Dat klopt niet helemaal, in Spa deed Hill ook voorin mee, in Oostenrijk kwalificeerde hij zich als zevende en Michael Schumacher voorkwam dat hij zesde werd en (in de oude puntentelling) de punten misliep.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:10 schreef vingerplant het volgende:
voor de OP maar weer!
Leuk dat stukje over Hill in de Arrows in 1997. Het is nooit officieel bevestigd, maar boze tongen beweren dat Walkingshaw daar gewoon een Benetton in Arrows-kleuren had gespoten. Het zou een hoop verklaren aangezien Hill in de rest van het seizoen geen deuk in een pakje boter reed.
bronquote:Fernando Alonso is vanmiddag niet komen opdagen bij de persconferentie voorafgaand aan de Grand Prix van Hongarije. De Spanjaard was door de FIA aangewezen om samen met Sakon Yamamoto, Sebastian Vettel, Kimi Räikkönen en Robert Kubica de aanwezige pers te woord te staan.
Ook Lewis Hamilton verscheen niet op de persbijeenkomst die het team van Mclaren-Mercedes organiseerde. Het Vermoeden bestaat dat het Britse team haar rijders wil beschermen tegen vragen van de pers over het vermeende spionagezaak met Ferrari. McLaren heeft niet gereageerd, waarom ze haar beide rijders teruggetrokken hebben voor de persconferentie’s.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:33 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal, in Spa deed Hill ook voorin mee, in Oostenrijk kwalificeerde hij zich als zevende en Michael Schumacher voorkwam dat hij zesde werd en (in de oude puntentelling) de punten misliep.
In Jerez stond Damon Hill zelfs op een vierde startplek op een honderdste seconde van de drie voor hem.
Hij deed heel aardig mee in die race, maar viel - heel ironisch - in dezelfde ronde uit als Michael Schumacher.
(even een oud jaaroverzicht uit de kast geplukt).
sommige sites laten regen zien. Maar ik volg regelmatig de BBC site en die zijn 9 van de 10 keer betrouwbaarder dan andere sites.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:52 schreef APK het volgende:
Waarom denken een aantal mensen dat het gaat regenen?
De link in de OP van de BBC laat duidelijk droog en zonnig weer zien.
Deze zegt iets anders: http://weather.yahoo.com/forecast/HUXX0002.htmlquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:52 schreef APK het volgende:
Waarom denken een aantal mensen dat het gaat regenen?
De link in de OP van de BBC laat duidelijk droog en zonnig weer zien.
De BBC zit nooit fout.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:23 schreef sander89 het volgende:
Deze zegt iets anders: http://weather.yahoo.com/forecast/HUXX0002.html
Vele anderen voorspellen ook regen dus denk dat de BBC er naast zit.
Merci.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:36 schreef WEST het volgende:
binnenkant en de pole is buitenkant.
pole is dus gunstig
quote:
En dus ff naar de tandartsquote:<- eigen schuld, losse tand -> Door Olav Mol, donderdag 2 augustus om 17:45Tja er zijn van die dagen...
Gisteravond laat in Budapest aangekomen, rond 00.00 richting hotel in de stad. Beetje kijken, ff zoeken. Soms links waar het even niet mocht. Auto's toeteren voor de toerist die de weg niet kent. Taxi haalt in, al toeterend en knipperend. Ik knipper ook. Taxi stopt. Ik stop ook. Groooooote man stapt uit, ik had het raam nog open. Ik spreek geen Hongaars, hij spreek geen Nederlands of Engels. Ik maak een vragend gebaar over wat ik fout deed. Hij kijkt boos. Ik wil nogmaals proberen onschuldig te kijken...........Hij doet boem, op m'n bakkes. Ik ben verbaasd. het was toch allemaal niet zo spannend. Ik kijk m vragend aan,......hij doet weer boem op m'n bakkes. Ik kies de achteruit en daarmee ook het hazenpad. Mn neus een beetje bloeden en een losse tand. Na telefonisch consult bij Jack Plooij en op advies van de F1 dokter Gary Hardsteen ga ik straks toch maar ff laten checken of die tand gaat blijven zitten of niet. Typisch gevalletje van jammer, een keer de verkeerde tegengekomen dus. Verder is Budapest best een leuke stad.
Kan je ook slissssend commentaar doen?? haha
Groeten
Olav
Ik hoorde het net ook op 538. Dat zal wat zijn zeg...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 07:50 schreef sanger het volgende:
Ik hoorde net op de radio het volgende:
Het schijnt dat Joep van de Nieuwenhuizen (van Mingya) met Spyker bepaalde afspraken heeft gemaakt die hem ontslaan van het verder betalen van het sponsorgeld. Dit zou inhouden dat er helemaal geen betalingsachterstand is van een sponsor van Albers. Deze afspraken zouden in het geheim zijn gemaakt.
quote:'Geheime afspraken Spyker en Mingya'
De perikelen rondom de breuk tussen Spyker en Christijan Albers krijgen nog een staartje. Volgens Dagblad De Pers heeft de renstal geheime afspraken gemaakt met het Chinese bedrijf Mingya.
Ontslag
Het bedrijf kwam onlangs in het nieuws, omdat het niet zou voldoen aan betalingsverplichtingen waardoor Albers door de renstal aan de kant werd gezet.
Afspraken
De Pers, eigendom van Marcel Boekhoorn, schoonvader van Spyker-testcoureur Giedo van der Garde, meldt in de vrijdageditie dat Mingya met Spyker geheime afspraken heeft gemaakt.
Sideletter
Mingya zou garant staan voor een deel van het sponsorbudget, maar door de ondertekening van een sideletter zou het bedrijf niet hoeven te betalen.
Geen commentaar
Zowel Spyker als Joep van den Nieuwenhuijzen, die optreedt namens Mingya, willen geen commentaar geven.
rtlsport.nl
En hebben deze bepaalde afspraken iets te maken met de prestaties van Spyker (of Albers)??quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 07:50 schreef sanger het volgende:
Ik hoorde net op de radio het volgende:
Het schijnt dat Joep van de Nieuwenhuizen (van Mingya) met Spyker bepaalde afspraken heeft gemaakt die hem ontslaan van het verder betalen van het sponsorgeld. Dit zou inhouden dat er helemaal geen betalingsachterstand is van een sponsor van Albers. Deze afspraken zouden in het geheim zijn gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |