Nou, ik had het er vervolgens mij de snackbarmedewerker over die vertelde dat Erica Terpstra daar ook regelmatig een kopje koffie kwam drinken, en DAT is dan wel weer leuk, want Erica is een tof mens.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is vandaag echt je dag niet he
Erica is mascotte&inspirator van alle stevig gebouwde dames: hoe dik je ook wordt, je kunt altijd nog leuk zijnquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, ik had het er vervolgens mij de snackbarmedewerker over die vertelde dat Erica Terpstra daar ook regelmatig een kopje koffie kwam drinken, en DAT is dan wel weer leuk, want Erica is een tof mens.
quote:
Toevoeging: Arnol is ook geen bekende nederlander... hij is meer de dorpsgek...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
Dat is het fijne van Eindhoven. Geen bekende Nederlanders (Okee, misschien dat je Pieter van den Hoogenband, Theo Maassen of Arnol tegen komt)
Edit: bij Arnol is het natuurlijk geen kwestie van "misschien"
Ja denk ik... en uien zitten er ook in... en peterselie... Ik denk dat dat de reden is dat je op de 4de dag ook alleen nog maar bananen erbij mag etenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:39 schreef ColdFeet het volgende:
Is dat soepdieet dat verhaal met koolsoep? En zo ja, kuch, niet om heel onbeschoft te zijn, maar krijg je daar niet onwijze gasvorming van?
Jij komt vast nooit in Eindhovenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:13 schreef Fannetje het volgende:
Wie is Arnol?
Natuurlijk... een hyvesquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
Toevoeging: Arnol is ook geen bekende nederlander... hij is meer de dorpsgek...![]()
http://arnol-kox.hyves.nl/![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja denk ik... en uien zitten er ook in... en peterselie... Ik denk dat dat de reden is dat je op de 4de dag ook alleen nog maar bananen erbij mag etenBananen stopt en tegen die tijd ben je denk ik wel helemaal leeggescheten
![]()
Zie editquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:13 schreef Fannetje het volgende:
Wie is Arnol?
Hier in Den Bosch kom ik ook nooit een BNer tegen hoor. Ik geloof dat Albert Verlinde en Geert Hoes hier in de buurt wonen, maar die hoef ik niet zo nodig te zien hoor
Hij is wel bij man bijt hond geweestquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
Toevoeging: Arnol is ook geen bekende nederlander... hij is meer de dorpsgek...![]()
http://arnol-kox.hyves.nl/![]()
[afbeelding]
Zelden. Maar nu ik ook Hyves heb gekeken weet ik wel wie het isquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij komt vast nooit in Eindhoven
Ja, maar dat maakt je geen bekende nederlander... sterker nog... man bijt hond is het imperium van de onbekende nederlander.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij is wel bij man bijt hond geweest
Zal ik volgende keer maar weer een "quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt je geen bekende nederlander... sterker nog... man bijt hond is het imperium van de onbekende nederlander.![]()
M'n reisleider van de reis naar zuidelijk afrika is ook ooit uitgebreid bij man bij hond geweest... dat maakt hem ook geen bekende nederlander/zimbabweaan.![]()
Ja ik ga het wel doenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:14 schreef ColdFeet het volgende:
Geen soepdieet voor mij. Doe jij 't wel?
Nee, juist niet, das het leukstequote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ik ga het wel doenDan post ik wel steeds een uitgebreid verslag
De gore details laat ik dan wel weg ok?
![]()
Je doet het dan ook maar een weekquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:20 schreef ymme het volgende:
soepdieet? Dan krijg je toch nog nooit genoeg binnen lijkt mij? Alleen maar vloeibaar. Maar goed, ieder z'n ding
Met die koolsoep krijg je wel massa's vitamines, meneralen en vezels binnen, stel ik mij zo voor. Het lijkt mij bijvoorbeeld een stuk prettiger en gezonder dan slimfasten ofzo.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:20 schreef ymme het volgende:
soepdieet? Dan krijg je toch nog nooit genoeg binnen lijkt mij? Alleen maar vloeibaar. Maar goed, ieder z'n ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |