quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:33 schreef Meganog het volgende:
Dennis zegt dat Huub bang is voor hem omdat hij zich zal ontwikkelen als speler in de kooi.
Is vrijdag niet te laat voor Kennix? die is vanavond toch al wieberen.....quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:31 schreef farceman het volgende:
SNapt niemand dat we geen ruzie meetr tussen Huub en Liek meer kunnen zien.
Maar dat die butler er vrijdag inkomt om een iets tussen Nix en Nadia te verneuken?1
Een bezopen huub hebben we wel gezien, laat Nix maar eens getest worden
Het moet ook niet gekker worden.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:36 schreef Meganog het volgende:
Lieke heeft vanochtend een fokking bloedhete garnaal in Dennis zijn nek gegooid!!!
Het zal wel niet op beeld staan, zegt hij er maar snel bij.
Heeft iemand dat gezien ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:36 schreef Marrije het volgende:
Nadia moet lachen, ik ook: lieke gooide een bloedhete garnaal in de nek van dennis (vanmorgen)
wie bedoel je met jullie? of is dat voor eenieder die zich aangesproken voelt?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:35 schreef Suikeroom het volgende:
hoe gaat het met jullie Dennis obsessie hier?
Dat meen je nietquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:33 schreef Meganog het volgende:
Dennis zegt dat Huub bang is voor hem omdat hij zich zal ontwikkelen als speler in de kooi.
Ik snap nu even niks van haar. Ze draaft een beetje door geloof ik. Het is volgens mij van Jaap.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:38 schreef Marrije het volgende:
welk matras of beddengoed heeft lieke nou van de trap af gegooid?
Heeft ie dát bedacht na een halve dag als excuus voor het gooien met een bord garnalen???quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:36 schreef Dark het volgende:
Dennis - Lieke gooide een bloedhete garnaal in m'n nek, onder de deken, daarom werd ik zo kwaad, ik heb meteen gebeld!
het was onder het dekbed, maar inderdaad misschien heeft iemand lieke een bord met garnalen naast het bed van dennis neer zien zetten en dat ze een garnaal pakte en onder de dekens ermee ging?quote:
Zelfde als de terroractie die hem een exit op kon leveren. 2 Uur later....ehm...dode kikker!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:39 schreef Clank het volgende:
[..]
Heeft ie dát bedacht na een halve dag als excuus voor het gooien met een bord garnalen???
Lieke had het erover om Jaap zijn beddegoed om hun bed te doen zodat als Jaap hun beddegoed als wraak eraf zou halen zijn eigen eraf haaldequote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik snap nu even niks van haar. Ze draaft een beetje door geloof ik. Het is volgens mij van Jaap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |