Och, dat ventje is zo verwaarloosbaar, daar hebben we eigenlijk nauwelijks last van. Wel leuk natuurlijk is als hij zou worden vervangen. Maar dan heb ik liever dat Nadia verruild wordt voor een leuk mens.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En de rest van de mannen in dat hok heeft zich daar ook al over uitgesproken. Exit dan maar?![]()
![]()
Erg jammer dat Amanda haar niet zal wegstemmenquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, dat ventje is zo verwaarloosbaar, daar hebben we eigenlijk nauwelijks last van. Wel leuk natuurlijk is als hij zou worden vervangen. Maar dan heb ik liever dat Nadia verruild wordt voor een leuk mens.
Nee, zou ze nooit doen. Die heeft zomaar gratis een vriendin in de schoot geworpen gekregen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Erg jammer dat Amanda haar niet zal wegstemmen![]()
En als hij het wist ....... dan doet hij nog niksquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:04 schreef Casshern het volgende:
ik wou dat dennix nu eens wist wat amanda en nadia aan het zeggen waren over hem
quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:08 schreef Desii het volgende:
DJ-buddies .... vind het leuk om te zien, hoe die twee toch wat meer naar elkaar toe trekken.
[afbeelding]
Ook alleen maar omdat ze heeft gezien dat Nadia een walgelijk lichaam heeft. Anders was ze nog steeds ontzettend jaloers op haar geweest...quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, zou ze nooit doen. Die heeft zomaar gratis een vriendin in de schoot geworpen gekregen.
Ik ben het zo met je eens Disana (al geloof jjj daar misschien niet zo in na eedere posts van mijquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, dat ventje is zo verwaarloosbaar, daar hebben we eigenlijk nauwelijks last van. Wel leuk natuurlijk is als hij zou worden vervangen. Maar dan heb ik liever dat Nadia verruild wordt voor een leuk mens.
Mooi om te zien. Daar staan de 2 finalisten.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:08 schreef Desii het volgende:
DJ-buddies .... vind het leuk om te zien, hoe die twee toch wat meer naar elkaar toe trekken.
[afbeelding]
telt zeker meequote:Op zondag 5 augustus 2007 01:10 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat ze heeft gezien dat Nadia een walgelijk lichaam heeft. Anders was ze nog steeds ontzettend jaloers op haar geweest...
Ik geloof je juist welquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben het zo met je eens Disana (al geloof jjj daar misschien niet zo in na eedere posts van mij)
Die 2 gaan nog veel aan elkaar hebben.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof je juist wel![]()
Brian is niet blij met Huub die op zijn vingers kijkt als hij draait.
Daar kun je best gelijk in hebben. Maar Nadia vond Amanda al leuk, dat speelt denk ik ook wel mee.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:10 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat ze heeft gezien dat Nadia een walgelijk lichaam heeft. Anders was ze nog steeds ontzettend jaloers op haar geweest...
Dat valt kennelijk nogal mee ...... Brian loopt naar Amanda, ze vraagt of hij gehuild heeft. Volgens Brian niet waar, maar hij is wel weggegaan uit de chill omdat hij helemaal kriegel wordt als Huub in de buurt is.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:08 schreef Desii het volgende:
[afbeelding]
Brian zei dat hij het niet erg vond dat Huub erbij stond en op bepaalde effect-knoppen duwde, maar hij vindt het relaxter als hij alleen kan draaien.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat valt kennelijk nogal mee ...... Brian loopt naar Amanda, ze vraagt of hij gehuild heeft. Volgens Brian niet waar, maar hij is wel weggegaan uit de chill omdat hij helemaal kriegel wordt als Huub in de buurt is.
Voor de doodsteek heb je Japio nodig. Hij zal Dennix echter niet wegstemmen ........quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:14 schreef farceman het volgende:
Dit gesprek van Nadia, Amanda en Brian kan weleens de doodsteek voor Dennis zijn.
Ze vertellen totaal niet met hem te kunnenn praten...dat lijkt me toch vereiste voor leuk tv programma?!
Je hebt ook toestemming van achter nodig hoorquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Voor de doodsteek heb je Japio nodig. Hij zal Dennix echter niet wegstemmen ........
Ik moet bekennen dat ik Brain toch wel een goeie gast ben gaan vinden. Maar geheel nuchter ben ik op het moment van dit schrijven nietquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Van mij mag Dennis nog wel even blijven. Er moet toch iemand zijn waar wat over te roddelen valt. Besides, als mensen wel open zijn dan worden ze ook afgemaakt. Ook Brian verteld niet zoveel over zichzelf.
Brian vind ik ook niet zo bizar slecht als afgeschilderd. Het zal nooit mijn vriend worden, net een tikkie te agressief naar mijn smaak, maar die knul gaat straks denk ik redelijk functioneren.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik Brain toch wel een goeie gast ben gaan vinden. Maar geheel nuchter ben ik op het moment van dit schrijven niet![]()
Er is maar 1 ding waar hij aan moet werken, en dat is zijn zelfspot/kritiek. Die heeft ie veel te weinig tot niet.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Brian vind ik ook niet zo bizar slecht als afgeschilderd. Het zal nooit mijn vriend worden, net een tikkie te agressief naar mijn smaak, maar die knul gaat straks denk ik redelijk functioneren.
Daarom snap ik de vriendschap met Nena ook helemaal niet...Amanda is echt zooooo'n weggooier helemaal vergeleken bij haar!quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:10 schreef Frasier het volgende:
[..]
Huub neemt wél verantwoordelijkheid voor z'n eigen daden en kan wél (tot op zekere hoogte) incasseren.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik blijf gewoon de meeste moeite houden met Huub. Dat vind ik daar nu echt de enige waar ik maar weinig goeds aan kan ontdekken.
hebben ze al wat tegen elkaar gezegd danquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:24 schreef farceman het volgende:
Wat doet Huub met die nietsnut?
Zeg tegen Nix dat ie gewoon oprot
Oh dat weet ik niet keek ff een sec streams en zag ze samen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:26 schreef Visual het volgende:
[..]
hebben ze al wat tegen elkaar gezegd dan![]()
Huub kan helemaal niet incasseren vind ik. Gisteren was daar een typisch voorbeeld van. Welke mongool zet zes mensen op tegen z'n vriendin als hij het ergens niet mee eens is. (dekens aftrekken versus eten weg gooien dat ze gekookt heeft). Daarnaast zet hij na twee minuten tegengas zijn volume op maximaal en komt er enkel nog een hoop shit uit. Het liefst zou hij dan ook nog iets kapot maken.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:26 schreef Frasier het volgende:
[..]
Huub neemt wél verantwoordelijkheid voor z'n eigen daden en kan wél (tot op zekere hoogte) incasseren.
Daarom zei ik ook "tot op zekere hoogte". Af en toe bewijst hij voor zichzelf het tegendeel.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub kan helemaal niet incasseren vind ik. Gisteren was daar een typisch voorbeeld van. Welke mongool zet zes mensen op tegen z'n vriendin als hij het ergens niet mee eens is. (dekens aftrekken versus eten weg gooien dat ze gekookt heeft). Daarnaast zet hij na twee minuten tegengas zijn volume op maximaal en komt er enkel nog een hoop shit uit. Het liefst zou hij dan ook nog iets kapot maken.
Ik zie veel kanten van Huub.... maar door zijn agressie al dan niet icm alcohol heeft ie het voor mij verpest. Toch hoeft ie als ie zo is voor mij absoluut niet weg. Maar winnen is een ander verhaal. Eigenlijk gun ik het niemand. (Behalve Syl natuurlijk).quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik blijf gewoon de meeste moeite houden met Huub. Dat vind ik daar nu echt de enige waar ik maar weinig goeds aan kan ontdekken.
Lieke gun ik 't wel. Ze zit daar imo. alleen nog te kort voor.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zie veel kanten van Huub.... maar door zijn agressie al dan niet icm alcohol heeft ie het voor mij verpest. Toch hoeft ie als ie zo is voor mij absoluut niet weg. Maar winnen is een ander verhaal. Eigenlijk gun ik het niemand. (Behalve Syl natuurlijk).
Het probleem van DGK is, denk ik, dat mensen geen echte favorieten hebben maar juist het omgekeerde.... Ze zijn meer tegen een persoon of groep bij gebrek aan beter. Triest.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik Brain toch wel een goeie gast ben gaan vinden. Maar geheel nuchter ben ik op het moment van dit schrijven niet![]()
Eens. Zeldzaam vertoonde domme actie van Huub. En toch waren ze vandaag weer een stelletje. Knieval van Huubje?quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub kan helemaal niet incasseren vind ik. Gisteren was daar een typisch voorbeeld van. Welke mongool zet zes mensen op tegen z'n vriendin als hij het ergens niet mee eens is. (dekens aftrekken versus eten weg gooien dat ze gekookt heeft). Daarnaast zet hij na twee minuten tegengas zijn volume op maximaal en komt er enkel nog een hoop shit uit. Het liefst zou hij dan ook nog iets kapot maken.
Van mij mogen ze voorlopig allemaal wel even blijven (die mening van mij verschilt zo ongeveer per dag wat dat betreft). Het is een unieke snelkookpan waar het leuk is om mensen te volgen en om te kijken of ze iets kunnen opsteken. Als er al iemand weg zou moeten, dan zou ik toch kiezen voor Huub. Ik denk dat we dan misschien eens een andere Lieke zouden kunnen zien. Ook de anderen krijgen onmiddelijk meer ruimte om zich te ontwikkelen. (als Brian niet gelijk in het gat springt)quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zie veel kanten van Huub.... maar door zijn agressie al dan niet icm alcohol heeft ie het voor mij verpest. Toch hoeft ie als ie zo is voor mij absoluut niet weg. Maar winnen is een ander verhaal. Eigenlijk gun ik het niemand. (Behalve Syl natuurlijk).
Ik weet wie het zegtquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die monoloog van Amanda, dat geloof je toch niet .......![]()
Dat vind ik dus ook zo jammer.Daarom blijft iedereen ook aan Huub hangen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Het probleem van DGK is, denk ik, dat mensen geen echte favorieten hebben maar juist het omgekeerde.... Ze zijn meer tegen een persoon of groep bij gebrek aan beter. Triest.
Ze heeft gewoon te weinig speltechnische kwaliteiten wat Huub, Brian en Jaap dan wel weer hebben. De redaktie heeft zulke dombo's het huis ingebracht dat het spel waarschijnlijk nooit leuk gespeeld kan worden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Lieke gun ik 't wel. Ze zit daar imo. alleen nog te kort voor.
Ja joh, maar het feit dat er ook minder slimme mensen rond lopen, maakt juist dat de slimmeren hun spel kunnen spelen. Volgens mij is daar toch wel goed over nagedacht. Slimme acties tegenover het gebrabbel en geneuzel van sommigen die er dan weer instinken.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon te weinig speltechnische kwaliteiten wat Huub, Brian en Jaap dan wel weer hebben. De redaktie heeft zulke dombo's het huis ingebracht dat het spel waarschijnlijk nooit leuk gespeeld kan worden.
Vechten, zusje verscheurt geld, hotel uitgezet...quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:45 schreef farceman het volgende:
Wat een verhaal van Amanda..kan het gewoon neit opschrijven zo bizarre.
Jerry Springer is er niks bij
Zusje die moeder slaat, al het geld verscheuren...... uit het hotel gegooidquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:45 schreef farceman het volgende:
Wat een verhaal van Amanda..kan het gewoon neit opschrijven zo bizarre.
Jerry Springer is er niks bij
Lieke moet nog wel wat leren maar kan in potentie 't nog heel ver gaan schoppen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon te weinig speltechnische kwaliteiten wat Huub, Brian en Jaap dan wel weer hebben. De redaktie heeft zulke dombo's het huis ingebracht dat het spel waarschijnlijk nooit leuk gespeeld kan worden.
En ze hadden alleen maar contant bij zich...quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Vechten, zusje verscheurt geld, hotel uitgezet...
Ik vind Lieke nog erg kinderlijk voor haar leeftijd. Ze doet en spreekt heel volwassen maar is het gewoon nog lang niet. Als Huub weg zou zijn, ze even speelbal zou worden en er diep door zou gaan, ik denk dat ze daar wel eens een stuk volwassener uit zou kunnen komen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat de redaktie dat niet inziet. Ze kunnen het allemaal iets mooier maken op TV maar de sfeer en het niveau kunnen ze niet verdoezelen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook zo jammer.Daarom blijft iedereen ook aan Huub hangen.
Ik denk dat ze bij de redactie ook hebben gedacht we doen die twee knallers erin en Huub word dan vanzelf minder.Maar helaas normale mensen zitten daar niet meer.Had het nooit verwacht maar ik mis zelfs Bart en Ilona.
Zwart crimineel geld dus....quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En ze hadden alleen maar contant bij zich...
Ja, dat is vreemd, aan de anderen is wel gevraagt wat hun ouders doen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom vraagt niemand ooit aan Amanda wat haar moeder voor werk doet?![]()
Amanda staat erom bekend dat ze alleen maar thuis komt om te eten en om geld te halen...quote:
Nee ik denk kernfysicusquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Amanda staat erom bekend dat ze alleen maar thuis komt om te eten en om geld te halen...
Haar moeder geeft haar ook gewoon dagelijks geld voor alles wat ze nodig heeft
Ze heeft het nog nooit over het beroep van haar mams gehad
Slim tegen dom... wat heb je aan een slimme aktie als de dombo's de schoonheid er niet van in kunnen zien?quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja joh, maar het feit dat er ook minder slimme mensen rond lopen, maakt juist dat de slimmeren hun spel kunnen spelen. Volgens mij is daar toch wel goed over nagedacht. Slimme acties tegenover het gebrabbel en geneuzel van sommigen die er dan weer instinken.
Raar, want nu vertelt ze juist wezenlijke dingen uit haar leven en laat ze bij hoge uitzondering zien dat ze toch meer dan 2 hersencellen heeft.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De grap is dat ik Amanda hoor spreken maar er absoluut niet doordringt wat ze zegt. Ik zou er geen twee woorden van na kunnen vertellen.
brian heeft ook zijn goeie kanten,quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom (gevoel of zo), maar volgens mij lijk jij veel minder op Huub dan je zegt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:41 schreef Disana het volgende:
Ik weet niet, ik denk dat ik het meest op Huub lijk (van alle miljonairs). Ik mag zijn menselijkheid wel, zijn
Same here....... het is een soort waterval van woorden, maar wat ze nou eigenlijk zegt....quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De grap is dat ik Amanda hoor spreken maar er absoluut niet doordringt wat ze zegt. Ik zou er geen twee woorden van na kunnen vertellen.
Redelijk slimme vent? Dan wordt het eens tijd dat hij wat lef toont.. Slim en een nixdurvende zak gaat niet samen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Overigens vind ik Dennis ook best een redelijk slimme vent. Zijn probleem is dat hij geen risico's wil lopen en teveel nadenkt (zie ook zijn poker spel) en als gevolg daarvan weer te weinig doet. Soms moet je er gewoon maar eens induiken en kijken waar je weer boven komt. Die sprong durft hij niet aan nog.
Ja, maar Huub die past dat toe vanuit slim speltechnisch inzicht. Hij weet precies dat hij daardoor dit soort reacties bij streames los maakt. In wezen is Brian veel meer vergevingsgezind (vermoed ik) dan Huub. Als Huub een normaal gesprek begint bij Brian, omdat hij hem weer eens ergens voor nodig heeft, dan merk ik aan Brian dat hij blij is. Maar evenzoveel keren heeft Huub hem weer de shit in geduwd, dus ik kan mij, als Brian zijnde, zijn uitspraken over Huub wel voorstellen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:54 schreef miesy het volgende:
[..]
brian heeft ook zijn goeie kanten,
maar waar ik me vaak aan irriteer bij hem is dat hij geen goed woord
over huub (en lieke) uit zijn strot kan krijgen,
terwijl huub dat wel over hem (en de meeste anderen) kan.
Van alle miljonairs toch wel hoorquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom (gevoel of zo), maar volgens mij lijk jij veel minder op Huub dan je zegt.
Hoe kan het dat we dezelfde streams kijken en totaal verschillend het zien ik zie het net andersom en dat heb ik meestal met jouw.Het leuke daarvan is dat ik soms ook heb van zo had ik het nog niet bekeken.Zo heb ik ook me mening van brian een beetje bijgeschaaftquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar Huub die past dat toe vanuit slim speltechnisch inzicht. Hij weet precies dat hij daardoor dit soort reacties bij streames los maakt. In wezen is Brian veel meer vergevingsgezind (vermoed ik) dan Huub. Als Huub een normaal gesprek begint bij Brian, omdat hij hem weer eens ergens voor nodig heeft, dan merk ik aan Brian dat hij blij is. Maar evenzoveel keren heeft Huub hem weer de shit in geduwd, dus ik kan mij, als Brian zijnde, zijn uitspraken over Huub wel voorstellen.
Slim zijn en lef hebben zijn twee eigenschappen die lang niet altijd hand in hand gaan.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Redelijk slimme vent? Dan wordt het eens tijd dat hij wat lef toont.. Slim en een nixdurvende zak gaat niet samen.
Zal ze vast hebben gezetenquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:58 schreef Disana het volgende:
Volgens mij heeft die moeder haar dochters nauwelijks opgevoed. Amanda vertelt opnieuw dat haar moeder niet naar haar zus in het ziekenhuis ging.
Dat vind ik juist vreemd omdat Huub juist iemand is die vele gezichten heeft.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Van alle miljonairs toch wel hoorIk ben geen 'fan', maar ik begrijp hem het best. Dat zegt toch wel iets.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zal ze vast hebben gezeten
Ze lijkt me iemand die snel voor moeilijke dingen wegloopt, maar wie weet. Via Amanda krijg je een erg schimmig beeld van dat mens.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zal ze vast hebben gezeten
Ja, klopt. Maar hij is vast niet de enigequote:Op zondag 5 augustus 2007 02:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat vind ik juist vreemd omdat Huub juist iemand is die vele gezichten heeft.
Ja wie weet, voor de koelbloedige moord op de vader van haar 3 dochters...quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:01 schreef Visual het volgende:
[..]
![]()
waarschijnlijk zou haar moeder het niet aankunnen om haar dochter zo te zien
Ik denk dat Brian alleen maar denkt: Gratis informatie.... en natuurlijk moeten ze (met iedereen) samenwerken om tot resultaat te komen. Dat is waar DGK ook omdraait. Elkaar nodig hebben om alleen over te kunnen blijven.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar Huub die past dat toe vanuit slim speltechnisch inzicht. Hij weet precies dat hij daardoor dit soort reacties bij streames los maakt. In wezen is Brian veel meer vergevingsgezind (vermoed ik) dan Huub. Als Huub een normaal gesprek begint bij Brian, omdat hij hem weer eens ergens voor nodig heeft, dan merk ik aan Brian dat hij blij is. Maar evenzoveel keren heeft Huub hem weer de shit in geduwd, dus ik kan mij, als Brian zijnde, zijn uitspraken over Huub wel voorstellen.
dat zie ik dus heel anders. huub heeft namelijk ook zijn goede kanten.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar Huub die past dat toe vanuit slim speltechnisch inzicht. Hij weet precies dat hij daardoor dit soort reacties bij streames los maakt.
Hoe dat kan weet ik ook niet. Het zal vermoedelijk veel te maken met hoe jij je leven leeft en wat jij dagelijks ervaart en/of doet. Iets van herkenning door kennen of zo...quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:00 schreef Visual het volgende:
[..]
Hoe kan het dat we dezelfde streams kijken en totaal verschillend het zien ik zie het net andersom en dat heb ik meestal met jouw.Het leuke daarvan is dat ik soms ook heb van zo had ik het nog niet bekeken.Zo heb ik ook me mening van brian een beetje bijgeschaaft
Nee, maar dat was omdat die moeder natasia moest steunen die een abortus liet plegen omdat ze bij yairo in het ziekenhuis langs wilde zonder zwanger te zijn, dacht ikquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:58 schreef Disana het volgende:
Volgens mij heeft die moeder haar dochters nauwelijks opgevoed. Amanda vertelt opnieuw dat haar moeder niet naar haar zus in het ziekenhuis ging.
gelukkig herken ik maar heel weinigquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe dat kan weet ik ook niet. Het zal vermoedelijk veel te maken met hoe jij je leven leeft en wat jij dagelijks ervaart en/of doet. Iets van herkenning door kennen of zo...
Ik verbaas me er ook echt over dat de oude garde toestaat dat de nieuwelingen kunnen groeien. Huub deed het in het begin goed tegen nix.... kort houden....quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:04 schreef miesy het volgende:
[..]
dat zie ik dus heel anders. huub heeft namelijk ook zijn goede kanten.
laatste tijd laat hij brian ook met rust, omdat dat "speltechnish" blijkbaar even niet belangrijk is,
en is hij nu meer met andere dingen/mensen bezig.
maar dat brian hem dingen kwalijk neem kan ik me ook wel voorstellen.
hij moet alleen vind ik wel realistish in "dit spel" blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |