Maar ja, je moet er nog wel voorbij zien te komenquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:21 schreef sanger het volgende:
Kimi is een stuk sneller dan Hamilton
Jup, maar dat weet je als het droog blijft. Geloof dat we nog tot ergens in 2011 aan dit circuit vast zitten.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:26 schreef Sidekick het volgende:
Saaie kutrace.
Heb het even voor je opgezocht. Hongarije zeker tot 2011 op de F1-kalenderquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
OMG, 2011?!?!?!??
Zo'n circuit is toch geen reclame voor de sport.
Volgens mij valt dat nog wel mee, hij heeft alleen een auto waar hij mee uit de voeten kan.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:40 schreef Dos37 het volgende:
Hiedfeld die man heeft toch een top seizoen zeg
Sutil heeft Barrichello air-and-squar verslagenquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik had Davidson in m'n team, en die ging zo goed dit weekend..., tot dat Fisi op bezoek kwam
En natuurlijk ook dit weekend laat ik weer tranen om Honda![]()
![]()
Verslagen worden door een Spyker. Pijnlijker kun je niet met je neus op de feiten worden gedrukt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:48 schreef sanger het volgende:
[..]
Sutil heeft Barrichello air-and-squar verslagen
En door SA.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:49 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Verslagen worden door een Spyker. Pijnlijker kun je niet met je neus op de feiten worden gedrukt.
Froukje moet gewoon met haar benen uit elkaar in de Hustler en zich niet bezig houden met F1quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:46 schreef cappp het volgende:
Froukje moet sowieso weg daar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |