We praten genoeg hoor, er is niks mis met mijn relatie.quote:
Oh als hij weer is is het al over.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:20 schreef Pheno het volgende:
Loopt wel los, relatie gaat om vertrouwen
That'll be.... erhm... eh... USquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:44 schreef Pheno het volgende:
Sorry, alleen de sc sicko is hier
88%quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:51 schreef OA het volgende:
En Photoshop downloaden
Kuuks toch!quote:
M'n boek was spannend. De personages hadden 5 (!!) bladzijden lang seksquote:
Ik kan ook niet vinden...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:13 schreef Pheno het volgende:
Ik wil de macversie nog eens. Maar ja, die kan ik niet vinden
Prima reden!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
M'n boek was spannend. De personages hadden 5 (!!) bladzijden lang seks.
Het moet niet gekker worden, lezen over sex. Tenzij kamasutraquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
M'n boek was spannend. De personages hadden 5 (!!) bladzijden lang seks.
Gek op Jou van Jennifer Crusie.quote:
Morgen eens kijken!quote:
Categorie Chicklit. Wellicht een leuke cadeautip voor OAdin.quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Categorie Chicklit. Wellicht een leuke cadeautip voor OAdin.
Goed, zoals gewoonlijk!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:38 schreef Kuukske het volgende:
Hoe is het verder met je?
Oehw, wat hebbie gekocht?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:39 schreef OA het volgende:
Goed, zoals gewoonlijk!![]()
Vanavond even bij een outdoorwinkel wezen shoppen!![]()
Ik kan je nu een ban aansmerenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:40 schreef mcDavid het volgende:
Hoi. Voldemort gaat dood.
Een afritsbroek, altijd handig!quote:
Yesh.quote:
Dat zal me werkelijk waar aan mijn anus oxiderenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:40 schreef mcDavid het volgende:
Hoi. Wie is Voldemort?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:40 schreef mcDavid het volgende:
Niemand in het bijzonder.quote:
Hendig. Toeristisch.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:41 schreef OA het volgende:
Een afritsbroek, altijd handig!![]()
En een windstopper, wellicht handig voor in Chili.
Ah, mooi!quote:
En mooi én goedkoop!quote:
Ben ook al shoppen geweest bij bever, perry etc. Makkelijke reiskleding ftw. Al draag ik die dingen eigenlijk altijdquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:41 schreef OA het volgende:
[..]
Een afritsbroek, altijd handig!![]()
En een windstopper, wellicht handig voor in Chili.
Ja, hoi. Duitsland ontketent WO IIquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:43 schreef Pheno het volgende:
Ik weet nog net dat het met harry te maken heeft
Hoi, de titanic zinkt
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ben ook al shoppen geweest bij bever, perry etc. Makkelijke reiskleding ftw. Al draag ik die dingen eigenlijk altijd
Valt wel mee tegenwoordigquote:
Ik heb met je te doen!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:45 schreef Kuukske het volgende:
Ja hoi. Ehm.. ehh.. Breda ligt vlakbij de Belgische Grens.
Dat is toch bij LotR?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:45 schreef Pheno het volgende:
Ze flikkeren een ring in een vulkaan. En alles is weer goed.
Ik was er vorige week nog... Vind 100 euro voor een broek toch een hoop geld...quote:
Ik denk dat ik in een andere vestiging ben geweestquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:46 schreef OA het volgende:
[..]
Ik was er vorige week nog... Vind 100 euro voor een broek toch een hoop geld...![]()
En 130 euro voor een fleechevest...![]()
Preciesquote:
Den Haag notftw...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in een andere vestiging ben geweest
Ik ben op plekken geweest die gebruikt zijn om te filmen. Niet dat je er nog maar iets van ziet, maar de natuur in die film heeft me naar nieuw zeeland doen gaan. En het is er mooi, erg mooi.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:47 schreef OA het volgende:
LotR, HP, etc...
Ik heb nog nooit een boek ervan gelezen en/of een film gezien!![]()
Ik heb Harry 2 op DVD. Wel aardig. Maar goed, ik kijk die film alleen voor Professor Snape.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:47 schreef OA het volgende:
LotR, HP, etc...
Ik heb nog nooit een boek ervan gelezen en/of een film gezien!![]()
N-Zquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben op plekken geweest die gebruikt zijn om te filmen. Niet dat je er nog maar iets van ziet, maar de natuur in die film heeft me naar nieuw zeeland doen gaan. En het is er mooi, erg mooi.
Wie?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb Harry 2 op DVD. Wel aardig. Maar goed, ik kijk die film alleen voor Professor Snape.
Een hele oude, fijne lekkere vent.quote:
Oud kan ik niet combineren met lekker...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een hele oude, fijne lekkere vent.
Ik heb er nog niets van gezien of gelezen. Lotr had ik al ooit gelezen, de films waren dus logisch vervolg. Om daarna verliefd op een land te worden....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb Harry 2 op DVD. Wel aardig. Maar goed, ik kijk die film alleen voor Professor Snape.
Heb je nog ergens wat foto's?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er nog niets van gezien of gelezen. Lotr had ik al ooit gelezen, de films waren dus logisch vervolg. Om daarna verliefd op een land te worden....
En waar vinden wij die?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:57 schreef Pheno het volgende:
Vast wel in mijn open dir
In de post boven jequote:
Er zit een aantal mooie plaatjes tussen!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:59 schreef Pheno het volgende:
http://www.phenomena.luna.nl/ Al had ik die ooit al een gepost, dacht ik
Allemaal analoog geschoten. Al sik toen de spullen had die ik nu had dan was het aantal niet meer te overzien geweest ben ik bang.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:02 schreef OA het volgende:
[..]
Er zit een aantal mooie plaatjes tussen!![]()
Kleuren zijn goed uitgekomen ondanks de felle zon!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Allemaal analoog geschoten. Al sik toen de spullen had die ik nu had dan was het aantal niet meer te overzien geweest ben ik bang.
Deze vind ik zelf best mooi, was rond en nabij Queenstown: http://www.phenomena.luna.nl/F1050012.JPG
Ja, daar was ik best verbaasd (en trots) over. Maar het zag er zo mooi uit, eerst genoten, daarna proberen te schieten en hopen dat het thuis goed ontwikkeld zou worden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:05 schreef OA het volgende:
[..]
Kleuren zijn goed uitgekomen ondanks de felle zon!![]()
Ik vrees dat er op mij ook geen maat zal staan in Chili...![]()
Ja, je ziet maar een detail, terwijl het overal om je heen zo is!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:07 schreef Pheno het volgende:
En deze omgeving kon ik niet pakken in een plaatje. Zelf iemand met videocam kon het niet, daar moet je gewoon staan om de grootsheid (of beter gezegd, de nietigheid van jezelf) mee te maken. Afgezeonderd van alles wat met mensen te maken heeft, de stilte, de rust. Godfreaking damnit.
Ik zou zo terug willen, voorgoed.
[img=578xnull]http://www.phenomena.luna.nl/F1080022.jpg[/img]
Was het maar zo gemakkelijk. Maar emigreren zit nog steeds in mijn hoofd, ik heb niets met dit land.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:09 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, je ziet maar een detail, terwijl het overal om je heen zo is!![]()
Ga dan, als je dat zo graag wilt!!![]()
Ja... idd makkelijker gezegd dan gedaan...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was het maar zo gemakkelijk. Maar emigreren zit nog steeds in mijn hoofd, ik heb niets met dit land.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:13 schreef BrandX het volgende:
* *tuned wat laat in
wat een prachtig mooie foto's Ph!
Twee vrienden van mij zijn ook in N-Z geweest en zijn er helemaal lyrisch over. Zouden zo terug gaan. Niet alleen de natuur, maar ook de mensen en alles!
oh. btw: [afbeelding] en ik ben een beetje aangeschoten![]()
[afbeelding]
De mensen zijn er heel anders dan hier. Een stuk relaxter en toleranter etc.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:13 schreef BrandX het volgende:
* *tuned wat laat in
wat een prachtig mooie foto's Ph!
Twee vrienden van mij zijn ook in N-Z geweest en zijn er helemaal lyrisch over. Zouden zo terug gaan. Niet alleen de natuur, maar ook de mensen en alles!
oh. btw: [afbeelding] en ik ben een beetje aangeschoten![]()
[afbeelding]
Ook voor pinguinsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
De mensen zijn er heel anders dan hier. Een stuk relaxter en toleranter etc.
quote:
Achter(langs) kan jou wel bekoren?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
zit aan de spaanse tempranillo:Perrug lekker, en het valt wat harder dan verwacht
edit: btw: dat laatste plaatje... mmmmmmmmmmaar dan mensen ipv bananen
![]()
eehhh.. je moet alles een keer geprobeerd hebben wil je er over kunnen oordelen, toch?quote:
Bij mij mag je vrij in de tuin rondhuppen!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:21 schreef Pheno het volgende:
Verdomme, ik eindig ook overal in de pan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |