Je eerste grote topic heeft een grootse OP!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:22 schreef Copycat het volgende:
Waar gaan Jaap en Nadia vanmiddag heen?
Tandartsquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je eerste grote topic heeft een grootse OP!
Thanks! Als Nadia strakjes nog maar haar mondje wijd kan openspreiden ...quote:
getver ik hoop dat die tandarts geen streams kijkt, moet je je voorstellen dat de gedachte aan nix zijn dingeTJE door zijn hoofd speeltquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Thanks! Als Nadia strakjes nog maar haar mondje wijd kan openspreiden ...
En de goede bal...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:15 schreef riri het volgende:
[..]
voor elk trapje tegen de bal keek hij zijn vaders richting op om te vragen of het wel de goede richting was
in Rdam hebben ze wel meer vreemde gedachtenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:27 schreef Gert het volgende:
Wat zat die Oldenzaalse boer nou net te schuimbekken over "kut-Feyenoord" en "kakkerlakken".![]()
Dat is dus precies het beeld dat er in Rotterdam van de ajaks-fans bestaat: kleine jongetjes uit de provincie met een grote waffel.![]()
mooi kijk dan maar niet verder dan hoef je ook niet meer te schrijvenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oef, ik kan die Lieke niet uitstaan met haar drammerig monotoon geluid. Beetje zeikerig doorgaan tegen Dennis, dzjeee, kippevel krijg ik van die griet
Hoe bedoel je dat?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:29 schreef mahe het volgende:
[..]
mooi kijk dan maar niet verder dan hoef je ook niet meer te schrijven
Als ajax goed speelt hebben ze 2x zoveel fans als normaal waaronder dus die kudt provenciaaltjes die hun eigen fc oldenzaal te min vinden. Ga aub niet zeiken over nederlands mooiste club, met altijd de trouwe fans in slechte en goede .quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:28 schreef mahe het volgende:
[..]
in Rdam hebben ze wel meer vreemde gedachten![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:35 schreef Lobasca het volgende:
Tandarts bezoekje nada gaat niet door.
Hha wat een toeval , H&L wilde dennix bashen omdat Nadia & Jaap weg zijn , en nu blijft Nadia?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:35 schreef Lobasca het volgende:
Tandarts bezoekje nada gaat niet door.
man man man dat hele kut voetbal intresseerd me niksquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:35 schreef Pavement het volgende:
[..]
Als ajax goed speelt hebben ze 2x zoveel fans als normaal waaronder dus die kudt provenciaaltjes die hun eigen fc oldenzaal te min vinden. Ga aub niet zeiken over nederlands mooiste club, met altijd de trouwe fans in slechte en goede .
Nou maar hopen dat Dennix er ook zo over denkt, en er niet tegen kan.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oef, ik kan die Lieke niet uitstaan met haar drammerig monotoon geluid. Beetje zeikerig doorgaan tegen Dennis, dzjeee, kippevel krijg ik van die griet
hou je bek er dan over.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:37 schreef mahe het volgende:
[..]
man man man dat hele kut voetbal intresseerd me niks![]()
![]()
![]()
![]()
mooi kijk dan maar niet verder dan hoef je ook niet meer te schrijvenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:37 schreef mahe het volgende:
[..]
man man man dat hele kut voetbal intresseerd me niks![]()
![]()
![]()
![]()
Ze heeft hem de hele ochtend ook al zo bijgestaanquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:37 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Hha wat een toeval , H&L wilde dennix bashen omdat Nadia & Jaap weg zijn , en nu blijft Nadia?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:39 schreef mahe het volgende:
[..]
bepaal jij dat dennix, het intellect bij de voetballers???
kippenvel?? das nog niks..de kriebels lopen over me rug als ik naar dennis kijk...die leleijke schel kop van hem....blegh..wordt misselijkquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
idd, alleen beter als ze blijft, zij is 10x vatbaarder voor terror dan die vleeshomp.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze heeft hem de hele ochtend ook al zo bijgestaan![]()
Ach dat verstaat hij toch niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:43 schreef Lobasca het volgende:
Jeemig..Ellen noemt Fries klootzak..
nogal...ze zeggen dat ie er niks van voelt..maar waarom ging hij dan inneens tog lopen??quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda heeft sporen aangekregen omdat Fries geen zin had om te lopen
Wat een kutleven heeft zo'n paard dan ook![]()
Noemde je me nu dennix ?quote:
Maar ik wel.quote:
Ik kan het dan ook niet laten daar ook nog even een bijdrage aan te leveren....quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:34 schreef demins het volgende:
[..]
Het topic is alweer bijna vol aan lofgetuit!
Dat zegt hij tegen iedereenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:49 schreef blomst het volgende:
Bedankte Huub het ellen nu voor de smsjes die ze voor hem had verstuurd?
Yep.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:49 schreef blomst het volgende:
Bedankte Huub het ellen nu voor de smsjes die ze voor hem had verstuurd?
Rotterdam is de provincie. Er is maar één stad in Nederland.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:27 schreef Gert het volgende:
Wat zat die Oldenzaalse boer nou net te schuimbekken over "kut-Feyenoord" en "kakkerlakken".![]()
Dat is dus precies het beeld dat er in Rotterdam van de ajaks-fans bestaat: kleine jongetjes uit de provincie met een grote waffel.![]()
tsja beleggingslessen, daar heb je wel een opkikkertje bij nodigquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kolere... Brian nu al aan de Red Bull?! Is het koffieapparaat stuk??
ze hebben het wel eens over het stemmetje van Lieke maar wat denk je van Ellen haar stem?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:53 schreef neehe het volgende:
Ellen heeft ook al geen kont, het loopt in 1x door, van benen naar rug.
Waar komt Ellen vandaan, uit friesland ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:54 schreef mahe het volgende:
[..]
ze hebben het wel eens over het stemmetje van Lieke maar wat denk je van Ellen haar stem?
Valt me nog mee van hem, van het weekend dronk hij whiskey bij het ontbijt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kolere... Brian nu al aan de Red Bull?! Is het koffieapparaat stuk??
dat is een exit dan mag niet voor 1600 uur of zoietsquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:57 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Valt me nog mee van hem, van het weekend dronk hij whiskey bij het ontbijt.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:57 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Meestal hebben die paardrijdames een reet voor twee toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:53 schreef neehe het volgende:
Ellen heeft ook al geen kont, het loopt in 1x door, van benen naar rug.
In het weekend ontbijten ze dan ook rond 16.00 uur... en dat is an sich een redelijk tijdstip voor een alcoholische versnaperingquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:57 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Het accent klinkt niet echt fries, zullen we haar bellen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:56 schreef neehe het volgende:
[..]
Waar komt Ellen vandaan, uit friesland ?
ik dacht dat ze net zei: bij ons in bussumquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het accent klinkt niet echt fries, zullen we haar bellen?
tja tja maar ik sla een beurt overquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
In het weekend ontbijten ze dan ook rond 16.00 uur... en dat is an sich een redelijk tijdstip voor een alcoholische versnapering![]()
Damn Neemmijnietserieus, zelfs jij??quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, daar zal ze nu wel wonen, maar oorspronkelijk komt ze daar niet vandaan vermoed ik. Ach, wat boeit ut.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:01 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
ik dacht dat ze net zei: bij ons in bussum
Niet nodig als je haar telefoonnr weet, dan weet je ook waar ze vandaan komt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gewoon om te zeggen dat ze moet blijven en om te vragen waar ze vandaan komt. Trouwens, lijkt mij ook wel een strakke actie om al die mensen die door bellen afgehaakt hebben weer net zolang te bellen tot ze weer komen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn Neemmijnietserieus, zelfs jij??![]()
Mwa, kan voor Dennis toch niet lekker zijn, iemand die je op je vingers kijkt, bij iets wat je echt niet kan en waarbij je de hulp nodig hebt van iemand die je haat.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:15 schreef mahe het volgende:
Ik vind Lieke toch niet erg tergen op dit moment![]()
Laat haar maar schuiven..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:15 schreef mahe het volgende:
Yes prima plan,maar waarom altijd Huub of Lieke laten zweten.Laat Brian maar eens zweten dus Amanda immuunquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:15 schreef Darklight het volgende:
Ik heb een goed plan
Dennis toneelhaak
Nieuwe miljonair erin(die maar 2 weken blijft, weten de bewoners niet)
Huub immuun
Kijken hoe Lieke gaat zweten en slijmen bij de anderen om haar niet weg te stemmen
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Yes prima plan,maar waarom altijd Huub of Lieke laten zweten.Laat Brian maar eens zweten dus Amanda immuun![]()
weet jij het met zo-n redaktie?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:21 schreef petraa het volgende:
Dennis krijgt EXIT!!!!!!! toch ???
Voor het gooien van garnalenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:21 schreef petraa het volgende:
Dennis krijgt EXIT!!!!!!! toch ???
mmm oke dan 1000 euro boete en 100000 van jackpot, want dat kreeg hij vorige week ook voor het verscheuren van een kaartje van Huub. En trouwens hij jatte gisteren het bord van lieke van haar schoot en gooide gisteren ook met eten. Dussssssssssssssss..................quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:23 schreef Pavement het volgende:
[..]
Voor het gooien van garnalen![]()
ff serieus![]()
Dusssssss had ie gister al druit gemoeten!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:25 schreef petraa het volgende:
[..]
mmm oke dan 1000 euro boete en 100000 van jackpot, want dat kreeg hij vorige week ook voor het verscheuren van een kaartje van Huub. En trouwens hij jatte gisteren het bord van lieke van haar schoot en gooide gisteren ook met eten. Dussssssssssssssss..................
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:22 schreef pjotter41 het volgende:
Hebben jullie deze gezien in de Telegraaf inclusief film.
http://www.telegraaf.nl/p(...)den_Kooi!.html?p=3,1
Jose met Saffa
Scherp oog weer voor detail de redactie van de televaagquote:de televaag: Opvalland detail: vrijwel meteen na het incident verruilt Tien de stream voor een blik over het zwembad.
Dat schoonmaak gen zit nu eenmaal bij (bijna) alle vrouwenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:24 schreef riri het volgende:
is die nadia nou helemaal idiot...staat ze daar dennix zijn zooi op te ruimen
idd, ik wil hem zien creperen in de kooi voor dat hij exit gaat, ik wil m zien janken en krijsen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:26 schreef mspoez het volgende:
[..]
Dusssssss had ie gister al druit gemoeten!
Vooralsnog zit hij alleen maar te klagen dat het stinkt, opruimen ho maar.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:29 schreef rooie3 het volgende:
Mooi gezicht Dennis die zijn zooi moet opruimen.Hij gaat al bijna over zijn nek.
Redactie heeft dit nu zelf in de hand als er geen sancties komen wordt het weer puinzooi.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:24 schreef Margo37 het volgende:
Als er geen sanctie komt voor dat gooien met eten naar Lieke dan kan Huub ook gaan gooien, zoals hij zelf al aangaf.
blomstquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:30 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Dennix zoekt de terror onder zijn bed.
ff serieus, je ondertitelquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Vooralsnog zit hij alleen maar te klagen dat het stinkt, opruimen ho maar.![]()
Vind je ook niet dat hij een te groot hoofd heeft voor zijn lichaam???quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
idd, ik wil hem zien creperen in de kooi voor dat hij exit gaat, ik wil m zien janken en krijsen.![]()
Jouw afmetingen staan idd meer inverhouding dan die van hemquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Vind je ook niet dat hij een te groot hoofd heeft voor zijn lichaam???Alleen bij hem is het een loze holte.
Waar zit ze aan?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:45 schreef Darklight het volgende:
Hoop dat Jaap ook belt
Liekut zit nu ook aan persoonlijke spullen
Ze hebben de hangers nodig en dat is algemeen bezit.Dacht alleen dat Brian mee zou doen maar die is weer bang.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:45 schreef Darklight het volgende:
Hoop dat Jaap ook belt
Liekut zit nu ook aan persoonlijke spullen
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:48 schreef Lobasca het volgende:
Lieke en Huub gaan de MB confisqueren..
Hopelijk wel want dit slaat echt nergens op.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:49 schreef Darklight het volgende:
Jaap trekt dus vanavond de kast van Lieke overhoop,
inderdaad , en sowieso vind ik dit een domme actie omdat Jaap niks verkeerd doet en heel serieus bezig is met afvallen. Als het bij dennix is snap ik het maar hier snap ik geen hol van.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:53 schreef blomst het volgende:
jammer, waarom blijven ze hun pijlen niet op Dennix richten.
Ach ze vervelen zich en gaan met klerehangers feestje bouwen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:53 schreef Copycat het volgende:
Wat zijn Lieke en Huub nu precies aan het doen?
ze hebben net alle kledinghangertjes uit de kast van Jaap gehaald, al zijn kleding terug de kast in alleen dan nit op een hanger. Huub en Lieke zijn met de kledinghangers de tuin ingelopen en weten zelf ook niet zo goed wat ze daar nu mee moeten doen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:53 schreef Copycat het volgende:
Wat zijn Lieke en Huub nu precies aan het doen?
dan vergissen ze zich lelijkquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:54 schreef Anderkeertje het volgende:
Amanda en Brian hebben het erover dat het gooien van eten etc weer langzaam mag etc...gelijk stream op Dennis en Nadia
Dat is toch ook zoquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:54 schreef Anderkeertje het volgende:
Amanda en Brian hebben het erover dat het gooien van eten etc weer langzaam mag etc...gelijk stream op Dennis en Nadia
Dennis doet nu ook mee met Nadia.Dennis zal wel weer een foutje makenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:57 schreef farceman het volgende:
Dan moeten ze nu ook Nadia terugpakken, wat een kinderachtig gedoe , hetzelfde terugdoen
Het is het spel....maar ik begrijp wel dat de rest de pest aan haar heeftquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:15 schreef mahe het volgende:
Ze doen H en L dus naquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:58 schreef riri het volgende:
tijdens die 6 tegen 2 aktie heeft achter al gezegd....er zijn zooooooooooo veel manieren om het spel te spelen...maak daar gebruik van..
Huub en Lieke doen dat gelukkig...de rest doet niks
Mooi, flauw vraag om flauw terug. Goed van Nadia!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:57 schreef Marrije het volgende:
en ondertussen is nadia bezig met lieke haar kleding van de hangers te halen
Dat maak jij ervan of zeggen ze dat erbijquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Letten jullie goed op dat jullie alles meekrijgen van Huub en Lieke? Ze spreken niet voor niets zo luid, dat doen ze speciaal voor de fans!!!
Ik word nu echt doodziek van ze!!!!! Kinderachtig gedoe dit.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Letten jullie goed op dat jullie alles meekrijgen van Huub en Lieke? Ze spreken niet voor niets zo luid, dat doen ze speciaal voor de fans!!!
Duh, ze spreken voor niets zo overdreven luid tegen elkaar over.....quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan of zeggen ze dat erbij![]()
Dat dacht ik gisteren al. Maar ehm, ook niet als het al op je bord ligt?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik word nu echt doodziek van ze!!!!! Kinderachtig gedoe dit.
Eten is trouwens geen persoonlijk bezit!
Nee dat zei ze net!.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat dacht ik gisteren al. Maar ehm, ook niet als het al op je bord ligt?
Op zich vind ik het grappig dat H en L hun eigen spullen nu in de bomen hangen. Dat is gevat van Naadje.....quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:07 schreef Marrije het volgende:
Oh Nadia, wat een geweldig idee van jou!!
Tja, dan hangen ze bij Vol terstond met z'n allen aan de telefoonquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:09 schreef rooie3 het volgende:
Laat ze toch alles toestaan,hebben we dat gezeik ook niet meer.Scheel mij het nou of ze met eten smijten.de kijkers beoordelen zelf wel of ze een actie leuk vinden of niet.
Ben je RTL vergeten ofzo? Als jij wilt dat dit programma verloren gaat moet dat vooral gebeuren.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:09 schreef rooie3 het volgende:
Laat ze toch alles toestaan,hebben we dat gezeik ook niet meer.Scheel mij het nou of ze met eten smijten.de kijkers beoordelen zelf wel of ze een actie leuk vinden of niet.
wel als het op je bord ligt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik word nu echt doodziek van ze!!!!! Kinderachtig gedoe dit.
Eten is trouwens geen persoonlijk bezit!
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:11 schreef tipsch het volgende:
kan iemand even resumeren wat dat gedoe met de hangers is? jaap?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
ze hebben net alle kledinghangertjes uit de kast van Jaap gehaald, al zijn kleding terug de kast in alleen dan nit op een hanger. Huub en Lieke zijn met de kledinghangers de tuin ingelopen en weten zelf ook niet zo goed wat ze daar nu mee moeten doen.
Snap dat ook niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:10 schreef noekje het volgende:
Huub zei net dat als Dennis nog een keer het eten jat van Lieke, hij het recht in z'n gezicht gooit.
En dat krijg je dus als je niet consequent de regels handhaaft.
Het is een inschatting die ze maken. Die regels zijn niet zo strikt, maar het hangt af van hoe het gaat. Als Lieke bewust zorgt dat Dennis geen eten krijgt, dan is Dennis vermoedelijk vrij om het toch te pakken. Als Huub daarna gericht het in Dennis z'n gezicht gaat gooien, dan is het vermoedelijk een probleem.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:10 schreef noekje het volgende:
Huub zei net dat als Dennis nog een keer het eten jat van Lieke, hij het recht in z'n gezicht gooit.
En dat krijg je dus als je niet consequent de regels handhaaft.
Nee, is niet leuk. Wel heel kinderachtig.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:14 schreef petraa het volgende:
Jaap heeft een briefje opgehangen niets of niemand mag aan mijn persoonlijk bezit komen. Huub en Lieke hebben dus het algemeen bezit. de hangers uit zijn kast gepakt. Ze hebben daardoor wel aan zijn persoonlijk bezit gezeten (dus vraag me af of dit onbestraft blijft). Ze hebben de hangers in de tuin in de boom gehangen. Nadia was boos en heeft de hangers uit Lieke's kast gehaald en wilde ze terughangen bij Jaap. Alleen Huub en Lieke hebben toen die hangers ook weer gepakt en ook in de boom gehangen. Leuk he
1. H en L halen Jaap z'n hangers uit de kast en hangen ze tussen de bomenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:11 schreef tipsch het volgende:
kan iemand even resumeren wat dat gedoe met de hangers is? jaap?
Rest kan ik inkomen behalve het vetgedrukte. Ze kookt gewoon niet voor hem. Hij is vrij om zijn eigen potje te koken. Zij belemmert hem daar niet in dus hij zorgt er mi zelf bewust voor dat hij geen eten krijgt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is een inschatting die ze maken. Die regels zijn niet zo strikt, maar het hangt af van hoe het gaat. Als Lieke bewust zorgt dat Dennis geen eten krijgt, dan is Dennis vermoedelijk vrij om het toch te pakken. Als Huub daarna gericht het in Dennis z'n gezicht gaat gooien, dan is het vermoedelijk een probleem.
Ik denk dat Dennis ook nog wel iets te horen krijgt over vanmorgen. Dat was ook zeer gericht mikken op Lieke. Nu lokt ze het natuurlijk wel uit, maar dat had hij slimmer moeten oplossen. We zullen zien....
de koelkast zit vol met eten, dus Dennix kan zo wat uit de koelkast pakken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is een inschatting die ze maken. Die regels zijn niet zo strikt, maar het hangt af van hoe het gaat. Als Lieke bewust zorgt dat Dennis geen eten krijgt, dan is Dennis vermoedelijk vrij om het toch te pakken. Als Huub daarna gericht het in Dennis z'n gezicht gaat gooien, dan is het vermoedelijk een probleem.
Ik denk dat Dennis ook nog wel iets te horen krijgt over vanmorgen. Dat was ook zeer gericht mikken op Lieke. Nu lokt ze het natuurlijk wel uit, maar dat had hij slimmer moeten oplossen. We zullen zien....
Hoe meer terror hoe meer kijkers.Die omroepen leven alleen maar voor kijkcijfers.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:10 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ben je RTL vergeten ofzo? Als jij wilt dat dit programma verloren gaat moet dat vooral gebeuren.
Echt niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:18 schreef pjotter41 het volgende:
Denk even verder.
Als jaap terug komt dan krijgt dnix de schuld want hij heeft niet goed opgelet en hij heeft het volgens h&l ook bij hu gedaan dus ze zijn beiden de klos ( Jaap, Huub en Lieke ) van dennix.
Het was een voorop gezet plan.
Nee niet echt leuk, verzonnen door Lieke? Ze straalt weer sinds ze aanspraak heeft gehad van wat medebewoners, maar dat zal vast niet lang durenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:14 schreef petraa het volgende:
Jaap heeft een briefje opgehangen niets of niemand mag aan mijn persoonlijk bezit komen. Huub en Lieke hebben dus het algemeen bezit. de hangers uit zijn kast gepakt. Ze hebben daardoor wel aan zijn persoonlijk bezit gezeten (dus vraag me af of dit onbestraft blijft). Ze hebben de hangers in de tuin in de boom gehangen. Nadia was boos en heeft de hangers uit Lieke's kast gehaald en wilde ze terughangen bij Jaap. Alleen Huub en Lieke hebben toen die hangers ook weer gepakt en ook in de boom gehangen. Leuk he
Ik gok tot vanavond en nee niet leuk doodgewoon kinderachtig, lagere school niveau.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee niet echt leuk, verzonnen door Lieke? Ze straalt weer sinds ze aanspraak heeft gehad van wat medebewoners, maar dat zal vast niet lang duren![]()
Kleerhangers zijn van iedereen....algemeen bezitquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:04 schreef Darklight het volgende:
Liekut weet volgens mij niet dat die kleerhangers van haar zijn die ze nu vrolijk in de boom hangt
dat zei lieke zelf ook, ze had het gevoel in klas 6 (of zei ze groep 8?) te zittenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik gok tot vanavond en nee niet leuk doodgewoon kinderachtig, lagere school niveau.![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:33 schreef Meganog het volgende:
Dennis zegt dat Huub bang is voor hem omdat hij zich zal ontwikkelen als speler in de kooi.
Is vrijdag niet te laat voor Kennix? die is vanavond toch al wieberen.....quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:31 schreef farceman het volgende:
SNapt niemand dat we geen ruzie meetr tussen Huub en Liek meer kunnen zien.
Maar dat die butler er vrijdag inkomt om een iets tussen Nix en Nadia te verneuken?1
Een bezopen huub hebben we wel gezien, laat Nix maar eens getest worden
Het moet ook niet gekker worden.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:36 schreef Meganog het volgende:
Lieke heeft vanochtend een fokking bloedhete garnaal in Dennis zijn nek gegooid!!!
Het zal wel niet op beeld staan, zegt hij er maar snel bij.
Heeft iemand dat gezien ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:36 schreef Marrije het volgende:
Nadia moet lachen, ik ook: lieke gooide een bloedhete garnaal in de nek van dennis (vanmorgen)
wie bedoel je met jullie? of is dat voor eenieder die zich aangesproken voelt?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:35 schreef Suikeroom het volgende:
hoe gaat het met jullie Dennis obsessie hier?
Dat meen je nietquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:33 schreef Meganog het volgende:
Dennis zegt dat Huub bang is voor hem omdat hij zich zal ontwikkelen als speler in de kooi.
Ik snap nu even niks van haar. Ze draaft een beetje door geloof ik. Het is volgens mij van Jaap.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:38 schreef Marrije het volgende:
welk matras of beddengoed heeft lieke nou van de trap af gegooid?
Heeft ie dát bedacht na een halve dag als excuus voor het gooien met een bord garnalen???quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:36 schreef Dark het volgende:
Dennis - Lieke gooide een bloedhete garnaal in m'n nek, onder de deken, daarom werd ik zo kwaad, ik heb meteen gebeld!
het was onder het dekbed, maar inderdaad misschien heeft iemand lieke een bord met garnalen naast het bed van dennis neer zien zetten en dat ze een garnaal pakte en onder de dekens ermee ging?quote:
Zelfde als de terroractie die hem een exit op kon leveren. 2 Uur later....ehm...dode kikker!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:39 schreef Clank het volgende:
[..]
Heeft ie dát bedacht na een halve dag als excuus voor het gooien met een bord garnalen???
Lieke had het erover om Jaap zijn beddegoed om hun bed te doen zodat als Jaap hun beddegoed als wraak eraf zou halen zijn eigen eraf haaldequote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik snap nu even niks van haar. Ze draaft een beetje door geloof ik. Het is volgens mij van Jaap.
welkom hellenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:43 schreef Hellen-O het volgende:
hallo mensen,
hier een stille lurker die dankszij jullie toch altijd op de hoogte is van DGK. Ik loer hier naar de litestreams (geen geluid, enorme korrel) omdatv ik met een mac vlgns mij geen betaalde strams kan krijgen, -lukt iig niet) en zie Lieke bezig met matrassen... Leek of ze die van Jaap aan het verslepen was; weten jullie wat er gebeurd? Zou zonde zijn als ze doordraaft nu ;-(
Lijkt me wel ja, anders kom je daar niet uren later mee.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:39 schreef Clank het volgende:
[..]
Heeft ie dát bedacht na een halve dag als excuus voor het gooien met een bord garnalen???
je kunt met aan mac streams kijken, maar dan zou je VirtualPC moeten installeren. Een PC emulator. Het is langzaam, maar werkt. Zo doe ik dat hier ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:43 schreef Hellen-O het volgende:
hallo mensen,
hier een stille lurker die dankszij jullie toch altijd op de hoogte is van DGK. Ik loer hier naar de litestreams (geen geluid, enorme korrel) omdatv ik met een mac vlgns mij geen betaalde strams kan krijgen, -lukt iig niet) en zie Lieke bezig met matrassen... Leek of ze die van Jaap aan het verslepen was; weten jullie wat er gebeurd? Zou zonde zijn als ze doordraaft nu ;-(
voor jaap welquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:50 schreef blomst het volgende:
Stomme aktie van Lieke, vanmorgen vraagt ze nog aan Jaap of hij dan niet alles steeds op haar wil richten, en nu lokt ze het zelf uit.
Dat van dennix vanmorgen, het speciale ontbijtje was wel leuk.
Maar dat van Jaap zijn kamer heeft geen nut.
Jaap blijft toch zijn pijlen op Huub en Lieke richten.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:50 schreef blomst het volgende:
Stomme aktie van Lieke, vanmorgen vraagt ze nog aan Jaap of hij dan niet alles steeds op haar wil richten, en nu lokt ze het zelf uit.
Dat van dennix vanmorgen, het speciale ontbijtje was wel leuk.
Maar dat van Jaap zijn kamer heeft geen nut.
Samen gegeten?? Ik dacht dat ze elkaar alleen tegen gekomen waren.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:52 schreef riri het volgende:
Eric heeft heerlijk met de moeder en broertje Joris van Huub gegeten een paar dagen terug...
Die amanda is echt stommmmmmmmmmmmmmmmm
Lieke is weer krankzinnig op dreef! En straks weer ruzie met Huub omdat alles mislukt is...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:42 schreef Marrije het volgende:
Gister zei ik al, lieke stelt zich te kwetsbaar op, door Nadi ate vertellen dat ze huilde omdat ze zich zo alleen voelde. Nu zegt Dennis: als jullie haar helemaal links laten liggen dan voelt ze zich echt wel alleen.
dacht ik ook, dat ze elkaar alleen tegen gekomen waren...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:54 schreef Clank het volgende:
[..]
Samen gegeten?? Ik dacht dat ze elkaar alleen tegen gekomen waren.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:47 schreef riri het volgende:
Amanda....die denkt echt dat ze het spel al gewonnen heeft en dat zij super is voor het spel
???????????????????????????????????????
is dat kind over het paard getild of zo
Laat dit clubje hun eigen beelden eens nakijken vn de afgelopen dagen...hoe ze zich zelf voortdurend voor schut zetten.
Jongens...ga lekker neuken...enige wat jullie kunnen in dat huis
Wat bij mij het vermoeden doet rijzen dat deze leuke (...) actie door achter is ingegeven.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:50 schreef blomst het volgende:
dat roep ik ook al eeuwen....vieze madia-geile slet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:58 schreef Marrije het volgende:
Kan iemand van de regie Nadia vragen op te houden met recht in de camera's te kijken? Dank!
Ben jij de beleggingsmeneerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:58 schreef riri het volgende:
Synthetische positie
Posities die hetzelfde winst-en verliesresultaat opleveren als een positie in andere producten. Het kopen van een call optie en het gelijktijdig schrijven van een put (zonder de aandelen te bezitten) met dezelfde afloopmaand en uitoefenprijs levert in principe hetzelfde resultaat op als het kopen van een aandeel en wordt daarom ook wel aangeduid als een synthetisch aandeel.
samen gegeten nadat ze elkaar in dat restaurant hadden ontmoetquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:54 schreef Clank het volgende:
[..]
Samen gegeten?? Ik dacht dat ze elkaar alleen tegen gekomen waren.
Nee ook gegeten en daarna bij de vriendin van Joris verder gefeest.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:57 schreef Desii het volgende:
[..]
dacht ik ook, dat ze elkaar alleen tegen gekomen waren...
Gezellig!! Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:01 schreef riri het volgende:
[..]
samen gegeten nadat ze elkaar in dat restaurant hadden ontmoet
Eric is achteraf nog meegegaan naar het huis van Joris en zijn vriendin en daar hebben ze nog gezellig verder gekletst en gedronken
jawel, ze moesten een aantal opgaven maken als huiswerk. Volgens mij komt hij morgen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:07 schreef Anderkeertje het volgende:
Komt die man van de beleggingscursus eigenlijk wel nog?
Neem dan een nieuwe mac! Die heeft intel en daar kun je Windows ernaast draaien.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:43 schreef Hellen-O het volgende:
hallo mensen,
Dat was toch een roddel van Jaap? volgens mij heef Eric nooit wat gewonnenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:06 schreef riri het volgende:
achteraf mag eric zelfs blij zijn dat hij het huis uit is gewerkt anders had hij nooit die ¤25.000 in dat casino binnengeharkt
Óf zich horizontaal beweegt, in alle richtingen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:08 schreef riri het volgende:
een zijwaartste markt is een markt die niet omhoog en niet omlaag gaat...stil blijft staan dus
Een zijwaartse markt is een aftakking van de normale markt in een zijstraatje. Marktlui die daar staan betalen meestal minder, maar de omzet is dan ook lager. 100 procent zeker weten!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:08 schreef riri het volgende:
een zijwaartste markt is een markt die niet omhoog en niet omlaag gaat...stil blijft staan dus
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Los van dat, in 2001 verloor ik 30.000 euro gulden op al die kutmarkten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |