abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52046223
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 15:04 schreef teamlead het volgende:

[..]

geniaal argument
cos·me·tiek (de ~ (v.))
1 kunst om de schoonheid van het lichaam te verhogen of te behouden => schoonheidsverzorging

Lastig hè.

Dus maagdenvlies is cosmetiek? Right.
pi_52046232
verbieden is wel erg kansloos zeg. Maar goed, dit hoort natuurlijk niet onder de verzekering te vallen dus mocht dat wel zo zijn dan mag daar wel wat aan gebeuren en een eventueel onderzoek naar eventuele dwang bij het ondergaan van zo'n operatie zou niet overbodig zijn maar dan ben je echt al wel redelijk grensverkennend bezig. lijkt me trouwens ook dat er wel iets belangrijkere zaken aan de orde zijn
pi_52046279
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 15:09 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

cos·me·tiek (de ~ (v.))
1 kunst om de schoonheid van het lichaam te verhogen of te behouden => schoonheidsverzorging

Lastig hè.

Ja, in het oog van sommigen wel. Een maagdelijk lichaam wordt mooier geacht.
In Afrika vinden ze schoteltjes in je onderlip sexy, dus.
pi_52046290
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 15:09 schreef Sora het volgende:
verbieden is wel erg kansloos zeg. Maar goed, dit hoort natuurlijk niet onder de verzekering te vallen dus mocht dat wel zo zijn dan mag daar wel wat aan gebeuren en een eventueel onderzoek naar eventuele dwang bij het ondergaan van zo'n operatie zou niet overbodig zijn maar dan ben je echt al wel redelijk grensverkennend bezig. lijkt me trouwens ook dat er wel iets belangrijkere zaken aan de orde zijn
Uiteraard zijn er belangrijkere zaken. Dat neemt niet weg dat hier vrouwen gedwongen worden om iets te doen wat zij niet willen en dus hier zeker aandacht aan het onderwerp besteed moet worden.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 15:11:59 #55
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_52046293
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 15:09 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

cos·me·tiek (de ~ (v.))

Lastig hè.

ik heb het niet over het woordenboek, ik heb het over de argumentatie . Cosmetische chirurgie is net zo zinvol of zinloos als deze operatie. Toch schijnen onze xenofobische vrienden daar minder problemen mee te hebben

lastig he?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  donderdag 2 augustus 2007 @ 15:12:22 #56
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_52046304
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 15:11 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Uiteraard zijn er belangrijkere zaken. Dat neemt niet weg dat hier vrouwen gedwongen worden om iets te doen wat zij niet willen en dus hier zeker aandacht aan het onderwerp besteed moet worden.
wie zegt dat deze vrouwen gedwongen worden
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_52046307
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 15:09 schreef Sora het volgende:
Tja Wilders heeft z'n mensen een vragenquotum opgelegd en op een bepaald moment is het andere moslimnieuws op .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_52046345
In mijn voorwaarden staat trouwens niets over het vergoeden van dit soort operaties. Dus van vergoeden via het basispakket kan sowieso geen sprake zijn.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_52046365
quote:
1.)
Bent u bekend met het bericht (*) dat honderden (zo niet duizenden) moslima's jaarlijks de volstrekt medisch overbodige ingreep van een maagdenvlieshersteloperatie laten uitvoeren.

2.)
Bent u met mij van mening dat deze perverse ingreep waarbij de vaginawand wordt dichtgenaaid om deze bij de geslachtsgemeenschap expres kapot te laten scheuren verboden moet worden? Zo neen, waarom niet?

3.)
Bent u met mij van mening dat operatiekamers en medisch personeel niet belast moeten worden met deze medisch volstrekt overbodige ingreep? Zo neen, waarom niet?

4.)
Wie betaalt deze medisch volstrekt overbodige en perverse ingreep? Bent u met mij van mening dat in geen geval de Nederlandse zorgpremie/belastingbetaler dat moet zijn? Zo neen, waarom niet

Wat een losers bij de PVV

Vraag 1 dat is leuk dat men een krantje leest maar wie zegt dat die krant waraheid verkondigd waar haalt de metro zijn bericht vandaan laat de pvv eerst eens met cbs cijfers of zo komen ipv mee te waaien met de scheet die eenkrant laat.

Vraag 2 heetf men meteen al vastgesteld dat het een perverse operatie is, op grond waarvan?

vraag 3 dan ben ik benieuwd hoeveel meer lelijke mensen we gaan krijgen omdat er geen enkele cosmetische ingeep meer gedaan mag worden.

vraag 4 zou men zelf even eerst moeten uitzoeken en dan zou men daar tenminste een concrete vraagstelling van kunnen maken.

Zo dat was weer mijn vrijblijvend advies voor hun mag ik even de rekening indienen hiervoor.
pi_52046438
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 15:11 schreef teamlead het volgende:

[..]

ik heb het niet over het woordenboek, ik heb het over de argumentatie . Cosmetische chirurgie is net zo zinvol of zinloos als deze operatie. Toch schijnen onze xenofobische vrienden daar minder problemen mee te hebben

lastig he?
Het gaat er niet om of cosmetische chirurgie zinvol of zinloos is.

Het gaat erom dat vrouwen gedwongen worden in onze huidige maatschappij om iets te doen vanuit een geloofsberedenering. Dat is niet meer van deze tijd. PLUS het feit dat het is opgenomen in ons ziektekostenstelsel. Het zou verboden moeten worden om dergelijke operaties hier uit te laten voeren én dat het vergoed moet worden.

Kheb zover ik het nieuws heb gelezen, niets gehoord van Wilders tegen chinezen, italianen, surinamers, indonesiërs. En dat zijn ook vreemdelingen.

Begrijp je het woord xenofoob wel? Begrijp je de woorden cosmetisch + chirurgie wel?

je het hebt over mijn beargumentatie, verder dan en wat kreten kom je niet. En dat is mod?

pi_52046479
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:30 schreef SadKingBilly het volgende:
Gewoon verbieden inderdaad. Want als je wil neuken voor je bent uitgehuwelijkt aan een kwijlende achterneef uit het rifgebergte moet je daar ook maar de consequenties van dragen. Of een balonnetje met varkenskippebloed op zak hebben.. Zou ook niet voor het eerst zijn.

Of, nog betere optie, zelf laten betalen. Dus gewoon uit het ziekenfonds halen (zoals ze ook met honderden andere, veel vaker gebruikte zaken als de pil doen). Draai maar voor je gedrag op.
Overigens, als je echt zo'n goeie moslima bent: allah weet dat jij al geen maagd meer bent, die operatie helpt daar niets aan. Branden zul je, voor eeuwig! (of nog beter, als een van de 77 maagden klaar staan voor een of andere idiote zelfmoordenaar.. Kun je iedere nacht opnieuw ontmaagd worden!)
Hebban olla vogala nestas hagunnan, hinase hic anda thu
{o,o}
|)__)
-"-"-
pi_52046563
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 15:00 schreef Devlinsect het volgende:
Ja, dus tegen haar wil in. Uit angst. Om niet vermoord te worden.

De rode bloedvlekken van ontmaagding op het witte laken dient getoond te worden aan de familie.

(en zoals je weet, je bloed niet altijd).
Een echte man neemt dan ook gewoon een scheermesje mee op zijn huwelijksnacht en snijdt zich even in zijn been indien nodig.
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_52046600
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 15:23 schreef ijsbrekertje het volgende:

[..]

Een echte man vrouw neemt dan ook gewoon een scheermesje mee op zijn huwelijksnacht en snijdt zich even in zijn been indien nodig.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 15:24:52 #64
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_52046613
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 15:18 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Het gaat erom dat vrouwen gedwongen worden in onze huidige maatschappij om iets te doen vanuit een geloofsberedenering. Dat is niet meer van deze tijd. PLUS het feit dat het is opgenomen in ons ziektekostenstelsel. Het zou verboden moeten worden om dergelijke operaties hier uit te laten voeren én dat het vergoed moet worden.

Kheb zover ik het nieuws heb gelezen, niets gehoord van Wilders tegen chinezen, italianen, surinamers, indonesiërs. En dat zijn ook vreemdelingen.

Begrijp je het woord xenofoob wel? Begrijp je de woorden cosmetisch + chirurgie wel?

Jje het hebt over mijn beargumentatie, verder dan en wat kreten kom je niet. En dat is mod?

je blijft maar doorhuilen over dat gedwongen zijn, maar als zélfs de PVV dat niet aanhaalt als argument, zul je toch echt even met een bron moeten komen voor die bewering.
Tot die tijd is je argumentatie niet meer dan een " " waard nee.
Er is geen enkele reden om deze of andere niet-medisch noodzakelijke operaties te verbieden.

en voor wat betreft het xenofoob: Wilders huilt ook over andere vreemdelingen
pi_52046874
Aan de formulering van vraag 2 valt al te zien dat mevrouw het artikel in Metro niet zelf gelezen heeft. Daar stond het toch iets anders omschreven.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 15:36:38 #66
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_52046942
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 15:00 schreef teamlead het volgende:

[..]

hoe is deze operatie dan anders dan andere cosmetische chirurgie?
Die behoort ook niet door via de zorgpremie betaald te worden. Wil je het betaal je er zelf voor. Dan heb ik er geen probleem mee hoor.
mai pen rai
pi_52046972
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 15:24 schreef teamlead het volgende:

[..]

je blijft maar doorhuilen over dat gedwongen zijn, maar als zélfs de PVV dat niet aanhaalt als argument, zul je toch echt even met een bron moeten komen voor die bewering.
Tot die tijd is je argumentatie niet meer dan een " " waard nee.
Er is geen enkele reden om deze of andere niet-medisch noodzakelijke operaties te verbieden.

en voor wat betreft het xenofoob: Wilders huilt ook over andere vreemdelingen
Die laatste zin. Hij huilt vaker dus xenofoob.

Ben met jou uitgepraat, knurft.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 15:40:50 #68
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_52047062
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 15:37 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Die laatste zin. Hij huilt vaker dus xenofoob.

Ben met jou uitgepraat, knurft.
ahh ben ik niet lief voor je politieke held? Ik kan hem ook gewoon racist noemen als je dat prettiger vindt hoor

en ondertussen nog steeds geen bron voor je bewering typerend....
  donderdag 2 augustus 2007 @ 15:41:01 #69
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_52047067
als het aan wilders lag zouden toch juist alle moslima's dichtgenaaid worden?
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
  donderdag 2 augustus 2007 @ 15:44:44 #70
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52047183
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 15:18 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

je het hebt over mijn beargumentatie, verder dan en wat kreten kom je niet. En dat is mod?

Mja, genoeg vrouwen die een borstvergroting nemen omdat hun vriendje/man er op aandrong hoor, zachte dwang of omdat ze denken dat het zo hoort. Damn, vergelijkbaar met moslima's die hun maagdenvliesje weer dicht laten naaien, omdat ze denken dat het zo hoort, Oh noes! .

ELKE cosmetische chirurgie bij een persoon die er niet uitzonderlijk vreemd uit ziet is omdat diegene denken dat het zo hoort ( borstvergroting/liposuctie/whatever ) en ze denken er gelukkiger op te worden als het is uitgevoerd, hoe misleidend die gedachte ook is natuurlijk. Dus wat is het daadwerkelijk verschil als je achter de ingreep doorgraaft? 0.00. autochtonen die een ingreep laten doen zijn precies hetzelfde als allochtonen die het laten doen alleen hebben ze andere beweegredenen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_52047219
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 15:44 schreef jogy het volgende:

[..]

Mja, genoeg vrouwen die een borstvergroting nemen omdat hun vriendje/man er op aandrong hoor, zachte dwang of omdat ze denken dat het zo hoort.
Designerpussy's zijn ook enorm hip nu.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 15:49:12 #72
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52047326
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 15:45 schreef Jarno het volgende:

[..]

Designerpussy's zijn ook enorm hip nu.
. Ik weet het, maar dat is natuurlijk gewoon OK! . Dat is cosmetisch! En niet ideologisch! .
Vrijheid
pi_52047527
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 15:40 schreef teamlead het volgende:

[..]

ahh ben ik niet lief voor je politieke held? Ik kan hem ook gewoon racist noemen als je dat prettiger vindt hoor

en ondertussen nog steeds geen bron voor je bewering [afbeelding] typerend....
Wilders is niet mijn held. Wel iemand die zijn bek open durft te trekken waar de meesten het in de gangen fluistert.

Relativeren is niet je sterkste vak. Als je dat is kon, hoef ik hier geen bron neer te zetten. Je bent zelf geen haar beter, racist.

Tip: praat is met een moslim(vriend). Die kan je mooie verhalen vertellen. Net zoals ik verhalen kan vertellen wat er gebeurd in Staphorst en erom hard lachen.

------------

Plastic tieten worden in veel gevallen niet vergoed. Meestal worden de vrouwen niet gedwongen om het te doen. Als het resultaat er is, hoeft het niet weer opengescheurd te worden door man lief, omdat het zo hoort.

Maagdenvlies herstellen heeft naar mijn mening niets te maken met cosmetische ingreep wat verhaalt wordt aan de ziektenkostenbetaler.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 15:57:55 #74
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_52047575
Dus, een verbod op een potentiele levensreddende operatie volgens de PVV
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_52047619
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 15:14 schreef Basp1 het volgende:

Zo dat was weer mijn vrijblijvend advies voor hun mag ik even de rekening indienen hiervoor.
Als jij consulent bent dan nodig ik je nooit uit voor een "vrijblijvend"advies
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  donderdag 2 augustus 2007 @ 16:00:42 #76
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_52047643
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 15:49 schreef jogy het volgende:

[..]

. Ik weet het, maar dat is natuurlijk gewoon OK! . Dat is cosmetisch! En niet ideologisch! .
Het grootste verschil is dus dat je daar 100% zelf voor op mag draaien, ipv dat je je bij kunt verzekeren. Een borstvergroting kun je de verzekering nog voor op laten draaien, als de arts in kwestie het met je eens is dat je relatief kleine borsten hebt, en je er daarom psychisch onder leid.

En er blijft een enorm verschil, tussen uit 'leeghoofdigheid' te besluiten maar je kut te laten verbouwen, ipv dat je dat doet vanwege druk die uitgeoefend wordt door een setje woestijnbewoners.
Scorched earth
pi_52047646
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 15:56 schreef Devlinsect het volgende:

Plastic tieten worden in veel gevallen niet vergoed. Meestal worden de vrouwen niet gedwongen om het te doen. Als het resultaat er is, hoeft het niet weer opengescheurd te worden door man lief, omdat het zo hoort.

Maagdenvlies herstellen heeft naar mijn mening niets te maken met cosmetische ingreep wat verhaalt wordt aan de ziektenkostenbetaler.
Welk ziekenfonds vergoed deze operaties dan?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 16:06:00 #78
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_52047806
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 16:00 schreef du_ke het volgende:

[..]

Als het niet vergoed wordt en ook niet door een arts anders opgeschreven wordt om het vergoed te krijgen vind ik het geen probleem. Wordt het echter wel vergoed is het een grote schande.
mai pen rai
pi_52047850
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 16:06 schreef niet_links het volgende:

[..]

Als het niet vergoed wordt en ook niet door een arts anders opgeschreven wordt om het vergoed te krijgen vind ik het geen probleem. Wordt het echter wel vergoed is het een grote schande.
Het wordt niet vergoed. Ook niet in standaard aanvullende paketten.
pi_52047858
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 16:00 schreef du_ke het volgende:

[..]

Wou je namen hebben?

Ga zelf googlen.

'Nederlandse verzekeraars vergoeden 1200 EURO voor een operatie....' zie ik hier staan.

Dergelijke operaties en vergoedingen moeten niet hier kunnen.

PS: tjek het marokko forum is over dit onderwerp. Nuff said. Zat moslims die het niet vinden kunnen dat de vrouw LIEGT tegen de man. Omdat de ISLAM een eerlijke levens/ geloofsovertuigings is volgens hen.

pi_52047884
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 16:07 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Wou je namen hebben?

Ga zelf googlen.

'Nederlandse verzekeraars vergoeden 1200 EURO voor een operatie....' zie ik hier staan.

Dergelijke operaties en vergoedingen moeten niet hier kunnen.
Welke verzekeraar en wat voor operatie? Volledige quote svp?
pi_52047919
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 16:08 schreef Jarno het volgende:

[..]

Welke verzekeraar en wat voor operatie? Volledige quote svp?
doe je best met google.
pi_52047959
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 16:10 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

doe je best met google.
Verzekeraar Uit Den Dikken Duim dus. Duidelijk.
pi_52048073
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 16:11 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik zie ze hier staan.

Of het vergoed wordt of niet. Het zou niet meer moeten mogen hier in Nederland.

De cultuur vindt dat het meisje maagd moet zijn maar de jongen zou wel ervaring mogen opdoen. Een meisje bepaalt de eer van een familie en kan zo meer schade toebrengen dan een jongen. Dit is natuurlijk het gevolg van niet standvastig geloven en een zwakke imaan.

Je kan nog maagd zijn en niet bloeden. Overigens bestaat een maagdenvlies niet eens dus waar hebben we het over
  donderdag 2 augustus 2007 @ 16:16:42 #85
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_52048088
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 16:11 schreef Jarno het volgende:

[..]

Waarom google jij niet eens? Ik heb het voor de grap ook gedaan. En idd, er komen voornamelij turkse en marokkaanse fora naar voren waar ze er schande van spreken.

Zo'n tyfus luie gewoonte, dingen die niet bevallen moeten 100% voorgekauwd worden, anders schuiven we het terzijde als "niet waar "
Scorched earth
pi_52048115
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 16:16 schreef ExTec het volgende:

[..]

Waarom google jij niet eens? Ik heb het voor de grap ook gedaan. En idd, er komen voornamelij turkse en marokkaanse fora naar voren waar ze er schande van spreken.

Zo'n tyfus luie gewoonte, dingen die niet bevallen moeten 100% voorgekauwd worden, anders schuiven we het terzijde als "niet waar "
hèhè.

pi_52048153
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 16:16 schreef ExTec het volgende:

[..]

Waarom google jij niet eens? Ik heb het voor de grap ook gedaan.
Oh great, noem die verzekeraars dan even.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 16:20:45 #88
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_52048196
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 16:18 schreef Jarno het volgende:

[..]

Googlen, luie flikker.

Ik ga luie dumbasses als jij niet wijzer maken
Scorched earth
pi_52048201
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:22 schreef Toeps het volgende:
Ze doen maar. Zolang ze het zelf betalen, mag iemand zich wat mij betreft tot tijger laten verbouwen.
Zeker naar Jensen gekeken?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_52048209
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 16:18 schreef Jarno het volgende:

[..]

CZ zorgverzekeraar. Daar heb je er ééntje.
pi_52048219
Het enige wat er trouwens te vinden is, pauper met de grote muil, is wat posts uit 2003 over het ZIEKENFONDS (wat niet meer bestaat) en een directeur van een onbekende verzekeraar die wat mompelt over dat het verzekerd zou moeten worden:
quote:
Maandag 30 september, DEN HAAG - Operaties om het maagdenvlies te herstellen zouden eigenlijk in het ziekenfondspakket moeten worden opgenomen. Dat vindt R. Offers, adjunct-directeur van zorgverzekeraar Azivo. 'We leven nu eenmaal in een multiculturele samenleving en daar horen dit soort ingrepen bij.'.
Dus nogmaals, geef die linkjes over verzekeraars die nu vanuit het basispakket of een basisaanvullende verzekering deze operaties vergoeden of houdt den muil.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 16:23:37 #92
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52048284
Dus eigenlijk doen die vrouwen het ook voor zichzelf zodat ze niet tot pulp geramt, in de fik gestoken en daarna gestenigd worden.

Hm. Ze worden dus niet gepushed.
Vrijheid
pi_52048292
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 16:21 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Niks over te vinden in de polisvoorwaarden voor de Basis, Plus Top en Excellent verzekeringen.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 16:24:50 #94
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_52048320
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 16:21 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Vanuit het oogpunt van een zorgverzekeraar is het niet zo gek om het te vergoeden natuurlijk. Die doet gewoon wat uiteindelijk het goedkoopst is.

Een maagdenvlieshersteloperatie kost 4- a 800 euro, een weekje IC na een fijne eerwraak-aframmeling kost een veelvoud daarvan.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  donderdag 2 augustus 2007 @ 16:25:03 #95
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52048326
Leuk, die bronloze schreeuwertjes.
Vrijheid
pi_52048353
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 16:24 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Vanuit het oogpunt van een zorgverzekeraar is het niet zo gek om het te vergoeden natuurlijk.
Maar ze vergoeden het niet. Hoe hard die schreeuwers ook schreeuwen.
pi_52048355
Kan ik mijn cherry trouwens ook terugkrijgen van de verzekering? Die ben ik verloren op mijn 16e, en ik mis hem wel een beetje.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_52048371
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 16:25 schreef jogy het volgende:
Leuk, die bronloze schreeuwertjes.
Beproefde FOK! techiek. Heel hard roepen dat het ECHT zo is, anderen beschuldigen van lui gedrag ("Google zelf eens lamlul!") terwijl ze nog geen bron kunnen noemen als hun leven er van af zou hangen. Zo kan ik ook m'n gelijk 'krijgen'.
pi_52048426
Graag wil ik een bron van de mentale en fysieke vrijwilligheid van de vrouwen die de maagdenvlies laten herstellen. Tevens een bron waarom zij het laten herstellen.

BRON !
  donderdag 2 augustus 2007 @ 16:29:27 #100
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_52048448
Ergens een stukje uit de telegraaf gevonden:
quote:
Herstel maagdenvlies moslimmeisjes door verzekering vergoed

Van een onzer verslaggevers

HILVERSUM, zondag
Nederlandse verzekeraars vergoeden ¤ 1200 per ingreep aan artsen die bij moslimmeisjes het maagdenvlies herstellen.
Moslimmeisjes die geen maagd meer zijn, laten vaak via een operatieve ingreep het maagdenvlies herstellen. Volgens de islam dienen moslimvrouwen als maagd aan het huwelijk te beginnen.
Uit een onderzoek van het tv-programma Nova blijkt dat het landelijk om honderden ingrepen per jaar gaat. De slechts vijftien ondervraagde ziekenhuizen zeggen al 120 maagdenvliezen per jaar via operatieve weg te herstellen.
In het tv-programma verklaarde M. Schutte, voorzitter van de vereniging van Gynaecologen, dat het om een „geheime ingreep” gaat die niet als zodanig wordt geregistreerd. Ze gaan de boeken in als „een chirurgische ingreep na een bevalling”. De Nederlandse ziekenhuizen declareren de operaties onder een andere code. Schutte: „Wij hebben aan de patiënten geheimhouding beloofd. Dan kan je niet open en bloot registreren en declareren.”

In een brief aan de Orde van Medisch Specialisten gaat het College Tarieven Gezondheidszorg (CTG) er op aandringen dat de maagdenvliesoperaties ook als zodanig worden geregistreerd. Volgens het CTG is het een economisch delict als operaties worden gedeclareerd waarvoor geen tarief bestaat.

bron: De Telegraaf.
Weliswaar van 2004, maar ik ga ervanuit dat dat nog steeds geld, en is dat niet zo, dan ga ik dat zeker niet zelf uitzoeken, maar ga ik net als die luie dumbass gewoon wachten tot het me voorgekauwd wordt

En wordt het niet op een goeie manier voorgekauwd, is het dus niet waar

Tof hey, een discussie vanuit een zwaar bevoordeelde manier ingaan, zonder ook maar een gram intentie om iets aan te nemen?
Scorched earth
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')