Wat is daar briljant aan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Briljant. Alonso heeft ballen.
Schumacher deed het altijd sneaky, Alonso legt het er dik bovenop
Ik ben het zowaar een keer met je eens.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wat een ongehoorde trieste tyfus-WDC is die Alonso. Komt ie een keer voor mn auto, dan ram ik door.
Zelden zo'n walgelijke vent meegemaakt in de F1.
Ja, hij knikt met zijn hoof o.i.d.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:54 schreef vw_caddy het volgende:
Die physiotherapist weet er iig meer van als ik de beelden nu nog eens zie. Hij geeft hm een teken ofzo?![]()
Ja hoor!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Fabrizio Borra!
[afbeelding]
Binnenkort dus een nieuwe vacature bij McLaren. Iemand interesse om de persoonlijke physio te worden van F. Alonso?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Goed om te horen, iig!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wat mij betreft krijgt FA precies wat Schumacher kreeg in Monaco: naar achter met die Spaanse rukker.
En blijkbaar zijn de stewards ermee bezig: http://www.f1-live.com/f1(...)l/070804175001.shtml
U vraagt, wij draaienquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:45 schreef Bernard0s het volgende:
Vandaag is er weer een zeer zware crash geweest tijdens de GP2race. In de laatste bocht is het helemaal verkeerd gegaan. Als iemand een filmpje heeft, posten a.u.b.!
Juustem. Thnx, ik had hem inmiddels ook gevonden. Wat een klap!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien
Althans, ik denk dat je deze bedoelt.
Vaag gerucht op het forum van Betfair.quote:FIA stewards investigation(listened to radio comms) has just revealed that Hamilton was to blame !!!!!!!!!!!!!!!! NO, I am not kidding !!!!! He deliberately disobeyed team orders 6 times during Q3 and Alonso was held back by team orders to stop hamilton!!!!!!! its confirmed !! Ron Dennis to make a statement soon.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja hoor!
Ik, ik ik, mag ik?!?!?!?!![]()
![]()
![]()
HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik had wel aan je gedacht, hoor -Hans-quote:
Errug betrouwbaar altijd!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:14 schreef APK het volgende:
[..]
Vaag gerucht op het forum van Betfair.![]()
Iets betrouwbaarder:quote:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/61366quote:Alonso: Hamilton triggered qualifying row
World champion Fernando Alonso has said McLaren teammate Lewis Hamilton triggered the incident the duo were involved in during qualifying for the Hungarian Grand Prix. Alonso got pole position after controversially making his teammate wait in the pitlane for some ten seconds before he got his car moving.
The delay meant Hamilton was unable to complete his final flying lap in time, while Alonso jumped to the top of the times to secure pole from the Briton. Team boss Ron Dennis was visibly angry after qualifying and was seen on television throwing his headphones when Hamilton failed to reach the start/finish line in time to complete his lap.
Alonso told reporters after qualifying that Hamilton had not respected orders from the team to allow the Spaniard through earlier in the session in order to allow him to have an extra flying lap. "They told Hamilton what to do and he didn't listen," Alonso was quoted as saying by EFE news agency.
"That was the only problem the team had. Ron's anger was because he (Hamilton) didn't accept an order that the team repeated several times over the first lap.
"Therefore, the team did all they had to do, and tried to give me that extra lap, but for those reasons it wasn't possible. "I've been asked about Ron throwing his headphones, about how he went after Fabrizio (Alonso's physio), or whatever. I have nothing against him. I was going to have an extra lap of fuel, and I didn't have it, but in the end I got pole."
Geen ernstig letsel hoop ik.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:45 schreef Bernard0s het volgende:
Vandaag is er weer een zeer zware crash geweest tijdens de GP2race. In de laatste bocht is het helemaal verkeerd gegaan. Als iemand een filmpje heeft, posten a.u.b.!
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:58 schreef Jnk18 het volgende:
Hij merkt morgen wel wat Karma betekent, let maar op hij gaat een ongeluk krijgen of technische problemen met de auto.
My name is Alonso!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |