strakkies in itallie weer meer dan genoeg vanquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:04 schreef Pheno het volgende:
Ik moet weer eens limoncello halen
Wat gebruik je tegen hoofdpijn? Ik heb genoeg hoofdpijn namelijkquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:17 schreef BrandX het volgende:
oh, en goedenavond natuurlijk! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
hoofdpijn is eindelijk redelijk weggetrokken
een paracetamol 500 + 50mg nogietserin helpt normaal uitstekend, maar dat wilde vandaag de hele dag al niet... .wonderlijk genoeg was het nu een ibuprofen 400 die de trick deed.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat gebruik je tegen hoofdpijn? Ik heb genoeg hoofdpijn namelijk
thanks!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:20 schreef Frutsel het volgende:
hoi BrandX , fijn dat het beter met je hoofdpijn gaat:*
Die zooi helpt niet bij me, ik ben er denk ik immuun voorquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
een paracetamol 500 + 50mg nogietserin helpt normaal uitstekend, maar dat wilde vandaag de hele dag al niet... .wonderlijk genoeg was het nu een ibuprofen 400 die de trick deed.![]()
Wel bij toko halen, die AH dingen vind ik niets.quote:
bij mij hielp het vroeger ook nooit, omdat ik toen gemiddeld aan de 4000mg ibu per dag zatquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zooi helpt niet bij me, ik ben er denk ik immuun voor
die AH dingen zijn net kleiquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel bij toko halen, die AH dingen vind ik niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |