Dat heet recycling en is heel milieubewustquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:05 schreef zalkc het volgende:
Huh..
Fleur vraagt in februari naar de vergoeding van het mvho (maagdenvlieshersteloperatie)
Hansje zegt in februari nee.
Fleur vraagt in augustus wederom naar de vergoeding voor mvho
Is het een kleuter die alles twee keer moet vragen?
Nee dat niet. Een goede moslimvrouw laat zich niet ontmaagden. Ze zal dus door allah worden gestraft voor haar daden. Ook al gaat ze daarna 24/7 bidden. Ze zal op de dag des oordeels naar de hel worden gestuurd.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maar dat ze vroegtijdig ontmaagd werden is toch ook de wil van allah geweest?![]()
Moslims zijn ook maar mensen, mogen ze dan niet eens een foutje maken? Gelijk naar de hel?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee dat niet. Een goede moslimvrouw laat zich niet ontmaagden. Ze zal dus door allah worden gestraft voor haar daden. Ook al gaat ze daarna 24/7 bidden. Ze zal op de dag des oordeels naar de hel worden gestuurd.
Ik heb het ook maar van horen zeggen. Allah schijnt genadeloos te zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Moslims zijn ook maar mensen, mogen ze dan niet eens een foutje maken? Gelijk naar de hel?
Ik dacht juist barmhartig.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar van horen zeggen. Allah schijnt genadeloos te zijn.
Het gaat niet om het 'foutje' maken. Het gaat om de cultuur waarin meisjes die zo'n foutje hebben begaan doodsangsten moeten uitstaanquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Moslims zijn ook maar mensen, mogen ze dan niet eens een foutje maken? Gelijk naar de hel?
Ik denk wel dat deze operatie niet nodig moet zijn. Waarom is het wel nodig? Is het nodig omdat je mismaakt bent? Omdat jij je hele leven al last hebt van die flaporen? Of die littekens van een brand? Ten eerste is het inwendig, ten tweede is het omdat iemand bang is voor de omgeving. Ja, misschien moet daar iets aan worden gedaan.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
hoe is deze operatie dan anders dan andere cosmetische chirurgie?
dan weet ik niet waar het fout is gegaan maar het is toch een uitgewerkt iets van januarie 2007.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:01 schreef zalkc het volgende:
[..]
hoogervorst is van de VVD zit momenteel niet meer in het kabinet.
Nee, de keuze van haar ouders en de druk van het gezin de familie, de nieuwe echtgenoot etc..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:06 schreef Devlinsect het volgende:
http://www.metronieuws.nl/index.php?actie=nieuws&c=2&id=95533
![]()
Toch jammer dat zo'n meisje op die wijze MOET leven in een land als Nederland. Haar keuze...
Maar het lijkt me dat het niet zozeer de blanke katholieke Francaises zijn die het laten doen. Dus toch een mooi doelwit voor de PVV, want die maakt het echt niet uit hoor, of het een Islamitisch gebruik betreft of meer een niet-religiegerelateerde traditie uit de Hoorn van Afrika. Ofzo.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:53 schreef wok het volgende:
Sinds wanneer is 'Hymenoplasty' (Zoals deze mediasche ingreep heet)een Islamitisch gebruik? Lijkt me meer dat de PVV zoals gewoonlijk alles aangrijpt om de Islam zwart te maken. Het is momenteel vrij populair in de VS,en wordt steeds vaker gedaan in Japan en in Europa.
In Frankrijk kun je deze operaties vergoed krijgen als je bijvoorbeeld verkracht bent.
Die weten het nieteens.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, de keuze van haar ouders en de druk van het gezin de familie, de nieuwe echtgenoot etc..
Ja, maar da's met botte scheermesjes tegen de wil van kleine kindertjes, da's natuurlijk heel wat anders.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:03 schreef amaranta het volgende:
Strikje erop. Dat doen ze ook ergens. Gewoon de hele vagina dichtnaaien.
Mijn Marokkaanse vriendin was maagd en heeft tijdens de huwlijksdaad simpelwg met haar lange nagels wat kleine wondjes aangebracht binnenin haar vagina waardoor er tenminste bloed op dat *neuklaken* zat.quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:52 schreef Gia het volgende:
Want echt niet elk meisje dat zo'n operatie ondergaat, heeft 'het' gedaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |