Het is om 14.00 uur. De uitzending op RTL begint al om 13.30 uurquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:28 schreef vosss het volgende:
JAMAAR HOE LAAT IS HET DAN VANDAAG?!?!?!?!?![]()
Zie editquote:
Dan ga ik even schijten en eten en daarna ook met mn kloten in de zon liggenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dan ga ik mijn handdoek pakken en met mn luie ballen naar het strand!
De rest mss nog nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:48 schreef vosss het volgende:
Ik zit toch allang voor de TV Sally
Niks te zien overigens aan Olav dattie op zn bek geslagen is. Ik had minstens eenblauw oog verwacht of iets
hoeveel moeite moet je daar voor doenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:24 schreef -Hans- het volgende:
omg.. gaan ze Fisico ... omdat hij Yamamoto ophield?
Hoe kan je überhaupt een Spyker ophouden? Overigens is Honda wel heel treurig.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:24 schreef -Hans- het volgende:
omg.. gaan ze Fisico misschien bestraffen omdat hij Yamamoto ophield? Zal wel loslopen, zoals Olav al aangaf.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:26 schreef ElmarO het volgende:
Hoe kan je überhaupt een Spyker ophouden? Overigens is Honda wel heel treurig.![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:26 schreef Bluurgh het volgende:
hoeveel moeite moet je daar voor doen
Even helpen duwenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:32 schreef -Hans- het volgende:
Whahaha weer problemen voor Massa !
HUH!? de bak valt stil
quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:38 schreef -Hans- het volgende:
Wat een n00bs bij Ferrari, prachtig!Dag Massa
![]()
Gaat gewoon pole worden voor McLaren
Begrijp ik inderdaad ook geen hol van =_=quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:43 schreef NoizEkick het volgende:
Waarom, in godsnaam, al die reclame over vrouwenproducten? Shampoo's, cremes en ga zo maar door.
Daar heb ik wel eens een topic over geopend.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:43 schreef NoizEkick het volgende:
Waarom, in godsnaam, al die reclame over vrouwenproducten? Shampoo's, cremes en ga zo maar door.
Alsof je tijdens Life & Cooking gaat adverteren voor de Playboy...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:44 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Begrijp ik inderdaad ook geen hol van =_=
Ik hoop het echtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |