welkom hellenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:43 schreef Hellen-O het volgende:
hallo mensen,
hier een stille lurker die dankszij jullie toch altijd op de hoogte is van DGK. Ik loer hier naar de litestreams (geen geluid, enorme korrel) omdatv ik met een mac vlgns mij geen betaalde strams kan krijgen, -lukt iig niet) en zie Lieke bezig met matrassen... Leek of ze die van Jaap aan het verslepen was; weten jullie wat er gebeurd? Zou zonde zijn als ze doordraaft nu ;-(
Lijkt me wel ja, anders kom je daar niet uren later mee.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:39 schreef Clank het volgende:
[..]
Heeft ie dát bedacht na een halve dag als excuus voor het gooien met een bord garnalen???
je kunt met aan mac streams kijken, maar dan zou je VirtualPC moeten installeren. Een PC emulator. Het is langzaam, maar werkt. Zo doe ik dat hier ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:43 schreef Hellen-O het volgende:
hallo mensen,
hier een stille lurker die dankszij jullie toch altijd op de hoogte is van DGK. Ik loer hier naar de litestreams (geen geluid, enorme korrel) omdatv ik met een mac vlgns mij geen betaalde strams kan krijgen, -lukt iig niet) en zie Lieke bezig met matrassen... Leek of ze die van Jaap aan het verslepen was; weten jullie wat er gebeurd? Zou zonde zijn als ze doordraaft nu ;-(
voor jaap welquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:50 schreef blomst het volgende:
Stomme aktie van Lieke, vanmorgen vraagt ze nog aan Jaap of hij dan niet alles steeds op haar wil richten, en nu lokt ze het zelf uit.
Dat van dennix vanmorgen, het speciale ontbijtje was wel leuk.
Maar dat van Jaap zijn kamer heeft geen nut.
Jaap blijft toch zijn pijlen op Huub en Lieke richten.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:50 schreef blomst het volgende:
Stomme aktie van Lieke, vanmorgen vraagt ze nog aan Jaap of hij dan niet alles steeds op haar wil richten, en nu lokt ze het zelf uit.
Dat van dennix vanmorgen, het speciale ontbijtje was wel leuk.
Maar dat van Jaap zijn kamer heeft geen nut.
Samen gegeten?? Ik dacht dat ze elkaar alleen tegen gekomen waren.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:52 schreef riri het volgende:
Eric heeft heerlijk met de moeder en broertje Joris van Huub gegeten een paar dagen terug...
Die amanda is echt stommmmmmmmmmmmmmmmm
Lieke is weer krankzinnig op dreef! En straks weer ruzie met Huub omdat alles mislukt is...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:42 schreef Marrije het volgende:
Gister zei ik al, lieke stelt zich te kwetsbaar op, door Nadi ate vertellen dat ze huilde omdat ze zich zo alleen voelde. Nu zegt Dennis: als jullie haar helemaal links laten liggen dan voelt ze zich echt wel alleen.
dacht ik ook, dat ze elkaar alleen tegen gekomen waren...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:54 schreef Clank het volgende:
[..]
Samen gegeten?? Ik dacht dat ze elkaar alleen tegen gekomen waren.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:47 schreef riri het volgende:
Amanda....die denkt echt dat ze het spel al gewonnen heeft en dat zij super is voor het spel
???????????????????????????????????????
is dat kind over het paard getild of zo
Laat dit clubje hun eigen beelden eens nakijken vn de afgelopen dagen...hoe ze zich zelf voortdurend voor schut zetten.
Jongens...ga lekker neuken...enige wat jullie kunnen in dat huis
Wat bij mij het vermoeden doet rijzen dat deze leuke (...) actie door achter is ingegeven.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:50 schreef blomst het volgende:
dat roep ik ook al eeuwen....vieze madia-geile slet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:58 schreef Marrije het volgende:
Kan iemand van de regie Nadia vragen op te houden met recht in de camera's te kijken? Dank!
Ben jij de beleggingsmeneerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:58 schreef riri het volgende:
Synthetische positie
Posities die hetzelfde winst-en verliesresultaat opleveren als een positie in andere producten. Het kopen van een call optie en het gelijktijdig schrijven van een put (zonder de aandelen te bezitten) met dezelfde afloopmaand en uitoefenprijs levert in principe hetzelfde resultaat op als het kopen van een aandeel en wordt daarom ook wel aangeduid als een synthetisch aandeel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |