abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52110873
Volgens mij staat Dennis al 2 uur naar Huub zijn dj kunsten te kijken..
pi_52110878
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:35 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik zie veel kanten van Huub.... maar door zijn agressie al dan niet icm alcohol heeft ie het voor mij verpest. Toch hoeft ie als ie zo is voor mij absoluut niet weg. Maar winnen is een ander verhaal. Eigenlijk gun ik het niemand. (Behalve Syl natuurlijk).
Van mij mogen ze voorlopig allemaal wel even blijven (die mening van mij verschilt zo ongeveer per dag wat dat betreft). Het is een unieke snelkookpan waar het leuk is om mensen te volgen en om te kijken of ze iets kunnen opsteken. Als er al iemand weg zou moeten, dan zou ik toch kiezen voor Huub. Ik denk dat we dan misschien eens een andere Lieke zouden kunnen zien. Ook de anderen krijgen onmiddelijk meer ruimte om zich te ontwikkelen. (als Brian niet gelijk in het gat springt)
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 01:41:20 #53
137949 Disana
pi_52110882
Ik weet niet, ik denk dat ik het meest op Huub lijk (van alle miljonairs). Ik mag zijn menselijkheid wel, zijn feilbaarheid afgezet tegen zijn temperament en moed. Eerlijk gezegd kan ik zijn overgangen naar woede meestal wel volgen.

Eén keer heb ik een aantal dagen een forse hekel aan hem gehad, en dat was toen hij de 2e date van Eric samen met Jaap zo verschrikkelijk had geterroriseerd. Ook had ik geen waardering voor hem toen hij Eric isoleerde en wegpestte.
pi_52110884
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die monoloog van Amanda, dat geloof je toch niet .......
Ik weet wie het zegt
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_52110906
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:38 schreef akveor het volgende:

[..]

Het probleem van DGK is, denk ik, dat mensen geen echte favorieten hebben maar juist het omgekeerde.... Ze zijn meer tegen een persoon of groep bij gebrek aan beter. Triest.
Dat vind ik dus ook zo jammer.Daarom blijft iedereen ook aan Huub hangen.
Ik denk dat ze bij de redactie ook hebben gedacht we doen die twee knallers erin en Huub word dan vanzelf minder.Maar helaas normale mensen zitten daar niet meer.Had het nooit verwacht maar ik mis zelfs Bart en Ilona.
  zondag 5 augustus 2007 @ 01:43:54 #56
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52110916
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:37 schreef Frasier het volgende:

[..]

Lieke gun ik 't wel. Ze zit daar imo. alleen nog te kort voor.
Ze heeft gewoon te weinig speltechnische kwaliteiten wat Huub, Brian en Jaap dan wel weer hebben. De redaktie heeft zulke dombo's het huis ingebracht dat het spel waarschijnlijk nooit leuk gespeeld kan worden.
Jerry Springer is er niks bij
pi_52110948
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:43 schreef akveor het volgende:

[..]

Ze heeft gewoon te weinig speltechnische kwaliteiten wat Huub, Brian en Jaap dan wel weer hebben. De redaktie heeft zulke dombo's het huis ingebracht dat het spel waarschijnlijk nooit leuk gespeeld kan worden.
Ja joh, maar het feit dat er ook minder slimme mensen rond lopen, maakt juist dat de slimmeren hun spel kunnen spelen. Volgens mij is daar toch wel goed over nagedacht. Slimme acties tegenover het gebrabbel en geneuzel van sommigen die er dan weer instinken.
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 01:46:33 #59
137949 Disana
pi_52110956
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:45 schreef farceman het volgende:
Wat een verhaal van Amanda..kan het gewoon neit opschrijven zo bizarre.
Vechten, zusje verscheurt geld, hotel uitgezet...
pi_52110963
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:45 schreef farceman het volgende:
Wat een verhaal van Amanda..kan het gewoon neit opschrijven zo bizarre.
Zusje die moeder slaat, al het geld verscheuren...... uit het hotel gegooid
pi_52110968
quote:

[..]

Lieke moet nog wel wat leren maar kan in potentie 't nog heel ver gaan schoppen.
X
X
X
pi_52110970
Het hotel uitgezet.Dat zal me een heisa geweest zijn daar in euro disney.Jammer dat dat zusje morgen niet komt.
pi_52110974
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:46 schreef Disana het volgende:

[..]

Vechten, zusje verscheurt geld, hotel uitgezet...
En ze hadden alleen maar contant bij zich...
pi_52110977
quote:

[..]

Ik vind Lieke nog erg kinderlijk voor haar leeftijd. Ze doet en spreekt heel volwassen maar is het gewoon nog lang niet. Als Huub weg zou zijn, ze even speelbal zou worden en er diep door zou gaan, ik denk dat ze daar wel eens een stuk volwassener uit zou kunnen komen.
  zondag 5 augustus 2007 @ 01:48:53 #65
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52110994
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:43 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Dat vind ik dus ook zo jammer.Daarom blijft iedereen ook aan Huub hangen.
Ik denk dat ze bij de redactie ook hebben gedacht we doen die twee knallers erin en Huub word dan vanzelf minder.Maar helaas normale mensen zitten daar niet meer.Had het nooit verwacht maar ik mis zelfs Bart en Ilona.
Ik snap ook niet dat de redaktie dat niet inziet. Ze kunnen het allemaal iets mooier maken op TV maar de sfeer en het niveau kunnen ze niet verdoezelen.
Ik mis gewoon leuke gesprekken die op een volwassen manier gevoerd kunnen worden. De wannabees hebben gewoon te weinig levenservaring. De meeste gesprekken gaan over mede miljonairs. Dag in dag uit....
Op zondag 5 augustus 2007 01:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

En ze hadden alleen maar contant bij zich...
Zwart crimineel geld dus....
pi_52111013
Overigens vind ik Dennis ook best een redelijk slimme vent. Zijn probleem is dat hij geen risico's wil lopen en teveel nadenkt (zie ook zijn poker spel) en als gevolg daarvan weer te weinig doet. Soms moet je er gewoon maar eens induiken en kijken waar je weer boven komt. Die sprong durft hij niet aan nog.
pi_52111016
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom vraagt niemand ooit aan Amanda wat haar moeder voor werk doet?
Ja, dat is vreemd, aan de anderen is wel gevraagt wat hun ouders doen.
In de kooi hebben ze net als hier denk ik wel een vermoeden wat haar moeder voor beroep heeft. ( had )
Of ze weten het allang van Amandel, en willen haar niet in verlegenheid brengen. ?
Ik denk alvast dat haar moeder straaljager piloot was.
pi_52111022
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:49 schreef farceman het volgende:

[..]

Zwart crimineel geld dus....
Amanda staat erom bekend dat ze alleen maar thuis komt om te eten en om geld te halen...
Haar moeder geeft haar ook gewoon dagelijks geld voor alles wat ze nodig heeft
Ze heeft het nog nooit over het beroep van haar mams gehad
pi_52111023
Brian ziet mogelijkheden om de geflipte zus van Amanda terror te laten uitvoeren in huis
pi_52111046
De grap is dat ik Amanda hoor spreken maar er absoluut niet doordringt wat ze zegt. Ik zou er geen twee woorden van na kunnen vertellen.
pi_52111048
En dennis begint over koud en morgen keelpijn?!!!
Hoe kun je een leuk gesprek verneuken?!
Oprotten dennis
pi_52111053
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Amanda staat erom bekend dat ze alleen maar thuis komt om te eten en om geld te halen...
Haar moeder geeft haar ook gewoon dagelijks geld voor alles wat ze nodig heeft
Ze heeft het nog nooit over het beroep van haar mams gehad
Nee ik denk kernfysicus
Maar die moeder was ook helemaal niet blij met het programma, die was als de dood voor publiciteit
  zondag 5 augustus 2007 @ 01:53:01 #74
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52111054
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja joh, maar het feit dat er ook minder slimme mensen rond lopen, maakt juist dat de slimmeren hun spel kunnen spelen. Volgens mij is daar toch wel goed over nagedacht. Slimme acties tegenover het gebrabbel en geneuzel van sommigen die er dan weer instinken.
Slim tegen dom... wat heb je aan een slimme aktie als de dombo's de schoonheid er niet van in kunnen zien?
Net als een club uit de eredivisie die tegen een amateurclub speelt.
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 01:53:39 #75
137949 Disana
pi_52111066
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De grap is dat ik Amanda hoor spreken maar er absoluut niet doordringt wat ze zegt. Ik zou er geen twee woorden van na kunnen vertellen.
Raar, want nu vertelt ze juist wezenlijke dingen uit haar leven en laat ze bij hoge uitzondering zien dat ze toch meer dan 2 hersencellen heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')