Ik vind het juist wel leuk! Haagse mart is heel kleurrijk en multiculti en ik vind het wel iets gezelligs hebben, die drukte. Zeker als het mooi weer is en ik veel tijd heb.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:18 schreef blue_funk het volgende:
De markt is hier altijd op woensdag en zaterdag. Op woensdag werk ik en op zaterdag is het zo druk dat ik er geïrriteerd van raak. Ter compensatie (om me beter te voelen) neem ik dan iets slechts... Vietnamese loempia, puntzak friet met een klodder mayo, etc. Werkt dus voor geen meter. Ben beter af in de Albert Heijn (waar de bakjes fruit wel ietsjes duurder zijn, maar mijn weegschaal niet direct in de stress schiet). Ben al jaren niet op de markt geweest.
De haagse markt!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel leuk! Haagse mart is heel kleurrijk en multiculti en ik vind het wel iets gezelligs hebben, die drukte. Zeker als het mooi weer is en ik veel tijd heb.
Ik ben een ander type. Kan niet zo goed tegen een grote massa mensen. Zeker niet als ze te dicht om me heen komen staan (en dan ook nog eens bijzonder onfris ruiken) en als ze niet doorlopen en daarmee mijn doorgang blokkeren. Tja... Als je me opgefokt wil hebben, moet je me naar de markt sturen op zaterdag. Nu woon ik in Alphen en daar is het wel erg klein in vergelijking met de grote steden zoals Amsterdam/ Den Haag. Misschien dat het daar wat beter zou gaan, maar om nou helemaal naar Amsterdam te rijden voor een bakje fruit... hmzquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel leuk! Haagse mart is heel kleurrijk en multiculti en ik vind het wel iets gezelligs hebben, die drukte. Zeker als het mooi weer is en ik veel tijd heb.
Ik kan me hier helemaal in vinden.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:26 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Ik ben een ander type. Kan niet zo goed tegen een grote massa mensen. Zeker niet als ze te dicht om me heen komen staan (en dan ook nog eens bijzonder onfris ruiken) en als ze niet doorlopen en daarmee mijn doorgang blokkeren. Tja... Als je me opgefokt wil hebben, moet je me naar de markt sturen op zaterdag. Nu woon ik in Alphen en daar is het wel erg klein in vergelijking met de grote steden zoals Amsterdam/ Den Haag. Misschien dat het daar wat beter zou gaan, maar om nou helemaal naar Amsterdam te rijden voor een bakje fruit... hmz
Je moet het misschien een beetje willen zien hoor.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De haagse markt!
Daar heb ik mijn marktaversie vandaan![]()
Hier is het op dinsdag en zaterdag, maar de zaterdagmarkt ga ik ook liever niet heen, mij te druk. Ik kan dinsdag wel gaan voor ik naar stage moet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:18 schreef blue_funk het volgende:
De markt is hier altijd op woensdag en zaterdag. Op woensdag werk ik en op zaterdag is het zo druk dat ik er geïrriteerd van raak. Ter compensatie (om me beter te voelen) neem ik dan iets slechts... Vietnamese loempia, puntzak friet met een klodder mayo, etc. Werkt dus voor geen meter. Ben beter af in de Albert Heijn (waar de bakjes fruit wel ietsjes duurder zijn, maar mijn weegschaal niet direct in de stress schiet). Ben al jaren niet op de markt geweest.
kvind dat juist wel wat hebben, maar alleen als ik geen haast heb. Dan is de markt echt geen loopoptie. Maar om zoveel mensen te zien die zo verschillend zijn, dat vind ik dan weer schitterend.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kan me hier helemaal in vinden.
Mensenmassa's
Ja klopt, daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je moet het misschien een beetje willen zien hoor.
Was laatst op de markt toen het regende. Zo'n ongelooflijk dikke Surinaamse mama klapt haar immense paraplu uit, ziet daarbij een klein mager oud Marokkaans meneertje over het hoofd, dat van pure schrik bijna omvalt in de plas. Consternatie alom, zegt die dame tegen hem: (insert Suri/Haags accent) 'Eej maar ik sag jou tog ook helemaal niet, sgat!'![]()
Van dat soort dingen word ik altijd uitermate vrolijk. En dat gebeurt dus echt alleen op de markt
Meestal valt dat nog wel mee toch, de meeste roomsoepen hebben niet meer dan 50 kcal per 100 ml.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:35 schreef Fannetje het volgende:
Ik ben ook erg lui vandaag.
En ik heb ook nog zo'n zak tomatensoep in huis, maar dat is een romige soep die vrij veel caloriën bevat..
Maar daar heb ik natuurlijk wel weer zin in nu
Is dat soepdieet dat verhaal met koolsoep? En zo ja, kuch, niet om heel onbeschoft te zijn, maar krijg je daar niet onwijze gasvorming van?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meestal valt dat nog wel mee toch, de meeste roomsoepen hebben niet meer dan 50 kcal per 100 ml.
(ik ben erg into de soepjes momenteel)
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
Nee joh, ik verzin altijd zelf dietenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is dat soepdieet dat verhaal met koolsoep? En zo ja, kuch, niet om heel onbeschoft te zijn, maar krijg je daar niet onwijze gasvorming van?
Deze heeft 67 kcal per 100 ml, wel iets meer dus. Maar aan de andere kant is dat 200 kcal voor 300 ml soep, dus dat valt dan ook wel weer mee. Ik ga dus zo een soepje pakkenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meestal valt dat nog wel mee toch, de meeste roomsoepen hebben niet meer dan 50 kcal per 100 ml.
Ik ken alleen het koolsoepdieet. En dat lijkt me, zacht gezegd, geen pretje voor je darmen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee joh, ik verzin altijd zelf dietenIk hou het lekker bij de UNOX-blikken
![]()
Maar we zijn d'r weer ff klaar mee gelukkig
Gewoon, een week lang alleen maar soep vreten als avondetenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ken alleen het koolsoepdieet. En dat lijkt me, zacht gezegd, geen pretje voor je darmen.
Maarre, Unox-soep? I'm not a fan! Hoe pak je zo'n dieet aan, dan?
stuur hem eens samen met die andere vijf kilo terug wil je!quote:
Nee, dat is niet prettig als je niet meer mag afvallen omdat het problemen kan veroorzaken. Ik ben inmiddels ruim 80% van mijn overgewicht kwijt en ik had na die 92 kilo eigenlijk niet meer af mogen vallen.quote:
Of je hebt gesponsd, en da's nooit handig als je in een bak met 3,2 miljoen liter water ligtquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:47 schreef Levitation het volgende:
Even een tvp. Was weer zwaarder op de weegschaal, teveel water binnengekregen bij het zwemmen.![]()
Heb giga spierpijn van dinsdagavond, toen heb ik met V. in de tuin gewerkt... weet ik ook weer waarom ik nooit in de tuin wil werken.![]()
80%! Wow!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, dat is niet prettig als je niet meer mag afvallen omdat het problemen kan veroorzaken. Ik ben inmiddels ruim 80% van mijn overgewicht kwijt en ik had na die 92 kilo eigenlijk niet meer af mogen vallen.
Kan wel, maar dat helpt helaas nietquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
80%! Wow!
... En je kunt natuurlijk niet proberen op gewicht te blijven door vet en ongezond te gaan eten.
Wat lastig.
Ben al blij dat ik "maar" 4 ons heb gesponsd... je zal toch alle 3.2mln liter sponsen!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of je hebt gesponsd, en da's nooit handig als je in een bak met 3,2 miljoen liter water ligt
Hoe vaak wegen jullie jezelf nou? Ik moet me echt inhouden om geen weegschaal te kopen, stiekem wil ik wel weten wat ik weeg, maar ik zie mezelf ook al elke dag en ieder onsje checken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:47 schreef Levitation het volgende:
Even een tvp. Was weer zwaarder op de weegschaal, teveel water binnengekregen bij het zwemmen.![]()
Heb giga spierpijn van dinsdagavond, toen heb ik met V. in de tuin gewerkt... weet ik ook weer waarom ik nooit in de tuin wil werken.![]()
Wat doe je dan? Veel eiwitten, veel sport?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Kan wel, maar dat helpt helaas niet
Als ik veel vet ga eten, racet het alleen maar sneller door mijn lichaam
Ik doe het elke dag sinds ik een eigen weegschaal hebquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoe vaak wegen jullie jezelf nou? Ik moet me echt inhouden om geen weegschaal te kopen, stiekem wil ik wel weten wat ik weeg, maar ik zie mezelf ook al elke dag en ieder onsje checken.
Dan haal je wel het guinness book of world recordsquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ben al blij dat ik "maar" 4 ons heb gesponsd... je zal toch alle 3.2mln liter sponsen!![]()
![]()
Roep altijd wel dat ik maar 1x per week op dat ding wil staan, maar ik sta er toch elke dag op. Kan mezelf niet bedwingen. Alleen in de (pre-)menstruatieweek blijf ik eraf (werkt alleen maar deprimerend, waardoor ik dan waarschijnlijk nog meer chocolade ga eten en de week daarna dus nog zwaarder ben).quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
....maar ik zie mezelf ook al elke dag en ieder onsje checken.
Ik ben een weegt-zich-iedere-dag-neuroot...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoe vaak wegen jullie jezelf nou? Ik moet me echt inhouden om geen weegschaal te kopen, stiekem wil ik wel weten wat ik weeg, maar ik zie mezelf ook al elke dag en ieder onsje checken.
Awww, dat lijkt me zo frustrerend.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik doe het elke dag sinds ik een eigen weegschaal heb
En nee, ik kan mezelf niet tegenhouden
Soms sla ik wel eens een dag over. Als ik bij m'n vriend slaap.
wegen, plassen, wegen, douchen, wegen, eten, wegen, aankleden, wegen, poepen, wegen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben een weegt-zich-iedere-dag-neuroot...De meeste mensen hier hebben wat meer geduld en wegen zich 1 keer per week. Bij mij hoort 't gewoon bij mijn ochtendritueel: opstaan, plassen, wegen, douchen, etc...
Deze week heb ik me ook al iedere dag gewogenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben een weegt-zich-iedere-dag-neuroot...De meeste mensen hier hebben wat meer geduld en wegen zich 1 keer per week. Bij mij hoort 't gewoon bij mijn ochtendritueel: opstaan, plassen, wegen, douchen, etc...
écht? En hoeveel scheelt het nou, dat plassen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wegen, plassen, wegen, douchen, wegen, eten, wegen, aankleden, wegen.
Ik win![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
wegen, plassen, wegen, douchen, wegen, eten, wegen, aankleden, wegen, poepen, wegen.
Ik win![]()
Maandag is een kutdag om te wegen, ik ben dan altijd zwaarder omdat zondag mijn "ik-mag-alles-vreten-dag" isquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:59 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Deze week heb ik me ook al iedere dag gewogenIk vertel het echter maar een keer in de week, want ik neem mijn weegschaal alleen op maandagochtend serieus
Plassen een ons, poepen twee tot drie ons, die ik wel weer compenseer met eten etcquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]en hoeveel scheelt het elke keer?
![]()
Ja, maar dat is natuurlijk onzin, want het gaat om je gewichtsverlies per week. Het maakt dus geen klap uit op welke dag je op de weegschaal gaat staan.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maandag is een kutdag om te wegen, ik ben dan altijd zwaarder omdat zondag mijn "ik-mag-alles-vreten-dag" is
Ik hou meestal donderdag of vrijdag aan.
Voor mijn gevoel welquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:02 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ja, maar dat is natuurlijk onzin, want het gaat om je gewichtsverlies per week. Het maakt dus geen klap uit op welke dag je op de weegschaal gaat staan.
Da's geen onzin, da's psychisch.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:02 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ja, maar dat is natuurlijk onzin, want het gaat om je gewichtsverlies per week. Het maakt dus geen klap uit op welke dag je op de weegschaal gaat staan.
Jij snapt hetquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's geen onzin, da's psychisch.![]()
![]()
Nee, de scholen beginnen die week erna (13 augustus) weer, maar de leerkrachten moeten nog wel het een en ander doen voordat de kids kunnen komen. Klaslokaal inrichten, kinderen doorspreken, vergaderen.. en dus zit ik volgende week alweer 4 van de 5 dagen op school.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:03 schreef Jojogirl het volgende:
Volgende week alweer Fannetje? Beginnen dan de scholen alweer bij jullie?
Ja he? Vond ik ook! Alleen jammer als je alle testjes al gedaan hebtquote:Leuke site trouwens
Ja, psychische onzinquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's geen onzin, da's psychisch.![]()
![]()
quote:Hartelijk dank voor het maken van de Topografische kennis test (Nederland)!
U heeft op deze test 19 van de 30 vragen juist beantwoord.
Gemiddeld aantal goed beantwoordde vragen op deze test (totale testpopulatie):
Percentage van de populatie met meer dan 5 goede antwoorden: 99.07%
Percentage van de populatie met meer dan 10 goede antwoorden: 80.01%
Percentage van de populatie met meer dan 15 goede antwoorden: 34.62%
Percentage van de populatie met meer dan 20 goede antwoorden: 6.74%
Percentage van de populatie met meer dan 25 goede antwoorden: 0.48%
Aangepaste schoen(voor scheefstand voet/been en knie)quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
4,5 kilo kleding, hoe doe je dat, draag je kisten met stalen neuzen ofzo?
Ah, okee, want ik kom vaak niet verder dan max 1,5 kiloquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:10 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Aangepaste schoen(voor scheefstand voet/been en knie)
En had broek aan en hempje en shirt en schoenen en vest nog
Geef 's een link?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:10 schreef Jojogirl het volgende:
Woei 19/30 vragen goed op de topo kennis.
[..]
Ik had er 18 goed. Maar bij de Europese en Wereldversie maar 16.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:10 schreef Jojogirl het volgende:
Woei 19/30 vragen goed op de topo kennis.
[..]
Bij jullie beginnen de basisscholen over een goede twee weken weer. Maandag 20 augustus dus.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:11 schreef teigan het volgende:
dat gaat snel Fannetje, hier duurt het denk ik nog 3 of 4 weken..
En hopelijk heb ik dan een baan...
OK, dat heb ik 'even' gelezen. Wat een heftige sessie zeg! Wel fijn dat het het gewenste effect heeft, 7 kilo eraf!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:02 schreef octopussy het volgende:
Djees, je ligt even een halve dag in bed omdat je de hele nacht wakker hebt gelegen en er is weer een topic bij![]()
voor de geinteresseerden: ik heb op mijn hyve een blogje gemaakt over mijn operatie. Zo hoef ik niet elke keer het hele verhaal weer neer te zetten als mensen er naar vragen
oh, en de boterham met kaas van gisteren was trouwens geroosterdIk had gewoon veel te weinig gekauwd.
Topo NL 18/30quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:21 schreef Jojogirl het volgende:
Afkortingentest 19/30 en Topo Europa ook 19/30
Volgensmij kan ik gewoon niks anders scoren ofzo
Handig zo'n kokkie in huis!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:51 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau gaat op zoek naar aardappels![]()
kijkschop?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:55 schreef Patries86 het volgende:
Ga niet meer naar de markt, ik haat regen en het regent nu hier best hard!
Ga even met de auto naar de kijkschop in de buurt,even weegschaal kopen
Ja waarom niet.. moet gewoon nieuwe weegschaal hebben,maakt niet uit waar ik hem koop!quote:
Daar ging het niet om, er staat een letter te veel waardoor het een beetje een maf woord wordtquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:59 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Ja waarom niet.. moet gewoon nieuwe weegschaal hebben,maakt niet uit waar ik hem koop!
Nou, ik had het er vervolgens mij de snackbarmedewerker over die vertelde dat Erica Terpstra daar ook regelmatig een kopje koffie kwam drinken, en DAT is dan wel weer leuk, want Erica is een tof mens.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is vandaag echt je dag niet he
Erica is mascotte&inspirator van alle stevig gebouwde dames: hoe dik je ook wordt, je kunt altijd nog leuk zijnquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, ik had het er vervolgens mij de snackbarmedewerker over die vertelde dat Erica Terpstra daar ook regelmatig een kopje koffie kwam drinken, en DAT is dan wel weer leuk, want Erica is een tof mens.
quote:
Toevoeging: Arnol is ook geen bekende nederlander... hij is meer de dorpsgek...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
Dat is het fijne van Eindhoven. Geen bekende Nederlanders (Okee, misschien dat je Pieter van den Hoogenband, Theo Maassen of Arnol tegen komt)
Edit: bij Arnol is het natuurlijk geen kwestie van "misschien"
Ja denk ik... en uien zitten er ook in... en peterselie... Ik denk dat dat de reden is dat je op de 4de dag ook alleen nog maar bananen erbij mag etenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:39 schreef ColdFeet het volgende:
Is dat soepdieet dat verhaal met koolsoep? En zo ja, kuch, niet om heel onbeschoft te zijn, maar krijg je daar niet onwijze gasvorming van?
Jij komt vast nooit in Eindhovenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:13 schreef Fannetje het volgende:
Wie is Arnol?
Natuurlijk... een hyvesquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
Toevoeging: Arnol is ook geen bekende nederlander... hij is meer de dorpsgek...![]()
http://arnol-kox.hyves.nl/![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja denk ik... en uien zitten er ook in... en peterselie... Ik denk dat dat de reden is dat je op de 4de dag ook alleen nog maar bananen erbij mag etenBananen stopt en tegen die tijd ben je denk ik wel helemaal leeggescheten
![]()
Zie editquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:13 schreef Fannetje het volgende:
Wie is Arnol?
Hier in Den Bosch kom ik ook nooit een BNer tegen hoor. Ik geloof dat Albert Verlinde en Geert Hoes hier in de buurt wonen, maar die hoef ik niet zo nodig te zien hoor
Hij is wel bij man bijt hond geweestquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
Toevoeging: Arnol is ook geen bekende nederlander... hij is meer de dorpsgek...![]()
http://arnol-kox.hyves.nl/![]()
[afbeelding]
Zelden. Maar nu ik ook Hyves heb gekeken weet ik wel wie het isquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij komt vast nooit in Eindhoven
Ja, maar dat maakt je geen bekende nederlander... sterker nog... man bijt hond is het imperium van de onbekende nederlander.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij is wel bij man bijt hond geweest
Zal ik volgende keer maar weer een "quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt je geen bekende nederlander... sterker nog... man bijt hond is het imperium van de onbekende nederlander.![]()
M'n reisleider van de reis naar zuidelijk afrika is ook ooit uitgebreid bij man bij hond geweest... dat maakt hem ook geen bekende nederlander/zimbabweaan.![]()
Ja ik ga het wel doenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:14 schreef ColdFeet het volgende:
Geen soepdieet voor mij. Doe jij 't wel?
Nee, juist niet, das het leukstequote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ik ga het wel doenDan post ik wel steeds een uitgebreid verslag
De gore details laat ik dan wel weg ok?
![]()
Je doet het dan ook maar een weekquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:20 schreef ymme het volgende:
soepdieet? Dan krijg je toch nog nooit genoeg binnen lijkt mij? Alleen maar vloeibaar. Maar goed, ieder z'n ding
Met die koolsoep krijg je wel massa's vitamines, meneralen en vezels binnen, stel ik mij zo voor. Het lijkt mij bijvoorbeeld een stuk prettiger en gezonder dan slimfasten ofzo.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:20 schreef ymme het volgende:
soepdieet? Dan krijg je toch nog nooit genoeg binnen lijkt mij? Alleen maar vloeibaar. Maar goed, ieder z'n ding
Laat me nou!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zal ik volgende keer maar weer een "" erbij zetten dan?
Zit er nu naar te kijken. Word hier een beetje droevig van...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:16 schreef Fannetje het volgende:
Ik ga even die documentaire over anorexia bekijken op de site van RTL5. Ben benieuwd.
Nee niet alleen vloeibaar. Dag 1 mag je alleen fruit er nog bij en dan die soep (beide zoveel als je wilt.... al eet je 3 liter soep en 40 appels...) dag 2 alleen groentes, dag 3 fruit én groente, dag 4 mag je maar 8 bananen, en dan bouw je het langzaam weer op met vlees erbij eten enzo. De soep mag je elke dag onbeperkt eten.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:20 schreef ymme het volgende:
Gezonderenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:03 schreef PearlsGirl het volgende:
Ik stop met lijnen, ik hou het toch nooit vol
Een beetje erop letten okee, maar nooit meer dieten voor mij
Ja, ik ookquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:42 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Zit er nu naar te kijken. Word hier een beetje droevig van...
Volgens mij heb ik ook eens dit dieet gevolgd. Maar je mag het maximaal zoveel dagen achter elkaar doen en dan weer zoveel rust en dan weer zoveel dagen toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee niet alleen vloeibaar. Dag 1 mag je alleen fruit er nog bij en dan die soep (beide zoveel als je wilt.... al eet je 3 liter soep en 40 appels...) dag 2 alleen groentes, dag 3 fruit én groente, dag 4 mag je maar 8 bananen, en dan bouw je het langzaam weer op met vlees erbij eten enzo. De soep mag je elke dag onbeperkt eten.
Ja, het dieet is voor 7 dagen, dan moet je minstens 2 dagen gewoon eten en dan kan je weer zo'n week doen. Ik denk dat 1 keer 7 dagen genoeg isquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ook eens dit dieet gevolgd. Maar je mag het maximaal zoveel dagen achter elkaar doen en dan weer zoveel rust en dan weer zoveel dagen toch?
http://www.rtl.nl/service/gemist/home/quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:22 schreef Jojogirl het volgende:
Ik wil die docu ook nogwel zien, maar was het nou gisteren? Ik kan hem niet vinden op de rtl site nl.
Bij 1 laxeerpil word ik al helemaal gek. Hoe moet je je voelen als je er 40 neemt? Onvoorstelbaar... zo triest die meiden die gesloopt worden door deze ziekte. Die vriendjes zagen er overigens ook eng mager uit.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:05 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ja, ik ook
Die Susan... ik denk dat die het nog héél moeilijk gaat krijgen. Na de frietjes ging ze waarschijnlijk wel nog even 40 laxeerpillen nemen.
Een week moet te doen zijn ja. Ideaal voor de vakanties kilo'squote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je doet het dan ook maar een week
Ik heb nog nooit een laxeerpil genomen, dus zou het niet weten.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:27 schreef blue_funk het volgende:
Bij 1 laxeerpil word ik al helemaal gek. Hoe moet je je voelen als je er 40 neemt? Onvoorstelbaar... zo triest die meiden die gesloopt worden door deze ziekte. Die vriendjes zagen er overigens ook eng mager uit.
Wacht maar tot ze zometeen frietjes gaat eten...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:45 schreef Jojogirl het volgende:
Ik heb ze wel eens genomen, maar dan gewoon omdat ik snel last krijg van verstopping.
Die Susan vind ik trouwens eng, 2 koppen koffie als ontbijt, een bouillon en een cracker als lunch...
Ze klinkt nog steeds trots als ze vertelt hoe ze de sondevoeding terugdraaide of eruit trok.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:52 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze zometeen frietjes gaat eten...
Hahaha ziet het, te snel getypt hahaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar ging het niet om, er staat een letter te veel waardoor het een beetje een maf woord wordt
Ik gebruik ze wel eens tegen verstopping... maar van 1 pil wordt ik al doodziekquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:04 schreef teigan het volgende:
Ik heb het wel gedaan, maar ik merkte al snel dat je er elke keer weer een paar extra moet nemen om ook nog maar hetzelfde effect te bereiken..
Gelukkig kon ik er daarna ook redelijk snel mee stoppen, het was mij de pijn niet waard die het gaf..
Waar in woon komen we vaak genoeg BNNers tegen... Tja t gooi hequote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:13 schreef Fannetje het volgende:
Wie is Arnol?
Hier in Den Bosch kom ik ook nooit een BNer tegen hoor. Ik geloof dat Albert Verlinde en Geert Hoes hier in de buurt wonen, maar die hoef ik niet zo nodig te zien hoor
De enige BN-er die ik "ken" is Georgina Verbaan... ik zat op de zelfde middelbare school en het was een van de vele domme dozen waar ik niet mee overweg kon. Te dom om een normale conversatie mee te voeren. (en dan zat IK nog op de MAVO ook, zij op de HAVOquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:13 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Waar in woon komen we vaak genoeg BNNers tegen... Tja t gooi he![]()
Tot jaar geleden kwam ik iedere dag Peter R de vries tegen in het park met zijn hond als ik de honden uitliet
En ga zo maar door.. danny rook, Nick(uit gtst), rene froger, caroline tensen, caterine keyl, Marco Borsato etc
We kijken niet eens meer op als zo iemand voorbij loopt!
ik geloof dat ik er een stuk of 10 nodig had voor enig effect...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik gebruik ze wel eens tegen verstopping... maar van 1 pil wordt ik al doodziekLaatst 3 kwartier met tranen in mijn ogen op de wc gezeten... midden in de nacht.
Ik zou ze echt noooit gebruiken om af te vallen... dan maar dik zijn.
Ben nog op zoek naar pillen met de halve sterkte voor als ik weer eens verstopt zit.
![]()
Wie?quote:
google is your best friend, doe maar image searchquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wie?![]()
Ik kijk zeker weer te weinig tv?![]()
http://members.chello.nl/j.berg25/Motorkleding%20Maattabel.htmquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:26 schreef ymme het volgende:
Iemand die mij kan helpen.
Ik wil mijneen broek cadeau doen. Nu heeft hij van spijkerbroeken maat 36/31.
Welke maat moet ik dan hebben als het om 48/50/52 etc gaat?
Iemand hier een idee van?
Alvast hartelijk bedankt![]()
Googlen op size table...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:26 schreef ymme het volgende:
Iemand die mij kan helpen.
Ik wil mijneen broek cadeau doen. Nu heeft hij van spijkerbroeken maat 36/31.
Welke maat moet ik dan hebben als het om 48/50/52 etc gaat?
Iemand hier een idee van?
Alvast hartelijk bedankt![]()
Kloptquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:26 schreef ColdFeet het volgende:
Dat meisje van Anais Anais!
Dank u.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://members.chello.nl/j.berg25/Motorkleding%20Maattabel.htm
K-maten zijn korte benen, L-maten zijn hele lange benen. Heeft je vriend een van de twee?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:34 schreef ymme het volgende:
[..]
Dank u.
Maar nu word ik helemaal gek (ok ben ik al maar goed). Nu gaan ze het over K-maten en L-maten hebben![]()
K-maten zijn allemaal 25 t/m 29
L-maten zijn allemaal 94 t/m 106
Dit heb ik zelfs nog nooit gezien![]()
Mijn vriend heeft korte benen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
K-maten zijn korte benen, L-maten zijn hele lange benen. Heeft je vriend een van de twee?
Waar ben je aan het bestellen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:37 schreef ymme het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft korte benen.
Maar dan die getallen
Als hij lengtemaat 36 heeft kan ie toch geen korte benen hebben?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:37 schreef ymme het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft korte benen.
Maar dan die getallen
why doesn't that surprise mequote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:43 schreef ymme het volgende:
Ik heb d'r niet veel weet van, maar volgens mij heeft hij normaal 36/31 (of 36/32).
36 taile, 31/32 lengte. Zo is het volgens mij
Ik heb maar een spijkerbroek genomen van maat 54, past het niet, gaat deze gewoon weer terug![]()
-edit- ik zie net dat er op de site van bonprix ook een maattabel staat-
mijn eerste reactie was dus gewoon echt: iel gatverdammequote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:59 schreef Fannetje het volgende:
Oef, dat meisje wat nu bij Dr. Phil is... 22 jaar oud en 29 kilo. Die ziet er écht heel uitgemergeld uit. Vreselijk
Niet echt neequote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is vandaag echt je dag niet he
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Niet echt nee
En nu heb ik zin in chocolade.
dan doe je de tv aan (of ben je nog aant werk?)quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die tv-programma's kijken en ze beschrijven zodat je nieuwsgierig wordt
Immer tot half zes op kantoor, helaaschquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:14 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
dan doe je de tv aan (of ben je nog aant werk?)
Echt aan het werk ben ik de laatste tijd nietquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Immer tot half zes op kantoor, helaasch
Troel je hebt mailquote:
Ik zag het! Super, daar kan ik wel wat mee. Nu maar hopen dat die akelige huisarts mee wil werken.quote:
Mooi zoquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zag het! Super, daar kan ik wel wat mee. Nu maar hopen dat die akelige huisarts mee wil werken.
Als ouders sta je vaak volkomen machteloosquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het niet terecht dat Dr Phil die ouders zo aanpakt eigenlijk
En jou pm ik vanavond weer terug , ik ga nu mensen voederenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ouders sta je vaak volkomen machteloosIk ben maar niet gaan kijken, trouwens.
ik heb hem in de tweede RTL live uitgezet....quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ouders sta je vaak volkomen machteloosIk ben maar niet gaan kijken, trouwens.
Ik snap die mensen ook wel. Je kan ze niet tegen hun wil behandelen, hoe graag je het ook wil. Wat moet je dan? Zeggen: verrek maar, jij? Die mensen zijn bang dat als ze ruzie met haar maken ze ter plekke dood neervalt. En ik kan ze die angst niet verwijten... en dan gaat hij een beetje tegen die mensen zitten bitchenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
vriendin van mij heeft het een paar keer geprobeert, en ze is wel een soepliefhebber, maar deze was volgens haar ronduit smerig en niet vol te houden voor 7 dagen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:06 schreef Troel het volgende:
Dit recept ken ik inderdaad, maar dan als ziekenhuis dieet. Het schijnt ook veel toegepast te worden door sporters die in korte tijd veel moeten afvallen voor een wedstrijd zoals judoka's.
* gothic-blackie maakt nog wat spagetti slierten klaar, maakt de saus weer even warm, en zet een vol bord spagetti voor freecell neer, hup eten jijquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:38 schreef freecell het volgende:
Mijn moeder had wel ooit een heel lekker soeprecept bij zo'n dieet.
Eten ze nu regelmatig, gewoon omdat het geniale soep is. Ik zal haar eens vragen.
Oja: 730 vandaag
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:38 schreef freecell het volgende:
Mijn moeder had wel ooit een heel lekker soeprecept bij zo'n dieet.
Eten ze nu regelmatig, gewoon omdat het geniale soep is. Ik zal haar eens vragen.
Oja: 730 vandaag
Ik heb net een enorm bord rijst met kip en groente op!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:42 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
* gothic-blackie maakt nog wat spagetti slierten klaar, maakt de saus weer even warm, en zet een vol bord spagetti voor freecell neer, hup eten jij
Omdat het niet weinig voelt! Ik merk nu pas dat het weinig is, doordat ik het invoer in de meterquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:46 schreef omearos het volgende:
[..]
![]()
Hoe komt het dat je zo weinig eet de laatste tijd?
dan breng ik wel wat naar je toe voor morgen bij de lunch, die calorieen moeten echt iets omhoog hoor (ok deze spagetti is denk ik dieet technisch niet goed, namelijk geen volkoren spagetti, maar hij is wel heel lekker met eigengemaakte saus)quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb net een enorm bord rijst met kip en groente op!Daar kan echt geen spaggeti meer bij!
Maar ik eet vnaaf nog wel wat! En gisteren ben ik uiteindelijk ook nog op 1300 uitgekomen! (iets met whiskey en olijven)
Heb je dan de hoeveelheden enzo wel goed?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Omdat het niet weinig voelt! Ik merk nu pas dat het weinig is, doordat ik het invoer in de meter
Wat heb je dan nog meer gegeten, dan die rijst (want dat zijn flink wat caloriën) met kip en groente?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb net een enorm bord rijst met kip en groente op!Daar kan echt geen spaggeti meer bij!
Maar ik eet vnaaf nog wel wat! En gisteren ben ik uiteindelijk ook nog op 1300 uitgekomen! (iets met whiskey en olijven)
Ik heb t gekopieerd van n sitequote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:00 schreef Isabeau het volgende:
Elvi, zonder zout is wel heel erg optimistisch als je bouillonblokjes gebruikt![]()
De hoeveelheden van de eetmeter zijn het probleem niet, dat ben ik ben ik bang.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:56 schreef omearos het volgende:
[..]
Heb je dan de hoeveelheden enzo wel goed?
Wat eet je op een dag?
Zout is volgens mij echt nergens goed voor. Vind het dan ook niet lekker en zwel altijd enorm op als ik zout ergens aan toevoeg (en dan ook nog eens het 'probleem' dat ik heel de dag door dorst heb). Moet dan wel even melden dat ik i.v.m. ouders met hogebloeddruk zo goed als mijn hele leven zoutarm heb gegeten. Toen ik uit huis ging ben ik hier uit gewoonte gewoon mee doorgegaan.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:00 schreef Isabeau het volgende:
Elvi, zonder zout is wel heel erg optimistisch als je bouillonblokjes gebruikt![]()
ok dan, vandaag (pakt eetmeter er bij):quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:58 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Wat heb je dan nog meer gegeten, dan die rijst (want dat zijn flink wat caloriën) met kip en groente?
Probeer gewoon vanalles uit 's ochtends, ik krijg 's ochtends ook alleen All-Bran of Brinta weg, brood moet ik niet aan denken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:59 schreef freecell het volgende:
[..]
De hoeveelheden van de eetmeter zijn het probleem niet, dat ben ik ben ik bang.
Ik dwing mezelf tot ontbijten, maar veel meer dan koffie, een rijstwafel en wat fruit gaat er niet in.
Lunch hoef ik ook niet zoveel, ik heb vandaag als tussendoortje een knackerbröd volkoren gehad, maar ik vergeet ook regelmatig allerlei tussendoortjes.
En ik drink veel koffie en thee zonder suiker.
Kwark en bouillon voor de lunch?! Dat je dan niet van je stokje gaat. Als ik dat op een werkdag moet eten voor de lunch trek ik het echt niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:03 schreef freecell het volgende:
Lunch:
- Optimel vruchtenkwark (180)
- Bouillon (10)
- Water
Ik ken jouw voorgeschiedenis niet, dus weet niet wat de oorzaak is waarom je moeite hebt met onbijten... Ikzelf kan ook niet ontbijten (is zo gegroeid uit de schooltijd toen ik op 7:30 uur 's ochtends al in de bus zat en niet de behoefte had om voor die tijd te eten om vervolgens compleet misselijk te worden in een hobbelende bus). Vroeger sloeg ik het dan ook compleet over (jarenlang geleefd op een ontbijt van koffie (of Red Bullquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:59 schreef freecell het volgende:
De hoeveelheden van de eetmeter zijn het probleem niet, dat ben ik ben ik bang.
Ik dwing mezelf tot ontbijten, maar veel meer dan koffie, een rijstwafel en wat fruit gaat er niet in.
Lunch hoef ik ook niet zoveel, ik heb vandaag als tussendoortje een knackerbröd volkoren gehad, maar ik vergeet ook regelmatig allerlei tussendoortjes.
En ik drink veel koffie en thee zonder suiker.
Ik wilde dat net vragen jaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:21 schreef freecell het volgende:
En ik bedenk me net dat er door de chickenspul ook chicken zat
Ik weet dat jullie dr al uren over uitgepraat zijn, maar ik zat stiekem mee te lezen en heb die aflevering daarnet ook maar gekekenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:27 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Bij 1 laxeerpil word ik al helemaal gek. Hoe moet je je voelen als je er 40 neemt? Onvoorstelbaar... zo triest die meiden die gesloopt worden door deze ziekte. Die vriendjes zagen er overigens ook eng mager uit.
@Jojogirl:
Way Of Life - Aflevering 3 (30-07)
http://www.rtl.nl/service/gemist/home/
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:09 schreef Chicolate het volgende:
Maargoed, tot zover mijn schrikreactie... ik ben weer weg
Dat scheelt per persoon je moet ook berekenen wat je beweegt en zo op een dag. Als je de hele dag aan het bankhangen bent dan is volgens mij 1200 best aan de ruime kant.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:33 schreef Elvi het volgende:
Hoeveel caloriën moet je nou binnenkrijgen om af te vallen? Er staat me vaag iets van bij dat het 1200 is?![]()
ik probeer altijd rond de 1200kcal te zittenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:33 schreef Elvi het volgende:
Hoeveel caloriën moet je nou binnenkrijgen om af te vallen? Er staat me vaag iets van bij dat het 1200 is?![]()
Ik vond de fase van 'geen hap door je keel krijgen' veel handigerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:25 schreef Ymke het volgende:
Ik kom weer aan , ben nu aan het emo eten
Nou, dan kan je ook geen chocolade eten, want dat hoort je goed te doen voelenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:39 schreef Ymke het volgende:
Eten dat me slecht doet voelen , past goed bij mn stemming en daar passen mandarijntjes en appeltjes niet bij
Die onderste was een gniffel waard!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:42 schreef Elvi het volgende:
Ik ben nu Lolcats aan het zoekenSommige zijn echt heel erg leuk!
[afbeelding]
Hier moest ik heel lang om lachen![]()
[afbeelding]
![]()
En zo voel ik me ook als ik me in n krappe broek prop:
[afbeelding]
Dat lijkt me een...bijzonder smaaksensatiequote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:51 schreef Ymke het volgende:
Nou niet allemaal tegelijk , heb wel een grote mond maar ....
De pindakaas blijft alleen steeds plakken maar dat spoel ik dan weg met rode wijn , werkt prima![]()
Ik zelf vond type breezerdrankje + wodka (omdat er niet genoeg alcohol in het type breezermixdrankje zat) al bijzonder genoeg, maar met de smaak van pindakaas in je mond....daar was ik nooit opgekomen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:55 schreef Ymke het volgende:
Och , ik heb nog wel meer combinaties voor je
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat de meesten hier niet zo drankzuchtig zijn
Bij mij iigquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:05 schreef locutus51 het volgende:
[..]
locutus meld zich! waar is de drank.....?
![]()
Ik mis alcoholquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:03 schreef Isabeau het volgende:
Niet?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:03 schreef Isabeau het volgende:
lol euhm het waren 4 banenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:28 schreef Rewimo het volgende:
Wie had er ook alweer op 3 banen tegelijk gesolliciteerd? Hoe is dat gegaan?
Chinees etenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:57 schreef Levitation het volgende:
Ik heb gisteren tegen mijn zin in chinees gegeten en het was vanmorgen te zien op de weegschaal.Jekkie, chinees eten.
![]()
Alcohol kan ik overigens veel beter van af blijven dan eten... ik drink misschien 3 keer per jaar 1 alcoholisch drankje en mis het ook helemaal niet als ik het niet drink.Eten daarentegen kan ik altijd en overal... ik wou dat ik niet zo van eten hield.
![]()
Mm, het is bij mij vooral de combi van eten en alcohol, die ik zo heerlijk vind. Een perfect gelukte risotto met een glas sauvignon blanc, héérlijk! Kan ik uren over doorpratenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:57 schreef Levitation het volgende:
Ik heb gisteren tegen mijn zin in chinees gegeten en het was vanmorgen te zien op de weegschaal.Jekkie, chinees eten.
![]()
Alcohol kan ik overigens veel beter van af blijven dan eten... ik drink misschien 3 keer per jaar 1 alcoholisch drankje en mis het ook helemaal niet als ik het niet drink.Eten daarentegen kan ik altijd en overal... ik wou dat ik niet zo van eten hield.
![]()
dat had ik een paar weken terug in griekenland, het was echt het lekkerste wat ik daar gegeten hebquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mm, het is bij mij vooral de combi van eten en alcohol, die ik zo heerlijk vind. Een perfect gelukte risotto met een glas sauvignon blanc, héérlijk! Kan ik uren over doorpraten
Áls ze gaan snijden... da's nog niet helemaal zeker...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Chinees eten
Hoe laat gaan ze snijen?
Scalpellll.... scalpelllll.....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Áls ze gaan snijden... da's nog niet helemaal zeker...Maar hij is nu in het ziekenhuis en krijgt eerst de uitslagen van het bloedonderzoek. Denk eigenlijk dat hij vanmiddag geopereerd wordt, althans, daar hou ik ernstig rekening mee.
Heb ook al hier op mijn werk gezegd dat ik vanmiddag waarschijnlijk vroeg naar huis ga om te zusteren.![]()
Meer: "Colaaaa.... colaaa"quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Scalpellll.... scalpelllll.....
Valsspelertquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:02 schreef ymme het volgende:
Ik ben vanochtend weer eens op de weegschaal gaan staan en... de vakantie kilo's zijn er weer bijna van af![]()
Ik doe pas weer een update, als het gewicht onder het gewicht van 't lijstje is![]()
Zal wel niet al te lang meer duren denk ik![]()
Nee hoor, kan alleen niet tegen mijn verlies. Wel tegen het verlies van de kilo's.quote:
quote:
Ik hou het maar gewoon helemaal niet bijquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik update ook pas weer als ik onder het gewicht in de OP kom. Tot die tijd... doe ik gewoon alsof.
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik hou het maar gewoon helemaal niet bij
Edit: Kom op SQ, sterk zijn! Gewoon negereenJe kunt het!
SQ zegt proostquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:32 schreef freecell het volgende:
Ik heb al meer dan een jaar geen weegschaal, helpt ook
* freecell heeft![]()
dus het klopt niet dat toen je hier kwam je 10 kilo lichter was?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
Gevoel voor humor is een godsgeschenk
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:32 schreef freecell het volgende:
Ik heb al meer dan een jaar geen weegschaal, helpt ook
* freecell heeft![]()
Alleen als je belooft dat je geen epileptische aanval krijgtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Dus ik kom het wel een keer melden als ik mijn broek een maat kleiner heb gekocht. En dan wil ik graag 2 pagina's vol met deze![]()
Als je wil ruzie maken mag het via PM, ik ga er niet meer op in in dit topic babequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dus het klopt niet dat toen je hier kwam je 10 kilo lichter was?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dus het klopt niet dat toen je hier kwam je 10 kilo lichter was?
ik maak geen ruzie maar omdat jij het over humor had vroeg ik me af je daarover een grapje maaktequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je wil ruzie maken mag het via PM, ik ga er niet meer op in in dit topic babe
Da's normaal bij krachttraining. Je komt eerst aan voordat je afvalt. No worries, het gaat over.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:36 schreef Elvi het volgende:
Óngelofelijk.... vóór t sporten had ik nog ruimte in mn broek, na t sporten kreeg ik mn broek haast niet meer dichtMn buik is nu gaan opzetten
Geen wonder dat ik niks afval... Volgens mij hou ik vocht vast
![]()
Ik had het over jouw gevoel voor humor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik maak geen ruzie maar omdat jij het over humor had vroeg ik me af je daarover een grapje maakte
dat heb ik ook altijd na het sportenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:36 schreef Elvi het volgende:
Óngelofelijk.... vóór t sporten had ik nog ruimte in mn broek, na t sporten kreeg ik mn broek haast niet meer dichtMn buik is nu gaan opzetten
![]()
Ik heb dat een keer met mijn laarzen gehad... kreeg ze na het sporten met geen mogelijkheid meer dicht.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:36 schreef Elvi het volgende:
![]()
Ben je niet al begonnen met je koolsoep? Dan zou t kunnen dat je buik dikker is doorquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:36 schreef Elvi het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had het over jouw gevoel voor humor.
Shit, nu doe ik het weer
Hier juist niet, ik zweet me te pletter en ik voel me niet dik ofzo, wel moe en voldoen en rood aangelopen en vies enzoquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat heb ik ook altijd na het sporten
tenminste het idee altijd dat ik veel dikker ben na het sporten
* nagels bijtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zeg mij na:
Typen en weer deleten...
Typen en weer deleten...
Typen en weer deleten...
![]()
dat hele lijstje heb ik en dan nog dik erbijquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:40 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Hier juist niet, ik zweet me te pletter en ik voel me niet dik ofzo, wel moe en voldoen en rood aangelopen en vies enzo![]()
Erg he, dat je zo helemaal rood en buiten adem wordtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:40 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Hier juist niet, ik zweet me te pletter en ik voel me niet dik ofzo, wel moe en voldoen en rood aangelopen en vies enzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |