abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 augustus 2007 @ 21:08:04 #161
3542 Gia
User under construction
pi_52055926
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 20:10 schreef Toeps het volgende:
Nou ja, ergens heeft Super7 wel een punt. Heus niet alle mannen zijn verrot, en je zou maar gewoon een lieve brave man zijn, terwijl je vrouw je loopt voor te liegen. Straks komt 'ie een keer toevallig die jongen tegen, waarmee ze het ooit gedaan heeft, en komt 'ie er zo achter...
Punt is wel dat een meisje niet kan bewijzen dat ze nog maagd is, wanneer haar maagdenvlies niet duidelijk aanwezig is. Die operaties zijn nodig, omdat men bij voorbaat die meiden al niet vertrouwd. Zoals ik al zei, dat vliesje is zo teer, dat kan door vanalles scheuren. Daarbij zijn er veel meisjes die experimenteren met voorwerpen als ze jong zijn. Gevolg, vliesje stuk en dan worden ze beschuldigd 'het' gedaan te hebben met een andere man. Terwijl dat misschien helemaal niet zo is.

Dat is dan ook de reden dat veel meisjes, puur uit angst voor de familie, een dergelijke operatie ondergaat.

Aan de ene kant, de kant van het meisje, kan ik dat wel begrijpen. En vind ik ook dat het mogelijk moet blijven. (Als ze het zelf betalen)
Aan de andere kant is het natuurlijk belachelijk dat men de eerbaarheid van een meisje toetst aan de hand van zoiets banaals als een maagdenvlies!! Van die kant uit bezien, zie ik een verbod inderdaad wel zitten. Die kerels moeten maar eens inzien dat een meisje zonder maagdenvlies, of met nauwelijks een maagdenvlies, niet per se een hoer is.
pi_52056771
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 20:34 schreef Super7fighter het volgende:

[..]
Nee, bedankt voor het aanbod. Zoals ik al eerder zei: mijn loyaliteit bij God. Ik pas niet tussen het minderwaardige gespuis en lellebellen.
Wat doe je dan in hemelsnaam hier tussen de goddeloze kaaskoppen?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 21:50:26 #163
3542 Gia
User under construction
pi_52057351
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 21:33 schreef Hathor het volgende:

[..]

Goeie vraag, inderdaad.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 22:21:20 #164
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_52058365
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 21:33 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik zie veel onkunde en gebrek aan kennis onder veel mensen.

Zoals de gynaecoloog, gedreven door Islamhaat, in Metro zegt dat mannen wel maagdelijkheid eisen, maar zelf wel het bed delen. Zijn de mannen die deze maagdenvlies-vrouwen trouwen dezelfde mannen als die alles wat los en vast zitten te naaien?
Dat is geen wijsheid. Of de bewering dat de Islam een dubbele moraal heeft als het om de maagdelijkheidscultus. Maar de reality check is dat de Islam geen bloedtraditie kent, het is vooral een mediterraan probleem, in de twee grootste moslimlanden Indonesie en Pakistan komt het niet voor.

Dus een antwoord op je vraag is dat de Verlichting nog niet overal doorgedrongen is en dat het zelfkritisch vermogen niet bij iedereen optimaal werkt. Mijn aanwezigheid kan als katalysator dienen en in een bepaalde behoefte voorzien. Ik lever die service al te graag in al mijn bescheidenheid en nederigheid.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_52058556
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 22:21 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

in al mijn bescheidenheid en nederigheid.
pi_52060256
Geen verbod, maar wel zelf betalen en alleen door private klinieken.
Het dient geen enkel doel anders dan cultuur/geloof
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 19:56 schreef Super7fighter het volgende:
What the fuck?!

Graag zou ik een openbare register willen zien waarin de namen van degene die zo'n operatie ondergaan hebben ingezien kunnen worden. Zodiende kunnen gelovige en godvrezende mannen hun partner controleren op overspel en seksuele losbandigheid.
Weer is de vrouw de pineut, ik wil dan ook een register waar islamitische mannen aan de schandpaal worden genagageld, ooh wacht dat kan niet omdat er geen "test" is voor overspelige en losbandige mannen.

Ik weet niet wat voor geloof je aanhangt, en het kan me niet schelen ook maar, zo gelovig als jij je voor doet kan je niet zijn omdat je de eerste steen gooit, en ik geloof niet dat je zonder zonden bent.
quote:

Helaas kan het nu echter niet. Dus gelovige mannen kunnen hun bruid het best in de thuislanden zoeken, hier is bijna alles al verrot.
Nee, niet zoeken, er naar toe gaan en er blijven, deze ideeën passen niet in onze cultuur.
beter een kut in de hand dan de lucht van tien
kunnen we het eens over iets anders hebben dan sex, ja dat is goed het is koud en het waait "kut" nee dan was het warm en vochtig
pi_52064239
Overigens is het "vrouw halen in Marokko" idee ook erg zinloos, de maagdenvliesklinieken schieten daar als paddenstoelen uit de grond.
pi_52064302
Het is gewoon cosmetische chirurgie, een groot deel van de vrouwen en meisjes heeft nooit gehad dat bij ontmaagding het maagdenvlies brak (en dat het bloedde). Vaak gebeurd dit al veel eerder, bv tijdens het sporten.

Niet meer vergoeden dus, en maar lekker zelf laten betalen.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 09:09:02 #169
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_52065189
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:02 schreef oddman het volgende:

[..]

hey, dit niet niet de WTF-thread, hoor.
[..]

Grapje, hoop ik.

Voor diegenen die het grappige hier niet van inzien: het is niet het reeds voorbewerkte geslachtsdeel wat levensbedreigend is, maar de boze zwager. Díe is fout, niet het maagdenvlies.
Tuurlijk, je word gepest door die stout jongens, het zijn niet je flaporen!
zo lust ik er nog wel een paar odd
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 10:05:28 #170
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_52066297
Inderdaad stoppen met vergoeden dat scheelt weer op de maandelijkse zorgkosten.
Ze kunnen beter de baarden uit te leggen wat het maagdenvlies is en dat bloeden tijdens de eerste keer een indicatie is dat je als man toch echt iets fout doet.
pi_52066702
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 10:05 schreef HarryP het volgende:
Inderdaad stoppen met vergoeden dat scheelt weer op de maandelijkse zorgkosten.
Ze kunnen beter de baarden uit te leggen wat het maagdenvlies is en dat bloeden tijdens de eerste keer een indicatie is dat je als man toch echt iets fout doet.
Ook fout.

Maar of het maagdenvlies nog aanwezig is of niet zegt nog niks over dat het meisje nog maagd is of niet.
pi_52066937
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 07:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Het is gewoon cosmetische chirurgie, een groot deel van de vrouwen en meisjes heeft nooit gehad dat bij ontmaagding het maagdenvlies brak (en dat het bloedde). Vaak gebeurd dit al veel eerder, bv tijdens het sporten.

Niet meer vergoeden dus, en maar lekker zelf laten betalen.
cos·me·tiek (de ~ (v.))
1 kunst om de schoonheid van het lichaam te verhogen of te behouden => schoonheidsverzorging

Het wordt verhaalt onder cosmetische chirurgie terwijl het mijn inziens niets daarmee te maken heeft.

En waar is teamlead nou?
pi_52067146
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 10:29 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

cos·me·tiek (de ~ (v.))
1 kunst om de schoonheid van het lichaam te verhogen of te behouden => schoonheidsverzorging

Het wordt verhaalt onder cosmetische chirurgie terwijl het mijn inziens niets daarmee te maken heeft.

En waar is teamlead nou?
Er worden ook vagina's nauwer gemaakt, niet omdat het zo mooi is, maar wel prettiger schijnt te zijn. Net als zo'n maagdenvlies voor sommige mensen ook belangrijk schijnt te zijn. Dus wel cosmetische chirurgie ja.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 10:41:25 #174
186260 MrHoodigan
Weet je wat het is ?
pi_52067268
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 10:37 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Er worden ook vagina's nauwer gemaakt, niet omdat het zo mooi is, maar wel prettiger schijnt te zijn. Net als zo'n maagdenvlies voor sommige mensen ook belangrijk schijnt te zijn. Dus wel cosmetische chirurgie ja.
Nauwere vagina's en anusblekingen en schaamlipcorrecties.... wat een KUTtopic

Maar de 3 bovenstaande... FTW!!!!
Sperma is dikker dan pis...
pi_52067315
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 10:37 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Worden die vagina's nauwer gemaakt omdat ze dan open geramt moeten worden, het liefst met een beetje bloed erbij? (anders glijdt het niet ). Worden die vagina's nauwer gemaakt, omdat het vanwege geloofsovertuiging (en angst) moet?

Dergelijke ouderwetse praktijken en gedachtes in een democratisch land als Nederland horen hier niet. Niemand zou hier onder dwang een operatie als deze moeten ondergaan (al dan niet vergoed). Iedere politieke vluchteling is welkom hier.
pi_52067845
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 10:43 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Worden die vagina's nauwer gemaakt omdat ze dan open geramt moeten worden, het liefst met een beetje bloed erbij? (anders glijdt het niet ). Worden die vagina's nauwer gemaakt, omdat het vanwege geloofsovertuiging (en angst) moet?

Dergelijke ouderwetse praktijken en gedachtes in een democratisch land als Nederland horen hier niet. Niemand zou hier onder dwang een operatie als deze moeten ondergaan (al dan niet vergoed). Iedere politieke vluchteling is welkom hier.
Ja, horen hier niet. Maar ze doen het toch wel, en anders op hun eigen, vaak onhygienischere manieren. Beter dat het dan in klinieken wel wordt aangeboden, uiteraard tegen betaling.

Tja, nauwere vagina's, schaamlipverkleinigen, borstvergrotingen, die worden vaak ook uit angst gedaan. Want een medische noodzaak is er (meestal) niet. Maar wel de angst lelijk te worden gevonden in deze maatschappij waarin schoonheid als het grootste goed wordt ervaren zo onderhand.

En beter dat die meisjes dan maar een maagdenvlieshersteloperatie (wat een woord hé) laten doen dan dat ze door hun familie worden uitgekotst als het niet meer aanwezig is.

En laten we hopen dat dit soort praktijken ook steeds minder voorkomen en moslims wat moderner worden met dit soort zaken. Maar verbieden werkt niet, dan doen ze het wel op hun eigen manier.
pi_52068160
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 11:01 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ja, horen hier niet. Maar ze doen het toch wel, en anders op hun eigen, vaak onhygienischere manieren. Beter dat het dan in klinieken wel wordt aangeboden, uiteraard tegen betaling.

Tja, nauwere vagina's, schaamlipverkleinigen, borstvergrotingen, die worden vaak ook uit angst gedaan. Want een medische noodzaak is er (meestal) niet. Maar wel de angst lelijk te worden gevonden in deze maatschappij waarin schoonheid als het grootste goed wordt ervaren zo onderhand.

En beter dat die meisjes dan maar een maagdenvlieshersteloperatie (wat een woord hé) laten doen dan dat ze door hun familie worden uitgekotst als het niet meer aanwezig is.

En laten we hopen dat dit soort praktijken ook steeds minder voorkomen en moslims wat moderner worden met dit soort zaken. Maar verbieden werkt niet, dan doen ze het wel op hun eigen manier.
Dan gebruiken ze de onhygienischere manieren maar. Dat verbieden en straffen wanneer dergelijke praktijken wel gebeuren.

Schaamlipverkleining, borstvergroting anders wordt je uit de familie gestoten en krijg je geen respect? Worden deze ingrepen gedaan vanwege een geloofsovertuiging? Acceptatie bij de familie en man? Nope. Een gebruik in een cultuur vergelijken met een gebruik wat toeneemt in een 'mediacultuur' is niet hetzelfde.

Wanneer er een borstvergrotingoperatie wordt ondergaan, wordt het (weken) na de behandeling dan losgebeukt door de man omdat het moet van zijn cultuur zodat de vrouw ondragelijk pijn heeft? Zodat de borsten weer normaal zijn en dus de ingreep eigenlijk zinloos is?

Wat voor zieke gedachte moet je hebben om tijdens godverdomme je huwelijksnacht nog wel, om je vrouw te laten bloeden? Is een vrouw een gebruiksvoorwerp? Moet een vrouw klaar staan dan voor de man wanneer hij wilt? Het liefst met bloed, want dan heeft hij de eer?

In wat voor fokking ziek land woon je dan als je dit wil toelaten? What's next?

Sorry, ik kom hier echt niet bij met mijn kop.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 11:19:29 #178
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_52068318
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 10:43 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Kijk naar het kabinet, CDA en CU, ouderweste normen en waarden?
Hand / boezen dude...

nederland vertrut, en we maken ons zorgen om een FUCKING MAAGDENVLIES
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_52068451
Het is cultuur en heeft niks met het geloof te maken, Willen ze een operatie dan gewoon zelf dokken.
Het geeft wel aan hoe oppervlakkig deze cultuur is, en hoe Idioot die gasten zijn.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_52068560
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 11:19 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Kijk naar het kabinet, CDA en CU, ouderweste normen en waarden?
Hand / boezen dude...

nederland vertrut, en we maken ons zorgen om een FUCKING MAAGDENVLIES
Voorbeeld hand boezem verhaal graag. Ik kan hier niets mee.

CDA en CU hebben ouderwetse normen en waarden. Wel zijn deze meer van deze tijd dan een m. operatie. Plus als je de normen en waarden vergelijkt met christen & islam, dan is de vrouw in het gristen beeld niet zo hard ondergeschikt aan de man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')