Je eerste grote topic heeft een grootse OP!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:22 schreef Copycat het volgende:
Waar gaan Jaap en Nadia vanmiddag heen?
Tandartsquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je eerste grote topic heeft een grootse OP!
Thanks! Als Nadia strakjes nog maar haar mondje wijd kan openspreiden ...quote:
getver ik hoop dat die tandarts geen streams kijkt, moet je je voorstellen dat de gedachte aan nix zijn dingeTJE door zijn hoofd speeltquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Thanks! Als Nadia strakjes nog maar haar mondje wijd kan openspreiden ...
En de goede bal...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:15 schreef riri het volgende:
[..]
voor elk trapje tegen de bal keek hij zijn vaders richting op om te vragen of het wel de goede richting was
in Rdam hebben ze wel meer vreemde gedachtenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:27 schreef Gert het volgende:
Wat zat die Oldenzaalse boer nou net te schuimbekken over "kut-Feyenoord" en "kakkerlakken".![]()
Dat is dus precies het beeld dat er in Rotterdam van de ajaks-fans bestaat: kleine jongetjes uit de provincie met een grote waffel.![]()
mooi kijk dan maar niet verder dan hoef je ook niet meer te schrijvenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oef, ik kan die Lieke niet uitstaan met haar drammerig monotoon geluid. Beetje zeikerig doorgaan tegen Dennis, dzjeee, kippevel krijg ik van die griet
Hoe bedoel je dat?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:29 schreef mahe het volgende:
[..]
mooi kijk dan maar niet verder dan hoef je ook niet meer te schrijven
Als ajax goed speelt hebben ze 2x zoveel fans als normaal waaronder dus die kudt provenciaaltjes die hun eigen fc oldenzaal te min vinden. Ga aub niet zeiken over nederlands mooiste club, met altijd de trouwe fans in slechte en goede .quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:28 schreef mahe het volgende:
[..]
in Rdam hebben ze wel meer vreemde gedachten![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:35 schreef Lobasca het volgende:
Tandarts bezoekje nada gaat niet door.
Hha wat een toeval , H&L wilde dennix bashen omdat Nadia & Jaap weg zijn , en nu blijft Nadia?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:35 schreef Lobasca het volgende:
Tandarts bezoekje nada gaat niet door.
man man man dat hele kut voetbal intresseerd me niksquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:35 schreef Pavement het volgende:
[..]
Als ajax goed speelt hebben ze 2x zoveel fans als normaal waaronder dus die kudt provenciaaltjes die hun eigen fc oldenzaal te min vinden. Ga aub niet zeiken over nederlands mooiste club, met altijd de trouwe fans in slechte en goede .
Nou maar hopen dat Dennix er ook zo over denkt, en er niet tegen kan.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oef, ik kan die Lieke niet uitstaan met haar drammerig monotoon geluid. Beetje zeikerig doorgaan tegen Dennis, dzjeee, kippevel krijg ik van die griet
hou je bek er dan over.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:37 schreef mahe het volgende:
[..]
man man man dat hele kut voetbal intresseerd me niks![]()
![]()
![]()
![]()
mooi kijk dan maar niet verder dan hoef je ook niet meer te schrijvenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:37 schreef mahe het volgende:
[..]
man man man dat hele kut voetbal intresseerd me niks![]()
![]()
![]()
![]()
Ze heeft hem de hele ochtend ook al zo bijgestaanquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:37 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Hha wat een toeval , H&L wilde dennix bashen omdat Nadia & Jaap weg zijn , en nu blijft Nadia?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:39 schreef mahe het volgende:
[..]
bepaal jij dat dennix, het intellect bij de voetballers???
kippenvel?? das nog niks..de kriebels lopen over me rug als ik naar dennis kijk...die leleijke schel kop van hem....blegh..wordt misselijkquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
idd, alleen beter als ze blijft, zij is 10x vatbaarder voor terror dan die vleeshomp.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze heeft hem de hele ochtend ook al zo bijgestaan![]()
Ach dat verstaat hij toch niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:43 schreef Lobasca het volgende:
Jeemig..Ellen noemt Fries klootzak..
nogal...ze zeggen dat ie er niks van voelt..maar waarom ging hij dan inneens tog lopen??quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda heeft sporen aangekregen omdat Fries geen zin had om te lopen
Wat een kutleven heeft zo'n paard dan ook![]()
Noemde je me nu dennix ?quote:
Maar ik wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |