Van mij mogen ze voorlopig allemaal wel even blijven (die mening van mij verschilt zo ongeveer per dag wat dat betreft). Het is een unieke snelkookpan waar het leuk is om mensen te volgen en om te kijken of ze iets kunnen opsteken. Als er al iemand weg zou moeten, dan zou ik toch kiezen voor Huub. Ik denk dat we dan misschien eens een andere Lieke zouden kunnen zien. Ook de anderen krijgen onmiddelijk meer ruimte om zich te ontwikkelen. (als Brian niet gelijk in het gat springt)quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zie veel kanten van Huub.... maar door zijn agressie al dan niet icm alcohol heeft ie het voor mij verpest. Toch hoeft ie als ie zo is voor mij absoluut niet weg. Maar winnen is een ander verhaal. Eigenlijk gun ik het niemand. (Behalve Syl natuurlijk).
Ik weet wie het zegtquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die monoloog van Amanda, dat geloof je toch niet .......![]()
Dat vind ik dus ook zo jammer.Daarom blijft iedereen ook aan Huub hangen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Het probleem van DGK is, denk ik, dat mensen geen echte favorieten hebben maar juist het omgekeerde.... Ze zijn meer tegen een persoon of groep bij gebrek aan beter. Triest.
Ze heeft gewoon te weinig speltechnische kwaliteiten wat Huub, Brian en Jaap dan wel weer hebben. De redaktie heeft zulke dombo's het huis ingebracht dat het spel waarschijnlijk nooit leuk gespeeld kan worden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Lieke gun ik 't wel. Ze zit daar imo. alleen nog te kort voor.
Ja joh, maar het feit dat er ook minder slimme mensen rond lopen, maakt juist dat de slimmeren hun spel kunnen spelen. Volgens mij is daar toch wel goed over nagedacht. Slimme acties tegenover het gebrabbel en geneuzel van sommigen die er dan weer instinken.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon te weinig speltechnische kwaliteiten wat Huub, Brian en Jaap dan wel weer hebben. De redaktie heeft zulke dombo's het huis ingebracht dat het spel waarschijnlijk nooit leuk gespeeld kan worden.
Vechten, zusje verscheurt geld, hotel uitgezet...quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:45 schreef farceman het volgende:
Wat een verhaal van Amanda..kan het gewoon neit opschrijven zo bizarre.
Jerry Springer is er niks bij
Zusje die moeder slaat, al het geld verscheuren...... uit het hotel gegooidquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:45 schreef farceman het volgende:
Wat een verhaal van Amanda..kan het gewoon neit opschrijven zo bizarre.
Jerry Springer is er niks bij
Lieke moet nog wel wat leren maar kan in potentie 't nog heel ver gaan schoppen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon te weinig speltechnische kwaliteiten wat Huub, Brian en Jaap dan wel weer hebben. De redaktie heeft zulke dombo's het huis ingebracht dat het spel waarschijnlijk nooit leuk gespeeld kan worden.
En ze hadden alleen maar contant bij zich...quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Vechten, zusje verscheurt geld, hotel uitgezet...
Ik vind Lieke nog erg kinderlijk voor haar leeftijd. Ze doet en spreekt heel volwassen maar is het gewoon nog lang niet. Als Huub weg zou zijn, ze even speelbal zou worden en er diep door zou gaan, ik denk dat ze daar wel eens een stuk volwassener uit zou kunnen komen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat de redaktie dat niet inziet. Ze kunnen het allemaal iets mooier maken op TV maar de sfeer en het niveau kunnen ze niet verdoezelen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook zo jammer.Daarom blijft iedereen ook aan Huub hangen.
Ik denk dat ze bij de redactie ook hebben gedacht we doen die twee knallers erin en Huub word dan vanzelf minder.Maar helaas normale mensen zitten daar niet meer.Had het nooit verwacht maar ik mis zelfs Bart en Ilona.
Zwart crimineel geld dus....quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En ze hadden alleen maar contant bij zich...
Ja, dat is vreemd, aan de anderen is wel gevraagt wat hun ouders doen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom vraagt niemand ooit aan Amanda wat haar moeder voor werk doet?![]()
Amanda staat erom bekend dat ze alleen maar thuis komt om te eten en om geld te halen...quote:
Nee ik denk kernfysicusquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Amanda staat erom bekend dat ze alleen maar thuis komt om te eten en om geld te halen...
Haar moeder geeft haar ook gewoon dagelijks geld voor alles wat ze nodig heeft
Ze heeft het nog nooit over het beroep van haar mams gehad
Slim tegen dom... wat heb je aan een slimme aktie als de dombo's de schoonheid er niet van in kunnen zien?quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja joh, maar het feit dat er ook minder slimme mensen rond lopen, maakt juist dat de slimmeren hun spel kunnen spelen. Volgens mij is daar toch wel goed over nagedacht. Slimme acties tegenover het gebrabbel en geneuzel van sommigen die er dan weer instinken.
Raar, want nu vertelt ze juist wezenlijke dingen uit haar leven en laat ze bij hoge uitzondering zien dat ze toch meer dan 2 hersencellen heeft.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De grap is dat ik Amanda hoor spreken maar er absoluut niet doordringt wat ze zegt. Ik zou er geen twee woorden van na kunnen vertellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |