Waar zit ze aan?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:45 schreef Darklight het volgende:
Hoop dat Jaap ook belt
Liekut zit nu ook aan persoonlijke spullen

Ze hebben de hangers nodig en dat is algemeen bezit.Dacht alleen dat Brian mee zou doen maar die is weer bang.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:45 schreef Darklight het volgende:
Hoop dat Jaap ook belt
Liekut zit nu ook aan persoonlijke spullen

quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:48 schreef Lobasca het volgende:
Lieke en Huub gaan de MB confisqueren..

Hopelijk wel want dit slaat echt nergens op.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:49 schreef Darklight het volgende:
Jaap trekt dus vanavond de kast van Lieke overhoop,

inderdaad , en sowieso vind ik dit een domme actie omdat Jaap niks verkeerd doet en heel serieus bezig is met afvallen. Als het bij dennix is snap ik het maar hier snap ik geen hol van.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:53 schreef blomst het volgende:
jammer, waarom blijven ze hun pijlen niet op Dennix richten.

Ach ze vervelen zich en gaan met klerehangers feestje bouwen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:53 schreef Copycat het volgende:
Wat zijn Lieke en Huub nu precies aan het doen?

ze hebben net alle kledinghangertjes uit de kast van Jaap gehaald, al zijn kleding terug de kast in alleen dan nit op een hanger. Huub en Lieke zijn met de kledinghangers de tuin ingelopen en weten zelf ook niet zo goed wat ze daar nu mee moeten doen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:53 schreef Copycat het volgende:
Wat zijn Lieke en Huub nu precies aan het doen?

dan vergissen ze zich lelijkquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:54 schreef Anderkeertje het volgende:
Amanda en Brian hebben het erover dat het gooien van eten etc weer langzaam mag etc...gelijk stream op Dennis en Nadia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |