het is vaak tegen de wil van het meisje in maar goedquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:22 schreef Toeps het volgende:
Ze doen maar. Zolang ze het zelf betalen, mag iemand zich wat mij betreft tot tijger laten verbouwen.
gek genoeg wordt dáár dan weer niets over gevraagd door de vrienden van de PVVwbmeznvemquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:47 schreef JayceWarrior het volgende:
[..]
het is vaak tegen de wil van het meisje in maar goed![]()
Denk eerder dat het meisje het in het geheim laat doen om geen kwaaie (schoon)familie over zich heen te krijgen....quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:47 schreef JayceWarrior het volgende:
[..]
het is vaak tegen de wil van het meisje in maar goed![]()
Nee, je bent lord vetinariquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
"...maar we zijn zeker geen one-issue partij!!!"
Uh-huh. En ik ben Keizer Nero
Vrijheid = je niet laten dwingen door een geloof of man om je vliesje weer heel te maken. DAT is vrijheid.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:06 schreef PearlsGirl het volgende:
Dus de Partij van de VRIJHEID wil dat VERBIEDEN ?
hoe is deze operatie dan anders dan andere cosmetische chirurgie?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:59 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Vrijheid = je niet laten dwingen door een geloof of man om je vliesje weer heel te maken. DAT is vrijheid.
Herstel mag mits op eigen kosten. En dat gebeurd niet.
PVV heeft wat dat betreft een goed punt.
Marieke Helwegen wordt verboden.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:05 schreef teamlead het volgende:
goed planalle cosmetische chirurgie gewoon verbieden
![]()
of zou de PVV dat nou net weer niet bedoelen?
wat een kneuzenkermis die club
Ja, dus tegen haar wil in. Uit angst. Om niet vermoord te worden.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:53 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Denk eerder dat het meisje het in het geheim laat doen om geen kwaaie (schoon)familie over zich heen te krijgen....
tofquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:00 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ja, dus tegen haar wil in. Uit angst. Om niet vermoord te worden.
De rode bloedvlekken van ontmaagding op het witte laken dient getoond te worden aan de familie.
(en zoals je weet, je bloed niet altijd).
Andere cosmetische chirurgie wordt niet altijd vergoed.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
hoe is deze operatie dan anders dan andere cosmetische chirurgie?
Er zijn islamitsche geloven die dat willen zien jah.quote:
Ja dat lijkt me welquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:26 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Vertel eens... denk je dat in Turkije iemand dit laat doen? Denk je dat er in Marokko voorzieningen zijn om dit te doen?
Dus als de man in kwestie het betaald (of de familie daarvan), mag het weer wel? Ook al is het dan nog steeds tegen de zin van de vrouw in?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:59 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Vrijheid = je niet laten dwingen door een geloof of man om je vliesje weer heel te maken. DAT is vrijheid.
Herstel mag mits op eigen kosten. En dat gebeurd niet.
PVV heeft wat dat betreft een goed punt.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:02 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Andere cosmetische chirurgie wordt niet altijd vergoed.
Cosmetisch = zichtbaar.
Maagdenvlies is niet zichtbaar en heeft niets te maken met 'cosmetica'.
cos·me·tiek (de ~ (v.))quote:
Ja, in het oog van sommigen wel. Een maagdelijk lichaam wordt mooier geacht.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:09 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
cos·me·tiek (de ~ (v.))
1 kunst om de schoonheid van het lichaam te verhogen of te behouden => schoonheidsverzorging
Lastig hè.![]()
Dus maagdenvlies is cosmetiek? Right.![]()
Uiteraard zijn er belangrijkere zaken. Dat neemt niet weg dat hier vrouwen gedwongen worden om iets te doen wat zij niet willen en dus hier zeker aandacht aan het onderwerp besteed moet worden.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:09 schreef Sora het volgende:
verbieden is wel erg kansloos zeg. Maar goed, dit hoort natuurlijk niet onder de verzekering te vallen dus mocht dat wel zo zijn dan mag daar wel wat aan gebeurenen een eventueel onderzoek naar eventuele dwang bij het ondergaan van zo'n operatie zou niet overbodig zijn maar dan ben je echt al wel redelijk grensverkennend bezig. lijkt me trouwens ook dat er wel iets belangrijkere zaken aan de orde zijn
![]()
ik heb het niet over het woordenboek, ik heb het over de argumentatiequote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:09 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
cos·me·tiek (de ~ (v.))
1 kunst om de schoonheid van het lichaam te verhogen of te behouden => schoonheidsverzorging
Lastig hè.![]()
Dus maagdenvlies is cosmetiek? Right.![]()
wie zegt dat deze vrouwen gedwongen wordenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:11 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Uiteraard zijn er belangrijkere zaken. Dat neemt niet weg dat hier vrouwen gedwongen worden om iets te doen wat zij niet willen en dus hier zeker aandacht aan het onderwerp besteed moet worden.
Tja Wilders heeft z'n mensen een vragenquotum opgelegd en op een bepaald moment is het andere moslimnieuws opquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:09 schreef Sora het volgende:
verbieden is wel erg kansloos zeg. Maar goed, dit hoort natuurlijk niet onder de verzekering te vallen dus mocht dat wel zo zijn dan mag daar wel wat aan gebeurenen een eventueel onderzoek naar eventuele dwang bij het ondergaan van zo'n operatie zou niet overbodig zijn maar dan ben je echt al wel redelijk grensverkennend bezig. lijkt me trouwens ook dat er wel iets belangrijkere zaken aan de orde zijn
![]()
quote:1.)
Bent u bekend met het bericht (*) dat honderden (zo niet duizenden) moslima's jaarlijks de volstrekt medisch overbodige ingreep van een maagdenvlieshersteloperatie laten uitvoeren.
2.)
Bent u met mij van mening dat deze perverse ingreep waarbij de vaginawand wordt dichtgenaaid om deze bij de geslachtsgemeenschap expres kapot te laten scheuren verboden moet worden? Zo neen, waarom niet?
3.)
Bent u met mij van mening dat operatiekamers en medisch personeel niet belast moeten worden met deze medisch volstrekt overbodige ingreep? Zo neen, waarom niet?
4.)
Wie betaalt deze medisch volstrekt overbodige en perverse ingreep? Bent u met mij van mening dat in geen geval de Nederlandse zorgpremie/belastingbetaler dat moet zijn? Zo neen, waarom niet
Het gaat er niet om of cosmetische chirurgie zinvol of zinloos is.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik heb het niet over het woordenboek, ik heb het over de argumentatie. Cosmetische chirurgie is net zo zinvol of zinloos als deze operatie. Toch schijnen onze xenofobische vrienden daar minder problemen mee te hebben
lastig he?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |