Ja, en ze probeert er zoveel mogelijk uit te slepen: videoboodschap voor Huub, honkbalshirtje, private speciaal ingericht voor de gelegenheid.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:23 schreef Casshern het volgende:
echt zo leuk dat lieke die tv tijd voor huub morgen heeft geregeld!
quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:29 schreef tipsch het volgende:
Welk programma heeft Lieko eigenlijk gekeken op TV?
Brian is een sneaky leugenaar, laat Amandel zich altijd schuldig voelen en vindt zichzelf zo goed.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
Daar geef ik Brian dan helemaal gelijk in![]()
Daarom zet ik gebrek ook tussen " ". Er is trouwens ook niets mis met mainstream. Ieder individu kiest zijn eigen weg en doet dat waar hij zich het best bij voelt. Ik plaats mijzelf er ook niet boven, meer er naast.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe kan iets waarnaar je zelf op zoek gaat een gebrek zijn? Iemand die werkelijk met zijn kop boven het maaiveld (mainstream) steekt, die hoeft zichzelf niet te plaatsen en niet op zoek te gaan... die IS gewoon.
Slim van Lieke. Iedereen mag van alles bedenken en proberen toestemming te krijgen van 'achter'. Als ze daar het plan leuk vinden (= TV-waardig) dan kun je best veel krijgen. Het probleem van de anderen is gewoon dat ze Nix verzinnen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en ze probeert er zoveel mogelijk uit te slepen: videoboodschap voor Huub, honkbalshirtje, private speciaal ingericht voor de gelegenheid.
Teringlijerquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:33 schreef neehe het volgende:
[..]
Brian is een sneaky leugenaar, laat Amandel zich altijd schuldig voelen en vindt zichzelf zo goed.
Kortom het is een 1e klas teringlijer.![]()
Ze zijn samen lekker creatief... ze maken plannetjes... om te pesten... maar ook leuke dingen voor elkaar.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en ze probeert er zoveel mogelijk uit te slepen: videoboodschap voor Huub, honkbalshirtje, private speciaal ingericht voor de gelegenheid.
Het is dus meer geaffecteerd of aangeleerd dan authentiek. Brian heeft dat op zijn manier ook door zichzelf als artistiek neer te zetten. Er is een groot verschil tussen iets willen zijn en het ook echt zijnquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daarom zet ik gebrek ook tussen " ". Er is trouwens ook niets mis met mainstream. Ieder individu kiest zijn eigen weg en doet dat waar hij zich het best bij voelt. Ik plaats mijzelf er ook niet boven, meer er naast.
ik vond huub al 1 van de leukste bewoners voor ik deze forum en de dus zo mainstreem meningen ontdekte.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daarom zet ik gebrek ook tussen " ". Er is trouwens ook niets mis met mainstream. Ieder individu kiest zijn eigen weg en doet dat waar hij zich het best bij voelt. Ik plaats mijzelf er ook niet boven, meer er naast.
Volgens mij kan Huub er wel tegen (behalve als Lieke hem in iets mee wil trekken waarin hij geen zin heeft), en vindt hij plannen en avonturen gewoon aantrekkelijk. Anders dan in de kooi vinden mensen het over het algemeen wel aantrekkelijk als iemand met een plan of gekkigheid komt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze zijn samen lekker creatief... ze maken plannetjes... om te pesten... maar ook leuke dingen voor elkaar.
Misschien bedoelt neemmijnietserieus dit wel: Huub kan er niet tegen dat iemand anders ook creatief is. Hij probeert vaak een aandeel in het plan te krijgen en als dat niet positief voor hem uitpakt of hijzelf minder in de spotlight staat probeert ie het soms op een gore manier negatief voor de ander uit te laten pakken. IPV diegene de eer te gunnen.
Nou ja, we moeten het hem nageven... Brian heeft ook twee dingetjes gedaan voor Amanda's halve jaar. Niet origineel, niet spannend, maar toch... ik denk dat de champagne de uitzending wel gaat halen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Slim van Lieke. Iedereen mag van alles bedenken en proberen toestemming te krijgen van 'achter'. Als ze daar het plan leuk vinden (= TV-waardig) dan kun je best veel krijgen. Het probleem van de anderen is gewoon dat ze Nix verzinnen.
ah, dus het is Lieko's schuld dat we vanavond naar een stel saaie televisiekijkende miljonairs hebben moeten aankijken?quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ze hebben met zijn allen film gekeken .
Toch is ook Brian daarin gegroeid. Die credits heeft ie verdient. Ik denk dat Brian heel goed probeert na te denken. Misschien wel teveel. Hij heeft tegen Amanda goede intenties.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:33 schreef neehe het volgende:
[..]
Brian is een sneaky leugenaar, laat Amandel zich altijd schuldig voelen en vindt zichzelf zo goed.
Kortom het is een 1e klas teringlijer.![]()
Ik zou daar ook echt niet kunnen slapen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:30 schreef TiNo_Flo het volgende:
Jaap kan niet slapen door de herrie en gaat maar lezen
[afbeelding]
Dit zou wederom een heel erg mooie discussie kunnen worden. Wat is echt en authentiek en wat niet. En hoe authentiek is authentiek dan wel. Met andere woorden, is groen wel echt groen of misschien enkel en alleen een aanname. Teveel ot denk ik. In ieder geval is het daar in DGK zo dat men graag miljonair wil zijn en voorlopig zijn ze het geen van allen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen iets willen zijn en het ook echt zijn![]()
En waarom is het dus Lieke's schuld ? Anderen wilden TV kijken ........quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah, dus het is Lieko's schuld dat we vanavond naar een stel saaie televisiekijkende miljonairs hebben moeten aankijken?![]()
We noemen iets groen omdat het eigenlijk niet groen is.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dit zou wederom een heel erg mooie discussie kunnen worden. Wat is echt en authentiek en wat niet. En hoe authentiek is authentiek dan wel. Met andere woorden, is groen wel echt groen of misschien enkel en alleen een aanname. Teveel ot denk ik. In ieder geval is het daar in DGK zo dat men graag miljonair wil zijn en voorlopig zijn ze het geen van allen.
neeeee hoe kom je erbij?quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:46 schreef mazaru het volgende:
Zit iedereen nu te kijken of die met zijn ringvinger onder het bovenste kootje van de pink uitkomt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |