quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:02 schreef Miss_S het volgende:
echt zielig dat je het zo moet doen en anders niet kan winnen
Het is wel te hopen. Anders vind ik het een enigszins treurige actie van hem.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:02 schreef WeebI het volgende:
Naja dit heeft Alonso echt niet zelf gedaan, er werd hem gewoon verteld dat ie moest wachten.
Dat lijkt me stug.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:02 schreef WeebI het volgende:
Naja dit heeft Alonso echt niet zelf gedaan, er werd hem gewoon verteld dat ie moest wachten.
Ron Dennis ontkent allesquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:02 schreef WeebI het volgende:
Moet ie maar auto's met betere koppelingen bouwenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:06 schreef -Hans- het volgende:
Zo ROn Dennis is WOEDEND op Alonso, zag je dat net??
Haha ja ik dacht ook wat is dat voor halve aap geworden? met een bijpassende homozonnebrilquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:07 schreef Googolplexian het volgende:
wtf is er met Heidfeld?
van papa worden verlies je gevoel voor mode ofzo?
Hij ziet er tijden uit als een zwerver hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:07 schreef Googolplexian het volgende:
wtf is er met Heidfeld?
van papa worden verlies je gevoel voor mode ofzo?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:08 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wanneer gaat Heidfeld zich eens scheren?![]()
kom op zeg... als je dan nummer 1 bent laat 't dan zien op de baan ipv zo'n gare actie...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:16 schreef TimoBasso het volgende:
Alonso![]()
![]()
Heerlijk,geniaal..
Je ballen laten zien.. ik ben de champ,jij bent een rookie.. ik ben nummer 1.
Niks mis mee![]()
Zo zie je maar weer dat Villeneuve behoorlijk veel invloed had op de jonge knaapquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij ziet er tijden uit als een zwerver hoor
Het is juist een teken dat Alonso wist dat Hamilton sneller was. Erg zwak dus.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:16 schreef TimoBasso het volgende:
Alonso![]()
![]()
Heerlijk,geniaal..
Niks mis mee![]()
Dit maakt het F1 wereldje juist weer bijzonder mooi.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:17 schreef gbm het volgende:
[..]
kom op zeg... als je dan nummer 1 bent laat 't dan zien op de baan ipv zo'n gare actie...
morgen misschien alonso maar ff paar seconden langer in de pits laten staan, moet kunnen![]()
Ik denk eerder dat Ron Dennis weg gaat..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:22 schreef -Hans- het volgende:
Dit gaat absoluut nog wel een staartje krijgen want ik denk niet dat Ron Dennis dit zomaar zal accepteren wat Alonso het team flikt. 't is voor mij wel duidelijk dat Alonso volgend seizoen weer bij Renault zal rijden, want bij McLaren is de verstandhouding ernstig onderkoeld.
Niet netjes wat Alonso heeft gedaan en voor Hamilton is het ook vervelend want hij staat nu aan de verkeerde kant. Maar ik hoop dat Hamilton zal antwoorden op het circuit. De koude oorlog is begonnen!
Senna vs. Prost (ook bij Mclaren)quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:21 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Dit maakt het F1 wereldje juist weer bijzonder mooi.
Een heerlijke clash tussen 2 toppers..
Of zie je liever troetelbeertjes?
Volgens mij ook, maar weet niet wanneer hij vertrekt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:24 schreef TimoBasso het volgende:
Ik denk eerder dat Ron Dennis weg gaat..
Dat waren toch de geruchten?
Eerder een kat in het nauw dan een champquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:16 schreef TimoBasso het volgende:
Alonso![]()
![]()
Heerlijk,geniaal..
Niks mis mee![]()
Het team bleef wel verdacht rustig, maar het lijkt me ook sterk dat Ron Dennis zit te toneelspelen. Dus ik denk dat het een solo actie van Alonso was.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij ook, maar weer niet wanneer hij vertrekt.![]()
Net de laatste pistop gezien op de Duitse RTL, maar er is ook niemand die gebaart dat Alonso weg kan/moet. Op een gegeven moment vertrekt hij gewoon.
Haug geeft aan dat het een coördinatie faillure was waardoor het fout ging..
Voor McLaren maakt het geen zak uit of Alonso of Hamilton op 1 of 2 staat.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:22 schreef -Hans- het volgende:
Dit gaat absoluut nog wel een staartje krijgen want ik denk niet dat Ron Dennis dit zomaar zal accepteren wat Alonso het team flikt. 't is voor mij wel duidelijk dat Alonso volgend seizoen weer bij Renault zal rijden, want bij McLaren is de verstandhouding ernstig onderkoeld.
Niet netjes wat Alonso heeft gedaan en voor Hamilton is het ook vervelend want hij staat nu aan de verkeerde kant. Maar ik hoop dat Hamilton zal antwoorden op het circuit. De koude oorlog is begonnen!
Ja hoor en een tweevoudig wereldkampioen voor je team laten rijden is daarmee vergeleken goedkoop zeker. Denk even na.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:42 schreef vw_caddy het volgende:
Voor onze grote vriend Ronnie wel, die heeft heel wat flappen in Hamilton geïnvesteerd.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:01 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Wat een flikker als die het express deed![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:14 schreef gbm het volgende:
kijk dat was een lekkere opmerking:
Interviewer: "met hoeveel seconden miste je 2e snelle rondje"
Hamilton: "met precies zoveel als ik in de pits werd opgehouden"
Alonso roept nu ook dat hij pas laat het signaal kreeg dat hij kon vertrekken. Het team wilde namelijk een gat hebben t.o.v. de Ferrari van Kimi... Tsja. Maar Ron Dennis heeft al aangegeven dat het gebeuren nog intern zal worden besproken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:31 schreef MrBadGuy het volgende:
Het team bleef wel verdacht rustig, maar het lijkt me ook sterk dat Ron Dennis zit te toneelspelen. Dus ik denk dat het een solo actie van Alonso was.
quote:Television images suggested Alonso was looking at his physiotherapist for a signal, with the man apparently counting off the seconds before being spoken to by team boss Ron Dennis.
Fabrizio Borra!quote:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/61353 en dat is volgens mij wel een betrouwbare site.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:58 schreef vw_caddy het volgende:
Ben ik benieuwd welke regel er dan overtreden is. Er mag gewacht worden om zo een goede positie op de baan te creëren. Wandelende encyclopedie in de buurt?Bron trouwens Hans?
Thanksquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
http://www.autosport.com/news/report.php/id/61353 en dat is volgens mij wel een betrouwbare site.
Nou, flessen is het *zeker* niet. Onsportief wel. Maar er is niets illegaals aan. Dit moet het team intern oplossen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:54 schreef -Hans- het volgende:
FIA Stewards gaan ook kijken naar hetgeen wat zich tijdens de pitstop heeft afgespeeld. Mogelijk dat Alonso zijn snelste tijd wordt ontnomen als blijkt dat hij de boel heeft lopen flessen. Maar dat gaan ze toch niet bewijzen dus ik denk dat er weinig zal veranderen aan de uitslag..
Briljant. Alonso heeft ballen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:40 schreef NoizEkick het volgende:
Hier twee filmpjes van deze onsportieve gladjakker:
Filmpje 1
Filmpje 2
Wat is daar briljant aan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Briljant. Alonso heeft ballen.
Schumacher deed het altijd sneaky, Alonso legt het er dik bovenop
Ik ben het zowaar een keer met je eens.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wat een ongehoorde trieste tyfus-WDC is die Alonso. Komt ie een keer voor mn auto, dan ram ik door.
Zelden zo'n walgelijke vent meegemaakt in de F1.
Ja, hij knikt met zijn hoof o.i.d.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:54 schreef vw_caddy het volgende:
Die physiotherapist weet er iig meer van als ik de beelden nu nog eens zie. Hij geeft hm een teken ofzo?![]()
Ja hoor!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Fabrizio Borra!
[afbeelding]
Binnenkort dus een nieuwe vacature bij McLaren. Iemand interesse om de persoonlijke physio te worden van F. Alonso?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Goed om te horen, iig!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wat mij betreft krijgt FA precies wat Schumacher kreeg in Monaco: naar achter met die Spaanse rukker.
En blijkbaar zijn de stewards ermee bezig: http://www.f1-live.com/f1(...)l/070804175001.shtml
U vraagt, wij draaienquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:45 schreef Bernard0s het volgende:
Vandaag is er weer een zeer zware crash geweest tijdens de GP2race. In de laatste bocht is het helemaal verkeerd gegaan. Als iemand een filmpje heeft, posten a.u.b.!
Juustem. Thnx, ik had hem inmiddels ook gevonden. Wat een klap!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien
Althans, ik denk dat je deze bedoelt.
Vaag gerucht op het forum van Betfair.quote:FIA stewards investigation(listened to radio comms) has just revealed that Hamilton was to blame !!!!!!!!!!!!!!!! NO, I am not kidding !!!!! He deliberately disobeyed team orders 6 times during Q3 and Alonso was held back by team orders to stop hamilton!!!!!!! its confirmed !! Ron Dennis to make a statement soon.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja hoor!
Ik, ik ik, mag ik?!?!?!?!![]()
![]()
![]()
HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik had wel aan je gedacht, hoor -Hans-quote:
Errug betrouwbaar altijd!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:14 schreef APK het volgende:
[..]
Vaag gerucht op het forum van Betfair.![]()
Iets betrouwbaarder:quote:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/61366quote:Alonso: Hamilton triggered qualifying row
World champion Fernando Alonso has said McLaren teammate Lewis Hamilton triggered the incident the duo were involved in during qualifying for the Hungarian Grand Prix. Alonso got pole position after controversially making his teammate wait in the pitlane for some ten seconds before he got his car moving.
The delay meant Hamilton was unable to complete his final flying lap in time, while Alonso jumped to the top of the times to secure pole from the Briton. Team boss Ron Dennis was visibly angry after qualifying and was seen on television throwing his headphones when Hamilton failed to reach the start/finish line in time to complete his lap.
Alonso told reporters after qualifying that Hamilton had not respected orders from the team to allow the Spaniard through earlier in the session in order to allow him to have an extra flying lap. "They told Hamilton what to do and he didn't listen," Alonso was quoted as saying by EFE news agency.
"That was the only problem the team had. Ron's anger was because he (Hamilton) didn't accept an order that the team repeated several times over the first lap.
"Therefore, the team did all they had to do, and tried to give me that extra lap, but for those reasons it wasn't possible. "I've been asked about Ron throwing his headphones, about how he went after Fabrizio (Alonso's physio), or whatever. I have nothing against him. I was going to have an extra lap of fuel, and I didn't have it, but in the end I got pole."
Geen ernstig letsel hoop ik.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:45 schreef Bernard0s het volgende:
Vandaag is er weer een zeer zware crash geweest tijdens de GP2race. In de laatste bocht is het helemaal verkeerd gegaan. Als iemand een filmpje heeft, posten a.u.b.!
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:58 schreef Jnk18 het volgende:
Hij merkt morgen wel wat Karma betekent, let maar op hij gaat een ongeluk krijgen of technische problemen met de auto.
My name is Alonso!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |