Ik kan het dan ook niet laten daar ook nog even een bijdrage aan te leveren....quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:34 schreef demins het volgende:
[..]
Het topic is alweer bijna vol aan lofgetuit!

Dat zegt hij tegen iedereenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:49 schreef blomst het volgende:
Bedankte Huub het ellen nu voor de smsjes die ze voor hem had verstuurd?

Yep.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:49 schreef blomst het volgende:
Bedankte Huub het ellen nu voor de smsjes die ze voor hem had verstuurd?

Rotterdam is de provincie. Er is maar één stad in Nederland.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:27 schreef Gert het volgende:
Wat zat die Oldenzaalse boer nou net te schuimbekken over "kut-Feyenoord" en "kakkerlakken".![]()
Dat is dus precies het beeld dat er in Rotterdam van de ajaks-fans bestaat: kleine jongetjes uit de provincie met een grote waffel.![]()

tsja beleggingslessen, daar heb je wel een opkikkertje bij nodigquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kolere... Brian nu al aan de Red Bull?! Is het koffieapparaat stuk??

ze hebben het wel eens over het stemmetje van Lieke maar wat denk je van Ellen haar stem?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:53 schreef neehe het volgende:
Ellen heeft ook al geen kont, het loopt in 1x door, van benen naar rug.

Waar komt Ellen vandaan, uit friesland ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:54 schreef mahe het volgende:
[..]
ze hebben het wel eens over het stemmetje van Lieke maar wat denk je van Ellen haar stem?

Valt me nog mee van hem, van het weekend dronk hij whiskey bij het ontbijt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kolere... Brian nu al aan de Red Bull?! Is het koffieapparaat stuk??

dat is een exit dan mag niet voor 1600 uur of zoietsquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:57 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Valt me nog mee van hem, van het weekend dronk hij whiskey bij het ontbijt.

quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:57 schreef Maria44 het volgende:
[..]

Meestal hebben die paardrijdames een reet voor twee toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:53 schreef neehe het volgende:
Ellen heeft ook al geen kont, het loopt in 1x door, van benen naar rug.

In het weekend ontbijten ze dan ook rond 16.00 uur... en dat is an sich een redelijk tijdstip voor een alcoholische versnaperingquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:57 schreef Maria44 het volgende:
[..]

Het accent klinkt niet echt fries, zullen we haar bellen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:56 schreef neehe het volgende:
[..]
Waar komt Ellen vandaan, uit friesland ?

ik dacht dat ze net zei: bij ons in bussumquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het accent klinkt niet echt fries, zullen we haar bellen?

tja tja maar ik sla een beurt overquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
In het weekend ontbijten ze dan ook rond 16.00 uur... en dat is an sich een redelijk tijdstip voor een alcoholische versnapering![]()

Damn Neemmijnietserieus, zelfs jij??quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]

Ja, daar zal ze nu wel wonen, maar oorspronkelijk komt ze daar niet vandaan vermoed ik. Ach, wat boeit ut.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:01 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
ik dacht dat ze net zei: bij ons in bussum

Niet nodig als je haar telefoonnr weet, dan weet je ook waar ze vandaan komt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]

Gewoon om te zeggen dat ze moet blijven en om te vragen waar ze vandaan komt. Trouwens, lijkt mij ook wel een strakke actie om al die mensen die door bellen afgehaakt hebben weer net zolang te bellen tot ze weer komen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn Neemmijnietserieus, zelfs jij??![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |