quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:40 schreef sanger het volgende:
Tvp!
Al is het 40 graden, elke race wordt live gevolgd in huize IkWilbertquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Tvp.
Zal deze race wel op de HD moeten opnemen, want met 28 graden a.s. zondag lig ik met mijn luie ballen op het strand!
En geruchten zijn de reden om daaraan te twijfelenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:12 schreef vingerplant het volgende:
Dat was geloof ik de officiele verklaring.
dankje vergeet de tekst niet die komt van sangerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Tvp.
Zal deze race wel op de HD moeten opnemen, want met 28 graden a.s. zondag lig ik met mijn luie ballen op het strand!
Oh, en erg mooie OP weer, West![]()
Klopt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Maar die Bridgestones waren volgens mij ook onder de Ligier van Panis soms een wonder: die knalde in Canada volgens mij flink door (tot ie zijn been brak) en kon zichzelf toen zelf unlappen bij Schumacher.
En in Argentinie reed Panis ook als een malloot achter Villeneuve. Totdat ie plofte, want dan had ie best 's kunnen winnen.
Geruchten en het feit dat Tommie toen eigenaar was van beide teamsquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:16 schreef sanger het volgende:
[..]
En geruchten zijn de reden om daaraan te twijfelen
Ik heb vorig jaar vooraf gebeld of ik ook daar (in Mexico) de F1 live kon volgen. Geen probleem gelukkig, dat kon in de sportbar die 24 uur open was. Was alleen wel om 05.00 's ochtends na de nacht dat we daar aankwamenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:18 schreef WEST het volgende:
[..]
dankje vergeet de tekst niet die komt van sanger![]()
ik zal de race ook moeten missen omdat ik dan net op vakantie ben. Dus opnemen en 1,5 week later ff bekijken![]()
ik zit op een bootquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:25 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar vooraf gebeld of ik ook daar (in Mexico) de F1 live kon volgen. Geen probleem gelukkig, dat kon in de sportbar die 24 uur open was. Was alleen wel om 05.00 's ochtends na de nacht dat we daar aankwamen
Heb daar overigens ook veel CC en IRL live kunnen zien.
Mijn 1e post hierover was ook 'boze tongen beweren'...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:26 schreef sanger het volgende:
Het gaat om keiharde bewijzen vingerplant
Dan had in Silverstone logischer geweest omdat dat de thuisrace van Hill is.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:41 schreef vingerplant het volgende:
En inderdaad, waarom juist in die race. Ik zal Tommie eens bellen, doe ik hem meteen de groeten van Jos.
De lulquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:51 schreef sanger het volgende:
Doe hem dan ook maar de groten van HHF
Dat klopt niet helemaal, in Spa deed Hill ook voorin mee, in Oostenrijk kwalificeerde hij zich als zevende en Michael Schumacher voorkwam dat hij zesde werd en (in de oude puntentelling) de punten misliep.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:10 schreef vingerplant het volgende:
voor de OP maar weer!
Leuk dat stukje over Hill in de Arrows in 1997. Het is nooit officieel bevestigd, maar boze tongen beweren dat Walkingshaw daar gewoon een Benetton in Arrows-kleuren had gespoten. Het zou een hoop verklaren aangezien Hill in de rest van het seizoen geen deuk in een pakje boter reed.
bronquote:Fernando Alonso is vanmiddag niet komen opdagen bij de persconferentie voorafgaand aan de Grand Prix van Hongarije. De Spanjaard was door de FIA aangewezen om samen met Sakon Yamamoto, Sebastian Vettel, Kimi Räikkönen en Robert Kubica de aanwezige pers te woord te staan.
Ook Lewis Hamilton verscheen niet op de persbijeenkomst die het team van Mclaren-Mercedes organiseerde. Het Vermoeden bestaat dat het Britse team haar rijders wil beschermen tegen vragen van de pers over het vermeende spionagezaak met Ferrari. McLaren heeft niet gereageerd, waarom ze haar beide rijders teruggetrokken hebben voor de persconferentie’s.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:33 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal, in Spa deed Hill ook voorin mee, in Oostenrijk kwalificeerde hij zich als zevende en Michael Schumacher voorkwam dat hij zesde werd en (in de oude puntentelling) de punten misliep.
In Jerez stond Damon Hill zelfs op een vierde startplek op een honderdste seconde van de drie voor hem.
Hij deed heel aardig mee in die race, maar viel - heel ironisch - in dezelfde ronde uit als Michael Schumacher.
(even een oud jaaroverzicht uit de kast geplukt).
sommige sites laten regen zien. Maar ik volg regelmatig de BBC site en die zijn 9 van de 10 keer betrouwbaarder dan andere sites.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:52 schreef APK het volgende:
Waarom denken een aantal mensen dat het gaat regenen?
De link in de OP van de BBC laat duidelijk droog en zonnig weer zien.
Deze zegt iets anders: http://weather.yahoo.com/forecast/HUXX0002.htmlquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:52 schreef APK het volgende:
Waarom denken een aantal mensen dat het gaat regenen?
De link in de OP van de BBC laat duidelijk droog en zonnig weer zien.
De BBC zit nooit fout.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:23 schreef sander89 het volgende:
Deze zegt iets anders: http://weather.yahoo.com/forecast/HUXX0002.html
Vele anderen voorspellen ook regen dus denk dat de BBC er naast zit.
Merci.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:36 schreef WEST het volgende:
binnenkant en de pole is buitenkant.
pole is dus gunstig
quote:
En dus ff naar de tandartsquote:<- eigen schuld, losse tand -> Door Olav Mol, donderdag 2 augustus om 17:45Tja er zijn van die dagen...
Gisteravond laat in Budapest aangekomen, rond 00.00 richting hotel in de stad. Beetje kijken, ff zoeken. Soms links waar het even niet mocht. Auto's toeteren voor de toerist die de weg niet kent. Taxi haalt in, al toeterend en knipperend. Ik knipper ook. Taxi stopt. Ik stop ook. Groooooote man stapt uit, ik had het raam nog open. Ik spreek geen Hongaars, hij spreek geen Nederlands of Engels. Ik maak een vragend gebaar over wat ik fout deed. Hij kijkt boos. Ik wil nogmaals proberen onschuldig te kijken...........Hij doet boem, op m'n bakkes. Ik ben verbaasd. het was toch allemaal niet zo spannend. Ik kijk m vragend aan,......hij doet weer boem op m'n bakkes. Ik kies de achteruit en daarmee ook het hazenpad. Mn neus een beetje bloeden en een losse tand. Na telefonisch consult bij Jack Plooij en op advies van de F1 dokter Gary Hardsteen ga ik straks toch maar ff laten checken of die tand gaat blijven zitten of niet. Typisch gevalletje van jammer, een keer de verkeerde tegengekomen dus. Verder is Budapest best een leuke stad.
Kan je ook slissssend commentaar doen?? haha
Groeten
Olav
Ik hoorde het net ook op 538. Dat zal wat zijn zeg...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 07:50 schreef sanger het volgende:
Ik hoorde net op de radio het volgende:
Het schijnt dat Joep van de Nieuwenhuizen (van Mingya) met Spyker bepaalde afspraken heeft gemaakt die hem ontslaan van het verder betalen van het sponsorgeld. Dit zou inhouden dat er helemaal geen betalingsachterstand is van een sponsor van Albers. Deze afspraken zouden in het geheim zijn gemaakt.
quote:'Geheime afspraken Spyker en Mingya'
De perikelen rondom de breuk tussen Spyker en Christijan Albers krijgen nog een staartje. Volgens Dagblad De Pers heeft de renstal geheime afspraken gemaakt met het Chinese bedrijf Mingya.
Ontslag
Het bedrijf kwam onlangs in het nieuws, omdat het niet zou voldoen aan betalingsverplichtingen waardoor Albers door de renstal aan de kant werd gezet.
Afspraken
De Pers, eigendom van Marcel Boekhoorn, schoonvader van Spyker-testcoureur Giedo van der Garde, meldt in de vrijdageditie dat Mingya met Spyker geheime afspraken heeft gemaakt.
Sideletter
Mingya zou garant staan voor een deel van het sponsorbudget, maar door de ondertekening van een sideletter zou het bedrijf niet hoeven te betalen.
Geen commentaar
Zowel Spyker als Joep van den Nieuwenhuijzen, die optreedt namens Mingya, willen geen commentaar geven.
rtlsport.nl
En hebben deze bepaalde afspraken iets te maken met de prestaties van Spyker (of Albers)??quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 07:50 schreef sanger het volgende:
Ik hoorde net op de radio het volgende:
Het schijnt dat Joep van de Nieuwenhuizen (van Mingya) met Spyker bepaalde afspraken heeft gemaakt die hem ontslaan van het verder betalen van het sponsorgeld. Dit zou inhouden dat er helemaal geen betalingsachterstand is van een sponsor van Albers. Deze afspraken zouden in het geheim zijn gemaakt.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:49 schreef vosss het volgende:
Ow crap!!!![]()
Ik dacht dat het zaterdag was
Omdat ik vanmiddag van huis ben wilde ik vragen of je me misschien wilde smsen wie pole gehaald had
Morgen ben ik gewoon thuis, dus laat maar zitten dan
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:49 schreef vosss het volgende:
Ow crap!!!![]()
Omdat ik vanmiddag van huis ben wilde ik vragen of je me misschien wilde smsen wie pole gehaald had
Morgen ben ik gewoon thuis, dus laat maar zitten dan
ik zat precies aan het zelfde te denkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:12 schreef Atreidez het volgende:
Hebben we nog die 107% regel trouwens? Want dan maak ik me zorgen om Yamamoto
Volgens mij niet meer. En dat is dan ook voor Yamamoto te hopen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:12 schreef Atreidez het volgende:
Yamamoto is een zeer veelbelovende coureur hoor. Als we Kolles mogen geloven.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:13 schreef vosss het volgende:
NOU VOLGENS MIJ LAG HET DUS TOCH AL DIE TIJD AAN DE AUTO EN NIET AAN ALBERS HOOR!!!!!
Nu we niet meer op Albers kunnen kankeren valt zoiets natuurlijk wel direct op jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:16 schreef Atreidez het volgende:
En Sutil op een halve tiende van VettelDas dan wel weer leuk..
Al hebben we nu in Yamamoto een goede nieuwe pispaal opvolger voor Albers.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Nu we niet meer op Albers kunnen kankeren valt zoiets natuurlijk wel direct op ja
Beetje te vroeg inderdaad.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:37 schreef vosss het volgende:
Hmz, ik was net te vroeg met een printscreentje maken zie ik nu.![]()
Kimiquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:41 schreef sanger het volgende:
Spyker lijkt de aansluiting kwijt te zijn geraakt......
BMW
Vettel
Massa
Weet je het nu.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:43 schreef vosss het volgende:
De kleuren zijn ook mooier ja. Ik wist overigens niet dat je ook png's tussen img-tags kon mikken op fok
Die zijn wel vaker zwaar tijdens de vrije trainingen op vrijdag. Dus ik denk niet dat deze tijden veel zeggen over de vorm van Renault.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:44 schreef vosss het volgende:
Renault valt wel erg tegen zeg.
Ben benieuwd wat die nog meer kunnen, want dat moet echt sneller
1.22.390 x 107% = 1.28.157quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:12 schreef Atreidez het volgende:
En dan nog een grote L erop.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:46 schreef vosss het volgende:
Zou yamamoto met een groen achterlicht rijden om zo de rest te waarschuwen?![]()
Zou het dan toch komen omdat...?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:41 schreef sanger het volgende:
Spyker lijkt de aansluiting kwijt te zijn geraakt......
Je bedoeld omdat het team de waardevolle feedback en input van een zekere ex-coureur mist?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:51 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Zou het dan toch komen omdat...?
Ik sluit het niet meer uit in ieder geval.
Dat bedoel ik inderdaad. Het kan niet toevallig zijn dat het gat ineens weer groter wordt de laatste 2 wedstrijden en dat ook Sutil de aansluiting weer kwijt is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:54 schreef sanger het volgende:
[..]
Je bedoeld omdat het team de waardevolle feedback en input van een zekere ex-coureur mist?
Ik ga er vanuit van wel ja.
Kan ook zijn omdat er niets meer 'ontwikkeld' wordt, voor zover ze dat al deden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:57 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Dat bedoel ik inderdaad. Het kan niet toevallig zijn dat het gat ineens weer groter wordt de laatste 2 wedstrijden en dat ook Sutil de aansluiting weer kwijt is.
Das niet helemaal waar. Ze hebben de Jerez test van vorige week gemistquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:01 schreef vingerplant het volgende:
Ze hebben net zoveel getest als de anderen in de tussenperiode, ik vind het allemaal net te toevallig.
Goh, ik was niet de enige...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:49 schreef vosss het volgende:
Ow crap!!!![]()
[..]
Ouderdom?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Goh, ik was niet de enige...![]()
*een slechte tvp... en ik ben er nog laat mee ook!*
Ach, ik wil gewoon heel graag geloven dat dat baggerteam een hele domme fout heeft gemaaktquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:02 schreef sanger het volgende:
[..]
Das niet helemaal waar. Ze hebben de Jerez test van vorige week gemist
Ze hebben al aangegeven niets meer aan de A-spec te doen omdat de B-spec volgende race komt.
Wie niet momenteel. Ik zie en hoor zelfs anti Albers mensen er schande van sprekenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:11 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Ach, ik wil gewoon heel graag geloven dat dat baggerteam een hele domme fout heeft gemaakt
Zoals Ollie bijvoorbeeld, en die is nooit een fan of vriend van Albers geweest. Eerder het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:28 schreef sanger het volgende:
[..]
Wie niet momenteel. Ik zie en hoor zelfs anti Albers mensen er schande van spreken
Jep, en ook hier op FOK!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:32 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Zoals Ollie bijvoorbeeld, en die is nooit een fan of vriend van Albers geweest. Eerder het tegenovergestelde.
Spyker heeft daarmee inderdaad heel wat symphatie verloren. Ook bij mij.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:28 schreef sanger het volgende:
[..]
Wie niet momenteel. Ik zie en hoor zelfs anti Albers mensen er schande van spreken
quote:Automobilist rijdt met slang en al weg bij tankstation
DELFT - In de Formule 1 overkwam het onlangs de Nederlandse coureur Christijan Albers: met slang en al wegrijden na een pitstop.
Dezelfde fout maakte een nog onbekende automobilist donderdag bij een tankstation langs de A13 bij Delft. Zonder de slang los te koppelen reed hij weg. De slang is vooralsnog spoorloos.
Dat maakte de politie vrijdag bekend.
Is dit je coming out als Albers-fan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:41 schreef Atreidez het volgende:
Ik zal je eerlijk zeggen, ik heb t ook een keer gedaanIk reed in iemand anders zijn auto en d'r moest gas in. Zij had de slang er op gedaan dus ik bleef lekker zitten. Die muts naar binnen om te betalen, komt terug en stapt in en ik rij zo die gasslang uit de grond
![]()
Las net dit nog, geen Red Bull sponsoring zeker?Hoop niet dat het een bekende van t circus is.
Of het is stiekem Albers zelf.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:43 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Is dit je coming out als Albers-fan?![]()
Moet je even checken of hij dit seizoen tijdens gp's gepost heeftquote:
Dat zegt niks. Die auto was zo langzaam, daar had hij tijdens het rijden ook wel tijd voor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:47 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Moet je even checken of hij dit seizoen tijdens gp's gepost heeft![]()
Nu snap ik het!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:48 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Die auto was zo langzaam, daar had hij tijdens het rijden ook wel tijd voor.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:48 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Die auto was zo langzaam, daar had hij tijdens het rijden ook wel tijd voor.
Hij had wel een stuurtje, maar geen force feedbackquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:50 schreef sanger het volgende:
[..]
Nu snap ik het!
Albers kon niet met die bolide overweg omdat hij geen stuurtje had als joystick, maar met het toetsenbord moest rijden.
Ik ga eerder voor brandstofslang0107.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:50 schreef vingerplant het volgende:
[..]
![]()
Probeer maar in te loggen op z'n account. Wachtwoord: Liselore21
En daardoor kon hij niet Maximum Attack gaan. Alles valt nu op zijn plaats.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:51 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Hij had wel een stuurtje, maar geen force feedback
Als ie hem al gezien heeftquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:06 schreef Atreidez het volgende:
Hij zal wel een chicane hebben afgesneden
Hamilton op een STOP.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:27 schreef sanger het volgende:
Gele vlag nu
En ik dacht op de één of andere manier al dat die gele vlag iets Yamamoto te maken had. Blijkt het nog te kloppen ook.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Lewis Hamilton was third fastest in his McLaren but ended the session spinning off when he got into a tangle behind the very slow Spyker of Sakon Yamamoto.
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
the very slow Spyker of Sakon Yamamoto.
![]()
Die kreeg als bijnaam de glijdende spykerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:42 schreef vingerplant het volgende:
[..]
![]()
Die titel kreeg zelfs Winkelhock niet
Spyker zal mij een worst wezen, maar het zou inderdaad leuk zijn als Renault weer eens mee kan doen!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 07:24 schreef Bernard0s het volgende:
Ben benieuwd wie vanmiddag de pole gaat pakken. Ik hoop op Massa/Raikkonen maar vrees die hond van een Alonso. Ben ook benieuwd of Renault mee kan blijven doen in de top, zoals gisteren, vast niet denk ik. Misschien dat Sutil stiekem een keer een STR kan verslaan, voor de rest ziet het er niet best uit voor Spyker.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Oh, en erg mooie OP weer, West![]()
ROFLquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:48 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zou zijn achterstand van - nu - ruim 4,5 secs op Sutil nou komen omdat hij nog niet gewend is aan die rammelbak? Of ontbreekt een stukje zelfvertrouwen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:14 schreef sanger het volgende:
Hij wordt nu echt effe om zijn oren gereden door Sutil
Valt me wel op dat zowel Sutil als Yamamoto nu veel rijden, terwijl dat in de Albers tijd anders was.
Die achterstand is op Kimi hoor. Zo slecht is Yamamoto nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Zou zijn achterstand van - nu - ruim 4,5 secs op Sutil nou komen omdat hij nog niet gewend is aan die rammelbak? Of ontbreekt een stukje zelfvertrouwen?
Ow ja.. Nog niet wakker,quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:24 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die achterstand is op Kimi hoor. Zo slecht is Yamamoto nou ook weer niet.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:07 schreef Bernard0s het volgende:
Williams en Toyota verrassend goed!
Yamamoto komt langzamerhand in z'n ritme, dat is een goede zaak. 3.8 op de kop is geen schande in een Spyker die veel tekortkomt op circuits als de Hungaroring.
Gelukkig niet!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Fuck..is de kwalificatie nu alweer om 14u? Ik dacht de kwali altijd om 13u was en bij uitzondering om 14u.
Het is om 14.00 uur. De uitzending op RTL begint al om 13.30 uurquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:28 schreef vosss het volgende:
JAMAAR HOE LAAT IS HET DAN VANDAAG?!?!?!?!?![]()
Zie editquote:
Dan ga ik even schijten en eten en daarna ook met mn kloten in de zon liggenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dan ga ik mijn handdoek pakken en met mn luie ballen naar het strand!
De rest mss nog nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:48 schreef vosss het volgende:
Ik zit toch allang voor de TV Sally
Niks te zien overigens aan Olav dattie op zn bek geslagen is. Ik had minstens eenblauw oog verwacht of iets
hoeveel moeite moet je daar voor doenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:24 schreef -Hans- het volgende:
omg.. gaan ze Fisico ... omdat hij Yamamoto ophield?
Hoe kan je überhaupt een Spyker ophouden? Overigens is Honda wel heel treurig.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:24 schreef -Hans- het volgende:
omg.. gaan ze Fisico misschien bestraffen omdat hij Yamamoto ophield? Zal wel loslopen, zoals Olav al aangaf.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:26 schreef ElmarO het volgende:
Hoe kan je überhaupt een Spyker ophouden? Overigens is Honda wel heel treurig.![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:26 schreef Bluurgh het volgende:
hoeveel moeite moet je daar voor doen
Even helpen duwenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:32 schreef -Hans- het volgende:
Whahaha weer problemen voor Massa !
HUH!? de bak valt stil
quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:38 schreef -Hans- het volgende:
Wat een n00bs bij Ferrari, prachtig!Dag Massa
![]()
Gaat gewoon pole worden voor McLaren
Begrijp ik inderdaad ook geen hol van =_=quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:43 schreef NoizEkick het volgende:
Waarom, in godsnaam, al die reclame over vrouwenproducten? Shampoo's, cremes en ga zo maar door.
Daar heb ik wel eens een topic over geopend.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:43 schreef NoizEkick het volgende:
Waarom, in godsnaam, al die reclame over vrouwenproducten? Shampoo's, cremes en ga zo maar door.
Alsof je tijdens Life & Cooking gaat adverteren voor de Playboy...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:44 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Begrijp ik inderdaad ook geen hol van =_=
Ik hoop het echtquote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:02 schreef Miss_S het volgende:
echt zielig dat je het zo moet doen en anders niet kan winnen
Het is wel te hopen. Anders vind ik het een enigszins treurige actie van hem.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:02 schreef WeebI het volgende:
Naja dit heeft Alonso echt niet zelf gedaan, er werd hem gewoon verteld dat ie moest wachten.
Dat lijkt me stug.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:02 schreef WeebI het volgende:
Naja dit heeft Alonso echt niet zelf gedaan, er werd hem gewoon verteld dat ie moest wachten.
Ron Dennis ontkent allesquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:02 schreef WeebI het volgende:
Moet ie maar auto's met betere koppelingen bouwenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:06 schreef -Hans- het volgende:
Zo ROn Dennis is WOEDEND op Alonso, zag je dat net??
Haha ja ik dacht ook wat is dat voor halve aap geworden? met een bijpassende homozonnebrilquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:07 schreef Googolplexian het volgende:
wtf is er met Heidfeld?
van papa worden verlies je gevoel voor mode ofzo?
Hij ziet er tijden uit als een zwerver hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:07 schreef Googolplexian het volgende:
wtf is er met Heidfeld?
van papa worden verlies je gevoel voor mode ofzo?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:08 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wanneer gaat Heidfeld zich eens scheren?![]()
kom op zeg... als je dan nummer 1 bent laat 't dan zien op de baan ipv zo'n gare actie...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:16 schreef TimoBasso het volgende:
Alonso![]()
![]()
Heerlijk,geniaal..
Je ballen laten zien.. ik ben de champ,jij bent een rookie.. ik ben nummer 1.
Niks mis mee![]()
Zo zie je maar weer dat Villeneuve behoorlijk veel invloed had op de jonge knaapquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij ziet er tijden uit als een zwerver hoor
Het is juist een teken dat Alonso wist dat Hamilton sneller was. Erg zwak dus.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:16 schreef TimoBasso het volgende:
Alonso![]()
![]()
Heerlijk,geniaal..
Niks mis mee![]()
Dit maakt het F1 wereldje juist weer bijzonder mooi.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:17 schreef gbm het volgende:
[..]
kom op zeg... als je dan nummer 1 bent laat 't dan zien op de baan ipv zo'n gare actie...
morgen misschien alonso maar ff paar seconden langer in de pits laten staan, moet kunnen![]()
Ik denk eerder dat Ron Dennis weg gaat..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:22 schreef -Hans- het volgende:
Dit gaat absoluut nog wel een staartje krijgen want ik denk niet dat Ron Dennis dit zomaar zal accepteren wat Alonso het team flikt. 't is voor mij wel duidelijk dat Alonso volgend seizoen weer bij Renault zal rijden, want bij McLaren is de verstandhouding ernstig onderkoeld.
Niet netjes wat Alonso heeft gedaan en voor Hamilton is het ook vervelend want hij staat nu aan de verkeerde kant. Maar ik hoop dat Hamilton zal antwoorden op het circuit. De koude oorlog is begonnen!
Senna vs. Prost (ook bij Mclaren)quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:21 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Dit maakt het F1 wereldje juist weer bijzonder mooi.
Een heerlijke clash tussen 2 toppers..
Of zie je liever troetelbeertjes?
Volgens mij ook, maar weet niet wanneer hij vertrekt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:24 schreef TimoBasso het volgende:
Ik denk eerder dat Ron Dennis weg gaat..
Dat waren toch de geruchten?
Eerder een kat in het nauw dan een champquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:16 schreef TimoBasso het volgende:
Alonso![]()
![]()
Heerlijk,geniaal..
Niks mis mee![]()
Het team bleef wel verdacht rustig, maar het lijkt me ook sterk dat Ron Dennis zit te toneelspelen. Dus ik denk dat het een solo actie van Alonso was.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij ook, maar weer niet wanneer hij vertrekt.![]()
Net de laatste pistop gezien op de Duitse RTL, maar er is ook niemand die gebaart dat Alonso weg kan/moet. Op een gegeven moment vertrekt hij gewoon.
Haug geeft aan dat het een coördinatie faillure was waardoor het fout ging..
Voor McLaren maakt het geen zak uit of Alonso of Hamilton op 1 of 2 staat.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:22 schreef -Hans- het volgende:
Dit gaat absoluut nog wel een staartje krijgen want ik denk niet dat Ron Dennis dit zomaar zal accepteren wat Alonso het team flikt. 't is voor mij wel duidelijk dat Alonso volgend seizoen weer bij Renault zal rijden, want bij McLaren is de verstandhouding ernstig onderkoeld.
Niet netjes wat Alonso heeft gedaan en voor Hamilton is het ook vervelend want hij staat nu aan de verkeerde kant. Maar ik hoop dat Hamilton zal antwoorden op het circuit. De koude oorlog is begonnen!
Ja hoor en een tweevoudig wereldkampioen voor je team laten rijden is daarmee vergeleken goedkoop zeker. Denk even na.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:42 schreef vw_caddy het volgende:
Voor onze grote vriend Ronnie wel, die heeft heel wat flappen in Hamilton geļnvesteerd.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:01 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Wat een flikker als die het express deed![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:14 schreef gbm het volgende:
kijk dat was een lekkere opmerking:
Interviewer: "met hoeveel seconden miste je 2e snelle rondje"
Hamilton: "met precies zoveel als ik in de pits werd opgehouden"
Alonso roept nu ook dat hij pas laat het signaal kreeg dat hij kon vertrekken. Het team wilde namelijk een gat hebben t.o.v. de Ferrari van Kimi... Tsja. Maar Ron Dennis heeft al aangegeven dat het gebeuren nog intern zal worden besproken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:31 schreef MrBadGuy het volgende:
Het team bleef wel verdacht rustig, maar het lijkt me ook sterk dat Ron Dennis zit te toneelspelen. Dus ik denk dat het een solo actie van Alonso was.
quote:Television images suggested Alonso was looking at his physiotherapist for a signal, with the man apparently counting off the seconds before being spoken to by team boss Ron Dennis.
Fabrizio Borra!quote:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/61353 en dat is volgens mij wel een betrouwbare site.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:58 schreef vw_caddy het volgende:
Ben ik benieuwd welke regel er dan overtreden is. Er mag gewacht worden om zo een goede positie op de baan te creėren. Wandelende encyclopedie in de buurt?Bron trouwens Hans?
Thanksquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
http://www.autosport.com/news/report.php/id/61353 en dat is volgens mij wel een betrouwbare site.
Nou, flessen is het *zeker* niet. Onsportief wel. Maar er is niets illegaals aan. Dit moet het team intern oplossen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:54 schreef -Hans- het volgende:
FIA Stewards gaan ook kijken naar hetgeen wat zich tijdens de pitstop heeft afgespeeld. Mogelijk dat Alonso zijn snelste tijd wordt ontnomen als blijkt dat hij de boel heeft lopen flessen. Maar dat gaan ze toch niet bewijzen dus ik denk dat er weinig zal veranderen aan de uitslag..
Briljant. Alonso heeft ballen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:40 schreef NoizEkick het volgende:
Hier twee filmpjes van deze onsportieve gladjakker:
Filmpje 1
Filmpje 2
Wat is daar briljant aan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Briljant. Alonso heeft ballen.
Schumacher deed het altijd sneaky, Alonso legt het er dik bovenop
Ik ben het zowaar een keer met je eens.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wat een ongehoorde trieste tyfus-WDC is die Alonso. Komt ie een keer voor mn auto, dan ram ik door.
Zelden zo'n walgelijke vent meegemaakt in de F1.
Ja, hij knikt met zijn hoof o.i.d.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:54 schreef vw_caddy het volgende:
Die physiotherapist weet er iig meer van als ik de beelden nu nog eens zie. Hij geeft hm een teken ofzo?![]()
Ja hoor!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Fabrizio Borra!
[afbeelding]
Binnenkort dus een nieuwe vacature bij McLaren. Iemand interesse om de persoonlijke physio te worden van F. Alonso?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Goed om te horen, iig!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wat mij betreft krijgt FA precies wat Schumacher kreeg in Monaco: naar achter met die Spaanse rukker.
En blijkbaar zijn de stewards ermee bezig: http://www.f1-live.com/f1(...)l/070804175001.shtml
U vraagt, wij draaienquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:45 schreef Bernard0s het volgende:
Vandaag is er weer een zeer zware crash geweest tijdens de GP2race. In de laatste bocht is het helemaal verkeerd gegaan. Als iemand een filmpje heeft, posten a.u.b.!
Juustem. Thnx, ik had hem inmiddels ook gevonden. Wat een klap!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien
Althans, ik denk dat je deze bedoelt.
Vaag gerucht op het forum van Betfair.quote:FIA stewards investigation(listened to radio comms) has just revealed that Hamilton was to blame !!!!!!!!!!!!!!!! NO, I am not kidding !!!!! He deliberately disobeyed team orders 6 times during Q3 and Alonso was held back by team orders to stop hamilton!!!!!!! its confirmed !! Ron Dennis to make a statement soon.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja hoor!
Ik, ik ik, mag ik?!?!?!?!![]()
![]()
![]()
HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik had wel aan je gedacht, hoor -Hans-quote:
Errug betrouwbaar altijd!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:14 schreef APK het volgende:
[..]
Vaag gerucht op het forum van Betfair.![]()
Iets betrouwbaarder:quote:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/61366quote:Alonso: Hamilton triggered qualifying row
World champion Fernando Alonso has said McLaren teammate Lewis Hamilton triggered the incident the duo were involved in during qualifying for the Hungarian Grand Prix. Alonso got pole position after controversially making his teammate wait in the pitlane for some ten seconds before he got his car moving.
The delay meant Hamilton was unable to complete his final flying lap in time, while Alonso jumped to the top of the times to secure pole from the Briton. Team boss Ron Dennis was visibly angry after qualifying and was seen on television throwing his headphones when Hamilton failed to reach the start/finish line in time to complete his lap.
Alonso told reporters after qualifying that Hamilton had not respected orders from the team to allow the Spaniard through earlier in the session in order to allow him to have an extra flying lap. "They told Hamilton what to do and he didn't listen," Alonso was quoted as saying by EFE news agency.
"That was the only problem the team had. Ron's anger was because he (Hamilton) didn't accept an order that the team repeated several times over the first lap.
"Therefore, the team did all they had to do, and tried to give me that extra lap, but for those reasons it wasn't possible. "I've been asked about Ron throwing his headphones, about how he went after Fabrizio (Alonso's physio), or whatever. I have nothing against him. I was going to have an extra lap of fuel, and I didn't have it, but in the end I got pole."
Geen ernstig letsel hoop ik.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:45 schreef Bernard0s het volgende:
Vandaag is er weer een zeer zware crash geweest tijdens de GP2race. In de laatste bocht is het helemaal verkeerd gegaan. Als iemand een filmpje heeft, posten a.u.b.!
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:58 schreef Jnk18 het volgende:
Hij merkt morgen wel wat Karma betekent, let maar op hij gaat een ongeluk krijgen of technische problemen met de auto.
My name is Alonso!
Hmz... tis toch "under investigation by the stewards"?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:39 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Iets betrouwbaarder:
Autosport.com
[..]
http://www.autosport.com/news/report.php/id/61366
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |