Punt is wel dat een meisje niet kan bewijzen dat ze nog maagd is, wanneer haar maagdenvlies niet duidelijk aanwezig is. Die operaties zijn nodig, omdat men bij voorbaat die meiden al niet vertrouwd. Zoals ik al zei, dat vliesje is zo teer, dat kan door vanalles scheuren. Daarbij zijn er veel meisjes die experimenteren met voorwerpen als ze jong zijn. Gevolg, vliesje stuk en dan worden ze beschuldigd 'het' gedaan te hebben met een andere man. Terwijl dat misschien helemaal niet zo is.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:10 schreef Toeps het volgende:
Nou ja, ergens heeft Super7 wel een punt. Heus niet alle mannen zijn verrot, en je zou maar gewoon een lieve brave man zijn, terwijl je vrouw je loopt voor te liegen.Straks komt 'ie een keer toevallig die jongen tegen, waarmee ze het ooit gedaan heeft, en komt 'ie er zo achter...
Wat doe je dan in hemelsnaam hier tussen de goddeloze kaaskoppen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:34 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Nee, bedankt voor het aanbod. Zoals ik al eerder zei: mijn loyaliteit bij God. Ik pas niet tussen het minderwaardige gespuis en lellebellen.
Goeie vraag, inderdaad.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat doe je dan in hemelsnaam hier tussen de goddeloze kaaskoppen?
Ik zie veel onkunde en gebrek aan kennis onder veel mensen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat doe je dan in hemelsnaam hier tussen de goddeloze kaaskoppen?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:21 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
in al mijn bescheidenheid en nederigheid.
Weer is de vrouw de pineut, ik wil dan ook een register waar islamitische mannen aan de schandpaal worden genagageld, ooh wacht dat kan niet omdat er geen "test" is voor overspelige en losbandige mannen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:56 schreef Super7fighter het volgende:
What the fuck?!
Graag zou ik een openbare register willen zien waarin de namen van degene die zo'n operatie ondergaan hebben ingezien kunnen worden. Zodiende kunnen gelovige en godvrezende mannen hun partner controleren op overspel en seksuele losbandigheid.
Nee, niet zoeken, er naar toe gaan en er blijven, deze ideeën passen niet in onze cultuur.quote:
Helaas kan het nu echter niet. Dus gelovige mannen kunnen hun bruid het best in de thuislanden zoeken, hier is bijna alles al verrot.
Tuurlijk, je word gepest door die stout jongens, het zijn niet je flaporen!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:02 schreef oddman het volgende:
[..]
hey, dit niet niet de WTF-thread, hoor.
[..]
Grapje, hoop ik.
Voor diegenen die het grappige hier niet van inzien: het is niet het reeds voorbewerkte geslachtsdeel wat levensbedreigend is, maar de boze zwager. Díe is fout, niet het maagdenvlies.
Ook fout.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:05 schreef HarryP het volgende:
Inderdaad stoppen met vergoeden dat scheelt weer op de maandelijkse zorgkosten.
Ze kunnen beter de baarden uit te leggen wat het maagdenvlies is en dat bloeden tijdens de eerste keer een indicatie is dat je als man toch echt iets fout doet.
cos·me·tiek (de ~ (v.))quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 07:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Het is gewoon cosmetische chirurgie, een groot deel van de vrouwen en meisjes heeft nooit gehad dat bij ontmaagding het maagdenvlies brak (en dat het bloedde). Vaak gebeurd dit al veel eerder, bv tijdens het sporten.
Niet meer vergoeden dus, en maar lekker zelf laten betalen.
Er worden ook vagina's nauwer gemaakt, niet omdat het zo mooi is, maar wel prettiger schijnt te zijn. Net als zo'n maagdenvlies voor sommige mensen ook belangrijk schijnt te zijn. Dus wel cosmetische chirurgie ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:29 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
cos·me·tiek (de ~ (v.))
1 kunst om de schoonheid van het lichaam te verhogen of te behouden => schoonheidsverzorging
Het wordt verhaalt onder cosmetische chirurgie terwijl het mijn inziens niets daarmee te maken heeft.
En waar is teamlead nou?![]()
Nauwere vagina's en anusblekingen en schaamlipcorrecties.... wat een KUTtopicquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Er worden ook vagina's nauwer gemaakt, niet omdat het zo mooi is, maar wel prettiger schijnt te zijn. Net als zo'n maagdenvlies voor sommige mensen ook belangrijk schijnt te zijn. Dus wel cosmetische chirurgie ja.
Worden die vagina's nauwer gemaakt omdat ze dan open geramt moeten worden, het liefst met een beetje bloed erbij? (anders glijdt het nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Er worden ook vagina's nauwer gemaakt, niet omdat het zo mooi is, maar wel prettiger schijnt te zijn. Net als zo'n maagdenvlies voor sommige mensen ook belangrijk schijnt te zijn. Dus wel cosmetische chirurgie ja.
Ja, horen hier niet. Maar ze doen het toch wel, en anders op hun eigen, vaak onhygienischere manieren. Beter dat het dan in klinieken wel wordt aangeboden, uiteraard tegen betaling.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:43 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Worden die vagina's nauwer gemaakt omdat ze dan open geramt moeten worden, het liefst met een beetje bloed erbij? (anders glijdt het niet![]()
). Worden die vagina's nauwer gemaakt, omdat het vanwege geloofsovertuiging (en angst) moet?
Dergelijke ouderwetse praktijken en gedachtes in een democratisch land als Nederland horen hier niet. Niemand zou hier onder dwang een operatie als deze moeten ondergaan (al dan niet vergoed). Iedere politieke vluchteling is welkom hier.
Dan gebruiken ze de onhygienischere manieren maar. Dat verbieden en straffen wanneer dergelijke praktijken wel gebeuren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, horen hier niet. Maar ze doen het toch wel, en anders op hun eigen, vaak onhygienischere manieren. Beter dat het dan in klinieken wel wordt aangeboden, uiteraard tegen betaling.
Tja, nauwere vagina's, schaamlipverkleinigen, borstvergrotingen, die worden vaak ook uit angst gedaan. Want een medische noodzaak is er (meestal) niet. Maar wel de angst lelijk te worden gevonden in deze maatschappij waarin schoonheid als het grootste goed wordt ervaren zo onderhand.
En beter dat die meisjes dan maar een maagdenvlieshersteloperatie (wat een woord hé) laten doen dan dat ze door hun familie worden uitgekotst als het niet meer aanwezig is.
En laten we hopen dat dit soort praktijken ook steeds minder voorkomen en moslims wat moderner worden met dit soort zaken. Maar verbieden werkt niet, dan doen ze het wel op hun eigen manier.
Kijk naar het kabinet, CDA en CU, ouderweste normen en waarden?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:43 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Worden die vagina's nauwer gemaakt omdat ze dan open geramt moeten worden, het liefst met een beetje bloed erbij? (anders glijdt het niet![]()
). Worden die vagina's nauwer gemaakt, omdat het vanwege geloofsovertuiging (en angst) moet?
Dergelijke ouderwetse praktijken en gedachtes in een democratisch land als Nederland horen hier niet. Niemand zou hier onder dwang een operatie als deze moeten ondergaan (al dan niet vergoed). Iedere politieke vluchteling is welkom hier.
Voorbeeld hand boezem verhaal graag. Ik kan hier niets mee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:19 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Kijk naar het kabinet, CDA en CU, ouderweste normen en waarden?
Hand / boezen dude...
nederland vertrut, en we maken ons zorgen om een FUCKING MAAGDENVLIES
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |