Dennis&Alonso wilden Hamilton piepelen. Begrijp ik de reactie van Dennis achteraf nog niet helemaal, of was dat toneelspel.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:14 schreef voyeur het volgende:
Het team liet Alonso 20 seconden staan (als waarschuwing aan Hamilton dat teamorders belangrijk zijn?) zonder dat dit zinvol was voor de kwalificatie. Straf: geen constructeurspunten.
Niet genoemd, maar wel gevoeld door de stewards: McLaren wilde laten zien dat teamorders belangrijker waren dan rijdersbelangen en deed dat dom opzichtig door een wraakactie.
Straf: bovenstaande straffen.
De eerste twintig seconden waren door Dennis gepland. De laatste tien niet en daarmee pakte de 'who is boss' demonstratie veel ernstiger uit dan hij gewild had.quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:37 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Dennis&Alonso wilden Hamilton piepelen. Begrijp ik de reactie van Dennis achteraf nog niet helemaal, of was dat toneelspel.![]()
Alleen punten die vandaag worden behaald tellen niet mee voor de constructeurstitelquote:Op zondag 5 augustus 2007 09:25 schreef Googolplexian het volgende:
tis toch een teamsport? Als Alonso 5 plekken straf krijgt heeft dat ook een effect op het team. Team constructeurspunten afpakken (die verdiend zijn met andere races) is weer zoooo oneerlijk.
edit: m.a.w. Dit is zo misschien wel hard maar wel gerechtigheid. Alleen had Hamilton wellicht imo wel constructeurspunten moeten kunnen pakken, maargoed.
edit2: Lijkt trouwens wel of het kampioenschap zo nu en dan kunstmatig spannend wordt gehouden
Ik denk inderdaad ook dat Alonsa dacht laten we nu maar goed doen en dat broekie laten zien wie er de baas is, ik kan me niet voorstellen dat het team express een van de twee rijders zijn snelle ronde niet laat rijden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:02 schreef voyeur het volgende:
[..]
De eerste twintig seconden waren door Dennis gepland. De laatste tien niet en daarmee pakte de 'who is boss' demonstratie veel ernstiger uit dan hij gewild had.
Ik vind trouwens wel dat als je een team laat racen, je ze wel de punten moet geven als ze die krijgen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad ook dat Alonsa dacht laten we nu maar goed doen en dat broekie laten zien wie er de baas is, ik kan me niet voorstellen dat het team express een van de twee rijders zijn snelle ronde niet laat rijden.
Hoeveel seconden was Hamilton eigenlijk te laat voor het sluiten van de sessie?
http://www.f1-live.com/f1(...)l/070805105554.shtmlquote:The British newspaper Sunday Mirror, meanwhile, published details of the heated radio argument Hamilton had with boss Ron Dennis after the incident.
Hamilton: "Don't ever f---ing do that to me again."
Dennis: "Don't f---ing talk to me like that."
Hamilton: "You can go and f---ing swivel."
Dat speelt sinds 2003, daarvoor was het verschil 4 punten. 10 punten voor de nummer 1, 6 voor de nummer 2 (en 4 voor de nummer 3, daarna met 1 punt naar beneden).quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, helemaal mee eens. Het is iets wat ook al jaren speelt, maar waar nog altijd geen verandering in is gekomen. 2 punten verschil tussen winst en verlies is wel erg mager, imo.
Ja, ze krijgen wel gewoon de punten voor de strijd om de titel bij de coureurs. Alleen voor de constructeurs kan McLaren geen punten verzamelen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:28 schreef Arcee het volgende:
Pittig. Krijgen Hamilton en Alonso wel individuele punten? Nou ja, dat zal wel, anders stond het er wel bij.
Ga dan niet naar het strand.quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:48 schreef Fugie het volgende:
rare dingen die weer gebeuren
jammer dat ik naa rhet strand ga want ik wil de race wel graag zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |