abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52103001
Hier verder

Het vorige deel:
[F1]FORMULA 1 Magyar Nagydij 2007
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 19:50:46 #2
179034 Bernard0s
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_52103019
Ze moeten gewoon Alonso straffen, hij zat fout.

En @ Light: Geen ernstig letsel .
pi_52103045
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 19:48 schreef Sally het volgende:

[..]

Hmz... tis toch "under investigation by the stewards"?
http://sport.fok.nl/f1/nieuws/40468
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_52103050
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 19:50 schreef Bernard0s het volgende:
Ze moeten gewoon Alonso straffen, hij zat fout.

En @ Light: Geen ernstig letsel .
Door wie moet Alonso gestraft worden?

De FIA?

Welke regel heeft hij overtreden dan?
pi_52103071
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 19:48 schreef Sally het volgende:

[..]

Hmz... tis toch "under investigation by the stewards"?
http://sport.fok.nl/f1/nieuws/40468
Het verhaal van Alonso zal daarin wel worden meegenomen, afwachten wat de uitkomst zal zijn. Ik zie trouwens liever een uitgebreid antwoord van Dennis.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 19:55:18 #6
179034 Bernard0s
pi_52103100
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 19:52 schreef roelofjan het volgende:

[..]

Door wie moet Alonso gestraft worden?

De FIA?

Welke regel heeft hij overtreden dan?
Door de FIA.

Onsportief gedrag. Waarom wordt M. Schumacher wel gestrafd vorig jaar in Monaco?

Lijkt me duidelijk waarom he, kom op, ook al ben je fan van Alonso, dit kan niet door de beugel.
pi_52103130
Hopla, volgende update. Wie heeft het nog over spionage?
quote:
Dennis says Hamilton to blame for incident

Fernando Alonso and Lewis Hamilton in the pits during qualifying in HungaryMcLaren team boss Ron Dennis has confirmed Lewis Hamilton was to blame for the qualifying incident involving the Briton and teammate Fernando Alonso, after the rookie driver ignored team orders earlier in the session.

Alonso has been widely criticised after he waited for some ten seconds before leaving the pitlane during his final stop for tyres. The delay meant that Hamilton had to sit behind Alonso and was then unable to complete his final flying lap. The incident is under investigation by the race stewards.

Although the Spaniard had been waved by his "lolly pop" mechanic to leave the pitlane, Dennis revealed Alonso's engineer had instructed him to wait as a consequence of Hamilton disobeying the team's orders earlier on. "He was being counted down by his engineer," Dennis told reporters after qualifying. "He's under the control of his engineer. He determined when he goes. That's the sequence.

"And if you think that was a deliberate thing, then you can think what you want. I have given you exactly what happened." Dennis said Hamilton's decision to disobey the team's orders had compromised the team's plans during qualifying.

"They were out of sequence because Lewis should have slowed and let Fernando past. And he didn't. He charged off. That's how we got out of sequence," Dennis added. He further explained: "We have various procedures within the team and prior to practice we determine how it is going to be run, what our strategy is, and how that's going to be enacted on the circuit.

"There are some procedural issues there on qualifying. One of the things that you'll have seen several times over the course of this season is long periods of time where the car has gone down to the end of pitlane and sat for a long time. "In this situation, we are timed to when we can dispatch the car based on when the car reaches a given temperature, and then we know how long we can hold it at the pitlane.

"The cars are dispatched as soon as possible. In this instance, Lewis's car got up to that temperature first, we went Lewis, we sent Fernando, and the fuel burn characteristics [mean that] there is a small advantage which we play from driver to driver according to the nature of the circuit.

"In this instance, it was Fernando's time to get the advantage of the longer fuel burn. The arrangement was, OK, we're down at the end of the pitlane, we reverse positions in the first lap. That didn't occur as arranged. That was somewhat disappointing and caused some tensions on the pitwall.

"We were, from that moment on, out of sequence because the cars were in the wrong place on the circuit and that unfolded into the pitstops. It complicated the situation into the result, which was Lewis not getting his final timed lap.

"So this really started from that position, and from our drivers not swapping position to get the right fuel burn in order to arrive at the point where we cut the end result to the end.

"Now, as you have often asked the question, and let me make it a very honest answer, it is extremely difficult to deal with two such competitive drivers. There are definite pressures within the team. We make no secret of it. They are both very competitive, and they both want to win, and we are trying our very hardest to balance those pressures.

"Today we were part of a process where it didn't work, and the end result is more pressure on the team. But what you hear is the exact truth of what happened, and we will manage it inside the team through the balance of the season.

"Obviously Lewis feels more uncomfortable with the situation than Fernando. That's life, that's the way it is, and if he feels too hot to talk about it then that's the way it is.

"But what I've done is, I have given you an exact understanding of what took place today. And it's just pressure, competitiveness, and that's the way it is. We've just got to get on and deal with it, but we're not hiding from it.

"We're sat on the front row of the most difficult Grand Prix to win as regards to overtaking, and therefore we want to get on with the race.

"Fernando is here. Have I explained it accurately? [Alonso gives a thumbs-up]. OK. That's the way it is."
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_52103147
Alonso

Wat een jankende nepcoureur.
Calmer than you are
pi_52103166
Duidelijk verhaal dus. Alonso moest wachten van z'n engineer, dan kun je hem niet kwalijk nemen dat'ie blijft staan.
pi_52103203
quote:
In a separate incident, stewards are also investigating Renault's Giancarlo Fisichella and Spyker's Sakon Yamamoto after Fisichella appeared to block Yamamoto whilst on a flying lap during Q1.
Calmer than you are
pi_52103210
Tsja Hamilton, wie kaatst kan de bal verwachten...
pi_52103244
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 19:55 schreef Bernard0s het volgende:

[..]

Door de FIA.

Onsportief gedrag. Waarom wordt M. Schumacher wel gestrafd vorig jaar in Monaco?

Lijkt me duidelijk waarom he, kom op, ook al ben je fan van Alonso, dit kan niet door de beugel.
Het is niet zo dat ze elkaar tijdens de race aan het blokkeren waren ofzo.

De tijd die ze in de pit stilstaan is gewoon een onderdeel van de teamstrategie dus laat ze dit maar lekker intern bij Mclaren uitvechten.
pi_52103268
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 19:56 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Wat een onzin. Stel je voor dat Hamilton niet tweede werd, maar vierde? Of vijfde..? Alsof ze dat risico willen lopen door LH 10 seconden stil te laten staan in de pits.
Calmer than you are
pi_52103275
quote:
[..]
Bron?

Lijkt me een groot lulverhaal en als het wel waar is is het een manier van Ron Dennis om zijn duurbetaalde coureur te beschermen. Zijn reactie nadat Hamilton over de finishlijn kwam zei toch echt genoeg?
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_52103291
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 20:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Scheelde onze favoriete Jap zeker 3 seconden!
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 20:05:22 #16
6941 APK
Factual, I think.
pi_52103293
quote:
Lekker professioneel van Dennis.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_52103301
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 20:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Yamamoto blocken... zelfs de safety car is nog sneller dan hij...
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 20:05:59 #18
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_52103308
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 19:58 schreef Light het volgende:
Duidelijk verhaal dus. Alonso moest wachten van z'n engineer, dan kun je hem niet kwalijk nemen dat'ie blijft staan.
Neuh. De lollipop was omhoog. Alonso kon en mocht weg terwijl Lewis achter hem stond te wachten.
Dat deed-ie niet. Ik mag 'm niet maar dit soort acties houdt de F1 leuk.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_52103436
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 20:04 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Bron?

Lijkt me een groot lulverhaal en als het wel waar is is het een manier van Ron Dennis om zijn duurbetaalde coureur te beschermen. Zijn reactie nadat Hamilton over de finishlijn kwam zei toch echt genoeg?
http://www.autosport.com/news/report.php/id/61368
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 20:18:57 #20
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_52103552
Alonso.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_52103593
quote:
OK, 2e optie dus. Dennis beschermt Alonso.
pi_52103763
Quote elders vandaan:
quote:
After Hamilton's radio order refusal, Alonso said the pit stop delay was to rectify the fact that he had lost a lap in the crucial 'fuel burn' phase.
http://www.f1-live.com/f1(...)l/070804200238.shtml
pi_52104057
Ik bedenk me net wat: zou Dennis deze verklaring niet hebben afgegeven omdat de FIA een onderzoek is gestart en hij bang is voor straf? Een leugentje om bestwil dus?
pi_52104923
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 20:42 schreef vingerplant het volgende:
Ik bedenk me net wat: zou Dennis deze verklaring niet hebben afgegeven omdat de FIA een onderzoek is gestart en hij bang is voor straf? Een leugentje om bestwil dus?
Zou best wel eens kunnen. Ze kunnen nu natuurlijk weer behoorlijk uitlopen op Ferrari. En Dennis zou wel gek zijn om zo'n kans te laten liggen door zo'n incident.
pi_52105252
quote:
Alonso probeert zich eruit te kletsen maar Hamilton geeft hem niet de kans.

Morgen wordt een mooie grand prix.
pi_52105518
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 21:38 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Absoluut wel, beide geven een andere mening. Daar is Hamilton het niet mee eens of oneens, het zijn twee verschillende meningen.

http://www.autosport.com/news/report.php/id/61369
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 21:52:42 #27
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_52105573
Ze zijn wel een lekker sfeer aan het creeren bij McLaren. Terug naar de tijden met Senna en Prost of Mansell en Piquet in 1 team.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 21:54:27 #28
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_52105610
Stewards nemen er wel de tijd voor zeg... mag toch aannemen dat ze nog vandaag met een uitspraak zullen komen.
pi_52106004
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 21:52 schreef 4-elements het volgende:
Ze zijn wel een lekker sfeer aan het creeren bij McLaren. Terug naar de tijden met Senna en Prost of Mansell en Piquet in 1 team.
Moet Lewis op de baan iets meer van zich afbijten, dan gaat Hamilton-Alonso over 10 jaar mee in het rijtje
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 22:27:18 #30
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_52106376
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 21:38 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Morgen wordt een mooie grand prix.
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 23:08:05 #31
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_52107376
Vers van de pers: Alonso cleared by stewards
quote:
Alonso cleared by stewards

Fernando Alonso will start from pole for Sunday's Hungarian Grand Prix after being cleared of any wrongdoing during qualifying.

Race stewards at the Hungaroring delivered their verdict following submissions from McLaren team principal Ron Dennis, drivers Alonso and Lewis Hamilton, as well as reviewing television footage and listening to excerpts from the team radio.

The hearing concerned an incident in which Alonso appeared to hold up Hamilton late in qualifying, denying him a final crack at a hot lap.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 23:42:14 #32
798 voyeur
bemoeit zich
pi_52108195
Zal je morgen zien dat Hamiltons banden in de eerste bocht nog zo glad zijn van het vuil op zijn startpositie dat hij per ongeluk tegen Alonso aanrijdt...
Here we are now, entertain us.
pi_52108538
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 23:08 schreef -Hans- het volgende:
Vers van de pers: Alonso cleared by stewards
[..]
Alonso is naar de 6e plek teruggezet.

http://www.autosport.com/news/report.php/id/61370
pi_52108620
Ik vind dit dikke onzin, laat ze dat bij Mclaren maar lekker zelf intern oplossen.

Gaan ze Hamilton nu ook een paar plekken terugzetten, omdat hij z'n teamorders negeerde?
pi_52108645
Ben benieuwd naar de motivatie van de stewards.
  zondag 5 augustus 2007 @ 00:03:33 #36
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_52108763
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 23:56 schreef roelofjan het volgende:

[..]

Alonso is naar de 6e plek teruggezet.

http://www.autosport.com/news/report.php/id/61370
Huh??? meerdere sites (o.a. ITV-F1) geven aan dat hij om 23:00 is vrijgesproken en nu is hij teruggezet ?! wtf..
pi_52108810
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 00:03 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Huh??? meerdere sites (o.a. ITV-F1) geven aan dat hij om 23:00 is vrijgesproken en nu is hij teruggezet ?! wtf..
quote:
Alonso drops five places

The FIA Stewards announced at closse to midnight that Fernando Alonso would be penalised five grid positions after a controversial qualifying session for the Hungarian GP.

They delivered their verdict following submissions from McLaren team principal Ron Dennis, drivers Fernando Alonso and Lewis Hamilton, in addition to reviewing television footage and listening to excerpts from the team radio.
http://www.grandprix.com/ns/ns19506.html
  zondag 5 augustus 2007 @ 00:12:14 #38
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_52109001
quote:
Gunstig voor Hamilton want hij start nu vanaf pole-position en zal met 2 vingers in de neus de race gaan winnen!

Kimi dus naar P3, dat is de gunstige kant. Gaat nog een leuke race worden want Alonso en Massa zullen moeten komen.
pi_52109011
Dat vind ik dan weer raar. Ik vind het een kutactie van Alonso ( zo zie ik het .. ) maar het lijkt me dat de FIA hier weer niets over te zeggen heeft. Een intern probleem bij mclaren eigenlijk.
pi_52109105
Als het verhaal van Dennis omtrent het negeren van orders door Hamilton klopt, dan krijgt dat voor hem nog wel een staartje. Verder wacht ik graag de motivatie van de FIA af, en laat ze alsjeblieft eens sneller hun website bijwerken.
  zondag 5 augustus 2007 @ 00:19:43 #41
798 voyeur
bemoeit zich
pi_52109223
Ik hoorde dat McLaren ook geen constructeurspunten krijgt dit weekend. Nog niet zeker of dit correct is.
  zondag 5 augustus 2007 @ 00:22:19 #42
798 voyeur
bemoeit zich
pi_52109307
Schijnt te kloppen. De FIA toont zich weer eens ferm tegenover teamorders. Prima.
  zondag 5 augustus 2007 @ 00:27:19 #43
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_52109500
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 00:22 schreef voyeur het volgende:
Schijnt te kloppen. De FIA toont zich weer eens ferm tegenover teamorders. Prima.
Teamorders? Dacht dat hier 1 iemand de boel zat te fucken, maar schijnbaar niet.
quote:
The FIA also decided that McLaren-Mercedes will not earn any points from the race for the constructers world championship.

Tsjonge wat een uitspraak zeg.. erg zwaar als je het mij vraagt.
pi_52109506
Dit is overigens een leuk stukje om te lezen over het incident :

http://www.autosport.com/news/report.php/id/61369
pi_52109587
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 00:22 schreef voyeur het volgende:
Klopt :

http://www.autosport.com/news/report.php/id/61371
  zondag 5 augustus 2007 @ 00:35:58 #46
6941 APK
Factual, I think.
pi_52109755
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 00:19 schreef voyeur het volgende:
Ik hoorde dat McLaren ook geen constructeurspunten krijgt dit weekend. Nog niet zeker of dit correct is.
Staat op de site van de BBC.
pi_52109776
McLaren gaat in beroep tegen de beslissing van de FIA, wordt net gemeld.
pi_52109800
quote:
McLaren stripped of potential points

By Biranit Goren Saturday, August 4th 2007, 22:21 GMT

The stewards of the Hungarian Grand Prix have also penalised the McLaren team, saying the outfit will not be awarded any constructors points in tomorrow's race.

This comes along with a five-place demotion for Fernando Alonso, who has lost his pole position and will start tomorrow's race in sixth place.

The stewards said they did not accept the team's explanations nor Alonso's for the incident in today's qualifying, which saw the Spaniard hold up his teammate Lewis Hamilton, causing the Briton to lose the opportunity to run another flying lap.

McLaren have the right ot appeal the stewards' decision.
Godsamme zeg.
  zondag 5 augustus 2007 @ 00:40:04 #49
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_52110008
Mclaren is in beroep gegaan.

Beroep wordt behandeld in een zitting die pas na de GP zal plaatsvinden.
  Moderator zondag 5 augustus 2007 @ 00:49:59 #51
18653 crew  D.
pi_52110078
Gerechtigheid
pi_52110258
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 00:49 schreef D.Rose het volgende:
Gerechtigheid
En toch voelt het voor mij niet zo .. ondanks dat ik het een kutactie vond...
  zondag 5 augustus 2007 @ 01:00:13 #53
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_52110310
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 00:47 schreef roelofjan het volgende:
Mclaren is in beroep gegaan.

Beroep wordt behandeld in een zitting die pas na de GP zal plaatsvinden.
Verstandig, met name de straf voor het team zelf vind ik zeer vreemd en vraagt absoluut om een goede verklaring. De straf van Alonso is lang niet zo heftig want die heeft zo'n goede wagen dat hij de schade wel beperkt zal weten te houden.
pi_52110365
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:00 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Verstandig, met name de straf voor het team zelf vind ik zeer vreemd en vraagt absoluut om een goede verklaring. De straf van Alonso is lang niet zo heftig want die heeft zo'n goede wagen dat hij de schade wel beperkt zal weten te houden.
Daar is meteen wel iets wat in de F1 ook jammer is imo. Winnen geeft maar 2 punten meer dan een 2e plaats. Met de huidige puntentelling consolideren mensen te veel. Een leuke extra zou toch wel zijn pole en snelste ronde bijvoorbeeld ( 1 puntje dan ).
  zondag 5 augustus 2007 @ 01:10:35 #55
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_52110511
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:03 schreef Tommeh het volgende:

Daar is meteen wel iets wat in de F1 ook jammer is imo. Winnen geeft maar 2 punten meer dan een 2e plaats. Met de huidige puntentelling consolideren mensen te veel. Een leuke extra zou toch wel zijn pole en snelste ronde bijvoorbeeld ( 1 puntje dan ).
Jup, helemaal mee eens. Het is iets wat ook al jaren speelt, maar waar nog altijd geen verandering in is gekomen. 2 punten verschil tussen winst en verlies is wel erg mager, imo. Nadeel voor Alonso is dat hij nu wel moet starten vanaf het vuile gedeelte en inhalen op het circuit is erg lastig.

De volledige verklaring van de FIA Stewards staat *hier*
quote:
The explanation given by the team as to why they kept Alonso stationary for 20 seconds after completion of his tyre change and therefore delayed Hamilton's own pit stop is not accepted.
En daarom is het team bestraft. Tsja, ik blijf erbij dat het wel een erg zware straf is.
  zondag 5 augustus 2007 @ 01:14:04 #56
798 voyeur
bemoeit zich
pi_52110551
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:00 schreef -Hans- het volgende:

[..]

"Because of the delay caused by Alonso, Hamilton was unable to complete his pit stop in time sufficient to enable him also to complete a flying lap.

The team were asked to explain why having indicated to Hamilton that he must stop at his pit on the next lap, they then informed Alonso whilst he was still on the track that when he also pitted on the next lap he would be held for 20 seconds.

The team stated that they frequently give estimates as to duration of pit stop to their drivers before they pit and that the reason the car was in fact held for 20 seconds was that it was being counted down prior to release at a beneficial time regard being given to other cars on the track.

Alonso was asked why he waited for some 10 seconds before leaving the pits after being given the signal to leave. His response was that he was enquiring as to whether the correct set of tyres had been fitted to his car. When asked why this conversation did not take place during the 20 second period when his car sat stationary all work on it having been completed, it was stated that it was not possible to communicate by radio because of the countdown being given to him.

Reference to the circuit map shows that at the time Alonso was told he would be held for 20 seconds there were but 4 cars on the circuit, his own and those of Fisichella, Hamilton and Raikkonen. All but Raikkonen entered the pits such that there can have been no necessity to keep Alonso in the pits for 20 seconds waiting for a convenient gap in traffic in which to leave.

The explanation given by Alonso as to why at the expiration of the 20 second period he remained in his pit stop position for a further 10 seconds is not accepted. The Stewards find that he unnecessarily impeded another driver, Hamilton, and as a result he will be penalised by a loss of 5 grid positions.

The explanation given by the team as to why they kept Alonso stationary for 20 seconds after completion of his tyre change and therefore delayed Hamilton's own pit stop is not accepted.

The actions of the team in the final minutes of Qualifying are considered prejudicial to the interests of the competition and to the interests of motor sport generally. The penalty to be applied is that such points (if any) in the 2007 Formula One Constructors Championship as accrue to the team as a result of their participation in the 2007 Hungarian Grand Prix wilt be withdrawn."

Het relevante gedeelte van de uitspraak van de stewards. Alonso stond tien seconden te leuteren of hij wel de goede banden had (wou hij niet eerder over beginnen want zijn raceengineer was zo mooi twintig seconden aan het terugtellen en hij wou hem niet in de rede vallen). Straf: vijf plaatsen.

Het team liet Alonso 20 seconden staan (als waarschuwing aan Hamilton dat teamorders belangrijk zijn?) zonder dat dit zinvol was voor de kwalificatie. Straf: geen constructeurspunten.

Niet genoemd, maar wel gevoeld door de stewards: McLaren wilde laten zien dat teamorders belangrijker waren dan rijdersbelangen en deed dat dom opzichtig door een wraakactie.
Straf: bovenstaande straffen.
pi_52110576
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:10 schreef -Hans- het volgende:
Jup, helemaal mee eens. Het is iets wat ook al jaren speelt, maar waar nog altijd geen verandering in is gekomen. 2 punten verschil tussen winst en verlies is wel erg mager, imo.
Ja precies, er wordt mede door dit gewoon te weinig risico genomen.
quote:
En daarom is het team bestraft. Tsja, ik blijf erbij dat het wel een erg zware straf is.
Vind ik ook, ik vind het een kutactie maar vind ook dat de FIA zich hier buiten moet houden en dit binnen het team moet regelen. Had stiekem ook gehoopt dat het zo bleef en dan Hamilton zich op een eerlijke manier lang Alonso zou weten te vechten.
  zondag 5 augustus 2007 @ 01:29:28 #58
6941 APK
Factual, I think.
pi_52110736
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:14 schreef voyeur het volgende:

Niet genoemd, maar wel gevoeld door de stewards: McLaren wilde laten zien dat teamorders belangrijker waren dan rijdersbelangen en deed dat dom opzichtig door een wraakactie.
Als het waar is dan is het natuurlijk ook een achterlijke actie van Ron Dennis.
Zoiets moet je na de kwalificatie uitpraten, geef Hamilton een flinke uitbrander oid, maar dit soort acties schiet je helemaal niets mee op en zijn emotionele beslissingen ipv tactische.
pi_52113165
Alonso vijf plaatsen teruggezet
quote:
Fernando Alonso is zijn poleposition
bij de Grand Prix van Hongarije kwijt.
De Internationale Autosportbond FIA
zette de Spaanse McLaren-rijder vijf
plaatsen terug.

De Spanjaard hinderde tegen het einde
van de kwalificatietraining zijn Britse
stalgenoot Lewis Hamilton.Die kreeg zo
geen kans meer om met 'vliegende start'
nog een ronde te rijden.Hamilton reed
uiteindelijk de tweede tijd,die hem nu
dus de poleposition oplevert.

De FIA bepaalde verder dat McLaren in
Hongarije geen punten toegekend krijgt
voor het constructeurs-klassement.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  zondag 5 augustus 2007 @ 08:47:05 #60
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_52113293
quote:
Het relevante gedeelte van de uitspraak van de stewards. Alonso stond tien seconden te leuteren of hij wel de goede banden had (wou hij niet eerder over beginnen want zijn raceengineer was zo mooi twintig seconden aan het terugtellen en hij wou hem niet in de rede vallen). Straf: vijf plaatsen.

Het team liet Alonso 20 seconden staan (als waarschuwing aan Hamilton dat teamorders belangrijk zijn?) zonder dat dit zinvol was voor de kwalificatie. Straf: geen constructeurspunten.

Zo bekeken ben ik het er wel mee eens eigenlijk

Wat voor consequenties heeft dit voor de manager??
pi_52113473
tis toch een teamsport? Als Alonso 5 plekken straf krijgt heeft dat ook een effect op het team. Team constructeurspunten afpakken (die verdiend zijn met andere races) is weer zoooo oneerlijk.

edit: m.a.w. Dit is zo misschien wel hard maar wel gerechtigheid. Alleen had Hamilton wellicht imo wel constructeurspunten moeten kunnen pakken, maargoed.

edit2: Lijkt trouwens wel of het kampioenschap zo nu en dan kunstmatig spannend wordt gehouden

[ Bericht 41% gewijzigd door Googolplexian op 05-08-2007 09:38:13 ]
Calm down, please!
pi_52113581
quote:

Dennis&Alonso wilden Hamilton piepelen. Begrijp ik de reactie van Dennis achteraf nog niet helemaal, of was dat toneelspel.
pi_52113595
Keek Alonso trouwens in z'n spiegels toen Ham achter 'm stond?
Calm down, please!
  zondag 5 augustus 2007 @ 10:02:48 #64
798 voyeur
bemoeit zich
pi_52113806
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 09:37 schreef vw_caddy het volgende:

[..]

Dennis&Alonso wilden Hamilton piepelen. Begrijp ik de reactie van Dennis achteraf nog niet helemaal, of was dat toneelspel.
De eerste twintig seconden waren door Dennis gepland. De laatste tien niet en daarmee pakte de 'who is boss' demonstratie veel ernstiger uit dan hij gewild had.
pi_52113928
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 09:25 schreef Googolplexian het volgende:
tis toch een teamsport? Als Alonso 5 plekken straf krijgt heeft dat ook een effect op het team. Team constructeurspunten afpakken (die verdiend zijn met andere races) is weer zoooo oneerlijk.

edit: m.a.w. Dit is zo misschien wel hard maar wel gerechtigheid. Alleen had Hamilton wellicht imo wel constructeurspunten moeten kunnen pakken, maargoed.

edit2: Lijkt trouwens wel of het kampioenschap zo nu en dan kunstmatig spannend wordt gehouden
Alleen punten die vandaag worden behaald tellen niet mee voor de constructeurstitel

Verder chappeau voor de mensen daarzo, terechte straf. Gelukkig zijn ze niet in dat lulpraatje achteraf van Dennis getrapt.
  zondag 5 augustus 2007 @ 10:43:16 #66
131800 Tarado
capô de fusca
pi_52114232
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 10:02 schreef voyeur het volgende:

[..]

De eerste twintig seconden waren door Dennis gepland. De laatste tien niet en daarmee pakte de 'who is boss' demonstratie veel ernstiger uit dan hij gewild had.
Ik denk inderdaad ook dat Alonsa dacht laten we nu maar goed doen en dat broekie laten zien wie er de baas is, ik kan me niet voorstellen dat het team express een van de twee rijders zijn snelle ronde niet laat rijden.

Hoeveel seconden was Hamilton eigenlijk te laat voor het sluiten van de sessie?
  zondag 5 augustus 2007 @ 10:49:16 #67
131800 Tarado
capô de fusca
pi_52114287
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 10:43 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad ook dat Alonsa dacht laten we nu maar goed doen en dat broekie laten zien wie er de baas is, ik kan me niet voorstellen dat het team express een van de twee rijders zijn snelle ronde niet laat rijden.

Hoeveel seconden was Hamilton eigenlijk te laat voor het sluiten van de sessie?
Ik vind trouwens wel dat als je een team laat racen, je ze wel de punten moet geven als ze die krijgen.
pi_52114295
Hop....hd-recorder aan en naar het strand.

Oh, en mooi van die vijf plekken voor Alonso. Hopelijk wordt ie er in de eerste bocht vol afgeramd.
Calmer than you are
  zondag 5 augustus 2007 @ 10:56:29 #69
102466 cappp
Ondertitel
pi_52114376
Ik begrijp de straf wel, het is gewoon de reinste competitievervalsing
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_52114436
Krijg de hik: ook Fisichella vijf plekken teruggezet vanwege Yamamoto
Calmer than you are
pi_52114643
Whehehe:
quote:
The British newspaper Sunday Mirror, meanwhile, published details of the heated radio argument Hamilton had with boss Ron Dennis after the incident.

Hamilton: "Don't ever f---ing do that to me again."

Dennis: "Don't f---ing talk to me like that."

Hamilton: "You can go and f---ing swivel."
http://www.f1-live.com/f1(...)l/070805105554.shtml

Tis de Suday Mirror, maar toch
pi_52114678
quote:

[..]

Jup, helemaal mee eens. Het is iets wat ook al jaren speelt, maar waar nog altijd geen verandering in is gekomen. 2 punten verschil tussen winst en verlies is wel erg mager, imo.
Dat speelt sinds 2003, daarvoor was het verschil 4 punten. 10 punten voor de nummer 1, 6 voor de nummer 2 (en 4 voor de nummer 3, daarna met 1 punt naar beneden).

Over een heel seizoen vallen de verschillen best mee trouwens. Barrichello had er vorig jaar wel voordeel bij, hij is 7e overall geworden, 4 punten voor Montoya, terwijl hij met de puntentelling van 1991 8e zou zijn. En Montoya had in 2005 vast ook graag de puntenverding van 1991 gehad, dan was hij 3e geworden ipv 4e.

Zo zijn er nog wel meer verschillen te vinden. Meest opvallende zijn dat in 1999 Mika Häkkinen kampioen werd terwijl dat met de puntentelling van 2003 Eddie Ervine zou zijn. En in 1994 had Hill de titel gepakt ipv Schumacher, als de puntentelling van 2003 was gebruikt.
pi_52114780
Dat puntenargument vergeet m.i. altijd dat de noodzaak om van 2e naar 1e te rijden wegvalt (ik verlies toch maar 2 punten), prima te zien in de rijstijl van Alonso.

Van mij mag het terug naar weleer: vier punten meer voor de nr. 1 dan voor de nr. 2.

En nu echt naar het strand
Calmer than you are
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 augustus 2007 @ 11:28:45 #74
862 Arcee
Look closer
pi_52114781
Pittig. Krijgen Hamilton en Alonso wel individuele punten? Nou ja, dat zal wel, anders stond het er wel bij.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_52114828
Kut alfonso

Net goed dat die hufter terug gezet is!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_52115063
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 11:28 schreef Arcee het volgende:
Pittig. Krijgen Hamilton en Alonso wel individuele punten? Nou ja, dat zal wel, anders stond het er wel bij.
Ja, ze krijgen wel gewoon de punten voor de strijd om de titel bij de coureurs. Alleen voor de constructeurs kan McLaren geen punten verzamelen.
  zondag 5 augustus 2007 @ 11:48:23 #77
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_52115091
rare dingen die weer gebeuren

jammer dat ik naa rhet strand ga want ik wil de race wel graag zien
  zondag 5 augustus 2007 @ 12:04:10 #78
179034 Bernard0s
pi_52115375
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 11:48 schreef Fugie het volgende:
rare dingen die weer gebeuren

jammer dat ik naa rhet strand ga want ik wil de race wel graag zien
Ga dan niet naar het strand.
  zondag 5 augustus 2007 @ 12:05:06 #79
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_52115394
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:04 schreef Bernard0s het volgende:

[..]

Ga dan niet naar het strand.
mooie dagen zijn schaars in nederland
pi_52115418
Dat ken mij niks verrekken. Ik kijk altijd F1, ongeacht of het een mooie dag is.
Bovendien ben ik al keibruin, dus daarvoor hoef ik het al niet te doen
vosss is de naam,
pi_52116695
Jammer dat Alonso is teruggezet.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  zondag 5 augustus 2007 @ 13:16:24 #82
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_52116985
Waar is die live stream ook alweer te zien?
Burnt to the core but not broken
pi_52117064
Livetiming op www.f1.com en wellicht dat wheels tv het live streamt met beeld.

Even googlen op TVU player en dan kanaal 53060, wheelsTV
vosss is de naam,
  zondag 5 augustus 2007 @ 13:24:28 #84
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_52117149
tnx.
Ik ga ff op zoek
Burnt to the core but not broken
pi_52117623
de eerste race in tijden die ik gewoon kan kijken ipv opnemen en een paar dagen later kijken (en je best doen om niet de uitslag vantevoren te horen )
pi_52117907
Zo, laat het maar komen.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 5 augustus 2007 @ 14:01:44 #87
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_52117938
Nou even de start kieken zo
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_52117997
Probleempje voor Alonso

Edit: Dus niet.
pi_52118008
ging gewoon te wijd, op het vuil, weinig grip
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
pi_52118014
Rijd anders behoorlijk normaal door.
pi_52118026
Alonso gaat hem gewoon winnen
pi_52118052
juist de mensen van wie je het niet verwacht maken meteen stomme fouten
pi_52118097
Yamamoto
  zondag 5 augustus 2007 @ 14:11:19 #94
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52118103
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 14:10 schreef ElmarO het volgende:
Yamamoto
Spijker
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_52118113
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 14:10 schreef ElmarO het volgende:
Yamamoto
verassend
blablablablablablablablablablablablablabla
  zondag 5 augustus 2007 @ 14:14:58 #96
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_52118172
Sutil wel sneller dan Barrichello
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_52118181
Honda

19 en 21
pi_52118225
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 14:15 schreef WeebI het volgende:
Honda

19 en 21
Te treurig voor woorden inderdaad.
  zondag 5 augustus 2007 @ 14:18:18 #99
67174 Dos37
Come on Twente
pi_52118229
Terecht dat die hufter is terug gezet.

Verder nog weinig aan zoals we gewend zijn van de Hongaroring
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 5 augustus 2007 @ 14:21:43 #100
65960 sanger
pi_52118291
Heidfeld wel strak hoor
  zondag 5 augustus 2007 @ 14:22:03 #101
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_52118298
Dat dit circuit nog op de kalender staat...
  zondag 5 augustus 2007 @ 14:24:40 #102
65960 sanger
pi_52118343
Tja...lang lopend contract denk ik
pi_52118408
  zondag 5 augustus 2007 @ 14:29:09 #104
65960 sanger
pi_52118432
Ralf nog steeds voor Alonso
pi_52118463
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 14:29 schreef sanger het volgende:
Ralf nog steeds voor Alonso
Ralf held
  zondag 5 augustus 2007 @ 14:32:39 #106
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52118490
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zondag 5 augustus 2007 @ 14:33:28 #107
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_52118614
Ik verstond geen zak van die Kamikaze piloot.
Ich bin der Führer.
  zondag 5 augustus 2007 @ 14:42:48 #109
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_52118699
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 14:31 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ralf held
Ik trek morgen mijn Ralf fanboy t-shirt aan.
  zondag 5 augustus 2007 @ 14:45:16 #110
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_52118740
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 14:33 schreef TommyGun het volgende:
Gaap

Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  zondag 5 augustus 2007 @ 14:49:08 #111
65960 sanger
pi_52118828
Sato
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 14:49:32 #112
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_52118832
Sato
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_52118870
* Xenwolfie zet tv uit.
Ich bin der Führer.
  zondag 5 augustus 2007 @ 14:55:05 #114
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_52118944
  zondag 5 augustus 2007 @ 14:58:54 #115
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_52119015
  zondag 5 augustus 2007 @ 15:01:57 #116
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_52119055
pi_52119057
davidson
pi_52119080
dat was een flinke beuk...ben benieuwd hoe het met de wagen van fisi is
  zondag 5 augustus 2007 @ 15:03:56 #119
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_52119094
Motor?
pi_52119109
SC uit zou leuk geweest zijn.
  zondag 5 augustus 2007 @ 15:06:06 #121
65960 sanger
pi_52119144
Zou Fisi nu geen DT krijgen?
Hij doet het bij verlaten pits
  zondag 5 augustus 2007 @ 15:08:48 #122
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_52119197
Missen we niet een stukje beeld ?
Oh, het was de rtl-cam die bleef hangen
  zondag 5 augustus 2007 @ 15:18:05 #123
65960 sanger
pi_52119360
Shit man voor Heidfeld
  zondag 5 augustus 2007 @ 15:18:37 #124
65960 sanger
pi_52119374
Moet Kubica nu ook nog?
pi_52119405
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:18 schreef sanger het volgende:
Moet Kubica nu ook nog?
Wordt dus afwachten.

Ja dus.
  zondag 5 augustus 2007 @ 15:20:41 #126
65960 sanger
pi_52119417
Kubica dus ook
  zondag 5 augustus 2007 @ 15:21:22 #127
65960 sanger
pi_52119429
Kimi is een stuk sneller dan Hamilton
pi_52119463
go kimi
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_52119476
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:21 schreef sanger het volgende:
Kimi is een stuk sneller dan Hamilton
Maar ja, je moet er nog wel voorbij zien te komen
  zondag 5 augustus 2007 @ 15:23:59 #130
65960 sanger
pi_52119478
Heidfeld moet Alonso nog achter zich weten te houden
  zondag 5 augustus 2007 @ 15:26:58 #131
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_52119530
Saaie kutrace.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zondag 5 augustus 2007 @ 15:28:06 #132
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_52119548
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:26 schreef Sidekick het volgende:
Saaie kutrace.
Jup, maar dat weet je als het droog blijft. Geloof dat we nog tot ergens in 2011 aan dit circuit vast zitten.

Come on McLarens!
  zondag 5 augustus 2007 @ 15:34:19 #133
67174 Dos37
Come on Twente
pi_52119652
Misschien wordt het toch nog spannend.
  zondag 5 augustus 2007 @ 15:35:27 #134
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_52119669
OMG, 2011?!?!?!??

Zo'n circuit is toch geen reclame voor de sport.
  zondag 5 augustus 2007 @ 15:36:13 #135
65960 sanger
pi_52119685
Heidfeld
  zondag 5 augustus 2007 @ 15:38:21 #136
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_52119723
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
OMG, 2011?!?!?!??

Zo'n circuit is toch geen reclame voor de sport.
Heb het even voor je opgezocht. Hongarije zeker tot 2011 op de F1-kalender

het is inderdaad geen reclame voor de sport.
  zondag 5 augustus 2007 @ 15:40:05 #137
67174 Dos37
Come on Twente
pi_52119762
Hiedfeld die man heeft toch een top seizoen zeg
pi_52119765
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:36 schreef sanger het volgende:
Heidfeld
  zondag 5 augustus 2007 @ 15:40:31 #139
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_52119769

zondag 5 augustus 2007 @ 15:44:56 #140
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_52119854
Hamilton zoekt het team niet op.. bij McLaren zal nog het nodige gepraat moeten worden want de lucht is duidelijk nog niet geklaard. Dennis net op de Duitse RTL, oogt nogal moe en zegt blij te zijn maar dat was niet echt te zien.
  zondag 5 augustus 2007 @ 15:46:39 #141
65960 sanger
pi_52119891
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:40 schreef Dos37 het volgende:
Hiedfeld die man heeft toch een top seizoen zeg
Volgens mij valt dat nog wel mee, hij heeft alleen een auto waar hij mee uit de voeten kan.

Hij heeft tot op heden al zijn teamgenoten verlsagen dacht ik. Zelfs Raikkonen en Massa bij Sauber.
  zondag 5 augustus 2007 @ 15:47:19 #142
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_52119904
Ik had Davidson in m'n team, en die ging zo goed dit weekend..., tot dat Fisi op bezoek kwam

En natuurlijk ook dit weekend laat ik weer tranen om Honda
  zondag 5 augustus 2007 @ 15:47:24 #143
65960 sanger
pi_52119906
Hamilton zoekt het team bewust niet op denk ik. Hij is duidelijk de betere daar, en bevestigd die status weer.
  zondag 5 augustus 2007 @ 15:48:46 #144
65960 sanger
pi_52119936
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik had Davidson in m'n team, en die ging zo goed dit weekend..., tot dat Fisi op bezoek kwam

En natuurlijk ook dit weekend laat ik weer tranen om Honda
Sutil heeft Barrichello air-and-squar verslagen
pi_52119959
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:48 schreef sanger het volgende:

[..]

Sutil heeft Barrichello air-and-squar verslagen
Verslagen worden door een Spyker. Pijnlijker kun je niet met je neus op de feiten worden gedrukt.
  zondag 5 augustus 2007 @ 15:54:07 #146
65960 sanger
pi_52120036
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:49 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Verslagen worden door een Spyker. Pijnlijker kun je niet met je neus op de feiten worden gedrukt.
En door SA.
pi_52120458
Tenenkrommend zo'n gesprek tussen Froukje de both en Albers ( )
٩๏̯͡๏)۶
  zondag 5 augustus 2007 @ 16:46:05 #148
102466 cappp
Ondertitel
pi_52120949
Froukje moet sowieso weg daar.
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_52121269
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 16:46 schreef cappp het volgende:
Froukje moet sowieso weg daar.
Froukje moet gewoon met haar benen uit elkaar in de Hustler en zich niet bezig houden met F1
vosss is de naam,
  zondag 5 augustus 2007 @ 17:08:23 #150
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_52121367
Froukje had ook verdacht zware wallen onder haar ogen vanmiddag...
pi_52121996
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 17:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Froukje had ook verdacht zware wallen onder haar ogen vanmiddag...
Ze heeft altijd wallen onder haar ogen als ze bij RTL GP aan tafel zit.

Wat was ik blij dat Huub de sidekick / cohost was toen ik daar in de studio zat.
Iedere gek zijn gebrek
  zondag 5 augustus 2007 @ 17:43:38 #152
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_52122030
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 17:42 schreef Yabadab het volgende:

[..]

Ze heeft altijd wallen onder haar ogen als ze bij RTL GP aan tafel zit.

Wat was ik blij dat Huub de sidekick / cohost was toen ik daar in de studio zat.
Je duikt liever bij Huub tussen de benen??
pi_52122048
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 17:43 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Je duikt liever bij Huub tussen de benen??
  zondag 5 augustus 2007 @ 18:34:04 #154
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_52123041
BMW

Nick in 2008 met overmacht WC
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_52123151
Right

en wat als BMW nu al de beste auto heeft?
  zondag 5 augustus 2007 @ 18:43:08 #156
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_52123242
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 18:38 schreef Vitalogy het volgende:
Right

en wat als BMW nu al de beste auto heeft?
Dan heeft Jacques weer een dikke pluim ontwikkelings hulp geleverd in 2006
BMW is nog niet het beste team wat er is,maar wel kwa vooruitgang tijdens dit seizoen.
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_52131417
Wat ik wel goed vind aan BMW is dat ze realistisch zijn. Bij veel teams zeggen ze dat dit het jaar is waar het allemaal in gaat gebeuren en later met excuses komen...bij BMW hebben ze van te voren gezegd dat het doel was een aantal podiums te halen en langzaamaan naar de top te kruipen. Dit klopt nog volledig.
pi_52131689
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:01 schreef HiDiHo het volgende:
[afbeelding]
Wowie, wat heeft Anthony uitgespookt??? Mooie kunstrijfiguren staan op t asfalt

* Sally heeft geen beelden gezien van de race
pi_52131721
Die lamlul van een fisico ramde hem bekans van de baan !!
vosss is de naam,
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 6 augustus 2007 @ 00:05:57 #160
862 Arcee
Look closer
pi_52131733
Button herhaalde z'n prestatie van vorig jaar: z'n auto was net zo vaak in beeld.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_52131805
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 00:05 schreef vosss het volgende:
Die lamlul van een fisico ramde hem bekans van de baan !!
Ow, dan heb ik iig geen strafpunten
pi_52131820
hey, ik ziet een Subforum!!! AMS
pi_52132173
Hey WTF, ik zie het nu ook pas!
vosss is de naam,