denken en zoek de andere invalshoek. Dat is dan weer mijn grote gekte en "gebrek".
pi_52111530
Brian zal zo wel gaan zeiken dat Lieke hun TV tijd heeft ingepikt.
pi_52111539
echt zo leuk dat lieke die tv tijd voor huub morgen heeft geregeld!
pi_52111540
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:20 schreef tipsch het volgende:
En jij de voorzitter met de hamer?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_52111541
Nadia: "zullen we maar op de bank gaan liggen, anders weet ik niet waar ik het anders op moet eten".
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 02:23:36 #131
137949 Disana
pi_52111544
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:20 schreef tipsch het volgende:
Ik zou hele verhandelingen kunnen houden in reactie op wat ik lees... maar het is te laat en te warm. Heb jij even mazzel
pi_52111550
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:23 schreef Lobasca het volgende:

[..]

pi_52111555
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:22 schreef neehe het volgende:
Brian zal zo wel gaan zeiken dat Lieke hun TV tijd heeft ingepikt.
En ook weer gaan lopen zeiken over Lieke, dat ze slijmt en nep is.
Dolf is de baas
Insaantje
pi_52111567
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:23 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik zou hele verhandelingen kunnen houden in reactie op wat ik lees... maar het is te laat en te warm. Heb jij even mazzel
je wordt er toch niet goed van
pi_52111569

† In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 02:25:44 #136
137949 Disana
pi_52111575
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, en misschien zit ik wel helemaal fout. Ik plaats mijzelf vaak en graag buiten het mainstream denken en zoek de andere invalshoek. Dat is dan weer mijn grote gekte en "gebrek".
Hoe kan iets waarnaar je zelf op zoek gaat een gebrek zijn? Iemand die werkelijk met zijn kop boven het maaiveld (mainstream) steekt, die hoeft zichzelf niet te plaatsen en niet op zoek te gaan... die IS gewoon.
pi_52111578
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

nah, tis gewoon kwestie van smaak.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_52111587
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:23 schreef Lobasca het volgende:

[..]

overigens ben ik druk in de weer met een muggenmepper. je wordt er toch niet goed van
pi_52111594
Aan zijn nonverbale reactie kun je al zien dat Brain baalt...kijkt Lieke amper aan in het gesprek
Hangplek voor vrije gedachten
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 02:26:51 #140
137949 Disana
pi_52111595
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:25 schreef tipsch het volgende:

[..]

je wordt er toch niet goed van
Valt reuze mee, maar ja, ik heb dan ook altijd vloeitjes bij de hand he
pi_52111607
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:24 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Psies, zeker weten, dat sowieso, 100% zeker.
En Amandel zegt weer dat Lieke een kleptomane is.
pi_52111616
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:26 schreef Disana het volgende:

[..]

Valt reuze mee, maar ja, ik heb dan ook altijd vloeitjes bij de hand he
clever
pi_52111620
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:26 schreef Lady-night het volgende:
Aan zijn nonverbale reactie kun je al zien dat Brain baalt...kijkt Lieke amper aan in het gesprek
Hij bleef zich zogenaamd concentreren op z'n sudoku..
Dolf is de baas
Insaantje
pi_52111630
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:24 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Daar geef ik Brian dan helemaal gelijk in
  zondag 5 augustus 2007 @ 02:29:11 #145
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_52111636
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:26 schreef Lady-night het volgende:
Hij is een beetje pissig op Amanda, die 'te veel' vertelde over de problemen met moeder en zussen.
Keep the Sunny Side Up
pi_52111641
dennix heeft er weer zin in...
pi_52111642
Welk programma heeft Lieko eigenlijk gekeken op TV?
  zondag 5 augustus 2007 @ 02:29:38 #148
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52111643
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, en nu juist die "nobelheid", lesjes leren, die zie ik in tegenstelling tot jou, niet bij hem. Ik zie veel meer dat hij mensen probeert te breken en ze probeert te vormen naar zijn welbevinden. Hij speelt met emotie's van mensen, dat is wat ik zie. Een Nicolaas had dat door en daar had hij dan ook geen succes. Die laat hij dan ook gelijk links liggen.
Daar heb je gelijk in. Het zijn de anderen die zich laten bespelen. Hij probeert daar z'n voordeel voor het spel uit te halen. Envolgens mij liet Huub Nicolaas meer links liggen omdat hij het spel niet wou spelen. Heb je Nicolaas ooit echt een speltechnish gesprek met Huub zien voeren?
Als je het over lesjes leren hebt dan vind ik dat veel meer bij Lieke passen. Die gebruikt vaak zinnen waarvan je denkt wie of wat moet er overtuigd worden en ik denk vaak waar zich mee bemoei. Met een ondertoontje van zg wijze raad.
pi_52111665
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:29 schreef Casshern het volgende:
dennix heeft er weer zin in...
naadloos heeft last van een bloedende pik, dus dat gaat hem weer niet worden
Dolf is de baas
Insaantje
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 02:31:07 #151
137949 Disana
pi_52111671
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:23 schreef Casshern het volgende:
echt zo leuk dat lieke die tv tijd voor huub morgen heeft geregeld!
Ja, en ze probeert er zoveel mogelijk uit te slepen: videoboodschap voor Huub, honkbalshirtje, private speciaal ingericht voor de gelegenheid.
pi_52111677
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:29 schreef tipsch het volgende:
Welk programma heeft Lieko eigenlijk gekeken op TV?
pi_52111694
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:31 schreef tipsch het volgende:

[..]
ze hebben met zijn allen film gekeken .
Dolf is de baas
Insaantje
pi_52111707
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:28 schreef tipsch het volgende:

[..]

Daar geef ik Brian dan helemaal gelijk in
Brian is een sneaky leugenaar, laat Amandel zich altijd schuldig voelen en vindt zichzelf zo goed.
Kortom het is een 1e klas teringlijer.
pi_52111719
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:25 schreef Disana het volgende:

[..]

Hoe kan iets waarnaar je zelf op zoek gaat een gebrek zijn? Iemand die werkelijk met zijn kop boven het maaiveld (mainstream) steekt, die hoeft zichzelf niet te plaatsen en niet op zoek te gaan... die IS gewoon.
Daarom zet ik gebrek ook tussen " ". Er is trouwens ook niets mis met mainstream. Ieder individu kiest zijn eigen weg en doet dat waar hij zich het best bij voelt. Ik plaats mijzelf er ook niet boven, meer er naast.
  zondag 5 augustus 2007 @ 02:35:06 #156
bright side of life
pi_52111731
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:31 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, en ze probeert er zoveel mogelijk uit te slepen: videoboodschap voor Huub, honkbalshirtje, private speciaal ingericht voor de gelegenheid.
Slim van Lieke. Iedereen mag van alles bedenken en proberen toestemming te krijgen van 'achter'. Als ze daar het plan leuk vinden (= TV-waardig) dan kun je best veel krijgen. Het probleem van de anderen is gewoon dat ze Nix verzinnen.
Keep the Sunny Side Up
pi_52111746
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:33 schreef neehe het volgende:

[..]

Brian is een sneaky leugenaar, laat Amandel zich altijd schuldig voelen en vindt zichzelf zo goed.
Teringlijer Hij laat wel graag anderen het vuile werk doen, dat is mij vaker opgevallen.
pi_52111749

zondag 5 augustus 2007 @ 02:36:44 #159
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52111755
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:31 schreef Disana het volgende:

[..]

Ze zijn samen lekker creatief... ze maken plannetjes... om te pesten... maar ook leuke dingen voor elkaar.
Misschien bedoelt neemmijnietserieus dit wel: Huub kan er niet tegen dat iemand anders ook creatief is. Hij probeert vaak een aandeel in het plan te krijgen en als dat niet positief voor hem uitpakt of hijzelf minder in de spotlight staat probeert ie het soms op een gore manier negatief voor de ander uit te laten pakken. IPV diegene de eer te gunnen.
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 02:36:49 #160
137949 Disana
pi_52111756
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Daarom zet ik gebrek ook tussen " ". Er is trouwens ook niets mis met mainstream. Ieder individu kiest zijn eigen weg en doet dat waar hij zich het best bij voelt. Ik plaats mijzelf er ook niet boven, meer er naast.
Het is dus meer geaffecteerd of aangeleerd dan authentiek. Brian heeft dat op zijn manier ook door zichzelf als artistiek neer te zetten. Er is een groot verschil tussen iets willen zijn en het ook echt zijn
pi_52111785
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

ik vond huub al 1 van de leukste bewoners voor ik deze forum en de dus zo mainstreem meningen ontdekte.

wou ik nog even kwijt.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 02:39:30 #162
137949 Disana
pi_52111792
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:36 schreef akveor het volgende:

[..]

Ze zijn samen lekker creatief... ze maken plannetjes... om te pesten... maar ook leuke dingen voor elkaar.
Misschien bedoelt neemmijnietserieus dit wel: Huub kan er niet tegen dat iemand anders ook creatief is. Hij probeert vaak een aandeel in het plan te krijgen en als dat niet positief voor hem uitpakt of hijzelf minder in de spotlight staat probeert ie het soms op een gore manier negatief voor de ander uit te laten pakken. IPV diegene de eer te gunnen.
Volgens mij kan Huub er wel tegen (behalve als Lieke hem in iets mee wil trekken waarin hij geen zin heeft), en vindt hij plannen en avonturen gewoon aantrekkelijk. Anders dan in de kooi vinden mensen het over het algemeen wel aantrekkelijk als iemand met een plan of gekkigheid komt.
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 02:41:11 #163
137949 Disana
pi_52111821
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Slim van Lieke. Iedereen mag van alles bedenken en proberen toestemming te krijgen van 'achter'. Als ze daar het plan leuk vinden (= TV-waardig) dan kun je best veel krijgen. Het probleem van de anderen is gewoon dat ze Nix verzinnen.
Nou ja, we moeten het hem nageven... Brian heeft ook twee dingetjes gedaan voor Amanda's halve jaar. Niet origineel, niet spannend, maar toch... ik denk dat de champagne de uitzending wel gaat halen.
pi_52111832
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:32 schreef Lobasca het volgende:

[..]

ze hebben met zijn allen film gekeken .
ah, dus het is Lieko's schuld dat we vanavond naar een stel saaie televisiekijkende miljonairs hebben moeten aankijken?
pi_52111834
  zondag 5 augustus 2007 @ 02:42:28 #166
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52111843
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:33 schreef neehe het volgende:

[..]

Toch is ook Brian daarin gegroeid. Die credits heeft ie verdient. Ik denk dat Brian heel goed probeert na te denken. Misschien wel teveel. Hij heeft tegen Amanda goede intenties.
Op zondag 5 augustus 2007 02:42 schreef TiNo_Flo het volgende:
[afbeelding]
brrrrr
  zondag 5 augustus 2007 @ 02:43:40 #168
bright side of life
pi_52111866
Brian heeft last van kontkorsten ......

Keep the Sunny Side Up
  zondag 5 augustus 2007 @ 02:44:23 #169
16715 Mylene
*schatje*
pi_52111874
Als Dennis zo doorgaat rekent de Febo vanzelf wel met hem af door hem de toneekhaak te geven. Voor Jaap wordt indien dat nodig is dan wel een andere back-up geregeld.
pi_52111881
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:30 schreef TiNo_Flo het volgende:
Jaap kan niet slapen door de herrie en gaat maar lezen
[afbeelding]
Ik zou daar ook echt niet kunnen slapen.
pi_52111883
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:36 schreef Disana het volgende:

[..]
Er is een groot verschil tussen iets willen zijn en het ook echt zijn
Dit zou wederom een heel erg mooie discussie kunnen worden. Wat is echt en authentiek en wat niet. En hoe authentiek is authentiek dan wel. Met andere woorden, is groen wel echt groen of misschien enkel en alleen een aanname. Teveel ot denk ik. In ieder geval is het daar in DGK zo dat men graag miljonair wil zijn en voorlopig zijn ze het geen van allen.
  zondag 5 augustus 2007 @ 02:45:49 #172
bright side of life
pi_52111894
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:41 schreef tipsch het volgende:

[..]

ah, dus het is Lieko's schuld dat we vanavond naar een stel saaie televisiekijkende miljonairs hebben moeten aankijken?
En waarom is het dus Lieke's schuld ? Anderen wilden TV kijken ........
Keep the Sunny Side Up
  zondag 5 augustus 2007 @ 02:46:25 #173
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_52111902
Zit iedereen nu te kijken of die met zijn ringvinger onder het bovenste kootje van de pink uitkomt?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zondag 5 augustus 2007 @ 02:47:20 #174
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52111915
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dit zou wederom een heel erg mooie discussie kunnen worden. Wat is echt en authentiek en wat niet. En hoe authentiek is authentiek dan wel. Met andere woorden, is groen wel echt groen of misschien enkel en alleen een aanname. Teveel ot denk ik. In ieder geval is het daar in DGK zo dat men graag miljonair wil zijn en voorlopig zijn ze het geen van allen.
We noemen iets groen omdat het eigenlijk niet groen is.
Op zondag 5 augustus 2007 02:46 schreef mazaru het volgende:
Zit iedereen nu te kijken of die met zijn ringvinger onder het bovenste kootje van de pink uitkomt?
neeeee hoe kom je erbij?
  zondag 5 augustus 2007 @ 02:47:45 #176
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52111920
-------
En dat zal ook wel zo blijven, het zit gewoon in hem.
Hopenlijk krijgt Amanda morgen wat nuttige informatie over Brian van haar zus, bijvb wat hij gisteren allemaal tegen Dennix heeft verteld.
Niet dat het wat uithaalt, Amanda gaat toch met die idioot verder, jammer voor de verhaallijn zou Japio zeggen.
pi_52111936
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:46 schreef mazaru het volgende:
Dat zijn er weinig denk ik
pi_52111938
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

En waarom is het dus Lieke's schuld ? Anderen wilden TV kijken ........
geen flauw idee
  zondag 5 augustus 2007 @ 02:49:24 #180
38396 mazaru
pi_52111949
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:47 schreef Casshern het volgende:

[..]

neeeee hoe kom je erbij?
Mij lukt het gelukkig ook maar bij 1 hand
  zondag 5 augustus 2007 @ 02:50:22 #181
16715 Mylene
*schatje*
pi_52111968
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:47 schreef neehe het volgende:
Met Briian is het bij mij zo : Net als ik denk die Brian valt wel mee, dan komt hij weer met een dom leeugenachtig verhaal over iemand.
Brian is tot op het bot verrot. Dat gedoe met Cora's adres illustreert dat wel.
pi_52111970
quote:
Met Briian is het bij mij zo : Net als ik denk die Brian valt wel mee, dan komt hij weer met een dom leeugenachtig verhaal over iemand.
Hopenlijk krijgt Amanda morgen wat nuttige informatie over Brian van haar zus, bijvb wat hij gisteren allemaal tegen Dennix heeft verteld.
Niet dat het wat uithaalt, Amanda gaat toch met die idioot verder, jammer voor de verhaallijn zou Japio zeggen.
Die jongen is gewoon niet integer....zal hij nooit worden
pi_52111981
pi_52111985
zucht nadia zag iemand achter zich in de spiegel....
  zondag 5 augustus 2007 @ 02:51:36 #185
bright side of life
pi_52111986
quote:
Dat verwacht ik niet. Alle respect voor haar zus en hoe ze met haar handicap omgaat, maar reken niet op een scherpe visie of enige analyse van de situatie in DGK. Laten we het eenvoudig zeggen : Het zijn zussen en verschillen niet veel, ze komen uit hetzelfde nest.
Keep the Sunny Side Up
  zondag 5 augustus 2007 @ 02:52:51 #186
38396 mazaru
pi_52112002
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:51 schreef Casshern het volgende:
zucht nadia zag iemand achter zich in de spiegel....
Ik denk dat Natasja bezig is met zwarte magie
  zondag 5 augustus 2007 @ 02:53:04 #187
16715 Mylene
*schatje*
pi_52112006
Nadia en Dennis gaan nu weer een nachtje friemelen met elkaar. Wanneer gaat Dennis haar nou een keer neuken zoals een echte vent? Of is dat al gebeurd?
  zondag 5 augustus 2007 @ 02:53:07 #188
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52112007
quote:
Brian is onbeholpen. Net als met de muziek. Hij mist soms het gevoel in situaties.
Op zondag 5 augustus 2007 02:53 schreef schatje het volgende:
Nadia en Dennis gaan nu weer een nachtje friemelen met elkaar. Wanneer gaat Dennis haar nou een keer neuken zoals een echte vent? Of is dat al gebeurd?
nee is nog steeds niet gebeurd
  zondag 5 augustus 2007 @ 02:54:34 #190
bright side of life
pi_52112025
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:50 schreef schatje het volgende:

[..]

Brian is tot op het bot verrot. Dat gedoe met Cora's adres illustreert dat wel.
Wat jammer dat je juist dit als voorbeeld gebruikt. Mamma Netty en z'n vrienden vonden dat zo'n strakke actie van Brian
Keep the Sunny Side Up
  zondag 5 augustus 2007 @ 02:56:23 #191
38396 mazaru
pi_52112043
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Wat jammer dat je juist dit als voorbeeld gebruikt. Mamma Netty en z'n vrienden vonden dat zo'n strakke actie van Brian !
Het meest trots was mamma vast op de klap duw die hij aan Amandel gaf.
Of op zijn aandeel in die hele 'zondagaffaire'
pi_52112044
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Dat verwacht ik niet. Alle respect voor haar zus en hoe ze met haar handicap omgaat, maar reken niet op een scherpe visie of enige analyse van de situatie in DGK. Laten we het eenvoudig zeggen : Het zijn zussen en verschillen niet veel, ze komen uit hetzelfde nest.
Ja, vandaar dat ik hopenlijk schreef.
En al hoort ze wat Brian allemaal gezegt heeft, doet ze daar niets mee, ze kan niet zonder hem in de kooi.
  zondag 5 augustus 2007 @ 02:56:42 #193
16715 Mylene
*schatje*
pi_52112050
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Wat jammer dat je juist dit als voorbeeld gebruikt. Mamma Netty en z'n vrienden vonden dat zo'n strakke actie van Brian !
Echt? Hoewel de moeder van Brian het slaan en spugen naar Amanda ook wel oké vond. Dus het doet me eigenlijk niet verbazen.
pi_52112056
Van alle mensen in DGK zie ik nog steeds het leifste B als eerste vertrekken....die jongen is idd verrot tot...............nou ja vul maar in.
pi_52112058
  zondag 5 augustus 2007 @ 02:57:24 #196
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52112060
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:53 schreef schatje het volgende:
Als een echte heer wacht ie op toestemming van z'n dame....
Zoals je het nu zegt is het prima dat een man een vrouw gaat neuken terwijl ze dat niet wil. Volgens mij heet dat verkrachting.
  zondag 5 augustus 2007 @ 02:58:20 #197
16715 Mylene
*schatje*
pi_52112073
Nadia zei wel een keer dat Lieke breder dan Huub is maar zijzelf is volgens mij ook breder dan Dennis.
pi_52112074
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:56 schreef neehe het volgende:

[..]

Ja, vandaar dat ik hopenlijk schreef.
En al hoort ze wat Brian allemaal gezegt heeft, doet ze daar niets mee, ze kan niet zonder hem in de kooi.
Speltechnisch wel hoor. Ze is prima met Nadia en heeft Brian niet nodig als backup.
  zondag 5 augustus 2007 @ 02:59:48 #199
38396 mazaru
pi_52112093
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:57 schreef akveor het volgende:

[..]

Zoals je het nu zegt is het prima dat een man een vrouw gaat neuken terwijl ze dat niet wil. Volgens mij heet dat verkrachting.
Het is gewoon een sukkel
Ze trekt hem af tot die bijna klaar komt, en de rest komt morgen wel weer.
En dat nu al een week of zes volgens mij.
Een beetje vent had allang aktie ondernomen.
  zondag 5 augustus 2007 @ 03:00:14 #200
16715 Mylene
*schatje*
pi_52112100
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:57 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik weet niet zeker, maar volgens mij heb ik Nadia een paar keer horen zeggen 'schatje, neuk me kutje dan' enzo.
pi_52112108
quote:
yep, sukkeltje 1ste klas!
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  zondag 5 augustus 2007 @ 03:01:20 #202
38396 mazaru
pi_52112118
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 03:00 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik weet niet zeker, maar volgens mij heb ik Nadia een paar keer horen zeggen 'schatje, neuk me kutje dan' enzo.
Dat zal dan wel vragend gezegd zijn, want hij neukt helemaal nix
pi_52112125
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Speltechnisch wel hoor. Ze is prima met Nadia en heeft Brian niet nodig als backup.
Ze kan niet zonder de sex met Brian, dat is eigenlijk het enigste.
pi_52112133
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:41 schreef tipsch het volgende:

[..]

Weet je wat jij moet doen? Alsmaar linksafslaan bij rotonde Kooymeer
Dolf is de baas
Insaantje
pi_52112147
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:52 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik denk dat Natasja bezig is met zwarte magie
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_52112154
Naad is heet in de mond en koud in de kont.
pi_52112162
ik vraag me alleen af waarom mogen wij nooit jaap in de nacht zien
  zondag 5 augustus 2007 @ 03:08:33 #208
bright side of life
pi_52112197
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 03:05 schreef Visual het volgende:
Dat mocht voorheen wel, maar niet meer sinds hij een 'dame' op bezoek heeft in z'n slaapkamer
Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 03:10:04 #209
137949 Disana
pi_52112213
Ik wens jullie veel plezier met de paren(dans). Ik ga slapen
  zondag 5 augustus 2007 @ 03:13:15 #210
bright side of life
pi_52112246
Lieke is Huub aan het 'testen'. Ze praat over honkbal en Huub verteld hele verhalen over het tournooi en hoe goed Cuba is.
Keep the Sunny Side Up
pi_52112254
quote:
dat mis ik wel, het slaapgebrabbel van jaap.
zat er vaak gewoon op te wachten.

misschien is "achter" bang dat hij onbewust zijn mond voorbij praat..
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_52112259
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 03:10 schreef Disana het volgende:
Slaap lekker !!
  zondag 5 augustus 2007 @ 03:38:21 #213
187845 loisie
van die spijkerbroeken
pi_52112439
Hai, ben een newbee hier. Lees al maanden mee en heb me nu toch maar eens aangemeld om ook eens mijn zegje af en toe te doen
el relajar agradable en fuengirola
pi_52112455
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 03:38 schreef loisie het volgende:
Hai, ben een newbee hier. Lees al maanden mee en heb me nu toch maar eens aangemeld om ook eens mijn zegje af en toe te doen
Das mooi! Wees welkom en laat je gaan!
Dolf is de baas
Insaantje
  zondag 5 augustus 2007 @ 03:45:22 #215
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_52112484
quote:
Ik vraag me dan alleen af: waarom wil je dat?
  zondag 5 augustus 2007 @ 03:47:44 #216
187845 loisie
van die spijkerbroeken
pi_52112503
zal ik doen als de tijd daar is
pi_52112526
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 03:45 schreef Tissik het volgende:

[..]

Ik vraag me dan alleen af: waarom wil je dat?
tis een keer weer wat anders dan dat geneuk .Het gemompel en soms geschreeuw van jaap in zijn slaap en kan best wel 1 stream op jaap ipv 2 op amanda en brian
  zondag 5 augustus 2007 @ 03:51:31 #218
187845 loisie
van die spijkerbroeken
pi_52112530
weet iemand hoe ik hier aan een avator kan komen???????????? vast wel!!!
  zondag 5 augustus 2007 @ 03:54:46 #219
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_52112542
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 03:50 schreef Visual het volgende:

[..]

tis een keer weer wat anders dan dat geneuk .Het gemompel en soms geschreeuw van jaap in zijn slaap en kan best wel 1 stream op jaap ipv 2 op amanda en brian
Jaap heeft een paar dagen geleden een opblaaspop gekregen, dus of dat werkelijk iets anders te zien zal geven dan "geneuk" blijft gissen op dit moment

Maar misschien zou het wel interessant zijn om te zien hoe een opblaaspop wordt lekgeprikt, dan wel bezwijkt onder het gewicht van een Jaap?

Maar ik hoef dat allemaal niet heel nodig te zien (net zo min als de rest van het geneuk).

Dat hele slaapgemompel van Jaap heb ik nooit heel serieus genomen, ik denk zo maar dat dat heel wakker slaapmompelen is en speciaal voor de streamers bedoeld.
  zondag 5 augustus 2007 @ 03:54:50 #220
187845 loisie
van die spijkerbroeken
pi_52112543
o=a
  zondag 5 augustus 2007 @ 03:55:29 #221
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_52112546
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 03:54 schreef loisie het volgende:
o=a
Bij mij is de o gewoon een o
pi_52112559
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 03:00 schreef schatje het volgende:

[..]

interessant, dan zou de prothese er even bij moeten pakken dus
pi_52112578
Wat een nep gekreun van Nadia!!!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_52112588
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 03:10 schreef Disana het volgende:
pfff, wat vroeg nou, mazzel dan
pi_52112589
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 04:02 schreef petraa het volgende:
vertel!
pi_52112594
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 03:58 schreef tipsch het volgende:

[..]

interessant, dan zou de prothese er even bij moeten pakken dus
waarschijnlijk zegt ze neuk me draai me maar om
pi_52112595
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 04:02 schreef petraa het volgende:
ik kom er ook bij, swing nu de streams aan
pi_52112603
interessant, gisternacht was er ook al een fok-onderbreking rond 4:06
pi_52112606
sorry, maar alleen hoeren pijpen zo toch?
  zondag 5 augustus 2007 @ 04:09:43 #230
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_52112612
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 04:08 schreef tipsch het volgende:
Geen idee, hoe weet jij dat?
pi_52112618
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 04:08 schreef tipsch het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat hij het echt lekker vindt. Maar ze kruipt er nu bovenop, misschien mag hij eindelijk doorstoten.
pi_52112623
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 04:09 schreef Tissik het volgende:

[..]

Geen idee, hoe weet jij dat?
ik weet het niet zeker, maar denk dat. net als in de film. die nada is echt niet goed bij d'r hoofd. ze gaat als een idioot liggen kreunen terwijl ze nix ligt te pijpen. DAT KLOPT TOCH NIET?
pi_52112625
Aha ze zag waarschijnlijk dat Lieke bovenop Huub zat. Copycat
pi_52112626
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 04:12 schreef petraa het volgende:
Aha ze zag waarschijnlijk dat Lieke bovenop Huub zat. Copycat
"oh ja, zo moet het!"
pi_52112631
Huub en Lieke lachen d'r (of hun) uit?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_52112633
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 04:11 schreef tipsch het volgende:

[..]

ik weet het niet zeker, maar denk dat. net als in de film. die nada is echt niet goed bij d'r hoofd. ze gaat als een idioot liggen kreunen terwijl ze nix ligt te pijpen. DAT KLOPT TOCH NIET?
Precies dat snap ik ook niet echt.
pi_52112634
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 04:12 schreef Lobasca het volgende:
tja, ik denk dat het moeilijk is om je lach in te houden
pi_52112642
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 04:12 schreef Lobasca het volgende:
je avatar lijkt iets te heet gewassen
pi_52112645
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 04:13 schreef petraa het volgende:

[..]

Precies dat snap ik ook niet echt.
Ze hoopt natuurlijk dat ze na DGK de prijs op kan schroeven, bij d'r vaste klantjes..
Dolf is de baas
Insaantje
pi_52112650
dit is zo achterlijk, haar benen en haar kruis liggen helemaal buiten bereik van nix
  zondag 5 augustus 2007 @ 04:17:50 #241
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_52112652
quote:

[..]

Nee, dat klopt ook niet. Maar ik denk ook niet, dat hoeren zo aan het kreunen slaan wanneer ze een blowjob geven.

Dus het zijn niet hoeren die zo pijpen, maar het is gewoon Nadia die zo pijpt. Dat Nadia wel eens een hoer zou kunnen zijn, laat ik dan maar in het midden (het lijkt me niet ondenkbaar).
pi_52112653
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 04:15 schreef tipsch het volgende:

[..]

je avatar lijkt iets te heet gewassen
Ik heb hem al geprobeerd bij te kleuren, maar ook dat lukt me niet. Laat maar.
Het is een kadootje en ik ben er blij mee
Dolf is de baas
Insaantje
pi_52112656
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 04:17 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Ik heb hem al geprobeerd bij te kleuren, maar ook dat lukt me niet. Laat maar.
Het is een kadootje en ik ben er blij mee
het heeft ook wel wat. net zoals heel vale kleding ook best wat kan hebben
pi_52112660
quote:

[..]

you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_52112661
nu het lijkt alsof ze echt neuken, hoor je d'r niet
pi_52112666
Nada:"nee" - nou dan weten we wel weerhoe laat het is
pi_52112667
huub en lieke liggen wild te konijnen, en dennix mag niet
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_52112668
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 04:17 schreef tipsch het volgende:
dit is zo achterlijk, haar benen en haar kruis liggen helemaal buiten bereik van nix
Daar verbergt ze(hij) iets...
  zondag 5 augustus 2007 @ 04:22:26 #249
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_52112669
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 04:20 schreef tipsch het volgende:
nu het lijkt alsof ze echt neuken, hoor je d'r niet
Komt nog wel, ze gaat zo roepen: Stop! Niet doorduwen!

pi_52112670
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 04:22 schreef Tissik het volgende:

[..]

Komt nog wel, ze gaat zo roepen: Stop! Niet doorduwen!

"nee" is al gezegd
  zondag 5 augustus 2007 @ 04:23:47 #251
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_52112675
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 04:22 schreef tipsch het volgende:

[..]

"nee" is al gezegd
Ik heb mijn streams niet aan, maar ik ken het scenario ondertussen
pi_52112681
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 04:23 schreef Tissik het volgende:

[..]

Tis echt elke avond hetzelfde liedje daar met die Nada en Nix. Ik haak af
pi_52112683
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 04:22 schreef cobain94 het volgende:

[..]

Daar verbergt ze(hij) iets...
pi_52112687
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 04:25 schreef petraa het volgende:

[..]

Tis echt elke avond hetzelfde liedje daar met die Nada en Nix. Ik haak af
weltrussies
pi_52112690
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 04:23 schreef Tissik het volgende:

[..]

goede timing
  zondag 5 augustus 2007 @ 04:27:41 #256
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_52112695
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 04:26 schreef tipsch het volgende:

[..]

goede timing
Om de streams niet aan te hebben?

Jah!

pi_52112708
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 04:27 schreef Tissik het volgende:

[..]

Om de streams niet aan te hebben?

Jah!

je voelde goed aan wanneer de afwijzing van nada kwam
  zondag 5 augustus 2007 @ 04:34:27 #258
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_52112714
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 04:31 schreef tipsch het volgende:

[..]

je voelde goed aan wanneer de afwijzing van nada kwam
Nix aanvoelen, gewoon de COSsen volgen, en dan opmerken dat het iedere dag hetzelfde liedje is.

Zo'n Dennix snap ik nog veel minder, dat laat je je toch niet dagelijks opnieuw gebeuren? Ik heb altijd geleerd dat 3 x scheepsrecht is? Hoevaak moet die jongen een "nee" horen om te begrijpen wat dat betekent?
pi_52112718
Lieke en Huub hebben weer woorden. Huub gaat draaien in de chill.
  zondag 5 augustus 2007 @ 04:36:55 #260
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_52112724
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 04:35 schreef tipsch het volgende:
Lieke en Huub hebben weer woorden. Huub gaat draaien in de chill.
Woorden na het neuken?

Was het zo'n slechte sex???
pi_52112730
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 04:36 schreef Tissik het volgende:

[..]

Woorden na het neuken?

Was het zo'n slechte sex???
Ik verstond het slecht, maar volgens mij vond slieko Huub weer sjagerijnig. Huub knalde bij het verlaten van de slaapkamer hard een deur dicht. camera's volgen hem niet.
  zondag 5 augustus 2007 @ 04:40:54 #262
84524 Morwen
I got life
pi_52112740
Oeh, toch maar weer even de streams aanslingeren dan
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  zondag 5 augustus 2007 @ 04:42:52 #263
84524 Morwen
I got life
pi_52112743
Only Human
  zondag 5 augustus 2007 @ 04:43:07 #264
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_52112744
Huub is de laatste tijd ook behoorlijk sjoagrijnig

En het zou wel eens kunnen komen, doordat Lieke een veel sterkere en vooral stabielere speler is dan Huub. Ik denk, dat Huub de laatste tijd steeds meer een sterke tegenspeler in Lieke is gaan zien, dan een vriendinnetje. En ik denk ook dat dat het wrijvingspunt is tussen die 2. Huub is als de dood, dat hij van Lieke zou kunnen verliezen. En dat lijkt me trouwens niet geheel ondenkbaar, want Lieke is een stoer wijf, intelligent, en nog leuk bovendien. En het zijn al die dingen, die de medebewoners in Lieke haten. Ze kunnen er geen van allen aan tippen, ook Huub niet.
pi_52112745
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 04:40 schreef Morwen het volgende:
Oeh, toch maar weer even de streams aanslingeren dan
kun je doen, maar tlijkt weer rustig. er wordt niet gedraaid. huub is wel uit bed, zonder camera mee. slieko hoor je zeiken (letterlijk en figuurlijk)
  zondag 5 augustus 2007 @ 04:46:02 #266
84524 Morwen
I got life
pi_52112752
Nadia en Dennis zijn ook nog wakker. Lieke hoor je schreeuwen onverstaanbaar.
Only Human
  zondag 5 augustus 2007 @ 04:46:44 #267
84524 Morwen
I got life
pi_52112754
Streamlock, tuurlijk
Only Human
pi_52112755
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 04:43 schreef Tissik het volgende:
Huub is de laatste tijd ook behoorlijk sjoagrijnig

En het zou wel eens kunnen komen, doordat Lieke een veel sterkere en vooral stabielere speler is dan Huub. Ik denk, dat Huub de laatste tijd steeds meer een sterke tegenspeler in Lieke is gaan zien, dan een vriendinnetje. En ik denk ook dat dat het wrijvingspunt is tussen die 2. Huub is als de dood, dat hij van Lieke zou kunnen verliezen. En dat lijkt me trouwens niet geheel ondenkbaar, want Lieke is een stoer wijf, intelligent, en nog leuk bovendien. En het zijn al die dingen, die de medebewoners in Lieke haten. Ze kunnen er geen van allen aan tippen, ook Huub niet.
Lieke is helemaal niet sterk, kijk naar haar positie binnen de groep. Ze wordt uitgekotst. In opdracht van achter wordt ze nog met rust gelaten. Haar "plannetjes" zijn veelal kinderachtig. verbaal is ze Huub absoluut niet de baas. Ze is walgelijk arrogant, saai en speelt het spel vreselijk dom
  zondag 5 augustus 2007 @ 04:47:56 #269
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_52112756
Streamlock? Nu?
  zondag 5 augustus 2007 @ 04:48:01 #270
84524 Morwen
I got life
pi_52112757
Lieke kruipt haar bed weer en zegt iets als "Tuurlijk jongen" en alle streams zijn weer eens down.
Only Human
  zondag 5 augustus 2007 @ 04:48:33 #271
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52112759
Huub en Lieke weer probs??
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 5 augustus 2007 @ 04:49:28 #272
84524 Morwen
I got life
pi_52112763
Only Human
  zondag 5 augustus 2007 @ 04:51:30 #273
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52112769
Huub ligt de Quest te lezen....
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 5 augustus 2007 @ 04:51:35 #274
84524 Morwen
I got life
pi_52112770
Peukie erbij

Only Human
  zondag 5 augustus 2007 @ 04:52:11 #275
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_52112771
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 04:47 schreef tipsch het volgende:

[..]

Lieke is helemaal niet sterk, kijk naar haar positie binnen de groep. Ze wordt uitgekotst. In opdracht van achter wordt ze nog met rust gelaten. Haar "plannetjes" zijn veelal kinderachtig. verbaal is ze Huub absoluut niet de baas. Ze is walgelijk arrogant, saai en speelt het spel vreselijk dom
Maar ze is er nog steeds, als einzelgänger.Waar de anderen steevast op back-up en support leunen om het spel te spelen, speelt Lieke het spel alleen. Tot nu toe is zij de enige die werkelijk alleen durft te spelen. Zelfs Huub durft dat niet. En ach, als het over arrogantie gaat, dan is Lieke beslist niet de meest arrogante daar in die villa. Er zijn er een paar die qua arrogantie daar mijlenver bovenuitsteken (Huub is daar één van). Verbaal is Lieke iedereen de baas, ook Huub. Dat uit zich vaak doordat Huub dan fysiek overwicht wil gaan tonen, wanneer hij het verbaal niet meer kan redden.
  zondag 5 augustus 2007 @ 04:52:57 #276
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52112774
S1: Lieke trekt in slowmotion haar shirtje aan en doet haar zender goed....
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 5 augustus 2007 @ 04:52:59 #277
84524 Morwen
I got life
pi_52112775
Only Human
  zondag 5 augustus 2007 @ 04:54:46 #278
84524 Morwen
I got life
pi_52112778
Nadia weer in allerlei bochten om haar buik te verbergen, ze gaat douchen.

Only Human
pi_52112782
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 04:52 schreef Tissik het volgende:

[..]

Maar ze is er nog steeds, als einzelgänger.Waar de anderen steevast op back-up en support leunen om het spel te spelen, speelt Lieke het spel alleen. Tot nu toe is zij de enige die werkelijk alleen durft te spelen. Zelfs Huub durft dat niet. En ach, als het over arrogantie gaat, dan is Lieke beslist niet de meest arrogante daar in die villa. Er zijn er een paar die qua arrogantie daar mijlenver bovenuitsteken (Huub is daar één van). Verbaal is Lieke iedereen de baas, ook Huub. Dat uit zich vaak doordat Huub dan fysiek overwicht wil gaan tonen, wanneer hij het verbaal niet meer kan redden.
ik ben het hier totaal mee oneens, maar tis te laat voor me om hier o in te gaan. we zullen wel zien of ze het als einzelgänger gaat redden. ik denkvan niet
  zondag 5 augustus 2007 @ 04:56:46 #280
84524 Morwen
I got life
pi_52112783
Streamlock op Huub en Lieke, Dennis heet zich inmiddels bij Naadje gevoegd.
Only Human
pi_52112785
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 04:54 schreef Morwen het volgende:
Nadia weer in allerlei bochten om haar buik te verbergen, ze gaat douchen.

[afbeelding]
vreemd, ze hoeft toch alleen even haar tandjes te poetsen lijkt me, geneukt heeft ze weer niet
  zondag 5 augustus 2007 @ 04:57:22 #282
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52112786
S1 en S2: een wakkere Nadia en Dennis....
S3 en S4: de villa op afstand (net was dat nog Huub met de Quest) waarin ik iets donkers zag lopen.. Natasia stiekem terug in de villa??
Sorry
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 5 augustus 2007 @ 04:58:11 #283
84524 Morwen
I got life
pi_52112788
En daar is Huub weer

Only Human
  zondag 5 augustus 2007 @ 05:01:36 #284
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_52112796
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 04:55 schreef tipsch het volgende:

[..]

ik ben het hier totaal mee oneens, maar tis te laat voor me om hier o in te gaan. we zullen wel zien of ze het als einzelgänger gaat redden. ik denkvan niet
Of ze het als einzelgänger gaat redden in het spel, staat los van het feit dat ze arrogant zou zijn, of verbaal minder sterk. Het is juist de kracht die zij heeft (en die haar tegenspelers ook zien) die haar tot einzelgänger heeft gemaakt in dit spel, en waardoor zij iedereen zo tegen zich heeft. Ze zitten er namelijk allemaal om te winnen, en Lieke is een geduchte tegenstander.
  zondag 5 augustus 2007 @ 05:04:26 #285
84524 Morwen
I got life
pi_52112803
Nadia en Dennis drinken nog wat in bed, Naadje trekt een nachtdingetje aan. Huub nog steeds Remi in de woonkamer.

Only Human
pi_52112812
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 05:01 schreef Tissik het volgende:

[..]

Of ze het als einzelgänger gaat redden in het spel, staat los van het feit dat ze arrogant zou zijn, of verbaal minder sterk. Het is juist de kracht die zij heeft (en die haar tegenspelers ook zien) die haar tot einzelgänger heeft gemaakt in dit spel, en waardoor zij iedereen zo tegen zich heeft. Ze zitten er namelijk allemaal om te winnen, en Lieke is een geduchte tegenstander.
dat verhaal ken ik, de andere zouden zo bang voor haar zijn dat ze haar lekker blijven uitkotsen. da's lariekoek imo. lieko is gewoon geen leuk mens en kan daardoor niet meekomen in de groep, wat naar mening absoluut wel nodig zal zijn om dit spel te winnen.
  zondag 5 augustus 2007 @ 05:12:46 #287
84524 Morwen
I got life
pi_52112826
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 05:07 schreef tipsch het volgende:

[..]

dat verhaal ken ik, de andere zouden zo bang voor haar zijn dat ze haar lekker blijven uitkotsen. da's lariekoek imo. lieko is gewoon geen leuk mens en kan daardoor niet meekomen in de groep, wat naar mening absoluut wel nodig zal zijn om dit spel te winnen.
Denk ik ook ja, maar Huub is nadat Lieke erin is gekomen net zo goed een zwakke schakel geworden. Ik vind het beide niks, een bejaard stel dat alleen maar loopt te vitten en te katten op elkaar. Die anderen zijn ook niks (de stelletjes dan), maar om bijv. Amanda en Brian kan ik nog weleens lachen, puur om hun domheid maar lachen dat iig wel Naadje en Dennis mogen er sowieso uit, Jaap is voor mij de winnaar maar die wordt het niet. Ik denk een finale tussen Brian en Huub
Only Human
  zondag 5 augustus 2007 @ 05:13:11 #288
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_52112827
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 05:07 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ik vind Lieke toevallig wel een leuk mens, en dat betekent dat de stelling dat Liek geen leuk mens IS (of zou zijn), puur subjectief is.

Uiteindelijk, zijn het niet degenen die meekomen in de groep die het spel gaan winnen, want het is niet een groep maar een individu die zal gaan winnen. Amande en Nadia, worden niet eens als werkelijke spelers meegerekend, zij zijn geen concurrentie, maar wel leuk wipmateriaal om de tijd mee door te komen. Winnen zullen ze never. Lieke daarentegen, wordt in het spel vele malen serieuzer genomen, en vandaar ook de afkeer naar Lieke. Van de vrouwen, is Lieke de enige kandidate die voor de overwinning zou kunnen gaan, en welke man wil er nu verliezen van een vrouw? En dat is de enige reden waarom Lieke op zoveel tegenstand stuit. Maar ze kan er tegen, wat haar nog veel geduchter maakt.
pi_52112833
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 05:12 schreef Morwen het volgende:

[..]

Denk ik ook ja, maar Huub is nadat Lieke erin is gekomen net zo goed een zwakke schakel geworden. Ik vind het beide niks, een bejaard stel dat alleen maar loopt te vitten en te katten op elkaar. Die anderen zijn ook niks (de stelletjes dan), maar om bijv. Amanda en Brian kan ik nog weleens lachen, puur om hun domheid maar lachen dat iig wel Naadje en Dennis mogen er sowieso uit, Jaap is voor mij de winnaar maar die wordt het niet. Ik denk een finale tussen Brian en Huub
Ik hoop dat Lieke vertrekt een Jaap en Huub gaan teamen en dat Huub wat van z'n dominantie laat varen, want dat is wel erg irritant aan het worden. Die saaie kutlieko wakkert dat alleen maar aan. De enige die hem in die zin kon beteugelen was toch echt Sylvia maar die was dan wel weer zooo saai (nee hoor, niet echt)
  zondag 5 augustus 2007 @ 05:18:23 #290
84524 Morwen
I got life
pi_52112839
2 streamlocks, de deur van de slaapkamer knalt dicht en Dennis springt op uit zijn bed....
Only Human
  zondag 5 augustus 2007 @ 05:19:37 #291
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_52112843
De ochtendploeg komt eraan, ik ga snel mijn bed opzoeken!
pi_52112846
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 05:19 schreef Tissik het volgende:
De ochtendploeg komt eraan, ik ga snel mijn bed opzoeken!
Wij worden het niet eens. Welterusten
  zondag 5 augustus 2007 @ 05:20:38 #293
84524 Morwen
I got life
pi_52112849
Dennis weer terug in bed, Huub en Lieke zijn spoorloos en er zijn nog steeds 2 streamlocks.
Only Human
pi_52112853
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 05:18 schreef Morwen het volgende:
2 streamlocks, de deur van de slaapkamer knalt dicht en Dennis springt op uit zijn bed....
Rare shit, we mogen niets zien. Dan geloof ik het wel voor vandaag. Er zal morgen nog wel over gepraat worden Welterusten
  zondag 5 augustus 2007 @ 05:22:27 #295
84524 Morwen
I got life
pi_52112858
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 05:15 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ik hoop dat Lieke vertrekt een Jaap en Huub gaan teamen en dat Huub wat van z'n dominantie laat varen, want dat is wel erg irritant aan het worden. Die saaie kutlieko wakkert dat alleen maar aan. De enige die hem in die zin kon beteugelen was toch echt Sylvia maar die was dan wel weer zooo saai (nee hoor, niet echt)
Yup, eruit met Lieke maar dat riep ik al vanaf dag 1. Zij remt hem en maakt hem een saaie drol. Beter spant ie samen met Jaap, voor hem en ons beter
Only Human
  zondag 5 augustus 2007 @ 05:23:27 #296
84524 Morwen
I got life
pi_52112860
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 05:21 schreef tipsch het volgende:

[..]

Rare shit, we mogen niets zien. Dan geloof ik het wel voor vandaag. Er zal morgen nog wel over gepraat worden Welterusten
Truste

Ik hoor gepraat van ik denk Lieke en Huub, gekibbel, onverstaanbaar.
Only Human
pi_52112862
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 05:23 schreef Morwen het volgende:

[..]

Truste

Ik hoor gepraat van ik denk Lieke en Huub, gekibbel, onverstaanbaar.
er lijkt een hoop te gebeuren daar zo te zien
  zondag 5 augustus 2007 @ 05:26:48 #298
84524 Morwen
I got life
pi_52112864
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 05:24 schreef tipsch het volgende:

[..]

er lijkt een hoop te gebeuren daar zo te zien
En dadelijk weer klagen dat ie zo moe is, de arme schat
Only Human
pi_52112865
Huub en Jaap samen idd, maar volgens mij was dat ook het plan van achter. Lieke mag weg getreiterd worden, daarna H en J. Afijn, beetje balen van die zondag en vooral van al die overtrokken reacties.
  zondag 5 augustus 2007 @ 05:28:36 #300
84524 Morwen
I got life
pi_52112870
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 05:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub en Jaap samen idd, maar volgens mij was dat ook het plan van achter. Lieke mag weg getreiterd worden, daarna H en J. Afijn, beetje balen van die zondag en vooral van al die overtrokken reacties.
Jaap wegtreiteren? Wie dan?
Only Human
pi_52112872
Als Lieke de finale haalt, dan heeft ze dat vermoedelijk te danken aan juist die ene zondag waarbij bewoners tegen haar over de schreef gingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')