abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52052323
Strikje erop. Dat doen ze ook ergens. Gewoon de hele vagina dichtnaaien.
pi_52052375
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 19:03 schreef amaranta het volgende:
Strikje erop. Dat doen ze ook ergens. Gewoon de hele vagina dichtnaaien.
Ja, maar da's met botte scheermesjes tegen de wil van kleine kindertjes, da's natuurlijk heel wat anders.
  † In Memoriam † donderdag 2 augustus 2007 @ 19:39:43 #143
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_52053204
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 15:01 schreef teamlead het volgende:

[..]

je gelooft dit ook echt he?
Mijn Marokkaanse vriendin was maagd en heeft tijdens de huwlijksdaad simpelwg met haar lange nagels wat kleine wondjes aangebracht binnenin haar vagina waardoor er tenminste bloed op dat *neuklaken* zat.

En neen, tegenwoordig komt het in Nederland niet veel meer voor dat ze dansend door de huiskamer gaan met zo´n vlekkerig laken maar het gebeurt dus nog wel.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 19:52:55 #144
3542 Gia
User under construction
pi_52053581
Vind het sowieso belachelijk dat zoiets nodig is. Maar goed.
Zo'n maagdenvlies kan door allerlei andere oorzaken scheuren. Heb me eens laten vertellen dat paardrijden dat kan veroorzaken en uiteraard tampongebruik. Zo stevig is dat niet.
Vraag me af of die meisjes laten controleren of ze nog voldoende intact maagdenvlies hebben en vervolgens besluiten om het beter dicht te laten maken, of hoe dat dan in zijn werk gaat. Want echt niet elk meisje dat zo'n operatie ondergaat, heeft 'het' gedaan.

Maar ja, ze gaan hun gang maar. Ik zie niks in een verbod, zolang ze dit maar zelf betalen. Ook, zeker na verkrachting. Want als er na een verkrachting ook nog eens door de familie geëist wordt dat je maagdenvlies intact is, dan schort er toch echt wat in die bovenkamers.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 19:54:08 #145
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_52053626
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 19:52 schreef Gia het volgende:
Want echt niet elk meisje dat zo'n operatie ondergaat, heeft 'het' gedaan.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  donderdag 2 augustus 2007 @ 19:56:37 #146
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_52053696
What the fuck?!

Grote onzin, dan moeten deze geile smoeltjes maar niet de slet uit gaan hangen als ze toch zo graag een Noord-Afrikaans huwelijk willen.

Ik las vandaag het verhaal van ene Yasmina die al op 17-jarige leeftijd de hoer ging uithangen en even voor haar huwelijk een maagdenvliesherstel onderging. Wat een smakeloos verhaal. Naast een slet is het dus ook een enorme leugenares. Niet alleen gaat ze met een enorme leugen een verbintenis met een godvrezende man aan, ook en vooral denkt ze God sluw af te zijn.
Alsof Allah iets ontgaat. Denken deze sletten nou echt dat ze God kunnen outsmarten? Hun straf zal swift en conform zijn. Seks voor het huwelijk is een van de grootste zondes binnen de Islam, man of vrouw maakt niks uit.
Denken dat je de macht van God kunt doorbreken is net zo achterlijk als die maagdelijkheidscultus met bloedtraditie.
Graag zou ik een openbare register willen zien waarin de namen van degene die zo'n operatie ondergaan hebben ingezien kunnen worden. Zodiende kunnen gelovige en godvrezende mannen hun partner controleren op overspel en seksuele losbandigheid. Helaas kan het nu echter niet. Dus gelovige mannen kunnen hun bruid het best in de thuislanden zoeken, hier is bijna alles al verrot.

We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 20:00:58 #147
109065 sungaMsunitraM
pi_52053842
-eidt- Flame zoekende post

[ Bericht 90% gewijzigd door paddy op 03-08-2007 01:03:09 ]
  donderdag 2 augustus 2007 @ 20:08:33 #148
153991 roque79
nog geen ondertiteling
pi_52054066
Als ze de operatie zelf betalen vind ik het prima , maar het is op zich wel krom, vanwege hun eer dat vlies laten herstellen :S Houd je dan gewoon in !
Neem je dromen eens mee de dag in..
  donderdag 2 augustus 2007 @ 20:09:43 #149
126836 Super7fighter
pi_52054098
-edit- Ja, ga je lekker?

[ Bericht 32% gewijzigd door paddy op 03-08-2007 01:04:49 ]
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_52054127
Nou ja, ergens heeft Super7 wel een punt. Heus niet alle mannen zijn verrot, en je zou maar gewoon een lieve brave man zijn, terwijl je vrouw je loopt voor te liegen. Straks komt 'ie een keer toevallig die jongen tegen, waarmee ze het ooit gedaan heeft, en komt 'ie er zo achter...
pi_52054241
Trouwens over dat maagdengezeur als je anale seks hebt met een vrouw ben je toch ook niet meer maagd of zie ik dit nou verkeerd?

*gast komt bij allah* jij hebt voordat je getrouwd was seks gehad met een vrouw ...gast: ja maar het was anaal allah: o kom dan maar binnen
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 20:19:03 #152
109065 sungaMsunitraM
pi_52054351
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 20:14 schreef MouzurX het volgende:
Trouwens over dat maagdengezeur als je anale seks hebt met een vrouw ben je toch ook niet meer maagd of zie ik dit nou verkeerd?
Als een meisje alleen anale seks heeft gehad is haar maagdenvlies nog heel, bloedt ze tijdens haar huwelijksnacht dus is ze als maagd getrouwd
  † In Memoriam † donderdag 2 augustus 2007 @ 20:27:10 #153
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_52054623
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 19:56 schreef Super7fighter het volgende:
What the fuck?!

Grote onzin, dan moeten deze geile smoeltjes maar niet de slet uit gaan hangen als ze toch zo graag een Noord-Afrikaans huwelijk willen.

Ik las vandaag het verhaal van ene Yasmina die al op 17-jarige leeftijd de hoer ging uithangen en even voor haar huwelijk een maagdenvliesherstel onderging. Wat een smakeloos verhaal. Naast een slet is het dus ook een enorme leugenares. Niet alleen gaat ze met een enorme leugen een verbintenis met een godvrezende man aan, ook en vooral denkt ze God sluw af te zijn.
Alsof Allah iets ontgaat. Denken deze sletten nou echt dat ze God kunnen outsmarten?
Ga je mee naar magreb.nl en maroc.nl?
  donderdag 2 augustus 2007 @ 20:27:18 #154
126836 Super7fighter
pi_52054629
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 20:14 schreef MouzurX het volgende:

*gast komt bij allah* jij hebt voordat je getrouwd was seks gehad met een vrouw ...gast: ja maar het was anaal allah: o kom dan maar binnen
Anale seks is iets voor homo's. En ook een van de grote zondes binnen de Islam.

Ook de mensen die dit bedrijven zullen net als de andere losbandige mensen op de Dag des Oordeel niet gevrijwaard zijn van eeuwige straf, hellevuur en vernedering.

Als deze lui hun aardse straf ontlopen, dan ontkomen ze niet aan hun straf in het hiernamaals.
Alles ligt binnen de macht van God. Ook vergiffenis, net zoals straf.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 20:34:01 #155
126836 Super7fighter
pi_52054872
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 20:27 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ga je mee naar magreb.nl en maroc.nl?
De laatste keer dat ik op een van beide boards was, was jaren geleden. En destijds was het al verrot, ze hadden zelfs een dating-forum, waarmee ze decadentie en immoraliteit stimuleerden onder de moslimse Marokkkanen.
Die fora waren toen al verrot. De ene helft kankerde alleen maar op Joden en Westerlingen, de andere helft kankerden omdat ze alleen wilden provoceren als hangmarokkaan. En dan had je nog de betweterige goddeloze Nederlanders die dachten daar een Maroc-pussy te kunnen scoren door de Islam af te kraken.

Nee, bedankt voor het aanbod. Zoals ik al eerder zei: mijn loyaliteit bij God. Ik pas niet tussen het minderwaardige gespuis en lellebellen.

Obedience is victory!
  Donald Duck held donderdag 2 augustus 2007 @ 20:50:30 #156
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_52055430
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 20:27 schreef Super7fighter het volgende:

Ook de mensen die dit bedrijven zullen net als de andere losbandige mensen op de Dag des Oordeel niet gevrijwaard zijn van eeuwige straf, hellevuur en vernedering.

Als deze lui hun aardse straf ontlopen, dan ontkomen ze niet aan hun straf in het hiernamaals.
Alles ligt binnen de macht van God. Ook vergiffenis, net zoals straf.
Dat is vrije wil jongen. Het zal god aan zijn almachtige reet roesten met wie je sex hebt.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_52055614
Ben jij moslim super7?
pi_52055615
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 20:27 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

hoe kom je nou weer aan deze wijsheid..

anale sex is net zoveel iets van hetero's

waarom denk je dat er in de derde wereld zoveel mensen met hiv zijn

omdat anale sex een goede protectie geeft tegen zwangerschap en omdat een anale sex gewoon lekker strak is..

dus om te zeggen dat anale sex een homo iets is.. is onzin

terwijl er ook genoeg homo's zijn die geen anale sex hebben

donderdag 2 augustus 2007 @ 20:58:03 #159
3542 Gia
User under construction
pi_52055648
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 19:56 schreef Super7fighter het volgende:
What the fuck?!

Dus jij bent wel vóór een verbod?

Doet Wilders toch nog iets goed voor jou?
  Donald Duck held donderdag 2 augustus 2007 @ 20:59:23 #160
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_52055680
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 20:56 schreef amaranta het volgende:
Ben jij moslim super7?
En nog wel eentje die erg snel radicaliseert.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')