abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 augustus 2007 @ 13:12:42 #1
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_52043241

Welkom in Hongarije voor de eenentwintigste Grand Prix van Hongarije! Na een spektakelstuk, en veel regenval, in Duitsland zijn de verwachtingen hoog voor de race op de Hungaroring. Fernando Alonso is Lewis Hamilton tot op 2 punten genaderd in het kampioenschap, en Ferrari ligt op de loer. Alle ingrediėnten voor een spannende race zijn in ieder geval aanwezig. Natuurlijk zijn ook alle ogen gericht op de nieuwkomers Sebastian Vettel en Sakon Yamamoto.

Voor de uitslagen en statistieken van deze race kijk je natuurlijk op FOK!sport

Volgas: 66% van een rondje
Topspeed: 295 km/u
Langste volgas gedeelte 11 seconden (770 meter)
Bochten: 8 rechts en 6 links
Bandenslijtage: medium/low
Remslijtage: medium
Downforce-level: High
Grip-level: high
Schakelen per ronde: 52

De Hongaroring staat meestal garant voor een saaie race. De vele bochten en korte rechte stukken zorgen voor een technisch circuit. Het hobbelige baanoppervlak en het zand, dat vrijwel het gehele weekend op de baan ligt, zorgt voor weinig grip. Maximale downforce is hier een vereistte, vaak gecombineerd met een zachtere band. Traditioneel hebben veel teams hier ook last van onderstuur.
Het circuit kent eigenlijk geen stuk waar volgas gereden wordt. Toch wordt de motor zwaar op de proef gesteld door de warmte. Het circuit ligt in een dal waar de warmte blijft hangen. Mede door het missen van langere rechte stukken is er weinig koellucht.

In 1994 scoorde Verstappen in zijn debuutjaar een podiumplek op de Hungaroring. In de slotfase van de race wist de Nederlander zich te ontdoen van zijn ronde achterstand op Michael Schumacher, op dat moment leider in de race. Hierdoor mocht de Nederlander een ronde langer doorrijden, wat uiteindelijk een derde plek opleverde doordat Martin Brundle in diezelfde laatste ronde stilviel. Michael Schumacher won de race op geruime afstand voor Damon Hill. Damon Hill was in 1995 wel de sterkste van het veld. Williams was oppermachtig en wist alle concurrenten op een ronde achterstand te zetten. Ook in 1996 was Williams oppermachtig. Jacques Villeneuve was ditmaal de snelste Williams-coureur.

IN 1997 deed Damon Hill weer van zich spreken. De regerend wereldkampioen kon tot dan toe niet meekomen met de Arrows-Yamaha. In Hongarije liet de Brit wederom zien dat het circuit in Hongarije hem goedgezind was. Met een derde kwalificatietijd deed hij iedereen versteld staan. In de elfde ronde wist de Brit de leiding te veroveren van Michael Schumacher waarna hij onbedreigd op de winst leek af te stevenen. Een hydraulisch probleem zorgde echter voor een serieuze tempovertraging van zijn Arrows. Jacques Villeneuve zag zijn kans schoon en passeerde de Brit in de laatste ronde. Hill kon nog maar net de tweede plaats behouden toen hij met een slakkengang over de finishlijn kwam.

Michael Schumacher reed in 1998 misschien wel een van zijn beste races in zijn carriere. Halverwege de race besloot de Ferrari-crew over te stappen op een drie-stops-strategie. Schumacher moest echter eerst voldoende voorsprong opbouwen om als eerste te kunnen finishen. De Duitser slaagde hier in en bekroonde daarmee een fantastische race.

In 2001 was de Hongaroring het toneel voor de beslissing van het kampioenschap, voor zover daar sprake van was. Michael Schumacher had aan de winst genoeg om David Coulthard op onoverbrugbare afstand te rijden. Barrichello eindigde op de tweede plaats. In 2002 was de Braziliaan de snelste op de Hongaroring, gevolgd door Schumacher.

In 2003 was Hongarije getuige van de eerste overwinning van Fernande Alonso. Na een pole-position wist de Spanjaard een foutloze race te bekronen. Opvallendste moment van de race was misschien wel dat Alonso Michael Schumacher op een ronde achterstand wist te zetten, wat de Duitser zeker als een vernedering moet hebben ervaren.

In 2004 wisten Schumacher en Ferrari zich te revancheren met een dominante dubbelzege. Het was overigens de saaiste race van het seizoen. In 2005 was het Kimi Raikkonen die de race op zijn naam wist te schrijven. Hij verschalkte Michael Schumacher via een uitgekiende pitstop-strategie. Fernando Alonso kende veel problemen en wist uiteindelijk als elfde te eindigen.

De Hongaarse Grand Prix ziet weer een nieuw gezicht: Robert Kubica vervangt Jaqcues Villeneuve, die zegt niet fit te zijn na diens crash in Duitsland. Het lijkt echter niet geheel zuivere koffie te zijn en al snel wordt duidelijk dat de wereldkampioen van 1997 niet meer terugkeert bij BMW Sauber. Kubica presteert daarnaast goed en pakt de tiende startplek voor de race. De pole position gaat opnieuw naar Kimi Raikkonen, met Massa op de tweede plaats en de Honda's van Button en Barrichello op de tweede startrij. Zowel Fernando Alonso als Michael Schumacher krijgen twee strafseconden aan de broek, Alonso vanwege gevaarlijk rijgedrag tegenover Robert Doornbos en Schumacher omdat hij inhaalt tijdens een rode vlag. De twee starten de race vanuit het middenveld.

De race zelf wordt een geval apart. Voor het eerst in de geschiedenis van de Hongaarse Grand Prix regent het en een aantal coureurs hebben het zwaar in de eerste ronden. Schumacher en Alonso rijden in een ronde tijd al naar de top zes, maar zowel De la Rosa als Kubica, Liuzzi, Monteiro, Ralf Schumacher en Massa glijden van de baan. Klien maakt het nog bonter en crasht de vangrails in. Alonso rijdt makkelijk naar Schumacher toe en passeert hem, wat even later dunnetjes wordt overgedaan door Button. Twintig ronden later zet Alonso de Duitser al op een ronde achterstand. Leider Raikkonen valt op spectaculaire wijze uit als hij achterblijver Liuzzi op hoge snelheid ramt. Schumacher beschadigt zijn wagen bij een akkefietje met Heidfeld en Alonso moet de wagen parkeren nadat een wielmoer het begeeft. Dat geeft de leiding aan Jenson Button, die eindelijk zijn eerste racewinst binnenhaalt. Pedro de la Rosa wordt tweede, Nick Heidfeld maakt het podium vol. Kubica rijdt naar een zevende plaats in zijn debuutrace, maar wordt gediskwalificeerd na de weging.

Vrijdag 03 Augustus 2007

10:00 - 11:30 vrije training 1
14:00 - 15:30 vrije training 2

Zaterdag 04 Augustus 2007

11:00 - 12:00 vrije training 3
14:00 - 15:00 kwalificatie training

Zondag 05 Augustus 2007

14:00 - FORMULA 1 Magyar Nagydij 2007

Zaterdag 04 Augustus 2007

13:30 - 15:10 kwalificatie

Zondag 05 Augustus 2007

13:00 - 13:55 voorbeschouwing
14:00 - 15:40 Race
15:40 - 16:30 Nabeschouwing

Het Weer in omgeving Budapest

Live Timing

Zin om over F1 te chatten? kom dan gewoon naar het irc-kanaal #f1

Zie de IRC FAQ voor meer informatie.

deze preview wordt u mede mogelijk gemaakt door Sanger & WEST
DeOP is hier te vinden!
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  donderdag 2 augustus 2007 @ 13:40:22 #2
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_52044056
Tvp!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_52044125
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:40 schreef sanger het volgende:
Tvp!

Ben benieuwd of het toch nog gaat regenen tijdens de F1. Al zal het wel niet. En as usual weer een goede OP.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 13:43:22 #4
179034 Bernard0s
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_52044139
TVP
pi_52044823
Tvp.

Zal deze race wel op de HD moeten opnemen, want met 28 graden a.s. zondag lig ik met mijn luie ballen op het strand!

Oh, en erg mooie OP weer, West

En Sanger

[ Bericht 25% gewijzigd door Walter_Sobchak op 02-08-2007 14:19:19 ]
Calmer than you are
  donderdag 2 augustus 2007 @ 14:07:04 #6
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_52044834
Wederom een vette OP, lekker weer een race weekend voor de boeg. Ben benieuwd wat onze Japanse spyker coureur er van bakt.
* I intend to live forever, so far so good! *
  donderdag 2 augustus 2007 @ 14:07:36 #7
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_52044849
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Tvp.

Zal deze race wel op de HD moeten opnemen, want met 28 graden a.s. zondag lig ik met mijn luie ballen op het strand!
Al is het 40 graden, elke race wordt live gevolgd in huize IkWilbert
pi_52044923
voor de OP maar weer!

Leuk dat stukje over Hill in de Arrows in 1997. Het is nooit officieel bevestigd, maar boze tongen beweren dat Walkingshaw daar gewoon een Benetton in Arrows-kleuren had gespoten. Het zou een hoop verklaren aangezien Hill in de rest van het seizoen geen deuk in een pakje boter reed.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_52044970
Volgens mij lag dat toch aan die Bridgestones? Irvine stond volgens mij toen al binnen zes ronden binnen met de blaren op zijn Goodyears.
Calmer than you are
  donderdag 2 augustus 2007 @ 14:12:38 #10
65960 sanger
pi_52045000
Inderdaad waren met name de banden daar debet aan
pi_52045004
Dat was geloof ik de officiele verklaring.
pi_52045080
Maar die Bridgestones waren volgens mij ook onder de Ligier van Panis soms een wonder: die knalde in Canada volgens mij flink door (tot ie zijn been brak) en kon zichzelf toen zelf unlappen bij Schumacher.

En in Argentinie reed Panis ook als een malloot achter Villeneuve. Totdat ie plofte, want dan had ie best 's kunnen winnen.
Calmer than you are
  donderdag 2 augustus 2007 @ 14:16:53 #13
65960 sanger
pi_52045115
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:12 schreef vingerplant het volgende:
Dat was geloof ik de officiele verklaring.
En geruchten zijn de reden om daaraan te twijfelen
  donderdag 2 augustus 2007 @ 14:18:09 #14
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_52045150
quote:
Tvp.

dankje vergeet de tekst niet die komt van sanger

ik zal de race ook moeten missen omdat ik dan net op vakantie ben. Dus opnemen en 1,5 week later ff bekijken
pi_52045211
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Maar die Bridgestones waren volgens mij ook onder de Ligier van Panis soms een wonder: die knalde in Canada volgens mij flink door (tot ie zijn been brak) en kon zichzelf toen zelf unlappen bij Schumacher.

En in Argentinie reed Panis ook als een malloot achter Villeneuve. Totdat ie plofte, want dan had ie best 's kunnen winnen.
Klopt.

Alleen is de link Benetton-Walkingshaw-Arrows zo duidelijk dat de twijfel wat betreft die Arrows altijd zal blijven.
pi_52045227
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:16 schreef sanger het volgende:

[..]

En geruchten zijn de reden om daaraan te twijfelen
Geruchten en het feit dat Tommie toen eigenaar was van beide teams
  donderdag 2 augustus 2007 @ 14:25:22 #17
65960 sanger
pi_52045337
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:18 schreef WEST het volgende:

[..]

dankje vergeet de tekst niet die komt van sanger

ik zal de race ook moeten missen omdat ik dan net op vakantie ben. Dus opnemen en 1,5 week later ff bekijken
Ik heb vorig jaar vooraf gebeld of ik ook daar (in Mexico) de F1 live kon volgen. Geen probleem gelukkig, dat kon in de sportbar die 24 uur open was. Was alleen wel om 05.00 's ochtends na de nacht dat we daar aankwamen

Heb daar overigens ook veel CC en IRL live kunnen zien.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 14:26:00 #18
65960 sanger
pi_52045353
Het gaat om keiharde bewijzen vingerplant
  donderdag 2 augustus 2007 @ 14:31:14 #19
65960 sanger
pi_52045465
Wat ik me bij dat soort geruchten eigenlijk altijd afvraag: waarom zouden ze het nou net die ene race doen. Gingen de geruchtren dat het iedere race was oke, maar net die ene GP in Hongarije.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 15:00:15 #20
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_52046027
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:25 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik heb vorig jaar vooraf gebeld of ik ook daar (in Mexico) de F1 live kon volgen. Geen probleem gelukkig, dat kon in de sportbar die 24 uur open was. Was alleen wel om 05.00 's ochtends na de nacht dat we daar aankwamen

Heb daar overigens ook veel CC en IRL live kunnen zien.
ik zit op een boot kan dus waarschijnlijk alleen de samenvatting zien savonds
pi_52047081
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:26 schreef sanger het volgende:
Het gaat om keiharde bewijzen vingerplant
Mijn 1e post hierover was ook 'boze tongen beweren'...
Ik zou het zelf wel een logische verklaring vinden, maar de officiele verklaring is net zo goed mogelijk!

En inderdaad, waarom juist in die race. Ik zal Tommie eens bellen, doe ik hem meteen de groeten van Jos.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 15:51:37 #22
65960 sanger
pi_52047410
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 15:41 schreef vingerplant het volgende:
En inderdaad, waarom juist in die race. Ik zal Tommie eens bellen, doe ik hem meteen de groeten van Jos.
Dan had in Silverstone logischer geweest omdat dat de thuisrace van Hill is.

Doe hem dan ook maar de groten van HHF
pi_52047623
tvp
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_52049944
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 15:51 schreef sanger het volgende:

Doe hem dan ook maar de groten van HHF
De lul !
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_52049964
Volgens mij was er een behoorlijk kans op fikse regen voor de hele zaterdag en een redelijke kans op regen tijdens de race of vergis ik me nu?
vosss is de naam,
pi_52050189
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:10 schreef vingerplant het volgende:
voor de OP maar weer!

Leuk dat stukje over Hill in de Arrows in 1997. Het is nooit officieel bevestigd, maar boze tongen beweren dat Walkingshaw daar gewoon een Benetton in Arrows-kleuren had gespoten. Het zou een hoop verklaren aangezien Hill in de rest van het seizoen geen deuk in een pakje boter reed.
Dat klopt niet helemaal, in Spa deed Hill ook voorin mee, in Oostenrijk kwalificeerde hij zich als zevende en Michael Schumacher voorkwam dat hij zesde werd en (in de oude puntentelling) de punten misliep.

In Jerez stond Damon Hill zelfs op een vierde startplek op een honderdste seconde van de drie voor hem.
Hij deed heel aardig mee in die race, maar viel - heel ironisch - in dezelfde ronde uit als Michael Schumacher.

(even een oud jaaroverzicht uit de kast geplukt ).

Als het echt gaat regenen ga ik deze race wel even kijken, anders is het op hongarije altijd een enorm slaapverwekkende optocht...
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 18:00:04 #27
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_52050899
quote:
Fernando Alonso is vanmiddag niet komen opdagen bij de persconferentie voorafgaand aan de Grand Prix van Hongarije. De Spanjaard was door de FIA aangewezen om samen met Sakon Yamamoto, Sebastian Vettel, Kimi Räikkönen en Robert Kubica de aanwezige pers te woord te staan.

Ook Lewis Hamilton verscheen niet op de persbijeenkomst die het team van Mclaren-Mercedes organiseerde. Het Vermoeden bestaat dat het Britse team haar rijders wil beschermen tegen vragen van de pers over het vermeende spionagezaak met Ferrari. McLaren heeft niet gereageerd, waarom ze haar beide rijders teruggetrokken hebben voor de persconferentie’s.
bron
pi_52051006
Oh ja, in Jerez ging ie toen ook al zo hard. Volgens mij lag ie voor bocht 1 al wel 9e of zo, maar dat terzijde
Calmer than you are
  donderdag 2 augustus 2007 @ 19:02:39 #29
179034 Bernard0s
pi_52052302
Mijn voorspelling voor dit weekend:

1. Raikkonen
2. Alonso
3. Massa
4. Hamilton
5. Kubica

Lekker safe. Als het gaat regenen zal het nog wel veranderen denk ik. Hopen dat Spyker wat kan uithalen, we blijven optimistisch .
  donderdag 2 augustus 2007 @ 19:07:31 #30
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_52052421
offtopic

fun
pi_52053764
Circuit staat niet altijd garant voor dikke actie, maar met regen wordt t natuurlijk wel leuk
Where facts are few, experts are many.
pi_52056633
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:33 schreef Gitanki het volgende:

[..]

Dat klopt niet helemaal, in Spa deed Hill ook voorin mee, in Oostenrijk kwalificeerde hij zich als zevende en Michael Schumacher voorkwam dat hij zesde werd en (in de oude puntentelling) de punten misliep.

In Jerez stond Damon Hill zelfs op een vierde startplek op een honderdste seconde van de drie voor hem.
Hij deed heel aardig mee in die race, maar viel - heel ironisch - in dezelfde ronde uit als Michael Schumacher.

(even een oud jaaroverzicht uit de kast geplukt ).

Jerez helemaal vergeten, Spa was ik zelf bij en had hij geluk met de weersomstandigheden. Zelfs Jos reed in die race een tijd op de 7e plek. Verder was de achterstand meestal net zo groot als die van Spyker nu, met het geluk dat de onderlinge verschillen toen stukken groter waren

Ik ga dat jaaroverzicht van 1997 ook nog eens bekijken zo, al een jaar of 8 niet meer gezien
pi_52057036
Doet alvast regen dansje

tvp
............................
  donderdag 2 augustus 2007 @ 21:52:50 #34
6941 APK
Factual, I think.
pi_52057423
Waarom denken een aantal mensen dat het gaat regenen?
De link in de OP van de BBC laat duidelijk droog en zonnig weer zien.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 2 augustus 2007 @ 22:20:58 #35
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_52058358
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 21:52 schreef APK het volgende:
sommige sites laten regen zien. Maar ik volg regelmatig de BBC site en die zijn 9 van de 10 keer betrouwbaarder dan andere sites.
pi_52058446
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 21:52 schreef APK het volgende:
Deze zegt iets anders: http://weather.yahoo.com/forecast/HUXX0002.html
Vele anderen voorspellen ook regen dus denk dat de BBC er naast zit.
............................
  donderdag 2 augustus 2007 @ 23:26:49 #37
6941 APK
Factual, I think.
pi_52060570
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 22:23 schreef sander89 het volgende:

Deze zegt iets anders: http://weather.yahoo.com/forecast/HUXX0002.html
Vele anderen voorspellen ook regen dus denk dat de BBC er naast zit.
De BBC zit nooit fout.
Van mij mag het hoor, anders vrees ik dat het een optocht wordt met de persoon die als eerste door de eerste bocht komt als winnaar.

Welke kant van het circuit is eigenlijk de vuile kant?
De kant van de pole of de andere kant?
  donderdag 2 augustus 2007 @ 23:36:21 #38
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_52060853
binnenkant en de pole is buitenkant.

pole is dus gunstig
  donderdag 2 augustus 2007 @ 23:49:15 #39
6941 APK
Factual, I think.
pi_52061196
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 23:36 schreef WEST het volgende:
binnenkant en de pole is buitenkant.

pole is dus gunstig
Merci.

Waardevolle info.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 00:06:42 #40
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_52061592
whehe olav mol is op z'n bek gemept
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 07:47:51 #41
65960 sanger
pi_52064341
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 00:06 schreef WEST het volgende:
whehe olav mol is op z'n bek gemept

vrijdag 3 augustus 2007 @ 07:50:03 #42
65960 sanger
pi_52064360
Ik hoorde net op de radio het volgende:

Het schijnt dat Joep van de Nieuwenhuizen (van Mingya) met Spyker bepaalde afspraken heeft gemaakt die hem ontslaan van het verder betalen van het sponsorgeld. Dit zou inhouden dat er helemaal geen betalingsachterstand is van een sponsor van Albers. Deze afspraken zouden in het geheim zijn gemaakt.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 08:18:57 #43
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_52064595
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 07:47 schreef sanger het volgende:

[..]

wanneer??
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 09:12:37 #44
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_52065225
van Olav zijn weblog
quote:
<- eigen schuld, losse tand -> Door Olav Mol, donderdag 2 augustus om 17:45Tja er zijn van die dagen...

Gisteravond laat in Budapest aangekomen, rond 00.00 richting hotel in de stad. Beetje kijken, ff zoeken. Soms links waar het even niet mocht. Auto's toeteren voor de toerist die de weg niet kent. Taxi haalt in, al toeterend en knipperend. Ik knipper ook. Taxi stopt. Ik stop ook. Groooooote man stapt uit, ik had het raam nog open. Ik spreek geen Hongaars, hij spreek geen Nederlands of Engels. Ik maak een vragend gebaar over wat ik fout deed. Hij kijkt boos. Ik wil nogmaals proberen onschuldig te kijken...........Hij doet boem, op m'n bakkes. Ik ben verbaasd. het was toch allemaal niet zo spannend. Ik kijk m vragend aan,......hij doet weer boem op m'n bakkes. Ik kies de achteruit en daarmee ook het hazenpad. Mn neus een beetje bloeden en een losse tand. Na telefonisch consult bij Jack Plooij en op advies van de F1 dokter Gary Hardsteen ga ik straks toch maar ff laten checken of die tand gaat blijven zitten of niet. Typisch gevalletje van jammer, een keer de verkeerde tegengekomen dus. Verder is Budapest best een leuke stad.
Kan je ook slissssend commentaar doen?? haha

Groeten
Olav
En dus ff naar de tandarts
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 09:34:08 #45
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_52065588
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 07:50 schreef sanger het volgende:

Het schijnt dat Joep van de Nieuwenhuizen (van Mingya) met Spyker bepaalde afspraken heeft gemaakt die hem ontslaan van het verder betalen van het sponsorgeld. Dit zou inhouden dat er helemaal geen betalingsachterstand is van een sponsor van Albers. Deze afspraken zouden in het geheim zijn gemaakt.
Ik hoorde het net ook op 538. Dat zal wat zijn zeg...
quote:
'Geheime afspraken Spyker en Mingya'
De perikelen rondom de breuk tussen Spyker en Christijan Albers krijgen nog een staartje. Volgens Dagblad De Pers heeft de renstal geheime afspraken gemaakt met het Chinese bedrijf Mingya.
Ontslag
Het bedrijf kwam onlangs in het nieuws, omdat het niet zou voldoen aan betalingsverplichtingen waardoor Albers door de renstal aan de kant werd gezet.

Afspraken
De Pers, eigendom van Marcel Boekhoorn, schoonvader van Spyker-testcoureur Giedo van der Garde, meldt in de vrijdageditie dat Mingya met Spyker geheime afspraken heeft gemaakt.

Sideletter
Mingya zou garant staan voor een deel van het sponsorbudget, maar door de ondertekening van een sideletter zou het bedrijf niet hoeven te betalen.

Geen commentaar
Zowel Spyker als Joep van den Nieuwenhuijzen, die optreedt namens Mingya, willen geen commentaar geven.
rtlsport.nl
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 09:42:59 #46
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_52065789
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 07:50 schreef sanger het volgende:

En hebben deze bepaalde afspraken iets te maken met de prestaties van Spyker (of Albers)??
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_52065838
Ook al treft Albers (of zijn sponsor) geen blaam, hij komt toch niet meer terug in die auto Misschien dat ie er nog wat geld uittrekt via een rechtszaak, maar of dat nou zo goed is voor de onderlinge banden van de nederlandse autosport weet ik ook niet..
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 09:57:57 #48
179034 Bernard0s
pi_52066140
Is VT1 live te volgen op tv of niet...
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 10:04:15 #49
179034 Bernard0s
pi_52066270
DSF dus.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 10:26:35 #50
65960 sanger
pi_52066849
Valt mee. Sutil is maar 3 seconden sneller dan Yamamoto
pi_52067071
Hey sanger, kijk jij de qualify vanmiddag?
vosss is de naam,
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 10:44:29 #52
65960 sanger
pi_52067340
qualify?

Die is morgen hoor
pi_52067470
Ow crap!!!
Ik dacht dat het zaterdag was

Omdat ik vanmiddag van huis ben wilde ik vragen of je me misschien wilde smsen wie pole gehaald had
Morgen ben ik gewoon thuis, dus laat maar zitten dan
vosss is de naam,
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 10:50:56 #54
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_52067513
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 10:49 schreef vosss het volgende:
Ow crap!!!

Omdat ik vanmiddag van huis ben wilde ik vragen of je me misschien wilde smsen wie pole gehaald had
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 11:03:15 #55
65960 sanger
pi_52067887
quote:
Ow crap!!!

vrijdag 3 augustus 2007 @ 11:07:54 #56
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_52068020
mclaren is goed op dreef nu
pi_52068085
Geen internet op je foon Vosss?

Moet toch tegenwoordig, als je op de hoogte wil zijn
pi_52068120
Ja jongen, schei toch uit man. Als iemand me een sms kan en wil sturen is het toch ook goed

Schumi er ook goed bij zeg
vosss is de naam,
pi_52068125
Hebben we nog die 107% regel trouwens? Want dan maak ik me zorgen om Yamamoto
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 11:12:47 #60
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_52068139
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 11:12 schreef Atreidez het volgende:
ik zat precies aan het zelfde te denken
pi_52068151
NOU VOLGENS MIJ LAG HET DUS TOCH AL DIE TIJD AAN DE AUTO EN NIET AAN ALBERS HOOR!!!!!

vosss is de naam,
pi_52068157
En nee, die regel hebben we niet meer voor zover ik weet
vosss is de naam,
pi_52068168
quote:
Volgens mij niet meer. En dat is dan ook voor Yamamoto te hopen.
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 11:13 schreef vosss het volgende:
NOU VOLGENS MIJ LAG HET DUS TOCH AL DIE TIJD AAN DE AUTO EN NIET AAN ALBERS HOOR!!!!!

Yamamoto is een zeer veelbelovende coureur hoor. Als we Kolles mogen geloven.
pi_52068222
Ik woon in Heythuysen waar die jackpot van 9,4 miljoen gevallen is afgelopen week.

Als ik dat had gewonnen had ik dit weekend bij Spyker gereden, want ik had al contact gehad met Kolles
vosss is de naam,
pi_52068229
En Sutil op een halve tiende van Vettel Das dan wel weer leuk..
pi_52068247
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 11:16 schreef Atreidez het volgende:
En Sutil op een halve tiende van Vettel Das dan wel weer leuk..
Nu we niet meer op Albers kunnen kankeren valt zoiets natuurlijk wel direct op ja
vosss is de naam,
pi_52068377
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 11:16 schreef vosss het volgende:

[..]

Nu we niet meer op Albers kunnen kankeren valt zoiets natuurlijk wel direct op ja
Al hebben we nu in Yamamoto een goede nieuwe pispaal opvolger voor Albers.
pi_52068396
Die Sutil heeft nu ook wel geluk dat hij telkens iemand naast zich krijgt die heel weinig in die bak heeft gereden, gast lijkt nu ineens een super held.
pi_52068481
Ook gunstig voor Spyker, dan kunnen ze hem voor wat meer geld verkopen aan Toyota volgend jaar als ze Ralf eruit flikkeren
vosss is de naam,
pi_52068612

En de uitslag van de T
vosss is de naam,
pi_52068702
Uitslag van de eerste vrije training:

vrijdag 3 augustus 2007 @ 11:36:01 #72
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_52068779
kubica go go go doe je best dit weekend
pi_52068807
Hmz, ik was net te vroeg met een printscreentje maken zie ik nu.
vosss is de naam,
pi_52068875
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 11:37 schreef vosss het volgende:
Hmz, ik was net te vroeg met een printscreentje maken zie ik nu.
Beetje te vroeg inderdaad. Nog een tip, je kan er in dit geval beter een PNG-file van maken i.p.v. JPEG. De kwaliteit is beter en in dit geval neemt het ook nog minder kb's in beslag.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 11:41:30 #75
65960 sanger
pi_52068929
Spyker lijkt de aansluiting kwijt te zijn geraakt......

BMW
Vettel
Massa
pi_52068981
De kleuren zijn ook mooier ja. Ik wist overigens niet dat je ook png's tussen img-tags kon mikken op fok
vosss is de naam,
pi_52069003
Renault valt wel erg tegen zeg.
Ben benieuwd wat die nog meer kunnen, want dat moet echt sneller
vosss is de naam,
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 11:45:30 #78
179034 Bernard0s
pi_52069036
Kubica´s tijd is niet representatief, hij reed op een lege tank en supersoftbanden. Ik denk dat Ferrari iets beter is dan McLaren dit weekend.

Over Yamamoto zeg ik maar niks.. Als enige smoes kan hij zeggen dat hij nog geen ervaring heeft in de Spyker.
pi_52069046
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 11:41 schreef sanger het volgende:

BMW
Vettel
Massa
Kimi
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 11:43 schreef vosss het volgende:
De kleuren zijn ook mooier ja. Ik wist overigens niet dat je ook png's tussen img-tags kon mikken op fok
Weet je het nu.
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 11:44 schreef vosss het volgende:
Renault valt wel erg tegen zeg.
Ben benieuwd wat die nog meer kunnen, want dat moet echt sneller
Die zijn wel vaker zwaar tijdens de vrije trainingen op vrijdag. Dus ik denk niet dat deze tijden veel zeggen over de vorm van Renault.
pi_52069057
Zou yamamoto met een groen achterlicht rijden om zo de rest te waarschuwen?
vosss is de naam,
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 11:47:12 #81
65960 sanger
pi_52069075
quote:
1.22.390 x 107% = 1.28.157

Dus zelfs als de regel er zou zijn geweest zou Yamamoto het gehaald hebben. Met de hakken over de sloot weliswaar.
pi_52069117
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 11:46 schreef vosss het volgende:
Zou yamamoto met een groen achterlicht rijden om zo de rest te waarschuwen?
En dan nog een grote L erop.
pi_52069139
Whahahaha !!! !!

vosss is de naam,
pi_52069202
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 11:41 schreef sanger het volgende:
Zou het dan toch komen omdat...?
Ik sluit het niet meer uit in ieder geval.

En voor ik het vergeet:

Spyker
Yamamoto
Kolles
pi_52069212
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 11:48 schreef ElmarO het volgende:

[..]

En dan nog een grote L erop.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 11:54:39 #86
65960 sanger
pi_52069287
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 11:51 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Zou het dan toch komen omdat...?
Ik sluit het niet meer uit in ieder geval.
Je bedoeld omdat het team de waardevolle feedback en input van een zekere ex-coureur mist?

Ik ga er vanuit van wel ja.
pi_52069356
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 11:54 schreef sanger het volgende:

[..]

Je bedoeld omdat het team de waardevolle feedback en input van een zekere ex-coureur mist?

Ik ga er vanuit van wel ja.
Dat bedoel ik inderdaad. Het kan niet toevallig zijn dat het gat ineens weer groter wordt de laatste 2 wedstrijden en dat ook Sutil de aansluiting weer kwijt is.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 11:58:01 #88
65960 sanger
pi_52069380
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 11:57 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Dat bedoel ik inderdaad. Het kan niet toevallig zijn dat het gat ineens weer groter wordt de laatste 2 wedstrijden en dat ook Sutil de aansluiting weer kwijt is.
Kan ook zijn omdat er niets meer 'ontwikkeld' wordt, voor zover ze dat al deden.
pi_52069480
Ze hebben net zoveel getest als de anderen in de tussenperiode, ik vind het allemaal net te toevallig.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 12:02:43 #90
65960 sanger
pi_52069535
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:01 schreef vingerplant het volgende:
Ze hebben net zoveel getest als de anderen in de tussenperiode, ik vind het allemaal net te toevallig.
Das niet helemaal waar. Ze hebben de Jerez test van vorige week gemist

Ze hebben al aangegeven niets meer aan de A-spec te doen omdat de B-spec volgende race komt.
pi_52071557
quote:
Ow crap!!!

[..]
Goh, ik was niet de enige...

*een slechte tvp... en ik ben er nog laat mee ook! *
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 13:28:43 #92
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_52071949
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:14 schreef Sally het volgende:

[..]

Goh, ik was niet de enige...

*een slechte tvp... en ik ben er nog laat mee ook! *
Ouderdom?
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_52073247
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:02 schreef sanger het volgende:

[..]

Das niet helemaal waar. Ze hebben de Jerez test van vorige week gemist

Ze hebben al aangegeven niets meer aan de A-spec te doen omdat de B-spec volgende race komt.
Ach, ik wil gewoon heel graag geloven dat dat baggerteam een hele domme fout heeft gemaakt
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 14:28:20 #94
65960 sanger
pi_52073828
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 14:11 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Ach, ik wil gewoon heel graag geloven dat dat baggerteam een hele domme fout heeft gemaakt
Wie niet momenteel. Ik zie en hoor zelfs anti Albers mensen er schande van spreken
pi_52073973
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 14:28 schreef sanger het volgende:

[..]

Wie niet momenteel. Ik zie en hoor zelfs anti Albers mensen er schande van spreken
Zoals Ollie bijvoorbeeld, en die is nooit een fan of vriend van Albers geweest. Eerder het tegenovergestelde.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 14:33:35 #96
65960 sanger
pi_52074005
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 14:32 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Zoals Ollie bijvoorbeeld, en die is nooit een fan of vriend van Albers geweest. Eerder het tegenovergestelde.
Jep, en ook hier op FOK!
pi_52074058
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 14:28 schreef sanger het volgende:

[..]

Spyker heeft daarmee inderdaad heel wat symphatie verloren. Ook bij mij.

En over Albers gesproken:
quote:
Automobilist rijdt met slang en al weg bij tankstation

DELFT - In de Formule 1 overkwam het onlangs de Nederlandse coureur Christijan Albers: met slang en al wegrijden na een pitstop.

Dezelfde fout maakte een nog onbekende automobilist donderdag bij een tankstation langs de A13 bij Delft. Zonder de slang los te koppelen reed hij weg. De slang is vooralsnog spoorloos.

Dat maakte de politie vrijdag bekend.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 14:38:07 #98
65960 sanger
pi_52074173
zou het een Albers fan zijn?
pi_52074274
Ik zal je eerlijk zeggen, ik heb t ook een keer gedaan Ik reed in iemand anders zijn auto en d'r moest gas in. Zij had de slang er op gedaan dus ik bleef lekker zitten. Die muts naar binnen om te betalen, komt terug en stapt in en ik rij zo die gasslang uit de grond

Las net dit nog, geen Red Bull sponsoring zeker? Hoop niet dat het een bekende van t circus is.
pi_52074349
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 14:41 schreef Atreidez het volgende:
Ik zal je eerlijk zeggen, ik heb t ook een keer gedaan Ik reed in iemand anders zijn auto en d'r moest gas in. Zij had de slang er op gedaan dus ik bleef lekker zitten. Die muts naar binnen om te betalen, komt terug en stapt in en ik rij zo die gasslang uit de grond

Las net dit nog, geen Red Bull sponsoring zeker? Hoop niet dat het een bekende van t circus is.
Is dit je coming out als Albers-fan?
pi_52074369
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 14:43 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Is dit je coming out als Albers-fan?
Of het is stiekem Albers zelf.
pi_52074436
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 14:44 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Of het is stiekem Albers zelf.
Moet je even checken of hij dit seizoen tijdens gp's gepost heeft
pi_52074459
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 14:47 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Moet je even checken of hij dit seizoen tijdens gp's gepost heeft
Dat zegt niks. Die auto was zo langzaam, daar had hij tijdens het rijden ook wel tijd voor.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 14:50:04 #104
65960 sanger
pi_52074515
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 14:48 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Dat zegt niks. Die auto was zo langzaam, daar had hij tijdens het rijden ook wel tijd voor.
Nu snap ik het!

Albers kon niet met die bolide overweg omdat hij geen stuurtje had als joystick, maar met het toetsenbord moest rijden.
pi_52074539
quote:

[..]

Probeer maar in te loggen op z'n account. Wachtwoord: Liselore21
pi_52074561
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 14:50 schreef sanger het volgende:

[..]

Nu snap ik het!

Albers kon niet met die bolide overweg omdat hij geen stuurtje had als joystick, maar met het toetsenbord moest rijden.
Hij had wel een stuurtje, maar geen force feedback
pi_52074715
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 14:50 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Probeer maar in te loggen op z'n account. Wachtwoord: Liselore21
Ik ga eerder voor brandstofslang0107.
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 14:51 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Hij had wel een stuurtje, maar geen force feedback
En daardoor kon hij niet Maximum Attack gaan. Alles valt nu op zijn plaats.
pi_52074922
Zullen we het nu weer over F1 gaan hebben

Wat doet die Rosberg steeds bovenaan!
pi_52074926
Yamamoto heeft zelfs een sneller eerste sectortijd genoteerd dan Sutil. Je moet tog de positieve punten gaan bekijken van hem:P
pi_52075047
Hij zal wel een chicane hebben afgesneden
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 15:12:57 #111
65960 sanger
pi_52075149
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 15:06 schreef Atreidez het volgende:
Hij zal wel een chicane hebben afgesneden
Als ie hem al gezien heeft
pi_52075163
On Topic: Ik ben erg benieuwd naar de verschillen tussen McLaren en Ferrari. Zoals de rijders zelf aangeven in verschillende media vergelijken ze Hongarije met Monaco, omdat beide banen heel veel trage bochten hebben waar veel downforce nodig zal zijn. Ben benieuwd of Ferrari het gat qua downforce heeft weten te dichten.
Matrak!
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 15:27:10 #113
65960 sanger
pi_52075502
Gele vlag nu
pi_52075512
Yamamoto

Goed punt trouwens BlueB, hoop niet dat de dominantie van McLaren zo groot is als dat ie was, maar ze mogen van mij winnen
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 15:27:35 #115
65960 sanger
pi_52075514
Zo te zien voor Hamilton.
pi_52075519
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 15:27 schreef sanger het volgende:
Gele vlag nu
Hamilton op een STOP.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 15:30:34 #117
65960 sanger
pi_52075591
Raikkonen zat vast achter een RBR en Massa is gespind in de laatste bocht.
pi_52075597
Hamilton STOP in tweede sector
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 15:31:06 #119
65960 sanger
pi_52075600
Raikkonen laat een gaatje vallen
pi_52075674
Uitslag tweede vrije training.

Yamamoto.
pi_52075680
Ik hoop dat het gat inderdaad minder groot is. Zelf ben ik fan van Ferrari, maar los daarvan is het voor het kampioensschap natuurlijk ook erg mooi als Ferrari een 1-2 pakt. Met op 3 een snelle Heidveld ofzo en dan op 4-5 resp. Alonso en Hamilton. Dit zou het kampioensschap nog verder open gooien.

Zoals ik de tijden in de vrije training -tot op heden- bekijk heeft Ferrari in elk geval een mooie uitgangspositie voor de qual voor morgen.
Matrak!
pi_52075707
Goed die is alweer achterhaald, ik had slechts de tijdentabel van de eerste vrije training gezien.
Matrak!
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 15:59:20 #123
65960 sanger
pi_52076309
Yamamoto zit iig weer binnen de 107%
pi_52076490
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 15:59 schreef sanger het volgende:
Yamamoto zit iig weer binnen de 107%
Ook maar net, 1.26.658 is 107% tijd
pi_52076549
Lewis Hamilton was third fastest in his McLaren but ended the session spinning off when he got into a tangle behind the very slow Spyker of Sakon Yamamoto.

Calmer than you are
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 16:10:37 #126
65960 sanger
pi_52076621
Ohjee, zou zijn beste tijd nog afgenomen worden dan ook?
pi_52077306
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 16:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Lewis Hamilton was third fastest in his McLaren but ended the session spinning off when he got into a tangle behind the very slow Spyker of Sakon Yamamoto.

En ik dacht op de één of andere manier al dat die gele vlag iets Yamamoto te maken had. Blijkt het nog te kloppen ook.
pi_52077436
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 16:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
the very slow Spyker of Sakon Yamamoto.

Die titel kreeg zelfs Winkelhock niet
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 18:23:12 #129
65960 sanger
pi_52080055
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 16:42 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Die titel kreeg zelfs Winkelhock niet
Die kreeg als bijnaam de glijdende spyker
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 00:27:27 #130
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_52089411
Hopen op regen maar weer!
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_52090296
tvp ^^
Calm down, please!
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 07:24:33 #132
179034 Bernard0s
pi_52092393
Ben benieuwd wie vanmiddag de pole gaat pakken. Ik hoop op Massa/Raikkonen maar vrees die hond van een Alonso. Ben ook benieuwd of Renault mee kan blijven doen in de top, zoals gisteren, vast niet denk ik. Misschien dat Sutil stiekem een keer een STR kan verslaan, voor de rest ziet het er niet best uit voor Spyker.
pi_52093105
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 07:24 schreef Bernard0s het volgende:
Ben benieuwd wie vanmiddag de pole gaat pakken. Ik hoop op Massa/Raikkonen maar vrees die hond van een Alonso. Ben ook benieuwd of Renault mee kan blijven doen in de top, zoals gisteren, vast niet denk ik. Misschien dat Sutil stiekem een keer een STR kan verslaan, voor de rest ziet het er niet best uit voor Spyker.
Spyker zal mij een worst wezen, maar het zou inderdaad leuk zijn als Renault weer eens mee kan doen!

Als de pole voor Massa of Lewis is ben ik verder tevreden.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 4 augustus 2007 @ 10:56:46 #134
862 Arcee
Look closer
pi_52093628
quote:
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 11:03:36 #135
65960 sanger
pi_52093712
Liuzzi snel in S1
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 11:06:08 #136
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_52093747
Gooo BMW
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolņ Canepa
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 11:08:22 #137
65960 sanger
pi_52093782
Yamamoto PAARS!
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 11:10:08 #138
65960 sanger
pi_52093811
Yamamoto 1,5 voor Sutil
pi_52093825
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 11:10 schreef sanger het volgende:
Yamamoto 1,5 voor Sutil
He goes for pole.

zaterdag 4 augustus 2007 @ 11:14:01 #140
65960 sanger
pi_52093870
Hij wordt nu echt effe om zijn oren gereden door Sutil

Valt me wel op dat zowel Sutil als Yamamoto nu veel rijden, terwijl dat in de Albers tijd anders was.
pi_52093917
quote:

[..]

ROFL

Of hij fluisterde Liselore li(e)ve woordjes in?
pi_52093987
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 11:14 schreef sanger het volgende:
Hij wordt nu echt effe om zijn oren gereden door Sutil

Valt me wel op dat zowel Sutil als Yamamoto nu veel rijden, terwijl dat in de Albers tijd anders was.
Zou zijn achterstand van - nu - ruim 4,5 secs op Sutil nou komen omdat hij nog niet gewend is aan die rammelbak? Of ontbreekt een stukje zelfvertrouwen?

Wat zijn Yamamoto's palmares eigenlijk? Edit: Sakon, i.e.

[ Bericht 8% gewijzigd door Sally op 04-08-2007 11:30:44 ]
pi_52094020
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 11:22 schreef Sally het volgende:

[..]

Zou zijn achterstand van - nu - ruim 4,5 secs op Sutil nou komen omdat hij nog niet gewend is aan die rammelbak? Of ontbreekt een stukje zelfvertrouwen?
Die achterstand is op Kimi hoor. Zo slecht is Yamamoto nou ook weer niet.
pi_52094093
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 11:24 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Die achterstand is op Kimi hoor. Zo slecht is Yamamoto nou ook weer niet.
Ow ja.. Nog niet wakker,

Vooruit, ca. 1 seconde, dan
pi_52094817
Uitslag van de derde vrije training:

zaterdag 4 augustus 2007 @ 12:07:53 #146
179034 Bernard0s
pi_52094879
Williams en Toyota verrassend goed!

Yamamoto komt langzamerhand in z'n ritme, dat is een goede zaak. 3.8 op de kop is geen schande in een Spyker die veel tekortkomt op circuits als de Hungaroring.
pi_52095184
Fuck..is de kwalificatie nu alweer om 14u? Ik dacht de kwali altijd om 13u was en bij uitzondering om 14u.

Calmer than you are
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 12:23:40 #148
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_52095187
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 12:07 schreef Bernard0s het volgende:
Williams en Toyota verrassend goed!

Yamamoto komt langzamerhand in z'n ritme, dat is een goede zaak. 3.8 op de kop is geen schande in een Spyker die veel tekortkomt op circuits als de Hungaroring.
pi_52095218
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 12:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Fuck..is de kwalificatie nu alweer om 14u? Ik dacht de kwali altijd om 13u was en bij uitzondering om 14u.

Gelukkig niet! (de uitzondering = 13 uur)

Tip: scroll de OP door: onderaan staat een (tv-)tijdentabel!
pi_52095264
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 12:25 schreef Sally het volgende:

[..]

Gelukkig niet!
Dus wel om 13u..??
Calmer than you are
pi_52095265
JAMAAR HOE LAAT IS HET DAN VANDAAG?!?!?!?!?
vosss is de naam,
pi_52095292
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 12:28 schreef vosss het volgende:
JAMAAR HOE LAAT IS HET DAN VANDAAG?!?!?!?!?
Het is om 14.00 uur. De uitzending op RTL begint al om 13.30 uur
pi_52095306
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 12:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Dus wel om 13u..??
Zie edit
pi_52095307
Dan ga ik mijn handdoek pakken en met mn luie ballen naar het strand!
Calmer than you are
pi_52095393
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 12:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dan ga ik mijn handdoek pakken en met mn luie ballen naar het strand!
Dan ga ik even schijten en eten en daarna ook met mn kloten in de zon liggen

Ik kijk de minirace wel eventjes denk ik
vosss is de naam,
pi_52096639
Voorbeschouwing is al bezig (15 min...)
Rtl 7
pi_52096649
Ik zit toch allang voor de TV Sally

Niks te zien overigens aan Olav dattie op zn bek geslagen is. Ik had minstens eenblauw oog verwacht of iets
vosss is de naam,
pi_52096840
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 13:48 schreef vosss het volgende:
Ik zit toch allang voor de TV Sally

Niks te zien overigens aan Olav dattie op zn bek geslagen is. Ik had minstens eenblauw oog verwacht of iets
De rest mss nog niet

met make-up is heul wat te camoufleren!
pi_52096853
Oh ze hebben nieuwe graphics bij de Radio Feed .

Men moet die Yamamoto wat kans geven..lang niet gereden, nog nooit in een Spyker. En na 2.5 jaar kon albers nog steeds geen potten breken dusjah..
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 14:09:26 #160
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_52097023
1:19:570, met de vriendelijke groet van L. Hamilton.
pi_52097134
vosss is de naam,
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 14:24:26 #162
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_52097242
omg.. gaan ze Fisico misschien bestraffen omdat hij Yamamoto ophield? Zal wel loslopen, zoals Olav al aangaf.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 14:25:45 #163
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52097265
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moėts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_52097283
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 14:24 schreef -Hans- het volgende:
omg.. gaan ze Fisico ... omdat hij Yamamoto ophield?
hoeveel moeite moet je daar voor doen
pi_52097290
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 14:24 schreef -Hans- het volgende:
omg.. gaan ze Fisico misschien bestraffen omdat hij Yamamoto ophield? Zal wel loslopen, zoals Olav al aangaf.
Hoe kan je überhaupt een Spyker ophouden? Overigens is Honda wel heel treurig.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 14:28:03 #166
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_52097312
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 14:26 schreef ElmarO het volgende:

Hoe kan je überhaupt een Spyker ophouden? Overigens is Honda wel heel treurig.
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 14:26 schreef Bluurgh het volgende:

hoeveel moeite moet je daar voor doen
! uuhhm, lijkt er toch op dat dit nog een staartje krijgt. Uitspraak na de kwalificatie..
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 14:29:57 #167
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_52097341
Mijn hemel.. wat een rondje van Hamilton! 1:19:301

MASSA
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 14:32:38 #168
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_52097370
Whahaha weer problemen voor Massa !

HUH!? de bak valt stil
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 14:33:24 #169
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_52097384
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 14:32 schreef -Hans- het volgende:
Whahaha weer problemen voor Massa !

HUH!? de bak valt stil
Even helpen duwen
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_52097392
massa in de problemen blijkbaar..
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 4 augustus 2007 @ 14:35:14 #171
862 Arcee
Look closer
pi_52097415
Hoe weinig brandstof moet je hebben als je 100 meter na de stop al stilvalt?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 14:35:19 #172
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_52097418
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 14:33 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

Even helpen duwen

Wat een puinhoop bij Ferrari.. Misschien toch eens wat minder lullen buiten het circuit en wat meer richten op het racen?
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 14:37:31 #173
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52097458
Ferrari, wat doe je
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moėts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 14:37:41 #174
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_52097463
Mooie P14 voor Massa!

Top!
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 14:38:17 #175
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_52097471
Wat een n00bs bij Ferrari, prachtig!

Dag Massa

Gaat gewoon pole worden voor McLaren
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 14:38:38 #176
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_52097482
Massa
lucifer FTW!!!!
pi_52097492
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 14:37 schreef DarkShine het volgende:
Ferrari, wat doe je
Lekker op zijn Italiaans klunzen.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 14:40:14 #178
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_52097506
Zagen jullie ook dat die bandenstapel op dat karretje omviel?

Volgens mij was het wel de bedoeling van Ferrari om nieuwe banden eronder te knallen, maar doordat ze omgevallen waren en door elkaar lagen dat het te lang duurde ofzo.

Ik bedoel waarom zou je anders met een stapel banden naar buiten komen rijden?
vosss is de naam,
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 4 augustus 2007 @ 14:41:00 #180
862 Arcee
Look closer
pi_52097516
Massa
pi_52097536
lol @ massa
pi_52097541
Nou, dan moet Kimi het maar doen. Ik wens hem veel suc6, want ik denk dat het hem niet gaat lukken
vosss is de naam,
  Moderator zaterdag 4 augustus 2007 @ 14:42:50 #183
18653 crew  D.
pi_52097544
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 14:38 schreef -Hans- het volgende:
Wat een n00bs bij Ferrari, prachtig!

Dag Massa

Gaat gewoon pole worden voor McLaren
pi_52097560
whehehehehehehehe Massa

Hamilton

McLaren

Ferrari heeft gespioneerd bij Spyker
Calm down, please!
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 14:43:38 #185
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_52097565
Waarom, in godsnaam, al die reclame over vrouwenproducten? Shampoo's, cremes en ga zo maar door.
pi_52097573
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 14:43 schreef NoizEkick het volgende:
Waarom, in godsnaam, al die reclame over vrouwenproducten? Shampoo's, cremes en ga zo maar door.
Begrijp ik inderdaad ook geen hol van =_=
Calm down, please!
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 14:44:45 #187
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_52097580
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 14:42 schreef D.Rose het volgende:

[..]

D.Rose

Come on McLarens
pi_52097587
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 14:43 schreef NoizEkick het volgende:
Daar heb ik wel eens een topic over geopend.

WE WILLEN GODVERDOMME SNELLE WAGENS BIER EN TIETEN ZIEN JA!!!!
vosss is de naam,
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 14:46:12 #189
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_52097600
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 14:44 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Begrijp ik inderdaad ook geen hol van =_=
Alsof je tijdens Life & Cooking gaat adverteren voor de Playboy...
  Moderator zaterdag 4 augustus 2007 @ 14:47:03 #190
18653 crew  D.
pi_52097610
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 14:44 schreef -Hans- het volgende:

[..]

D.Rose

Come on McLarens
iig 1 van die McLarens
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 14:52:15 #191
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_52097689
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 14:47 schreef D.Rose het volgende:

iig 1 van die McLarens
Gaat helemaal goed komen.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 14:53:34 #192
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_52097705
Foutje bij McLaren
lucifer FTW!!!!
pi_52097713
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 14:53 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Foutje bij McLaren
Hebben ze toch gespioneerd bij Ferrari.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 14:56:57 #194
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_52097757
Zoooo daar is Hamilton weer, pfffff
pi_52097789
Hamilton wordt daar ff genaaid
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueńo en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 14:59:41 #196
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_52097799
Dat deed Alonso expres

Confidence through competence
pi_52097806
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 14:59 schreef Stereotomy het volgende:
Dat deed Alonso expres

Ik hoop het echt

Tenzij die alsnog niet snel genoeg is, en die kans bestaat.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
  Moderator zaterdag 4 augustus 2007 @ 15:00:23 #198
18653 crew  D.
pi_52097807
Alonso
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 15:01:11 #199
55709 Stereotomy
pi_52097822
Hup Alonso
pi_52097823
wtf Alonso?
-AJAX AMSTERDAM-
pi_52097827
Alonso
  Moderator zaterdag 4 augustus 2007 @ 15:01:33 #202
18653 crew  D.
pi_52097828
vieze hond dat het is
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 15:01:34 #203
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_52097829
Alonso dus
lucifer FTW!!!!
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 15:01:35 #204
55709 Stereotomy
pi_52097830
Jaaaaaaaaaaaaaa Alonso

Matennaaier
pi_52097832
KUT ALONSO!!!! !!!!
vosss is de naam,
pi_52097833
Wat een flikker als die het express deed
-AJAX AMSTERDAM-
pi_52097838
Sneue kut Alonso
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 15:02:11 #208
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_52097839
Smerige actie van Alonso om Hamilton te naaien, kan er niks anders van maken. Typisch die Spanjaard
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 15:02:18 #209
55709 Stereotomy
pi_52097841
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 15:02:18 #210
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_52097842
Pole voor Alonso, maar hier heb ik wel een erg raar gevoel bij.

Dennis lijkt niet happy te zijn. Hamilton op het vuile gedeelte.
pi_52097843
Naja dit heeft Alonso echt niet zelf gedaan, er werd hem gewoon verteld dat ie moest wachten.
  Moderator zaterdag 4 augustus 2007 @ 15:02:21 #212
18653 crew  D.
pi_52097844
Hopelijk rijdt Alonso snel de grindbak in morgen
pi_52097846
echt zielig dat je het zo moet doen en anders niet kan winnen
pi_52097850
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 15:02 schreef Miss_S het volgende:
echt zielig dat je het zo moet doen en anders niet kan winnen
pi_52097853
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 15:02 schreef WeebI het volgende:
Naja dit heeft Alonso echt niet zelf gedaan, er werd hem gewoon verteld dat ie moest wachten.
Het is wel te hopen. Anders vind ik het een enigszins treurige actie van hem.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 15:03:53 #216
55709 Stereotomy
pi_52097858
Oe, Ron Dennis
pi_52097860
quote:
Dat lijkt me stug.
Tegen die lollipopman zullen ze wel zeggen wanneer ie moet gaan
vosss is de naam,
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 15:04:17 #218
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_52097862
Oeeeeeh Dennis is link!

Dennis gaat Alonso zo wel even toespreken, denk ik !
pi_52097863
Dennis staat em op te wachten
-AJAX AMSTERDAM-
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 15:04:21 #220
55709 Stereotomy
pi_52097864
quote:
Ron Dennis ontkent alles
pi_52097875
Alonso

Hamilton
-AJAX AMSTERDAM-
pi_52097878
Fout hoor Alonso
Calm down, please!
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 15:06:31 #223
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_52097891
Zo ROn Dennis is WOEDEND op Alonso, zag je dat net??
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 15:06:31 #224
55709 Stereotomy
pi_52097893
Alonso wordt nog smeriger dan Sjoemelschumi?
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 15:07:05 #225
55709 Stereotomy
pi_52097898
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 15:06 schreef -Hans- het volgende:
Zo ROn Dennis is WOEDEND op Alonso, zag je dat net??
Moet ie maar auto's met betere koppelingen bouwen
pi_52097902
wtf is er met Heidfeld?

van papa worden verlies je gevoel voor mode ofzo?
Calm down, please!
  Moderator zaterdag 4 augustus 2007 @ 15:07:46 #227
18653 crew  D.
pi_52097906
Nouja, toch 2 rijders in de top 3, het kon slechter
pi_52097907
Alonso
pi_52097911
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 15:07 schreef Googolplexian het volgende:
wtf is er met Heidfeld?

Haha ja ik dacht ook wat is dat voor halve aap geworden? met een bijpassende homozonnebril
-AJAX AMSTERDAM-
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 15:08:15 #230
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_52097914
Wanneer gaat Heidfeld zich eens scheren?
lucifer FTW!!!!
  Moderator zaterdag 4 augustus 2007 @ 15:08:44 #231
18653 crew  D.
pi_52097922
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 15:07 schreef Googolplexian het volgende:
wtf is er met Heidfeld?

Hij ziet er tijden uit als een zwerver hoor
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 15:09:01 #232
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_52097933
Duidelijk dat de verstandhouding tussen Ron Dennis en Alonso absoluut niet goed is. Er is al veel overgeschreven, maar het wordt toch wel steeds duidelijker.

Hamilton heeft ook zo zijn bedenkingen over de pole van Alonso..
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 15:09:13 #233
55709 Stereotomy
pi_52097935
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 15:08 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wanneer gaat Heidfeld zich eens scheren?
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 15:09:17 #234
179034 Bernard0s
pi_52097936
Wat een zielige klootzak die Alonso! Op zo'n manier proberen te winnen, misselijk hoor!

Hopelijk rijdt Hamilton hem morgen helemaal om de oren!

Klote van Ferrari trouwens, niet goed voor de spanning in het WK.
pi_52097939
Uitslag van de kwalificatie:

FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 4 augustus 2007 @ 15:09:38 #236
862 Arcee
Look closer
pi_52097943
Alonso.
pi_52097963
Hamilton zou koning zijn als ie zegt dat Alonso het expres heeft gedaan maar dat het niet uitmaakt omdat ie 'm morgen toch wel pakt
Calm down, please!
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 15:14:06 #238
8783 gbm
Estd. 2001
pi_52098006
kijk dat was een lekkere opmerking:

Interviewer: "met hoeveel seconden miste je 2e snelle rondje"
Hamilton: "met precies zoveel als ik in de pits werd opgehouden"
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 15:14:24 #239
55709 Stereotomy
pi_52098012
Wahahahahhaha!!!

Q: "You didn't get in time to the finish for your last run. By how much time did you miss it?"
A: "By about the same time as I was held up"

zaterdag 4 augustus 2007 @ 15:16:16 #240
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_52098047
Alonso

Heerlijk,geniaal..

Je ballen laten zien.. ik ben de champ,jij bent een rookie.. ik ben nummer 1.
Niks mis mee
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 15:17:55 #241
8783 gbm
Estd. 2001
pi_52098071
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 15:16 schreef TimoBasso het volgende:
Alonso

Heerlijk,geniaal..

Niks mis mee
kom op zeg... als je dan nummer 1 bent laat 't dan zien op de baan ipv zo'n gare actie...

morgen misschien alonso maar ff paar seconden langer in de pits laten staan, moet kunnen
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 15:18:26 #242
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_52098078
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 15:08 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Hij ziet er tijden uit als een zwerver hoor
Zo zie je maar weer dat Villeneuve behoorlijk veel invloed had op de jonge knaap
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 15:18:42 #243
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_52098082
quote:
Alonso

Heerlijk,geniaal..

Niks mis mee
Het is juist een teken dat Alonso wist dat Hamilton sneller was. Erg zwak dus.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 15:21:45 #244
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_52098119
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 15:17 schreef gbm het volgende:

[..]

kom op zeg... als je dan nummer 1 bent laat 't dan zien op de baan ipv zo'n gare actie...

morgen misschien alonso maar ff paar seconden langer in de pits laten staan, moet kunnen
Dit maakt het F1 wereldje juist weer bijzonder mooi.
Een heerlijke clash tussen 2 toppers..
Of zie je liever troetelbeertjes?
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 15:22:38 #245
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_52098135
Dit gaat absoluut nog wel een staartje krijgen want ik denk niet dat Ron Dennis dit zomaar zal accepteren wat Alonso het team flikt. 't is voor mij wel duidelijk dat Alonso volgend seizoen weer bij Renault zal rijden, want bij McLaren is de verstandhouding ernstig onderkoeld.

Niet netjes wat Alonso heeft gedaan en voor Hamilton is het ook vervelend want hij staat nu aan de verkeerde kant. Maar ik hoop dat Hamilton zal antwoorden op het circuit. De koude oorlog is begonnen!
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 15:24:24 #246
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_52098161
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 15:22 schreef -Hans- het volgende:
Dit gaat absoluut nog wel een staartje krijgen want ik denk niet dat Ron Dennis dit zomaar zal accepteren wat Alonso het team flikt. 't is voor mij wel duidelijk dat Alonso volgend seizoen weer bij Renault zal rijden, want bij McLaren is de verstandhouding ernstig onderkoeld.

Niet netjes wat Alonso heeft gedaan en voor Hamilton is het ook vervelend want hij staat nu aan de verkeerde kant. Maar ik hoop dat Hamilton zal antwoorden op het circuit. De koude oorlog is begonnen!
Ik denk eerder dat Ron Dennis weg gaat..
Dat waren toch de geruchten?
pi_52098185
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 15:21 schreef TimoBasso het volgende:

[..]

Dit maakt het F1 wereldje juist weer bijzonder mooi.
Een heerlijke clash tussen 2 toppers..
Of zie je liever troetelbeertjes?
Senna vs. Prost (ook bij Mclaren)
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 15:29:07 #248
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_52098233
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 15:24 schreef TimoBasso het volgende:
Ik denk eerder dat Ron Dennis weg gaat..
Dat waren toch de geruchten?
Volgens mij ook, maar weet niet wanneer hij vertrekt.

Net de laatste pistop gezien op de Duitse RTL, maar er is ook niemand die gebaart dat Alonso weg kan/moet. Op een gegeven moment vertrekt hij gewoon.

Haug geeft aan dat het een coördinatie faillure was waardoor het fout ging..
pi_52098239
quote:
Alonso

Heerlijk,geniaal..

Niks mis mee
Eerder een kat in het nauw dan een champ
pi_52098279
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 15:29 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Volgens mij ook, maar weer niet wanneer hij vertrekt.

Net de laatste pistop gezien op de Duitse RTL, maar er is ook niemand die gebaart dat Alonso weg kan/moet. Op een gegeven moment vertrekt hij gewoon.

Haug geeft aan dat het een coördinatie faillure was waardoor het fout ging..
Het team bleef wel verdacht rustig, maar het lijkt me ook sterk dat Ron Dennis zit te toneelspelen. Dus ik denk dat het een solo actie van Alonso was.
pi_52098304
Wie was die spaans uitziende kerl dan waar Ron Dennis meteen naar toe liep?
pi_52098318
Heerlijk actie van Alonso, beetje Dennis&Hamilton bashen. Wordt net Schumi met z'n acties. duikt weg
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_52098394
heerlijke naaiactie
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 15:22 schreef -Hans- het volgende:

Voor McLaren maakt het geen zak uit of Alonso of Hamilton op 1 of 2 staat.
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_52098442
Voor onze grote vriend Ronnie wel, die heeft heel wat flappen in Hamilton geļnvesteerd.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_52098483
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 15:42 schreef vw_caddy het volgende:
Voor onze grote vriend Ronnie wel, die heeft heel wat flappen in Hamilton geļnvesteerd.
Ja hoor en een tweevoudig wereldkampioen voor je team laten rijden is daarmee vergeleken goedkoop zeker. Denk even na.
pi_52098516
Sinds wanneer staat Ron Hamilton al bij, sinds ie 11 was? Verder niks tegen Hamilton trouwens.
pi_52098611
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 15:01 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Wat een flikker als die het express deed
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 15:56:31 #258
179034 Bernard0s
pi_52098673
MENSEN! Wie heeft er een streampje voor de GP2race? Ik heb geen eurosport 2...
pi_52098698
Hij merkt morgen wel wat Karma betekent, let maar op hij gaat een ongeluk krijgen of technische problemen met de auto.

My name is Alonso!
pi_52098728
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 15:14 schreef gbm het volgende:
kijk dat was een lekkere opmerking:

Interviewer: "met hoeveel seconden miste je 2e snelle rondje"
Hamilton: "met precies zoveel als ik in de pits werd opgehouden"

Alonso?
Rot maar gauw op bij McLaren... je teammaat naaien, en dan ook nog op een "Der Meister Michael"-manier...
Slechte verliezer!
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 16:02:49 #261
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_52098771
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 15:31 schreef MrBadGuy het volgende:

Het team bleef wel verdacht rustig, maar het lijkt me ook sterk dat Ron Dennis zit te toneelspelen. Dus ik denk dat het een solo actie van Alonso was.
Alonso roept nu ook dat hij pas laat het signaal kreeg dat hij kon vertrekken. Het team wilde namelijk een gat hebben t.o.v. de Ferrari van Kimi... Tsja. Maar Ron Dennis heeft al aangegeven dat het gebeuren nog intern zal worden besproken.
pi_52099225
Zijn er ergens beelden te zien van de laatste stop van Alonso?
pi_52099450
Autosport.com:
quote:
Television images suggested Alonso was looking at his physiotherapist for a signal, with the man apparently counting off the seconds before being spoken to by team boss Ron Dennis.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 16:47:59 #264
55709 Stereotomy
pi_52099576
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 16:40 schreef vw_caddy het volgende:
Autosport.com:
[..]
We hebben een medeplichtige
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 16:54:07 #265
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_52099686
FIA Stewards gaan ook kijken naar hetgeen wat zich tijdens de pitstop heeft afgespeeld. Mogelijk dat Alonso zijn snelste tijd wordt ontnomen als blijkt dat hij de boel heeft lopen flessen. Maar dat gaan ze toch niet bewijzen dus ik denk dat er weinig zal veranderen aan de uitslag..
pi_52099774
Ben ik benieuwd welke regel er dan overtreden is. Er mag gewacht worden om zo een goede positie op de baan te creėren. Wandelende encyclopedie in de buurt? Bron trouwens Hans?
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 17:13:26 #267
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_52100031
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 16:40 schreef vw_caddy het volgende:
Autosport.com:
[..]
Fabrizio Borra!

Binnenkort dus een nieuwe vacature bij McLaren. Iemand interesse om de persoonlijke physio te worden van F. Alonso?
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 17:14:42 #268
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_52100054
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 16:58 schreef vw_caddy het volgende:
Ben ik benieuwd welke regel er dan overtreden is. Er mag gewacht worden om zo een goede positie op de baan te creėren. Wandelende encyclopedie in de buurt? Bron trouwens Hans?
http://www.autosport.com/news/report.php/id/61353 en dat is volgens mij wel een betrouwbare site.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 17:16:08 #269
184465 Migue
Sensuele man
pi_52100080
Yamamoto gaat morgen keihard winnen
pi_52100145
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 17:14 schreef -Hans- het volgende:

[..]

http://www.autosport.com/news/report.php/id/61353 en dat is volgens mij wel een betrouwbare site.
Thanks
pi_52100216
Ach, psychologische spelletjes horen bij de F1. Schumi kon dat, Prost kon dat en Piquet was er zelfs een meester in. Hamilton moet deze actie naast zich neer leggen en morgen gewoon de race winnen. Dan laat je zien dat je ook tegen dit soort oorlogsvoering bestand bent.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 17:24:35 #272
55709 Stereotomy
pi_52100250
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 16:54 schreef -Hans- het volgende:
FIA Stewards gaan ook kijken naar hetgeen wat zich tijdens de pitstop heeft afgespeeld. Mogelijk dat Alonso zijn snelste tijd wordt ontnomen als blijkt dat hij de boel heeft lopen flessen. Maar dat gaan ze toch niet bewijzen dus ik denk dat er weinig zal veranderen aan de uitslag..
Nou, flessen is het *zeker* niet. Onsportief wel. Maar er is niets illegaals aan. Dit moet het team intern oplossen.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 17:40:22 #273
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_52100512
Hier twee filmpjes van deze onsportieve gladjakker:
Filmpje 1
Filmpje 2
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 17:44:20 #274
55709 Stereotomy
pi_52100562
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 17:40 schreef NoizEkick het volgende:
Hier twee filmpjes van deze onsportieve gladjakker:
Filmpje 1
Filmpje 2
Briljant. Alonso heeft ballen.

Schumacher deed het altijd sneaky, Alonso legt het er dik bovenop
pi_52100579
Wat een ongehoorde trieste tyfus-WDC is die Alonso. Komt ie een keer voor mn auto, dan ram ik door.

Zelden zo'n walgelijke vent meegemaakt in de F1.
Calmer than you are
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 17:46:23 #276
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_52100594
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 17:44 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Briljant. Alonso heeft ballen.

Schumacher deed het altijd sneaky, Alonso legt het er dik bovenop
Wat is daar briljant aan?
Ik vind het eerder achterbaks.
Maargoed als je niet op een normale manier durft te strijden, d.m.v. snelle rondetijden, zegt dat eigenlijk al genoeg.
pi_52100616
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 17:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wat een ongehoorde trieste tyfus-WDC is die Alonso. Komt ie een keer voor mn auto, dan ram ik door.

Zelden zo'n walgelijke vent meegemaakt in de F1.
Ik ben het zowaar een keer met je eens.

Hij laat hier niet zien wie de kampioen is en wie de rookie, hij laat gewoon zien dat hij doodsbang is om zijn oren gereden te worden.

pi_52100744
Die physiotherapist weet er iig meer van als ik de beelden nu nog eens zie. Hij geeft hm een teken ofzo?
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 17:58:49 #279
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_52100809
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 17:54 schreef vw_caddy het volgende:
Die physiotherapist weet er iig meer van als ik de beelden nu nog eens zie. Hij geeft hm een teken ofzo?
Ja, hij knikt met zijn hoof o.i.d.
In het eerste filmpje kan je gewoon meetellen hoe lang Alonso blijft staan, nadat de lollipop omhoog gaat. Kom je al snel op 11 seconden uit. De smoes, wat Alonso heeft gezegd, dat hij moest wachten op een Ferrari, klopt dus van geen kant; daar is 5 seconden al ruim genoeg voor.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 18:04:26 #280
55709 Stereotomy
pi_52100922
Och, Prost die Senna klemrijdt, Senna die Prost eraf rost, hebben we allemaal al een keer gezien. Maar dit is nieuw. Stilstaan totdat je teammaat de finish niet meer op tijd kan vereiken. Briljant.
pi_52100926
Laffe actie.. het verkeerd parkeren in Monaco van Schumi was zelfs nog beter verkapt.
pi_52100951
Wat mij betreft krijgt FA precies wat Schumacher kreeg in Monaco: naar achter met die Spaanse rukker.

En blijkbaar zijn de stewards ermee bezig: http://www.f1-live.com/f1(...)l/070804175001.shtml
Calmer than you are
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 18:29:45 #283
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_52101422
Het moraalridder gehalte is weer hoog vandaag
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 18:39:26 #284
102466 cappp
Ondertitel
pi_52101613
Kneuzenactie van Alonso.
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_52101712
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 17:13 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Fabrizio Borra!

[afbeelding]

Binnenkort dus een nieuwe vacature bij McLaren. Iemand interesse om de persoonlijke physio te worden van F. Alonso?
Ja hoor!

Ik, ik ik, mag ik?!?!?!?!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 18:45:45 #286
179034 Bernard0s
pi_52101732
Vandaag is er weer een zeer zware crash geweest tijdens de GP2race. In de laatste bocht is het helemaal verkeerd gegaan. Als iemand een filmpje heeft, posten a.u.b.!
pi_52101755
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wat mij betreft krijgt FA precies wat Schumacher kreeg in Monaco: naar achter met die Spaanse rukker.

En blijkbaar zijn de stewards ermee bezig: http://www.f1-live.com/f1(...)l/070804175001.shtml
Goed om te horen, iig!

En ik benner niet voor de race, dus:

Veul Plezier allemaol!!!!
Tot ergens eind middag, begin avond, ofzo.
pi_52102027
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:45 schreef Bernard0s het volgende:
Vandaag is er weer een zeer zware crash geweest tijdens de GP2race. In de laatste bocht is het helemaal verkeerd gegaan. Als iemand een filmpje heeft, posten a.u.b.!
U vraagt, wij draaien

Althans, ik denk dat je deze bedoelt.
Calmer than you are
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 19:01:38 #289
179034 Bernard0s
pi_52102046
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 19:02:19 #290
179034 Bernard0s
pi_52102061
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 19:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

U vraagt, wij draaien

Althans, ik denk dat je deze bedoelt.
Juustem. Thnx, ik had hem inmiddels ook gevonden. Wat een klap!
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 19:14:51 #291
6941 APK
Factual, I think.
pi_52102279
quote:
FIA stewards investigation(listened to radio comms) has just revealed that Hamilton was to blame !!!!!!!!!!!!!!!! NO, I am not kidding !!!!! He deliberately disobeyed team orders 6 times during Q3 and Alonso was held back by team orders to stop hamilton!!!!!!! its confirmed !! Ron Dennis to make a statement soon.
Vaag gerucht op het forum van Betfair.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 19:30:20 #292
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_52102588
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:44 schreef Sally het volgende:

[..]

Ja hoor!

Ik, ik ik, mag ik?!?!?!?!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha
pi_52102657
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 19:30 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Haha
Ik had wel aan je gedacht, hoor -Hans-
pi_52102668
Zo, net pas de Kwalificatie kunnen kijken.

Alonso
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_52102690
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 19:14 schreef APK het volgende:

[..]

Vaag gerucht op het forum van Betfair.
Errug betrouwbaar altijd!
pi_52102711
/Spuit154 ofzo
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 19:36:06 #297
6941 APK
Factual, I think.
pi_52102723
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 19:34 schreef Sally het volgende:

Vandaar de clownsmiley.
pi_52102803
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 19:34 schreef Sally het volgende:

[..]

Iets betrouwbaarder:

Autosport.com
quote:
Alonso: Hamilton triggered qualifying row

World champion Fernando Alonso has said McLaren teammate Lewis Hamilton triggered the incident the duo were involved in during qualifying for the Hungarian Grand Prix. Alonso got pole position after controversially making his teammate wait in the pitlane for some ten seconds before he got his car moving.

The delay meant Hamilton was unable to complete his final flying lap in time, while Alonso jumped to the top of the times to secure pole from the Briton. Team boss Ron Dennis was visibly angry after qualifying and was seen on television throwing his headphones when Hamilton failed to reach the start/finish line in time to complete his lap.

Alonso told reporters after qualifying that Hamilton had not respected orders from the team to allow the Spaniard through earlier in the session in order to allow him to have an extra flying lap. "They told Hamilton what to do and he didn't listen," Alonso was quoted as saying by EFE news agency.

"That was the only problem the team had. Ron's anger was because he (Hamilton) didn't accept an order that the team repeated several times over the first lap.

"Therefore, the team did all they had to do, and tried to give me that extra lap, but for those reasons it wasn't possible. "I've been asked about Ron throwing his headphones, about how he went after Fabrizio (Alonso's physio), or whatever. I have nothing against him. I was going to have an extra lap of fuel, and I didn't have it, but in the end I got pole."
http://www.autosport.com/news/report.php/id/61366
pi_52102940
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:45 schreef Bernard0s het volgende:
Geen ernstig letsel hoop ik.
pi_52102951
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 15:58 schreef Jnk18 het volgende:
Hij merkt morgen wel wat Karma betekent, let maar op hij gaat een ongeluk krijgen of technische problemen met de auto.

My name is Alonso!
pi_52102984
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 19:39 schreef vw_caddy het volgende:

[..]

Iets betrouwbaarder:

Autosport.com
[..]

http://www.autosport.com/news/report.php/id/61366
Hmz... tis toch "under investigation by the stewards"?
http://sport.fok.nl/f1/nieuws/40468

En hier gaat deel 2 verder:
[F1]FORMULA 1 Magyar Nagydij 2007 deel 2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')