Ja, maar da's met botte scheermesjes tegen de wil van kleine kindertjes, da's natuurlijk heel wat anders.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:03 schreef amaranta het volgende:
Strikje erop. Dat doen ze ook ergens. Gewoon de hele vagina dichtnaaien.
Mijn Marokkaanse vriendin was maagd en heeft tijdens de huwlijksdaad simpelwg met haar lange nagels wat kleine wondjes aangebracht binnenin haar vagina waardoor er tenminste bloed op dat *neuklaken* zat.quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:52 schreef Gia het volgende:
Want echt niet elk meisje dat zo'n operatie ondergaat, heeft 'het' gedaan.
Als een meisje alleen anale seks heeft gehad is haar maagdenvlies nog heel, bloedt ze tijdens haar huwelijksnacht dus is ze als maagd getrouwdquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:14 schreef MouzurX het volgende:
Trouwens over dat maagdengezeur als je anale seks hebt met een vrouw ben je toch ook niet meer maagd of zie ik dit nou verkeerd?
Ga je mee naar magreb.nl en maroc.nl?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:56 schreef Super7fighter het volgende:
What the fuck?!
Grote onzin, dan moeten deze geile smoeltjes maar niet de slet uit gaan hangen als ze toch zo graag een Noord-Afrikaans huwelijk willen.
Ik las vandaag het verhaal van ene Yasmina die al op 17-jarige leeftijd de hoer ging uithangen en even voor haar huwelijk een maagdenvliesherstel onderging. Wat een smakeloos verhaal. Naast een slet is het dus ook een enorme leugenares. Niet alleen gaat ze met een enorme leugen een verbintenis met een godvrezende man aan, ook en vooral denkt ze God sluw af te zijn.
Alsof Allah iets ontgaat.Denken deze sletten nou echt dat ze God kunnen outsmarten?
Anale seks is iets voor homo's. En ook een van de grote zondes binnen de Islam.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:14 schreef MouzurX het volgende:
Trouwens over dat maagdengezeur als je anale seks hebt met een vrouw ben je toch ook niet meer maagd of zie ik dit nou verkeerd?
*gast komt bij allah* jij hebt voordat je getrouwd was seks gehad met een vrouw ...gast: ja maar het was anaal allah: o kom dan maar binnen![]()
![]()
![]()
De laatste keer dat ik op een van beide boards was, was jaren geleden. En destijds was het al verrot, ze hadden zelfs een dating-forum, waarmee ze decadentie en immoraliteit stimuleerden onder de moslimse Marokkkanen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:27 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ga je mee naar magreb.nl en maroc.nl?
Dat is vrije wil jongen. Het zal god aan zijn almachtige reet roesten met wie je sex hebt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:27 schreef Super7fighter het volgende:
Anale seks is iets voor homo's. En ook een van de grote zondes binnen de Islam.
Ook de mensen die dit bedrijven zullen net als de andere losbandige mensen op de Dag des Oordeel niet gevrijwaard zijn van eeuwige straf, hellevuur en vernedering.
Als deze lui hun aardse straf ontlopen, dan ontkomen ze niet aan hun straf in het hiernamaals.
Alles ligt binnen de macht van God. Ook vergiffenis, net zoals straf.
hoe kom je nou weer aan deze wijsheid..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:27 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Anale seks is iets voor homo's. En ook een van de grote zondes binnen de Islam.
Dus jij bent wel vóór een verbod?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:56 schreef Super7fighter het volgende:
What the fuck?!
Grote onzin, dan moeten deze geile smoeltjes maar niet de slet uit gaan hangen als ze toch zo graag een Noord-Afrikaans huwelijk willen.
En nog wel eentje die erg snel radicaliseert.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:56 schreef amaranta het volgende:
Ben jij moslim super7?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |