abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52049702
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:05 schreef zalkc het volgende:
Huh..

Fleur vraagt in februari naar de vergoeding van het mvho (maagdenvlieshersteloperatie)
Hansje zegt in februari nee.
Fleur vraagt in augustus wederom naar de vergoeding voor mvho

Is het een kleuter die alles twee keer moet vragen?
Dat heet recycling en is heel milieubewust .

En misschien denkt een andere minister er wel anders over .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_52049764
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:13 schreef Hathor het volgende:

[..]

Maar dat ze vroegtijdig ontmaagd werden is toch ook de wil van allah geweest?
Nee dat niet. Een goede moslimvrouw laat zich niet ontmaagden. Ze zal dus door allah worden gestraft voor haar daden. Ook al gaat ze daarna 24/7 bidden. Ze zal op de dag des oordeels naar de hel worden gestuurd.
pi_52049804
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:16 schreef amaranta het volgende:

[..]

Nee dat niet. Een goede moslimvrouw laat zich niet ontmaagden. Ze zal dus door allah worden gestraft voor haar daden. Ook al gaat ze daarna 24/7 bidden. Ze zal op de dag des oordeels naar de hel worden gestuurd.
Moslims zijn ook maar mensen, mogen ze dan niet eens een foutje maken? Gelijk naar de hel?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_52049827
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:18 schreef Hathor het volgende:

[..]

Moslims zijn ook maar mensen, mogen ze dan niet eens een foutje maken? Gelijk naar de hel?
Ik heb het ook maar van horen zeggen. Allah schijnt genadeloos te zijn.
pi_52049878
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:19 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik heb het ook maar van horen zeggen. Allah schijnt genadeloos te zijn.
Ik dacht juist barmhartig.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 17:22:09 #131
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_52049892
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:18 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het gaat niet om het 'foutje' maken. Het gaat om de cultuur waarin meisjes die zo'n foutje hebben begaan doodsangsten moeten uitstaan
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_52049899
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 15:00 schreef teamlead het volgende:

[..]

hoe is deze operatie dan anders dan andere cosmetische chirurgie?
Ik denk wel dat deze operatie niet nodig moet zijn. Waarom is het wel nodig? Is het nodig omdat je mismaakt bent? Omdat jij je hele leven al last hebt van die flaporen? Of die littekens van een brand? Ten eerste is het inwendig, ten tweede is het omdat iemand bang is voor de omgeving. Ja, misschien moet daar iets aan worden gedaan.

Een borstvergroting omdat je van cup b naar d wilt? Mag je van mij ook zelf betalen trouwens. Net als een liposuctie. Zijn dingen die niet nodig zijn. Een maagdenvlies repareren zou niet nodig moeten zijn.

Ik denk alleen dat je met dit verbod niet de moslima helpt. Die krijgt het er alleen maar moeilijker mee. Maar ik blijf er wel bij. Het zou niet nodig moeten zijn. Meer begrip voor de dochters en zonen zou al een hele goede stap in de goede richting zijn. Net als zelfverantwoording..Wat iemand al eerder zei (weliswaar in grovere uitvoering)....God / Allah weet alles al. De ouders moeten niet denken dat zij degene zijn die over de eer gaan. Dat doen de mannen en vrouwen zelf. Geef hun dat leerproces op een bepaalde leeftijd.

Het is gewoon jammer dat meisjes moeten vluchten tot een operatie met narcose die eigenlijk onnodig zou moeten zijn. Dankzij de angst van het meisje voor haar familie is dit in het leven geroepen. Geweldig.

Een verbod is echter geen oplossing.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_52049953
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:01 schreef zalkc het volgende:

[..]

hoogervorst is van de VVD zit momenteel niet meer in het kabinet.
dan weet ik niet waar het fout is gegaan maar het is toch een uitgewerkt iets van januarie 2007.

En ook de vragen van mevr Agema lijken er wel heel veel op.

Vallen ze in herhaling dan bij de PVV
  donderdag 2 augustus 2007 @ 17:35:44 #134
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_52050238
Op z'n minst de operatie niet vergoeden. Verbieden gaat te ver, maar lekker zelf betalen dan.
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  donderdag 2 augustus 2007 @ 17:53:52 #135
39109 wok
Oost-Indisch Doof
pi_52050742
Sinds wanneer is 'Hymenoplasty' (Zoals deze mediasche ingreep heet)een Islamitisch gebruik? Lijkt me meer dat de PVV zoals gewoonlijk alles aangrijpt om de Islam zwart te maken. Het is momenteel vrij populair in de VS,en wordt steeds vaker gedaan in Japan en in Europa.

In Frankrijk kun je deze operaties vergoed krijgen als je bijvoorbeeld verkracht bent.

Misschien dat mevrouw eerst eens wat leest over het onderwerp alvorens allerlei misconcepties en onwaarheden te verkondigen.

Stelletje kansloze excuses voor Politici.
pi_52051058
http://www.metronieuws.nl/index.php?actie=nieuws&c=2&id=95533

Toch jammer dat zo'n meisje op die wijze MOET leven in een land als Nederland. Haar keuze...
pi_52051850
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 18:06 schreef Devlinsect het volgende:
http://www.metronieuws.nl/index.php?actie=nieuws&c=2&id=95533

Toch jammer dat zo'n meisje op die wijze MOET leven in een land als Nederland. Haar keuze...
Nee, de keuze van haar ouders en de druk van het gezin de familie, de nieuwe echtgenoot etc..
pi_52051926
Waar gaat dit nou over? dat zijn dan gewoon geen echte moslims he ...
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_52051972
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:53 schreef wok het volgende:
Sinds wanneer is 'Hymenoplasty' (Zoals deze mediasche ingreep heet)een Islamitisch gebruik? Lijkt me meer dat de PVV zoals gewoonlijk alles aangrijpt om de Islam zwart te maken. Het is momenteel vrij populair in de VS,en wordt steeds vaker gedaan in Japan en in Europa.

In Frankrijk kun je deze operaties vergoed krijgen als je bijvoorbeeld verkracht bent.
Maar het lijkt me dat het niet zozeer de blanke katholieke Francaises zijn die het laten doen. Dus toch een mooi doelwit voor de PVV, want die maakt het echt niet uit hoor, of het een Islamitisch gebruik betreft of meer een niet-religiegerelateerde traditie uit de Hoorn van Afrika. Ofzo.

Hoe dan ook, dit soort onzin niet vergoeden natuurlijk, en als er gefraudeerd wordt om het toch vergoed te krijgen die fraude aanpakken, dat spreekt voor zich en heeft niks te maken met welke cultuur of religie dan ook. Dat het ter sprake is gebracht door een partij die het daar wel aan linkt doet er niet toe.
pi_52052236
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 18:40 schreef amaranta het volgende:

[..]

Nee, de keuze van haar ouders en de druk van het gezin de familie, de nieuwe echtgenoot etc..
Die weten het nieteens.

Ik krijg uit het artikel eerder het idee dat het voor het meisje zelf is. Ze willen een "perfect" huwelijk met alles zoals het hoort, en dus ook bloeden voor manlief. Dat hoort er gewoon bij, vinden ze. En, hoe dom ik het ook vind klinken, kennelijk werkt het voor het meisje psychologisch echt zo, dat ze hiermee denken een fout uit het verleden "uit te kunnen wissen".

Ze zijn zelf degenen die de mythe zo in stand houden, ook voor andere meisjes. Het is een beetje net als al die westerse vrouwen die zo ageren tegen het schoonheidsideaal, maar tegelijkertijd de grootste afnemers zijn.

Daarnaast snap ik ook eigenlijk niet wat het probleem is. Bladen vinden het een leuk sensatieverhaal (want de westerse dame is eerder bang voor pijn en bloeden), en Wilders... is gewoon Wilders. De meiden zelf vinden het niet zo'n probleem, zo lijkt het. En ik ook niet, zolang ze het zelf betalen, doen ze hun best maar. Strikje erop, mij best.
pi_52052323
Strikje erop. Dat doen ze ook ergens. Gewoon de hele vagina dichtnaaien.
pi_52052375
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 19:03 schreef amaranta het volgende:
Strikje erop. Dat doen ze ook ergens. Gewoon de hele vagina dichtnaaien.
Ja, maar da's met botte scheermesjes tegen de wil van kleine kindertjes, da's natuurlijk heel wat anders.
  † In Memoriam † donderdag 2 augustus 2007 @ 19:39:43 #143
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_52053204
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 15:01 schreef teamlead het volgende:

[..]

je gelooft dit ook echt he?
Mijn Marokkaanse vriendin was maagd en heeft tijdens de huwlijksdaad simpelwg met haar lange nagels wat kleine wondjes aangebracht binnenin haar vagina waardoor er tenminste bloed op dat *neuklaken* zat.

En neen, tegenwoordig komt het in Nederland niet veel meer voor dat ze dansend door de huiskamer gaan met zo´n vlekkerig laken maar het gebeurt dus nog wel.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 19:52:55 #144
3542 Gia
User under construction
pi_52053581
Vind het sowieso belachelijk dat zoiets nodig is. Maar goed.
Zo'n maagdenvlies kan door allerlei andere oorzaken scheuren. Heb me eens laten vertellen dat paardrijden dat kan veroorzaken en uiteraard tampongebruik. Zo stevig is dat niet.
Vraag me af of die meisjes laten controleren of ze nog voldoende intact maagdenvlies hebben en vervolgens besluiten om het beter dicht te laten maken, of hoe dat dan in zijn werk gaat. Want echt niet elk meisje dat zo'n operatie ondergaat, heeft 'het' gedaan.

Maar ja, ze gaan hun gang maar. Ik zie niks in een verbod, zolang ze dit maar zelf betalen. Ook, zeker na verkrachting. Want als er na een verkrachting ook nog eens door de familie geëist wordt dat je maagdenvlies intact is, dan schort er toch echt wat in die bovenkamers.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 19:54:08 #145
109065 sungaMsunitraM
pi_52053626
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 19:52 schreef Gia het volgende:
Want echt niet elk meisje dat zo'n operatie ondergaat, heeft 'het' gedaan.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 19:56:37 #146
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_52053696
What the fuck?!

Grote onzin, dan moeten deze geile smoeltjes maar niet de slet uit gaan hangen als ze toch zo graag een Noord-Afrikaans huwelijk willen.

Ik las vandaag het verhaal van ene Yasmina die al op 17-jarige leeftijd de hoer ging uithangen en even voor haar huwelijk een maagdenvliesherstel onderging. Wat een smakeloos verhaal. Naast een slet is het dus ook een enorme leugenares. Niet alleen gaat ze met een enorme leugen een verbintenis met een godvrezende man aan, ook en vooral denkt ze God sluw af te zijn.
Alsof Allah iets ontgaat. Denken deze sletten nou echt dat ze God kunnen outsmarten? Hun straf zal swift en conform zijn. Seks voor het huwelijk is een van de grootste zondes binnen de Islam, man of vrouw maakt niks uit.
Denken dat je de macht van God kunt doorbreken is net zo achterlijk als die maagdelijkheidscultus met bloedtraditie.
Graag zou ik een openbare register willen zien waarin de namen van degene die zo'n operatie ondergaan hebben ingezien kunnen worden. Zodiende kunnen gelovige en godvrezende mannen hun partner controleren op overspel en seksuele losbandigheid. Helaas kan het nu echter niet. Dus gelovige mannen kunnen hun bruid het best in de thuislanden zoeken, hier is bijna alles al verrot.

We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 20:00:58 #147
109065 sungaMsunitraM
pi_52053842
-eidt- Flame zoekende post

[ Bericht 90% gewijzigd door paddy op 03-08-2007 01:03:09 ]
  donderdag 2 augustus 2007 @ 20:08:33 #148
153991 roque79
nog geen ondertiteling
pi_52054066
Als ze de operatie zelf betalen vind ik het prima , maar het is op zich wel krom, vanwege hun eer dat vlies laten herstellen :S Houd je dan gewoon in !
Neem je dromen eens mee de dag in..
  donderdag 2 augustus 2007 @ 20:09:43 #149
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_52054098
-edit- Ja, ga je lekker?

[ Bericht 32% gewijzigd door paddy op 03-08-2007 01:04:49 ]
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_52054127
Nou ja, ergens heeft Super7 wel een punt. Heus niet alle mannen zijn verrot, en je zou maar gewoon een lieve brave man zijn, terwijl je vrouw je loopt voor te liegen. Straks komt 'ie een keer toevallig die jongen tegen, waarmee ze het ooit gedaan heeft, en komt 'ie er zo achter...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')